-
ΑΜΑΝ! Και με το 4T-Safetrack τι θα γίνει? Με τι αυτοκίνητα θα γίνονται τα σεμινάρια τώρα?
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
η RENAULT ήθελε το καλύτερο για τον πελάτη αλλά και επίσης για όλα τα κακά που συναντήσατε και νοιώσατε στο πετσί σας μερικοί εδώ μέσα δεν φταίει η MAVA. Υπήρχαν πολλά κακά σε πολλά επίπεδα.Καταλάβαινα το ποστ σου μέχρι αυτό το σημείο, όπου και επέρριπτες ουσιαστικά τις ευθύνες στη Μάβα. Μέσα σε μια πρόταση, όμως, αθωώνεις τη Μάβα και μιλάς για 'πολλά επίπεδα'. Ποιά είναι αυτά, αν όχι το εργοστάσιο και η κεντρική αντιπροσωπεία; Οι μόνοι που απομένουν είναι οι κατά τόπους αντιπρόσωποι και οι ...πελάτες!!!
Όποτε μπορέσεις διευκρίνισε το σημείο αυτό. Κατά τ' άλλα σ' ευχαριστούμε για τις εκ των έσω πληροφορίες.
-
Ξέρω αρκετούς με υπερβολικά πολλά (ηλεκτρολογικά κυρίως) -προβλήματα σε Renault, βασικά Megane και Scenic. Με Laguna δεν έχω πληροφόρηση. Το θέμα είναι κατά πόσον έφερνε η Mava αυτοκίνητα β' διαλογής που δεν το πολυπιστεύω ή απλά έχει ξεπέσει τόσο το quality control στα Renault που κάποιτε ήταν σκυλιά και τώρα απολαύουν φήμης πολύ χειρότερης των Fiat.
Η αντιμετώπιση του προβλήματος βέβαια είναι:
[list:3sxjo9n7]Οργανωμένο και εκπαιδευμένο δίκτυο service
[list:3sxjo9n7]Αύξηση εγγύησης το λιγότερο στα 3 χρόνια.[/list:u:3sxjo9n7]
[list:3sxjo9n7]Θεαματική μείωση τιμών στα ανταλλακτικά[/list:u:3sxjo9n7]
Δέσμευση της νέας αντιπροσωπείας ότι θα τιμήσει όλα τα παραπάνω.[/list:u:3sxjo9n7]
Αν δεν γίνουν εντυπωσιακές (και πιθανά κοστοβόρες) κινήσεις, δεν νομίζω ότι η Renault έχει οποιοδήποτε μέλλον στην Ελλάδα, μετά την υποβάιθμιση και δυσφήιμιση στη συνείδηση των ελλήνων οδηλών.
Πρέπει να εργαστούν πολύ σκληρά για να κατακτήσουν ξανά το image και την προτίμηση του κοινού.
Για να δούμε, αν και δεν είμαι αισιόδοξος...ΥΓ δεν θα με χάλαγε καθόλου ένα Clio 1.2TCE σε λογική τιμούλα...
-
φοβαμαι οτι θα βγουμε εκτος θεματος με αυτο που θα πω αλλα απο τη μικρη μου εμπειρα το προβλημα με τα ρενω δεν ηταν οι βλαβες ( οι οποιες δεν ηταν τπτ σοβαρο και τις εβγαζαν και αλλες μαρκες) αλλα οτι η ιδια βλαβη στη φιατ θα κοστιζε 100 ευρω στη ρενω κοστιζε 300
-
Σύμφωνα με σημερινό άρθρο από το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ,
ήδη στελεχώθηκε η PGA Motors η οποία από εδώ και πέρα θα εισάγει τα Renault στην Ελλάδα... -
μη τ α τραγικοποιουμε
εταιρειες σα τη pga εχουν τεραστια εμπειρια στο στησιμο δικτυων.στην ρενο ελλαδιτσας θα κολλησουν?εδω στη βολβο το 2000 που τη πηραν απο το σαρακακη
μεσα σε 3-6μηνες εριξαν 3000ευρω τοτε τη τιμη σε ολα τα βολβο (το ειχαμε παρει 1/00 )
και μεχρι τελος 00 το δικτυο δουλευε τελεια χωρις καμια καθυστερηση σε ανταλλακτικα κλπ κλπβεβαια οι τιμες στα ανταλλακτικα δεν αλλαξαν τοτε αλλα η εξυπηρετηση βετιλωθηκε κατα 10000%
-
+1@pskarm
-
Υπαρχει κανενα νεοτερο για το νεο καθεστως; Οχι τιποτα αλλο αλλα χαλασε η κλειδαρια της πισω πορτας και θα χρειαστει ανταλλακτικο Με βλεπω να ψαχνω στο ebay
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Υπαρχει κανενα νεοτερο για το νεο καθεστως; Οχι τιποτα αλλο αλλα χαλασε η κλειδαρια της πισω πορτας και θα χρειαστει ανταλλακτικο Με βλεπω να ψαχνω στο ebayΈνα μόνο θα σου πω: σε εξουσιοδοτημένο, που πήγε ο αδελφός μου για προγραμματισμένο σέρβις προ 15νθημέρου, υπήρχαν ΔΥΟ Scenic, που ανέμεναν για περίπου δύο μήνες ανταλλακτικά φανοποιείας !!
Τώρα, για την κλειδαριά δεν ξέρω, μπορεί να υπάρχει κάποιο στοκ στις αποθήκες.
Το μόνο βέβαιο είναι, πως δεν ξέρουν ούτε και οι ίδιοι οι εξουσιοδοτημένοι αν είναι ακόμη ...εξουσιοδοτημένοι, αν εξακολουθεί να υπάρχει η εγγύηση για τ' ανταλλακτικά που πουλάνε και γενικώς υπάρχει ένα κλίμα φοβερής αβεβαιότητας για το μέλλον. Ενδεικτικά (δεν ξέρω αν αληθεύει), στη MAVA έχουν παραμείνει 10 από τα ...300 άτομα προσωπικού.
Εκατό φορές ΚΡΙΜΑ ... -
Εγώ ευτυχώς έμαθα ότι ο dealer που παράγγειλα το αυτοκίνητο μου είναι μέσα στο καινούργιο δίκτυο της RENAULT μια και ήδη υπόγραψε με την PGA MOTORS...
Όσο για ανταλλακτικά και εμένα ο πατέρας μου περιμένει μια κάρτα-κλειδί για το LAGUNA του ήδη κανά δίμηνο και εάν την πάρει ποτέ.....
Πιστεύω μια φορά οτι είμαστε κοντά στο να επανέλθουν τα πράγματα στην κανονική τους ροή εάν και από ότι έμαθα ο Μανιατόπουλος συνεχίζει και δημιουργεί όσο το δυνατόν περισσότερα προβλήματα στην νέα εταιρεία....
-
Ποια ειναι η αντιπροσωπεία που αναφέρεις ότι είναι εντός δικτύου pga motors?
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Ποια ειναι η αντιπροσωπεία που αναφέρεις ότι είναι εντός δικτύου pga motors?Η ΡΕΝΗΛ στην Ηλιούπολη.....
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Ένα μόνο θα σου πω: σε εξουσιοδοτημένο, που πήγε ο αδελφός μου για προγραμματισμένο σέρβις προ 15νθημέρου, υπήρχαν ΔΥΟ Scenic, που ανέμεναν για περίπου δύο μήνες ανταλλακτικά φανοποιείας !!
Τώρα, για την κλειδαριά δεν ξέρω, μπορεί να υπάρχει κάποιο στοκ στις αποθήκες.Megane 2 μηνες περιμενουμε ηδη για προβολακι και προφυλακτηρα εμπρος
-
Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
Ποια ειναι η αντιπροσωπεία που αναφέρεις ότι είναι εντός δικτύου pga motors?
Η ΡΕΝΗΛ στην Ηλιούπολη.....
ΡΕΝΗΛ, ΡΕΝΑΛ, ΛΑΡΕΝ....
Μεγάλη πρωτοτυπία στις ονομασίες τους οι εξουσιοδοτημένοι.... -
Καλό θα ήταν να υπήρχε μια λίστα με τους νεους επίσημους αντιπροσώπους να ξέρουμε τι μας γινεται..
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
η RENAULT ήθελε το καλύτερο για τον πελάτη αλλά και επίσης για όλα τα κακά που συναντήσατε και νοιώσατε στο πετσί σας μερικοί εδώ μέσα δεν φταίει η MAVA. Υπήρχαν πολλά κακά σε πολλά επίπεδα.
Καταλάβαινα το ποστ σου μέχρι αυτό το σημείο, όπου και επέρριπτες ουσιαστικά τις ευθύνες στη Μάβα. Μέσα σε μια πρόταση, όμως, αθωώνεις τη Μάβα και μιλάς για 'πολλά επίπεδα'. Ποιά είναι αυτά, αν όχι το εργοστάσιο και η κεντρική αντιπροσωπεία; Οι μόνοι που απομένουν είναι οι κατά τόπους αντιπρόσωποι και οι ...πελάτες!!!
Όποτε μπορέσεις διευκρίνισε το σημείο αυτό. Κατά τ' άλλα σ' ευχαριστούμε για τις εκ των έσω πληροφορίες.
Συγνώμη που ΄αργησα να απαντήσω. Φυσικά εννοώ τα μαγαζιά που η πολιτική τους στο τομέα παροχή υπηρεσιών (συνεργεία κλπ) ήταν πιασοκολέ για να μην πω και τίποτα χειρότερο.
Επίσης πολλά μαγαζιά δεν τηρούσαν τις οδηγίες της εταιρείας στην εφαρμογή των εγγυήσεων με τα στραβά μάτια της MAVA που από την μία ζήταγε πιστη εφαρμογή των οδηγιών και από την άλλη έκανε στραβά μάτια.
Έχω ξαναπεί ότι ουσιαστικά οι εγγυήσεις δεν ήταν δύο χρόνια αλλά για παραπάνω από τρία και μέχρι τα πέντε με ποσοστό συμμετοχής στο κόστος από τον πελάτη.
Στην ουσία αυτό δεν λειτουργούσε.Από την μία η ΜΑΒΑ έλεγε τον πελάτη και τα μάτια σας και από την άλλαη όταν προέκυπτε τέτοιο θέμα και κάναμε αίτημα για την εφαρμογή των οδηγιών του εργοστασίου η ΜΑΒΑ μας έκανε το βίο αβίωτο και εν τέλει την πλήρωνε ο πελάτης.
Τα έχω ξαναγράψει θα ψάξω να βρω το link αν υπάρχει ακόμα για να το διαβάσετε.Τώρα
Τα νεότερα που ξέρω από το θέμα γενικά ότι εκατέρωθεν πέφτουν αγωγες και ασφαλιστικά μέτρα και τουλάχιστον στην καλύτερη περίπτωση θα χρειαστεί ένα εξάμηνο από τώρα για να τσουλήσει κάπως το πράγμα.
Τι να πω.Λυπάμαι πολύ -
Βρήκα αυτό από μία παλιά μου τοποθέτηση.
***Για τις εγγυήσεις επειδή είναι ο ο τομέας της δουλειάς μου θα χρειαζόταν μερικές ώρες να γράψω το τι και πως.
Θα σας πω όμως κάτι που μάλλον δεν ξέρεται.Τα σύνολα κινητήρα και σασμάν δικαιούνται συμετοχή από την εταιρεία στην δαπάνη σε πιθανή βλάβη μέχρι και 5 χρόνια χωρίς ο πελάτης να πληρώνει δραχμή για επέκταση της εγγύησης.
Καταλύτες 5 χρόνια η 70000 χλμ για όλο το ποσό.
Αισθητήρες λ και υπολογιστές ψεκασμού 36 μήνες για όλο το ποσό.
Συμετοχή μέχρι τους 36 για όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο.
Λοιπόν για πιο μικρό χρόνο κάλυψης εγγύησης μιλάμε;***Αυτό ήθελε το εγοστάσιο να ισχύει όπως ισχύει σε όλο τον κοσμο.Αυτές τις οδηγίες πέρναμε από την ΜΑΒΑ και ότν πηγαίναμε να τα κάνουμε άλλα λογια.Όσοι από εμας την ψάχναμε για το καλό του πελάτη μας γιατί οι περισσότεροι...
-
Renault @ Ελλάδα.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
....Θα σας πω όμως κάτι που μάλλον δεν ξέρεται.Τα σύνολα κινητήρα και σασμάν δικαιούνται συμετοχή από την εταιρεία στην δαπάνη σε πιθανή βλάβη μέχρι και 5 χρόνια χωρίς ο πελάτης να πληρώνει δραχμή για επέκταση της εγγύησης.
Καταλύτες 5 χρόνια η 70000 χλμ για όλο το ποσό.
Αισθητήρες λ και υπολογιστές ψεκασμού 36 μήνες για όλο το ποσό.
Συμετοχή μέχρι τους 36 για όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο.
Λοιπόν για πιο μικρό χρόνο κάλυψης εγγύησης μιλάμε;Αυτό ήθελε το εγοστάσιο να ισχύει όπως ισχύει σε όλο τον κοσμο.Αυτές τις οδηγίες πέρναμε από την ΜΑΒΑ και ότν πηγαίναμε να τα κάνουμε άλλα λογια.Όσοι από εμας την ψάχναμε για το καλό του πελάτη μας γιατί οι περισσότεροι...
Αν και δεν πολυκαταλαβα την τοποθέτηση σου, απο ότι έχω αντιλειφθεί ... με τίποτα να πιστέψω ότι στην Θεσ/νίκη λειτουργούσαν έτσι οι αντιπρόσωποι!!! Τέτοια εξυπηρέτηση είχαν και ίσως έχουν μόνο οι συγγενείς και φίλοι τους...
Εμένα και όλο τον κόσμο λίγο τον καίει το κακό ή το καλό της MAVA ... εγώ έχω να κάνω με τον εμπορο και όχι με τον εισαγωγέα ... Κανονικά θα επιβαλόταν τώρα παρά ποτέ να αλλάξουν και τους αντιπροσώπους ... Στην κακή εικόνα της στην Ελλάδα όσον αφορά τις πωλήσεις έχουν μερίδιο και οι τοπικοι εμποροι και οπως λειτουργούν ... Και άλλες εταιρίες έχουν 2 χρόνια εγγύηση αλλά δεν πάτωσαν ... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Renault @ Ελλάδα.Μόλις αρχίσει να σταθεροποιείται το θέμα, και αν ασχοληθεί σοβαρά ο νέος αντιπρόσωπος εγώ πιστεύω οτι η renault θα επανακάμψει.
ΔΙΑΖΥΓΙΟ MAVA - RENAULT