-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Εγω είμαι πολύ περίεργος πως θα είναι ποιοτηκά, απο σχέδιο είναι εγγυηση...Αν σκεφθούμε ότι πρόσφατα ανανέωσαν όλη την οργάνωση της παραγωγής τους για να συμμορφωθούν με τις αρχές του 'world class manufacturing', μάλλον καλό θα είναι...
-
Πολύ όμορφο το photoshop!!
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Εγω είμαι πολύ περίεργος πως θα είναι ποιοτηκά, απο σχέδιο είναι εγγυηση...Όχι άλλη ποιότητα!!!
Ας επιστρέψουμε στα...βασικά και ουσιώδη!
-
Χωρίς ποιότητα όμως, αρχίζει πάλι η γκρίνια για τα ιταλικά που είναι ψευτοκατασκευές και χάνονται πωλήσεις. Οπότε...
-
ΟΚ σύμφωνοι...
Όμως πρέπει να πάψουμε κι εμείς αυτή την καραμέλα..
Μια χαρά ποιιότητα έχουν οι σύγχρονες Άλφα
Όταν ο κόσμος βαρεθεί και οι μάνατζερ αλλάξουν τροπάριο, καλό θα ναι να θυμούνται οι τότε καταναλωτές οτι πέρα απο ντιζάιν, οι Ιταλοί έχουν και άλλα όπλα στη φαρέτρα τους
Ήδη τα Γκολφο-Περιοδικά διατείνονται για την οδική του συμπεριφορά...
-
Ο 1.4 multiair τι διαφορά θα έχει απο τον απλό 95αρι και θα βγάζει την παραπάνω ιπποδύναμη? Λογικά απο την αρχή θα πρέπει να είναι και ο 1.4t 120
-
Ο 1.4 multiair τι διαφορά θα έχει απο τον απλό 95αρι και θα βγάζει την παραπάνω ιπποδύναμη? Λογικά απο την αρχή θα πρέπει να είναι και ο 1.4t 120
Την τεχνολογια multiair που αυξάνει κατα 10% την ιπποδυναμη
και συγχρόνως μειώνει την κατανάλωση του καυσίμου κατα 10%
και κατα 50% τους ρύπους1.4 120 διατιθεται σε φιατ και lancia, στην alfa ο ιδιος κινητήρας αποδίδει 135 άλογα
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
ΟΚ σύμφωνοι...Όμως πρέπει να πάψουμε κι εμείς αυτή την καραμέλα..
Μια χαρά ποιιότητα έχουν οι σύγχρονες Άλφα
Όταν ο κόσμος βαρεθεί και οι μάνατζερ αλλάξουν τροπάριο, καλό θα ναι να θυμούνται οι τότε καταναλωτές οτι πέρα απο ντιζάιν, οι Ιταλοί έχουν και άλλα όπλα στη φαρέτρα τους
Ήδη τα Γκολφο-Περιοδικά διατείνονται για την οδική του συμπεριφορά...
Πες τα χρυσόστομε!
-
Απο τι τιμες πιστέυετε θα ξεκινάει η εκδοση με τα 135, που λογικά θα είναι και αυτη που θα πουλησει περισσότερο, και πόσο θα φτάνει η πιο πλούσια εξοπλισμένη(135)?
-
Δεν έχω ιδέα. Καμμία 17άρα υποθέτω.
-
17000;;
Βάλε κάτι ακόμη...
το ΜΙΝΙ 120 ξεκινά στα 21500 αν θυμάμαι καλά
ενώ το Γκράντε Πούντο από 15000 στα 120 άλογα πάλι...
τη στιγμή που το 207 150 έχει 20Κ
Νομίζω οτι τα 20000 δε θα τα καέβει
-
Πιο ακριβό απο την 147? Και η 149 πόσο θα έχει?
-
λογικά όσο τα Α3 και Σειρά 1, δηλαδή πρακτικά 22000+
υποθετικά πάντα
-
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πολύ όμορφο το photoshop!!+Όλγα Φαρμάκι
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Πιο ακριβό απο την 147? Και η 149 πόσο θα έχει?μαλλον η 149 θα ανεβει κατηγορια.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ενώ θεωρούν ότι τελευταία πραγματική Alfa Romeo ήταν η 33άρα με τα McPherson και τον άκαμπτο. Ό,τι να'ναι!
την 75 θεωρούμε τελευταία Alfa Romeo.
ποιοι δηλαδη?
οι ρομαντικοί
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
αν η Μίτο ουσιαστικά είναι ένα αυτοκίνητο πόλης - μικρού ταξιδιού τότε δεν ξέρω κατά πόσον θα έχει το αντίκρισμα που περιμένει η εταιρία. Καλώς ή κακώς (μάλλον κακώς) η Alfa Romeo δεν έχει την καλύτερη φήμη για την αξιοπιστία της, κατά συνέπεια ένα μικρό αυτοκίνητο (που θέλεις να είναι πολύ αξιόπιστο) της AR δύσκολα θα κοντράρει τα μικρά γιαπωνέζικα που ούτε μιλάνε ούτε λαλάνε απο θέμα προβλημάτων.
π.χ δεν μπορώ (ούτε θέλω) να με φανταστώ καλοκαίρι στο δρόμο της πόλης με κίνηση και 35C σε μικρό AR...
η AR είναι άλλου τύπου αυτοκίνητα...
Για την φήμη περί αξιοπιστίας, πέραν του urban legend, πιστεύω ότι ρόλο παίζουν και διάφορα συνεργεία...
συμφωνώ.
-
λογικά όσο τα Α3 και Σειρά 1, δηλαδή πρακτικά 22000+
υποθετικά πάντα
τοσο θα εχει
περιπου 22.000 για τον πιο μικρο κινητηρα βενζινης της 149 με τα 135 αλογα17000;;
Βάλε κάτι ακόμη...
το ΜΙΝΙ 120 ξεκινά στα 21500 αν θυμάμαι καλά
ενώ το Γκράντε Πούντο από 15000 στα 120 άλογα πάλι...
τη στιγμή που το 207 150 έχει 20Κ
Νομίζω οτι τα 20000 δε θα τα καέβει
η Mito στην αντιστοιχη εκδοση των 135 ίππων θα είναι περίπου 3000 ευρω
φθηνοτερη απο την 149 (19.000) -
Alfa Romeo Mi.Τo 2008