-
Περα απο το διαστημα αλλαγης λαδιων παιζει ρολο και το ιξωδες. Λογικο ειναι οταν βαζεις ψιλο λαδι 0-40w π.χ. να το αλλαζεις πιο γρηγορα απο ενα 10-50w. Εγω παντως βαζω 10-40w και αλλαζω καθε 10000km. Πηγαινω το αυτοκινητο σε εξουσιοδοτημενο και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο την αντιμετωπιση. Μου αλλαξαν κατευθειαν το com μολις τους ειπα για το προβλημα που εχει οταν τερματιζει το τιμονι και αναβοντας φλας δεξια στην επαναφορα ανοιγει το αριστερα και ολα αυτα δωρεαν στην εγγυηση του 2ου com. Οι τιμες τους ειναι λογικες και χαμηλοτερες! απο το συνεργειο της γειτονιας μου.
-
ti egine , pou xathikate?
-
Γεια σας παιδιά. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να βελτιώσω την εξαγωγη του 307 μου. Βασικά αυτό που θέλω είναι να αλλάξω την εξάτμιση με μια ποιο ελέύθερη, βελτιώνοντας την εμφάνιση , τον ήχο και αν γίνεται και λίγο την ροπή. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να χάσω όμως απο την υπάρχουσα ροπη και ιδιαίτερα χαμηλά. Σκέφτομαι να στραφώ σε κάποιες μάρκες όπως remus sebring κτλπ, μιας και δεν μου πολυαρέσουν οι χειροποίητες. Το θέμα είναι πως οι γνώσεις μου στα μηχανικά είναι πολύ μικρές και φοβάμαι μην με πιάσουν κορόιδο. Χρειάζομαι τα φώτα σας λοιπόν, έχει κανει κάποιος κάτι ανάλογο στο 307 του?
-
Ο χρήστης SuperBilly16V έγραψε:
Γεια σας παιδιά. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να βελτιώσω την εξαγωγη του 307 μου. Βασικά αυτό που θέλω είναι να αλλάξω την εξάτμιση με μια ποιο ελέύθερη, βελτιώνοντας την εμφάνιση , τον ήχο και αν γίνεται και λίγο την ροπή. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να χάσω όμως απο την υπάρχουσα ροπη και ιδιαίτερα χαμηλά. Σκέφτομαι να στραφώ σε κάποιες μάρκες όπως remus sebring κτλπ, μιας και δεν μου πολυαρέσουν οι χειροποίητες. Το θέμα είναι πως οι γνώσεις μου στα μηχανικά είναι πολύ μικρές και φοβάμαι μην με πιάσουν κορόιδο. Χρειάζομαι τα φώτα σας λοιπόν, έχει κανει κάποιος κάτι ανάλογο στο 307 του?εγω έχω βάλει μια οβαλ dragon αλλα ειδα μαλλον μονο 'ψυχολογικη βελτιωση' ασε που ψιλοεχασε χαμηλα. Οταν την έβαλα περιπου πριν ένα χρονο η sebring και η sypersprint δεν είχαν βγαλει τιποτα για το 307. η Remus έχει βγάλει μια με διπλες απολήξεις (η μια κουφια εννοειται) η οποια προσωπικα δε μ αρεσε καθολου αν και 'εχει παιξει πολυ στα 307 και η devil είχε μια πολυ κλασσικη οβαλ. απο τιμες, εγω την εβαλα 250 ευρω.τωρα δε ξερω τι παιζει. ρωτα κι ενημερωσε κι εμας
-
NIKAPOS σου λειψαμε???
Λοιπον Βασιλη πριν κανεις οτιδηποτε με την εξατμιση καλο θα ηταν να δοκιμασεις το εξης κολπο(θα μου πεις βεβαια γιατι δεν το κανω εγω πρωτα?Απλα βρε παιδια δεν εχω καθολου χρονο και χωρο να κανω αυτο που μου αρεσει και οταν βρω λιγο τον αφιερωνω στην ξεκουραση και στην κορη μου...αντε και λιγο στην γυναικα μου!!)Υπαρχει ενα υλικο που ειναι σαν γαζα και λεγεται υαλονημα και τυλιγουν με αυτο το χταποδι.Το κανουν ολοι σχεδον οι αγωνιζομενοι και ειναι σχεδον τζαμπα.Απο εγκυρη πηγη μου εχουν πει οτι δινει περιπου 5% ιπποδυναμη και αν σε τελικη δεν κανει τιποτα το ξετυλιγεις και ουτε γατα ουτε ζημια.
Επισης αν μπορει καποιος φιλος να δοκιμασει και το εξης να μας λυθει η απορια αν στο αυτοκινητο μας δουλευει ενα ελευθερο φιλτρο.Ειναι πεντε βιδες που τις ξεβιδωνεις βγαζεις το φιλτρο αερα το ξανακλεινεις κανεις μια βολτα το τετραγωνο και βλεπεις αμα το αμαξι παει καλυτερα η οχι χωρις φιλτρο.Το ειχα δοκιμασει στο MITSU που ειχα και δεν ειχε καμμια διαφορα οποτε δεν υπηρχε λογος να του βαλω αλλο φιλτρο(ειχε απο την μανα του πολυ καλοσχεδιασμενο συστημα εισαγωγης).Φυσικα περιττο να σας πω οτι φιλτρο τελικα του αλλαξα και ετσι ικανοποιησα τον εισαγωγεα καταθετοντας τον οβολο μου.Ψυχολογικα ομως ημουν ικανοποιημενος που εκανα το καθηκον μου!!!!σαν γνησιος εραστης της οποιας βελτιωσης
Καλο ΣΒΚ σε ολους -
Mια ερωτηση σε οσους ξερουν.
Στο διπορτο εχει κανεις προσπσαθησει να βγαλει την πισω ταπετσαρια για να αλλαξει ας πουμε ηχεια??Ειναι ευκολο να βγει η πρεπει να λυσεις το μισο αμαξι??Δυστυχως δεν θελω να βαλω ηχεια(αν και με την ευκαιρια μπορει) μου το τρακαρανε στο πισω αριστερο φτερο και θελω να βγαλω και να βαλω μονος μου την ταπετσαρια για να μην εχω μετα τριξιματα απο την κακη τοποθετηση.
Στην προσπαθεια μου να ριξω το πισω καθισμα εσπασε χωρις λογο και αιτια το μανταλο που ασφαλιζει την πλατη του καθισματος.Μιλαμε βρε παιδια οτι οι Γαλλοι εχουν δωσει ΤΕΡΑΣΤΙΑ προσοχη στην λεπτομερια.Ωρες-ωρες μου ερχεται να το σουταρω και να παρω ενα 106 να εχω το κεφαλι μου ησυχο(εχουμε δυο απο δαυτα στην δουλεια και μετα απο ενα απροσδιοριστο αριθμο χλμ δουλευουν μια χαρα) -
NIKAPOS σου λειψαμε???
Λοιπον Βασιλη πριν κανεις οτιδηποτε με την εξατμιση καλο θα ηταν να δοκιμασεις το εξης κολπο(θα μου πεις βεβαια γιατι δεν το κανω εγω πρωτα?Απλα βρε παιδια δεν εχω καθολου χρονο και χωρο να κανω αυτο που μου αρεσει και οταν βρω λιγο τον αφιερωνω στην ξεκουραση και στην κορη μου...αντε και λιγο στην γυναικα μου!!)Υπαρχει ενα υλικο που ειναι σαν γαζα και λεγεται υαλονημα και τυλιγουν με αυτο το χταποδι.Το κανουν ολοι σχεδον οι αγωνιζομενοι και ειναι σχεδον τζαμπα.Απο εγκυρη πηγη μου εχουν πει οτι δινει περιπου 5% ιπποδυναμη και αν σε τελικη δεν κανει τιποτα το ξετυλιγεις και ουτε γατα ουτε ζημια.
Επισης αν μπορει καποιος φιλος να δοκιμασει και το εξης να μας λυθει η απορια αν στο αυτοκινητο μας δουλευει ενα ελευθερο φιλτρο.Ειναι πεντε βιδες που τις ξεβιδωνεις βγαζεις το φιλτρο αερα το ξανακλεινεις κανεις μια βολτα το τετραγωνο και βλεπεις αμα το αμαξι παει καλυτερα η οχι χωρις φιλτρο.Το ειχα δοκιμασει στο MITSU που ειχα και δεν ειχε καμμια διαφορα οποτε δεν υπηρχε λογος να του βαλω αλλο φιλτρο(ειχε απο την μανα του πολυ καλοσχεδιασμενο συστημα εισαγωγης).Φυσικα περιττο να σας πω οτι φιλτρο τελικα του αλλαξα και ετσι ικανοποιησα τον εισαγωγεα καταθετοντας τον οβολο μου.Ψυχολογικα ομως ημουν ικανοποιημενος που εκανα το καθηκον μου!!!!σαν γνησιος εραστης της οποιας βελτιωσης
Καλο ΣΒΚ σε ολουςΜην χάσει κανείς τον καιρό του με τέτοιες μεθόδους,όντως βάζουν υαλόνημα στο χταπόδι οι αγωνιζόμενοι,αλλά το κάνουν για να κρατούν σε σωστή θερμοκρασία το χταπόδι και όχι για να πάρουν αλόγατα!!!
Αυτά είναι κολπάκια για καθαρά αγωνιστικούς λόγους, που σε αυτοκίνητα παραγωγής και καθημερινής χρήσης δεν αποφέρουν απολύτως, μα απολύτως τίποτα!! -
Φιλε frixos επειδη δεν το εχω δοκιμασει δεν εχω κανενα χειροπιαστο λογο να αμφισβητησω τα λεγομενα σου.Ομως επειδη η πηγη μου, μου εχει αναφερει σαφως για αυξηση της ιπποδυναμης(ακριβως γιατι οπως και συ λες διατηρηται η θερμοκρασια της εξαγωγης σε υψηλα επιπεδα και εχει πιο καλη ροη το καυσαεριο) και επειδη αφενος το κοστος ειναι αστειο και αφετερου η μετατροπη πληρως αναστρεψιμη δεν νομιζω οτι ειναι παραλογη μια δοκιμη την οποια θα κανω εγω εντος των ημερων(γιατι ισως να ειναι αντιιδεολογικο να προτεινεις κατι να το κανουν οι αλλοι και μετα να το κανεις εσυ).Απλα θεωρω ολους εδω μεσα φιλους και συμπασχοντες και συμπεριφερομαι αναλογως οποτε θα παρακαλουσα να διαβαζετε τα γραφομενα μου με συμπαθεια και οχι με σκεπτικισμο.Παντως αμα το εχεις δοκιμασει και δεν κανει τιποτα σε παρακαλω πεστο μου μην κανω και γω τον κοπο .Επιμενω αγαπητε frixos στη δοκιμη γιατι εμενα αλλα μου λεγανε για τα 17αρια(εγκλημα ,θα σερνεται κλπ)και αλλα διαπιστωσα εγω.
Στην διαθεση σας το 307μου για οποιον καλο φιλο θελει να το οδηγησει και να βγαλει μονος του συμπερασματα. -
ΛΟΙπον παιδια εμαθα πως βγηκε ενα λογισμικο κατευθειαν απο μαντσεστερ και ανβαζει το αυτοκινιτακι κατα 5 αλογατα!θα το κανει ο αντιπροσωπος και μετα θα μου πει αν αξιζει γυρω στα 50 ευροπουλα ξερει κανεις τιποτα γιαυτο?
-
αυτή η ιστορία με τα άλογα που εμφανίζουν από το πουθενά διάφοροι θαυματουργοί 'τσιπαδόροι', μου θυμίζει τον μάικ λαμάρ και τα περιστέρια που έβγαζε από το καπέλο του
το έχουν πει εκατοντάδες φορές πριν από μένα, ας το πω κι εγώ άλλη μία, τα άλογα δεν είναι στραγάλια, ρε παιδιά. θα μου επιτρέψετε να είμαι πολύ επιφυλακτικός απέναντι σε τέτοιου είδους υποσχέσεις. αν βέβαια κανείς ενδιαφέρεται να 'πρωτοπορήσει' σε αυτόν τον τομέα (mdvq ακούς; ), ας κάνει το πρώτο βήμα, και ακολουθούμε οι υπόλοιποι.
και κάτι άσχετο με τους στάβλους: όταν πρωτοπήρα το 307 είχα ψιλοστραβώσει με τους πλαστικούς προφυλακτήρες και τα πλαστικά φτερά - μάλλον επηρεασμένος από τους παλαιότερους και το κόλλημά τους με την 'αθάνατη λαμαρίνα', ενώ τα σημερινά αυτοκίνητα είναι ψεύτικα. σε πρόσφατη εξόρμησή μου σε βουνό, και ενώ έχω οδηγήσει ψιλοσβέλτα σε όλη τη διαδρομή, περνώντας από όλων των ειδών τις συνθήκες (βρεγμένος δρόμος, φύλλα στην άσφαλτο, ομίχλη κ.λπ.), κατάφερα 100 μέτρα πριν παρκάρω, και με ταχύτητα 10 χμω (!) να το ρίξω σε αφύλαχτο φρεάτιο της εϋδαπ, βάθους ενάμιση μέτρου, που είχε μείνει ανοιχτό επειδή είχε πλημμυρίσει πριν κάποιες μέρες (όπως μου είπαν μετά οι ντόπιοι, ήμουν ο πέμπτος που την πάταγε, μέσα σε διάστημα μιας βδομάδας). το αυτοκίνητο βρέθηκε με τον δεξί μπροστινό τροχό στο κενό, και μας πήρε γύρω στη μία ώρα να το ανεβάσουμε ξανά στο δρόμο. όλο αυτό το διάστημα, προφυλακτήρας και φτερό είχαν διπλώσει, και ήμουν σίγουρος πως εκτός από μηχανικές ζημιές, θα είχα να πληρώνω και καινούργιο προφυλακτήρα. όταν τελικά καταφέραμε να το σηκώσουμε, διαπίστωσα ότι όχι μόνο προφυλακτήρας και φτερό είχαν επανέλθει στην αρχική τους θέση, αλλά δεν είχαν ούτε μία γρατζουνιά, το δε αυτοκίνητο κινούνταν σαν να μην είχε συμβεί το παραμικρό! την επομένη σήκωσα το αυτοκίνητο σε ράμπα, και διαπίστωσα ότι τα πάντα ήταν άθικτα!
σκυλί ο γάλλος τελικά...
-
Αγαπητε tazz οπως θα παρατηρησες εδω και καιρο εχασα τον τιτλο και δεν προτιθεμαι να τον επανακτησω .
Μακαρι φιλε να ηταν και τα πισω φτερα πλαστικα γιατι μια αστεια επαφη με ανα πουλμαν μου το χαλασε και τρεχα γυρευε τωρα με συνεργεια κλπ.
Για τα τσιπακια και γω δεν βαζω τιποτα μεχρι να μας πει καποιος αλλος πλεον 'πρωτοπορος' οτι τα εβαλε και ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ.
Α! και καμμια βολτιτσα να μας εκανε δεν θα μας χαλουσε καθολου -
Ο χρήστης tazz έγραψε:
. όλο αυτό το διάστημα, προφυλακτήρας και φτερό είχαν διπλώσει, και ήμουν σίγουρος πως εκτός από μηχανικές ζημιές, θα είχα να πληρώνω και καινούργιο προφυλακτήρα.καταρχιν ευτυχως που πηγαν όλα καλά . Αλλα επειδή και εγω 'στραβωνω' λίγο με τα πλαστικά, φτερά περοσσότερο, για γίνε ποιο σιγκεκριμένος όταν λές είχαν διπλώσει?? Το φτερό, ας πούμε, είχε κάνει βούλιαγμα που 'ήρθε' μόνο του?? Πριν μερικές μέρες μάλιστα συζητούσα με κάτι φίλους και μου ελεγαν αυτό ακριβός, πόσο καλή φάση είναι τα πλαστικά φτερά , δεν βουλιάζουν με το παραμικρό.
-
λοιπόν, μετά από αυτό το περιστατικό, άλλαξα άρδην γνώμη για τα πλαστικά. ακούγεται περίεργο, αλλά μακάρι να ήταν και οι πόρτες πλαστικές, γιατί δεν θα είχα κι εγώ ένα βούλιαγμα στην πίσω δεξιά πόρτα, σουβενίρ από κάποιον που μου το χτύπησε στο φέρι το καλοκαίρι κι έγινε άφαντος (παρεμπιπτόντως, όποιος έχει να προτείνει μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο εμπιστοσύνης για τέτοιες δουλειές, και για να σβήσω και κάτι χαριτωμένα σημαδάκια από κλειδιά, pm me, μήπως και τη γλιτώσω κάπως οικονομικά)
προφυλακτήρας και φτερό όχι μόνο είχαν διπλώσει, αλλά για την ακρίβεια το αυτοκίνητο είχε καθίσει πάνω τους και τους είχε κάνει τσάκιση, για πάνω από μία ώρα. οι μόνες απώλειες που είχα ήταν τα μικρά πλαστικά κλιπάκια που κουμπώνουν τον προφυλακτήρα με το φτερό και το πλαίσιο. την επομένη κοίταζα το αυτοκίνητο για κάνα μισάωρο, σίγουρος ότι όλο και κάποια γρατζουνιά ή ράγισμα θα ανακάλυπτα και θα ξενέρωνα, αλλά μάταιος κόπος. γι' αυτό σας λέω, κάτι ήξερε ο γάλλος που έβαλε πλαστικά σε αυτά τα σημεία. αφήστε που κάπου διάβαζα ότι η χρησιμοποίηση πλαστικού προτιμήθηκε και λόγω του έντονου κυκλοφοριακού στο παρίσι, όπου τα αυτοκίνητα ακουμπάνε το ένα το άλλο κάθε τρεις και λίγο.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
αλλά μακάρι να ήταν και οι πόρτες πλαστικές.......όπως των smart
-
ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑΥΤΟ;ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΩΣ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΝΔΕΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΟΝΛΙΝΕ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΕ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΤΑ 5 ΑΛΟΓΑ ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ; ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ;
-
enas λόγος που προτίμησα το 307 ήταν τα πλαστικά φτερά. Το διάβασα στο φυλλάδιο και μου καλάρεσε, το είχε και το κλιο και το ειχα βρει καλή ιδέα, κι όταν πήγα στην αντιπροσωπεία ο πωλητής άρχισε να δινει μπουμιές σ ενα 307 για να μου επιδείξει ότι δεν παθάινει τίποτα. πολύ γέλιο λέμε. μπουνιές με τα όλα τους και το φτερό ανέπαφο!
παιδία πείτε τίποτα για τις ταπετσαρίες που ρώτησε ο φίλος διοτι θέλω να βάλω ηχεία και να μην μου τον πιάσουν...
-
Για το λογισμικο εδω οσους ρωτησα δεν ξερουν κατι επισημα και θα το ψαξουν.Παντως κρατα και καμμια πισινη για την αποτελεσματικοτητα του.Αν δουλευει το ποσον που ζητανε ειναι λογικο αν και κατα την γωμη μου δεν θα επρεπε να το χρεωνουν εφοσον ειναι επισημο.Δηλαδη η αναβαθμηση που κανουν για τους υαλοκαθαριστηρες επρεπε να χρεωνεται??Τελικα θα απαντησει κανεις φιλος για τις ταπετσαριες η θα πραγματοποιησω την απειλη μου(για οσους δεν θυμουντε θα αρχισω να γραφω τα προβληματα που ειχα με το παλιο 307 και θα πεσετε σε βαρια μελαγχολια!!!)
-
Το 307 μου εγινε ενος μηνος πριν απο κατι μερες...
Προβληματα μεχρι τωρα μονο δυο απο τα γνωστα: Το ραδιοφωνο που χανει σταθμους (αν και δεν ακριβως προβλημα του 307) και ο δεικτης του λαδιου
που δειχνει οτι θελει μερικες φορες
Γενικα ειμαι αρκετα ευχαριστημενος με την επιλογη μου ....
ΒΤW πως δουλευει το 'συστημα ανιχνευσης εμποδιων' στα ηλεκτρικα τζαμια?
Εγω οτι και να κανω αυτα δεν σταματανε με τιποτα....Χαιρετισμους
Κωστας -
Φιλε frixos επειδη δεν το εχω δοκιμασει δεν εχω κανενα χειροπιαστο λογο να αμφισβητησω τα λεγομενα σου.Ομως επειδη η πηγη μου, μου εχει αναφερει σαφως για αυξηση της ιπποδυναμης(ακριβως γιατι οπως και συ λες διατηρηται η θερμοκρασια της εξαγωγης σε υψηλα επιπεδα και εχει πιο καλη ροη το καυσαεριο) και επειδη αφενος το κοστος ειναι αστειο και αφετερου η μετατροπη πληρως αναστρεψιμη δεν νομιζω οτι ειναι παραλογη μια δοκιμη την οποια θα κανω εγω εντος των ημερων(γιατι ισως να ειναι αντιιδεολογικο να προτεινεις κατι να το κανουν οι αλλοι και μετα να το κανεις εσυ).Απλα θεωρω ολους εδω μεσα φιλους και συμπασχοντες και συμπεριφερομαι αναλογως οποτε θα παρακαλουσα να διαβαζετε τα γραφομενα μου με συμπαθεια και οχι με σκεπτικισμο.Παντως αμα το εχεις δοκιμασει και δεν κανει τιποτα σε παρακαλω πεστο μου μην κανω και γω τον κοπο .Επιμενω αγαπητε frixos στη δοκιμη γιατι εμενα αλλα μου λεγανε για τα 17αρια(εγκλημα ,θα σερνεται κλπ)και αλλα διαπιστωσα εγω.
Στην διαθεση σας το 307μου για οποιον καλο φιλο θελει να το οδηγησει και να βγαλει μονος του συμπερασματα.ΟΚ δεν πρόκειται να τσακωθούμε κιόλας,απλά επειδή την απάντηση την πήρα από 2 αγωνιζόμενους με μεγάλη εμπειρία θεωρώ την απαντησή τους ως την ποιό τεκμηριωμένη άποψη,απλά!!!!!!!
-
ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ 5 ΙΠΠΩΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ;ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ;ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ;ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΑ 118 ΑΛΟΓΑΤΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΙΣΚΟ;ΘΑ ΥΠΑΡΧΙ ΛΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ Η ΑΠΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ;ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙς ΕΙΧΕ ΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΗ ΙΔΕΑ 123 ΑΛΟΓΑΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΟΝΤΡΕΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΦΑ ΜΕΤΑ ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΟΝΤΡΕΡΝΑΜΕ ΑΛΛΑ....ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΟ 118 ΚΑΙ ΑΛΛΟ 123
PEUGEOT FORUM