-
Που μπορούμε να βρούμε διαθέσιμα στοιχεία για το κόστος συντήρησης ενός αυτοκινήτου για τα ελληνικά δεδομένα; Αναφέρομαι σε κόστος ενός προγραμματισμένου service (π.χ. 15000, 45000, 60000 χλμ) αλλά και σε κόστος ανταλλακτικών (π.χ. φτερό, καπώ, δίσκοι, τακάκια, κ.λ.π.).
Δυστυχώς υπάρχει έλλειψη πληροφόρησης σχετικά με αυτό το θέμα αφού ο ειδικός τύπος (ηλεκτρονικός και έντυπος) σπάνια αναφέρεται στο θέμα αλλά και οι πωλητές στην αντιπροσωπεία αποφεύγουν να ασχολούνται. Θα πρότεινα όποιος έχει κάποια στοιχεία ας τα δημοσιεύει για να ενημερωνόμαστε όλοι.
Π.χ. πόσο κοστίζει το service ενός Punto, Corsa, Ibiza, Polo, Micra.
Ισχύει ότι τα ιαπωνικά έχουν ακριβότερο service;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Που μπορούμε να βρούμε διαθέσιμα στοιχεία για το κόστος συντήρησης ενός αυτοκινήτου για τα ελληνικά δεδομένα; Αναφέρομαι σε κόστος ενός προγραμματισμένου service (π.χ. 15000, 45000, 60000 χλμ) αλλά και σε κόστος ανταλλακτικών (π.χ. φτερό, καπώ, δίσκοι, τακάκια, κ.λ.π.).
Δυστυχώς υπάρχει έλλειψη πληροφόρησης σχετικά με αυτό το θέμα αφού ο ειδικός τύπος (ηλεκτρονικός και έντυπος) σπάνια αναφέρεται στο θέμα αλλά και οι πωλητές στην αντιπροσωπεία αποφεύγουν να ασχολούνται. Θα πρότεινα όποιος έχει κάποια στοιχεία ας τα δημοσιεύει για να ενημερωνόμαστε όλοι.
Π.χ. πόσο κοστίζει το service ενός Punto, Corsa, Ibiza, Polo, Micra.
Ισχύει ότι τα ιαπωνικά έχουν ακριβότερο service;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Που μπορούμε να βρούμε διαθέσιμα στοιχεία για το κόστος συντήρησης ενός αυτοκινήτου για τα ελληνικά δεδομένα; Αναφέρομαι σε κόστος ενός προγραμματισμένου service (π.χ. 15000, 45000, 60000 χλμ) αλλά και σε κόστος ανταλλακτικών (π.χ. φτερό, καπώ, δίσκοι, τακάκια, κ.λ.π.).
Δυστυχώς υπάρχει έλλειψη πληροφόρησης σχετικά με αυτό το θέμα αφού ο ειδικός τύπος (ηλεκτρονικός και έντυπος) σπάνια αναφέρεται στο θέμα αλλά και οι πωλητές στην αντιπροσωπεία αποφεύγουν να ασχολούνται. Θα πρότεινα όποιος έχει κάποια στοιχεία ας τα δημοσιεύει για να ενημερωνόμαστε όλοι.
Π.χ. πόσο κοστίζει το service ενός Punto, Corsa, Ibiza, Polo, Micra.
Ισχύει ότι τα ιαπωνικά έχουν ακριβότερο service;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
[list:38iu2rx0]Τα ιαπωνικα στο θεμα των ανταλλακτικων ειναι κολαση.[/list:u:38iu2rx0][list:38iu2rx0]Το Γερμανικο αυτοκινητο διαθετει ανταλλακτικο στο ελευθερο εμποριο απο τους κατασκευαστες πρωτης τοποθετησης(bosch,vdo,hella,ate,luk,sachs κλπ) σε ακρως ανταγωνιστικες τιμες ακομα και για αυτοκινητα 20ετιας και βαλε.[/list:u:38iu2rx0][list:38iu2rx0]Τα ιταλικα εχουν κι αυτα φθηνα ανταλλακτικα, με την ποιοτητα να παιζει σε διαφορα σταδια, αλλα θα μπλεξεις απο προβληματα[/list:u:38iu2rx0][list:38iu2rx0]Ολα τα παραπανω αφορουν το ελευθερο εμποριο.Αν μιλας για αντιπροσωπεια, βαλε το χερι βαθεια στην τσεπη, οτι αμαξι κι αν παρεις με αισθητη διαφορα τα ιαπωνικα και γαλλικα προς το ακριβοτερο[/list:u:38iu2rx0]
-
Μετά από μερικά τηλέφωνα και λίγ ψάξιμο 'τσίμπησα' ορισμένες τιμές.
Προς αποφυγήν -ΠΑΛΙ- παρεξηγήσεων: Οι τιμές είναι ενδεικτικές, λιανικές και αφορούν σε aftermarket ανταλλακτικά, τα οποία μπορεί να είναι και ΙΔΙΑ με τα 'γνήσια' . Όποιος νομίζει ότι εχει π.χ. VW συμπλέκτη στο Golf του, μάλλον πρέπει να αναθεωρήσει τις απόψεις του...
Punto II
Φίλτρο αέρος: 12-17
Βενζίνης: 10-14
Λαδιού: 5-8
Καμπίνας: 15-20
Τακάκια: 55-65
Δίσκοι: 24-30 (έκαστος)
Σετ συμπλέκτη: 140-180
Αμορτισέρ 100-200 (ανάλογα φυσικά τη μάρκα και την ποιότητα)Corsa C
Φίλτρο αέρος: 12-16
Βενζίνης: 15-20
Λαδιού: 3-7
Καμπίνας: 13-18
Τακάκια: 45-55
Δίσκοι: 40-60 (έκαστος, αεριζόμενος)
Σετ συμπλέκτη: 150-200
Αμορτισέρ 60-100 (ανάλογα φυσικά τη μάρκα και την ποιότητα)Ibiza/Polo/Fabia (όχι και διαφορετικά ανταλλακτικά)
Φίλτρο αέρος: 10-13
Βενζίνης: 15-20
Λαδιού: 5-8
Καμπίνας: 15-20
Τακάκια: 55-65
Δίσκοι: 35-45 (έκαστος, αεριζόμενος)
Σετ συμπλέκτη: 160-180
Αμορτισέρ 60-120 (ανάλογα φυσικά τη μάρκα και την ποιότητα)Micra (το παλαιότερο μοντέλο, δεν θα διαφέρουν όμως πολύ οι τιμές για το κανούριο)
Φίλτρο αέρος: 6-10
Βενζίνης: 10-15
Λαδιού: 7-10
Καμπίνας: (δεν έχει)
Τακάκια: 30-40
Δίσκοι: 40-50 (έκαστος)
Σετ συμπλέκτη: 140-160
Αμορτισέρ 60-120 (ανάλογα φυσικά τη μάρκα και την ποιότητα)Ψάχνοντας ανακάλυψα ότι το φίλτρο λαδιού του Punto II, ταιριάζει και στο πρώτης γενιάς... Mazda RX-7
Το φίλτρο βενζίνης του Corsa σε Alfa 146
και βέβαια αυτό που είναι ήδη γνωστό, ότι τα: Α3 1.6, Golf/Bora/Polo (1.4-1.6), Leon/Toledo/Ibiza (1.4-1.6), Fabia/Octavia (1.4-1.6) φοράνε τα ίδια μπροστινά δισκόφρενα και τακάκια.
Πιστεύετε ότι είναι ίδιες οι τιμές ανάμεσα στις εταιρείες/αντιπροσωπείες της VAG;
Εκτός από το μοντέλο (δεν γίνεται να πληρώνει τα ίδια ο κάτοχος του Fabia και του Α3), οι τιμές ποικίλλουν ανάλογα και την... περιοχή και της Ελλάδας και της Αθήνας.
Και κάτι για τους φανατικούς 'γερμανόφιλους': Την επόμενη φορά που θα αλλάξετε μπεκ (Bosch) κοιτάξτε μήπως είναι made in Turkey, Saudi Arabia, Mexico, Brazil κλπ κλπ
Φυσικά δεν ισχύει μόνο για την Bosch αυτό
-
τελικά σε aftermarket τιμές (ελεύθερη αγορά) δεν παρατηρώ σημαντικές διαφοροποίησεις σε αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας. Είναι μαζί με τοποθέτηση οι τιμές? Εντάξει ένα φίλτρο αέρος το αλλάζεις μόνος σου αλλά δίσκους, τακάκια δεν έχουν την δυνατότητα να το αλλάξουν όλοι μόνοι τους.
-
Το κακό είναι ότι όσο φορτώνονται με ηλεκτρονικά τα αυτοκίνητα, τόσο λιγότερα μπορείς να κάνεις μόνος σου. Σε ορισμένα ούτε τα καθίσματα δεν μπορείς να αφαιρέσεις για να βάλεις καλύμματα γιατί είναι τοποθετημένα πάνω τους οι εκρηκτικοί μηχανισμοί των ζωνών ασφαλείας και υπάρχει ρητή προειδοποίηση στο βιβλίο του αυτοκινήτου για το επικίνδυνο του εγχειρήματος. Πάνε δυστυχώς οι καλές εποχές που έκανες μικρό επισκευές οπουδήποτε.
-
Οι τιμές είναι ενδεικτικές και χωρίς τοποθέτηση.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
. Όποιος νομίζει ότι εχει π.χ. VW συμπλέκτη στο Golf του, μάλλον πρέπει να αναθεωρήσει τις απόψεις του...Και κάτι για τους φανατικούς 'γερμανόφιλους': Την επόμενη φορά που θα αλλάξετε μπεκ (Bosch) κοιτάξτε μήπως είναι made in Turkey, Saudi Arabia, Mexico, Brazil κλπ κλπ
Φυσικά δεν ισχύει μόνο για την Bosch αυτό
ηδη εχει αναφερθει και απο εμενα αυτα που γραφεις, ειναι αποτελεσμα της 'παγκοσμιοποιησης'....
το γκολφ μου μοντ96 εχει ελαχιστα εως καθολου εξαρτηματα φτιαγμενα ...στο πουθενα
το πολο μοντ2003 εχει δυστυχως αρκετα....αν επεκτεινει η VAG αυτη τη νοοτροπια θα της γυρισει μπουμερανγκ ειναι σιγουρο.
αυτο δε σημαινει απαραιτητα οτι δεν ειναι καλα τα μη γερμανιας ανταλλακτικα αλλα εχω μια καποια εμπειρια σε αυτα και μπορω να πω δεν ειναι και το ιδιοΗ ιστορια αυτη εχει αρχισει εδω και πολλα πολλα χρονια (τουλαχιστο 10)
οταν αρχισα να βλεπω γνησια ανταλλακτικα BMW πχ made in Turkey ....παντως οταν ξεκιναει μια εταιρεια πχ bosch να στησει εργοστασιο εκτος γερμανιας, το να διασφαλισει την ποιοτητα που θελει ειναι δυσκολο και παιρνει χρονο....
Πχ. προσφατο η Toyota. Τα ...αγγλοσυναρμολογημενα πλεον αμαξια της εχουν σπαστικα προβληματα συναρμολογησης κυριως.....Αντε πεισε τους αγγλους που βουλιαξαν την αυτοκινητοβομηχανια τους να δουλεψουν σαν τους Ιαπωνες....
αλλα τα τζαπανια θα τα διορθωσουν ολα ειμαι σιγουρος....Ειναι μαμουνια -
Δε νομίζω ότι τα φτιαγμένα αλλού ανταλλακτικά είναι πρόβλημα του VAG. Θεωρητικά το γκρουπ βάζει κάποιες προδιαγραφές και το ενδιαφέρει αυτές να υπερκαλύπτονται χωρίς να τους απασχολεί από που έρχονται.
Αυτό που είναι πάρα πολύ καλό είναι ότι χρησιμοποιούνται πολλά κοινά ανταλλακτικά στα αυτοκίνητα του ίδιου γκρουπ με αποτέλεσμα να πέφτει το κόστος και να επωφελούμαστε εμείς.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Δε νομίζω ότι τα φτιαγμένα αλλού ανταλλακτικά είναι πρόβλημα του VAG. Θεωρητικά το γκρουπ βάζει κάποιες προδιαγραφές και το ενδιαφέρει αυτές να υπερκαλύπτονται χωρίς να τους απασχολεί από που έρχονται.Αυτό που είναι πάρα πολύ καλό είναι ότι χρησιμοποιούνται πολλά κοινά ανταλλακτικά στα αυτοκίνητα του ίδιου γκρουπ με αποτέλεσμα να πέφτει το κόστος και να επωφελούμαστε εμείς.
Φίλε Βαγγέλη ,
με δύο φράσεις σου είπες πάρα πολλά !!!Να συμπληρώσω κι' εγώ :
Τα εξαρτήματα ενός σύγχρονου αυτοκινήτου κατασκευάζονται απο πολλούς
υποκατασκευστές , σε διαφορετικές -πολλές φορές -χώρες , και καταλήγουν σε διάφορα εργοστάσια παραγωγής ανα τον κόσμο, όπου
συναρμολογούνται για να αποτελέσουν το 'προϊόν του πόθου μας'Μπέρδεμα ??? δεν παύει να είναι η πραγματικότητα ......
(ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ , απο την οποία δυστυχώς λείπει η Ελλάδα μας....)Τώρα , τα κοινά ανταλλακτικά που αναφέρεις , είναι όντως πραγματικότητα,
το όφελος όμως μένει να αποδειχθεί ......
Όχι μόνο στην Ελλάδα , αλλά και εκτός .....
Εννοώ , δηλαδή , πως ο όρος 'κοινή πλατφόρμα' , μάλλον καλό κάνει στα
οικονομικά των κατασκευστριών (άλλωστε γι' αυτό έγινε !) , παρά στην
τσέπη των απανταχού καταναλωτών .
Επι του αντικειμένου , η καταχώρηση του ikar τα λέει όλα !!!Αποστόλης.
-
Mπα, ψέμματα λέω. Tα ανταλλακτικά των γερμανικών αυτοκινήτων κατασκευάζονται σίγουρα στη Γερμανία από γερμανικές εταιρείες (πρέπει να μετακομίσει στα ανέκδοτα) Tο ίδιο ισχύει και με τα ιταλικά, τα γαλλικά κλπ.
H πλάκα είναι ότι πολλές 'ανταγωνίστριες' εταιρείες συνεργάζονται! Έτσι μπουζί Bosch τα φτιάχνει η Champion (και τούμπαλιν) για διάφορους λόγους (marketing, -άλλη αίγλη έχει η Bosch, άλλη η Champion, άλλη η VW, άλλη η Seat-χρόνοι παράδοσης, αδυναμία παραγωγής κλπ)
Γενικά πρέπει να ξεχάσουμε τον όρο αυτοκινητοβιομηχανίες. Συναρμολογήτριες εξαρτημάτων είναι
E πως να μην έχουν προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας OΛEΣ οι εταιρείες; Aν μαζεύεις τόσες χιλιάδες εξαρτήματα από διαφορετικούς προμηθευτές, δεν μπορεί, κάτι δεν θα πάει καλά.
Πόσο κοστίζουν όμως τα σημερινά αυτοκίνητα και με τι εξοπλισμό έρχονται και πόσο στις αρχές του 90 (για 'καταλυτική' τουλάχιστον συγκριση)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Mπα, ψέμματα λέω. Tα ανταλλακτικά των γερμανικών αυτοκινήτων κατασκευάζονται σίγουρα στη Γερμανία από γερμανικές εταιρείες (πρέπει να μετακομίσει στα ανέκδοτα) Tο ίδιο ισχύει και με τα ιταλικά, τα γαλλικά κλπ.H πλάκα είναι ότι πολλές 'ανταγωνίστριες' εταιρείες συνεργάζονται! Έτσι μπουζί Bosch τα φτιάχνει η Champion (και τούμπαλιν) για διάφορους λόγους (marketing, -άλλη αίγλη έχει η Bosch, άλλη η Champion, άλλη η VW, άλλη η Seat-χρόνοι παράδοσης, αδυναμία παραγωγής κλπ)
Γενικά πρέπει να ξεχάσουμε τον όρο αυτοκινητοβιομηχανίες. Συναρμολογήτριες εξαρτημάτων είναι
E πως να μην έχουν προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας OΛEΣ οι εταιρείες; Aν μαζεύεις τόσες χιλιάδες εξαρτήματα από διαφορετικούς προμηθευτές, δεν μπορεί, κάτι δεν θα πάει καλά.
Πόσο κοστίζουν όμως τα σημερινά αυτοκίνητα και με τι εξοπλισμό έρχονται και πόσο στις αρχές του 90 (για 'καταλυτική' τουλάχιστον συγκριση)
Γειά σου , Λεωνίδα , με τα ... ψέματά σου
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Δε νομίζω ότι τα φτιαγμένα αλλού ανταλλακτικά είναι πρόβλημα του VAG. Θεωρητικά το γκρουπ βάζει κάποιες προδιαγραφές και το ενδιαφέρει αυτές να υπερκαλύπτονται χωρίς να τους απασχολεί από που έρχονται.
Αυτό που είναι πάρα πολύ καλό είναι ότι χρησιμοποιούνται πολλά κοινά ανταλλακτικά στα αυτοκίνητα του ίδιου γκρουπ με αποτέλεσμα να πέφτει το κόστος και να επωφελούμαστε εμείς.
Φίλε Βαγγέλη ,
με δύο φράσεις σου είπες πάρα πολλά !!!Να συμπληρώσω κι' εγώ :
Τα εξαρτήματα ενός σύγχρονου αυτοκινήτου κατασκευάζονται απο πολλούς
υποκατασκευστές , σε διαφορετικές -πολλές φορές -χώρες , και καταλήγουν σε διάφορα εργοστάσια παραγωγής ανα τον κόσμο, όπου
συναρμολογούνται για να αποτελέσουν το 'προϊόν του πόθου μας'Μπέρδεμα ??? δεν παύει να είναι η πραγματικότητα ......
(ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ , απο την οποία δυστυχώς λείπει η Ελλάδα μας....)Τώρα , τα κοινά ανταλλακτικά που αναφέρεις , είναι όντως πραγματικότητα,
το όφελος όμως μένει να αποδειχθεί ......
Όχι μόνο στην Ελλάδα , αλλά και εκτός .....
Εννοώ , δηλαδή , πως ο όρος 'κοινή πλατφόρμα' , μάλλον καλό κάνει στα
οικονομικά των κατασκευστριών (άλλωστε γι' αυτό έγινε !) , παρά στην
τσέπη των απανταχού καταναλωτών .
Επι του αντικειμένου , η καταχώρηση του ikar τα λέει όλα !!!Αποστόλης.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Ωστόσο, αν συμφέρει την αυτοκινητοβιομηχανία οικονομικά το να διαθέτει πολλά κοινά ανταλλακτικά εμμέσως συμφέρει και εμάς, διότι σίγουρα μέρος του οφέλους το καρπωνόμαστε εμείς.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Mπα, ψέμματα λέω. Tα ανταλλακτικά των γερμανικών αυτοκινήτων κατασκευάζονται σίγουρα στη Γερμανία από γερμανικές εταιρείες (πρέπει να μετακομίσει στα ανέκδοτα) Tο ίδιο ισχύει και με τα ιταλικά, τα γαλλικά κλπ.H πλάκα είναι ότι πολλές 'ανταγωνίστριες' εταιρείες συνεργάζονται! Έτσι μπουζί Bosch τα φτιάχνει η Champion (και τούμπαλιν) για διάφορους λόγους (marketing, -άλλη αίγλη έχει η Bosch, άλλη η Champion, άλλη η VW, άλλη η Seat-χρόνοι παράδοσης, αδυναμία παραγωγής κλπ)
Γενικά πρέπει να ξεχάσουμε τον όρο αυτοκινητοβιομηχανίες. Συναρμολογήτριες εξαρτημάτων είναι
E πως να μην έχουν προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας OΛEΣ οι εταιρείες; Aν μαζεύεις τόσες χιλιάδες εξαρτήματα από διαφορετικούς προμηθευτές, δεν μπορεί, κάτι δεν θα πάει καλά.
εχεις σε μεγαλο μεροσ δικιο, πιθανο ομως να μη ξερεις οτι η VAG εχει δικη της γραμμη παραγωγης για ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ασχετο αν μερικες φορες τα προμηθευεται απο αλλου, για αυτο ας μη γενικευουμε
ενδεικτικο του μεγεθους της εταιρειας οχι απο πλευρας 'ογκου' αλλα απο πλευρας τεχνογνωσιας και δυνατοτητων
Και αν πεις ' ε και λοιπον' θα σου απλα οτι ειναι στην ευρωπη σχεδον η μονη με τετοια δυνατοτητα.
Ασχετο αν στις μερες μας δε συμφερει να παραγεις τα παντα μονος σου...αλλα αυτο εχει επιπτωσεις ενιοτε...
πχ εφτιαχνε εγκεφαλους (digifant κλπ)
οι περισσοτεροι δουλευουν φασον..... -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Mπα, ψέμματα λέω. Tα ανταλλακτικά των γερμανικών αυτοκινήτων κατασκευάζονται σίγουρα στη Γερμανία από γερμανικές εταιρείες (πρέπει να μετακομίσει στα ανέκδοτα) Tο ίδιο ισχύει και με τα ιταλικά, τα γαλλικά κλπ.
H πλάκα είναι ότι πολλές 'ανταγωνίστριες' εταιρείες συνεργάζονται! Έτσι μπουζί Bosch τα φτιάχνει η Champion (και τούμπαλιν) για διάφορους λόγους (marketing, -άλλη αίγλη έχει η Bosch, άλλη η Champion, άλλη η VW, άλλη η Seat-χρόνοι παράδοσης, αδυναμία παραγωγής κλπ)
Γενικά πρέπει να ξεχάσουμε τον όρο αυτοκινητοβιομηχανίες. Συναρμολογήτριες εξαρτημάτων είναι
E πως να μην έχουν προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας OΛEΣ οι εταιρείες; Aν μαζεύεις τόσες χιλιάδες εξαρτήματα από διαφορετικούς προμηθευτές, δεν μπορεί, κάτι δεν θα πάει καλά.
εχεις σε μεγαλο μεροσ δικιο, πιθανο ομως να μη ξερεις οτι η VAG εχει δικη της γραμμη παραγωγης για ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ασχετο αν μερικες φορες τα προμηθευεται απο αλλου, για αυτο ας μη γενικευουμε
ενδεικτικο του μεγεθους της εταιρειας οχι απο πλευρας 'ογκου' αλλα απο πλευρας τεχνογνωσιας και δυνατοτητων
Και αν πεις ' ε και λοιπον' θα σου απλα οτι ειναι στην ευρωπη σχεδον η μονη με τετοια δυνατοτητα.
Ασχετο αν στις μερες μας δε συμφερει να παραγεις τα παντα μονος σου...αλλα αυτο εχει επιπτωσεις ενιοτε...
πχ εφτιαχνε εγκεφαλους (digifant κλπ)
οι περισσοτεροι δουλευουν φασον.....VW Corrado G60 (Cat)
Bosch Digifant ΜΡ4.0
Κωδικός εγκεφάλου Bosch: 0261 200 280
Κωδικός VW: 0397906022BΥπάρχουν επίσης ΚΕΝ Digifant και Siemens Digifant
-
Το ζητούμενο μέχρι τώρα ηταν ότι χρησιμοποιώντας ανταλλακτικά π.χ. Bosch για BMW και όχι απο την BMW (που είναι Bosch!) δεν είχες την εγγύηση.
Αυτό αλλάζει πιά!
Οι τιμές λοιπόν θα πέσουν!Το νέο πρόβλημα θα είναι να μπορέσει ο καταναλωτής να ξεχωρίσει ποιό ανταλλακτικό είναι όντως φασόν και ποιό μαϊμού!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το ζητούμενο μέχρι τώρα ηταν ότι χρησιμοποιώντας ανταλλακτικά π.χ. Bosch για BMW και όχι απο την BMW (που είναι Bosch!) δεν είχες την εγγύηση.
Αυτό αλλάζει πιά!
Οι τιμές λοιπόν θα πέσουν!Το νέο πρόβλημα θα είναι να μπορέσει ο καταναλωτής να ξεχωρίσει ποιό ανταλλακτικό είναι όντως φασόν και ποιό μαϊμού!!
Τις περισσότερες φορές ο καταναλωτής θα δει το περιτύλιγμα και ποια εταιρεία γράφει στο κουτί. Από που προέρχεται το μέσα και ποιος το έχει κατασκευάσει είναι άγνωστο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το ζητούμενο μέχρι τώρα ηταν ότι χρησιμοποιώντας ανταλλακτικά π.χ. Bosch για BMW και όχι απο την BMW (που είναι Bosch!) δεν είχες την εγγύηση.
Αυτό αλλάζει πιά!
Οι τιμές λοιπόν θα πέσουν!Το νέο πρόβλημα θα είναι να μπορέσει ο καταναλωτής να ξεχωρίσει ποιό ανταλλακτικό είναι όντως φασόν και ποιό μαϊμού!!
Τις περισσότερες φορές ο καταναλωτής θα δει το περιτύλιγμα και ποια εταιρεία γράφει στο κουτί. Από που προέρχεται το μέσα και ποιος το έχει κατασκευάσει είναι άγνωστο
Νάτος πάλι ο Λεωνίδας 'ikar' με τα ψέματά του
Πάει να μας μπερδέψει χειρότερα !!!!
Ούτε λίγο , ούτε πολύ , μας λέει πως υπαρχουν μεγαλοεπώνυμοι οίκοι
ανταλλακτικών που αναθέτουν την facon παραγωγή σε τρίτους και τα
συσκευάζουν απλώς
Μα , Λεωνίδα , είναι δυνατόν να συμβαίνουν τέτοια πράγματα ???Για να σοβαρευτούμε , όμως , ΝΑΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ .
Και η εξήγηση είναι απλή :
Στον χώρο του ανταλλακτικού ,και μιλάω πάντα για τα γνήσια ή πρώτης τοποθέτησης ή πιστοποιημένα ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ immitation , υπάρχουν εταιρείες με εξειδίκευση σε κάποιο ή κάποια συστήματα και εταιρείες που πωλούν σχεδόν τα πάντα.
Οι πρώτες , αρκετές φορές , έχουν εργοστάσιά τους ανα τον πλανήτη, για
διάφορους λόγους , στην συσκευασία τους αναγράφουν την χώρα προέλευσης και δεν θα δείτε , ας πούμε τακάκια και φίλτρα της ίδιας φίρμας.
Πράγμα που συμβαίνει με τις εταιρείες της άλλης κατηγορίας , οι οποίες
συσκευάζουν (σε μεγάλο ποσοστό ή αποκλειστικά) σχεδόν κάθε είδους
ανταλλακτικό που παράγουν είτε οι ίδιες είτε υποκατασκευαστές ανα τον
πλανήτη.Ξέρω σας μπέρδεψα άσχημα (εκτός απο τον συνψεύτη μου , τον ikar )
Ξέρω , θα μου πείτε γιατί δεν αναφέρω ονόματα .
Δέν νομίζω πως θα προφέρει κάτι , πέρα απο χειρότερο μπέρδεμα.
Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στον έμπορο ανταλλακτικών ή στο συνεργείο είναι το μυστικό της ...ησυχίας του καταναλωτή.
Ενώ , αντίθετα η ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ είναι το απόλυτο αίτιο των εφιαλτών του.Το καταλαβαίνω , τα παραπάνω 'σηκώνουν συζήτηση' !!!
Πάμε λοιπόν !!!
Αποστόλης.
-
Ας πούμε λοιπόν ότι μια εταιρεία αποφασίζει να κυκλοφορήσει ένα νέο μοντέλο, και είναι στη φάση που κοιτάει να δει τι θα κάνει με τα ανταλλακτικά του.
Αν ψάχνει για τσιμούχες π.χ, απευθύνεται στις εταιρείες του χώρου, θέτοντας τις προδιαγραφές της και μαζεύοντας προσφορές. Στην πορεία αποφασίζει που θα δώσει τη δουλειά, και πολλές φορές ίσως αποφασίσει να μη δοθεί ΟΛΗ η δουλειά σε ένα προμηθευτή για να μην κρεμαστεί εξ' ολοκλήρου από αυτόν. Ο συγκεκριμένος προμηθευτής βγάζει τις τσιμούχες με τη στάμπα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά διαθέτει και ακριβώς τις ίδιες χωρίς τη σταμπα στο ελεύθερο εμπόριο. Παράλληλα, οι άλλες εταιρείες του χώρου κυκλοφορούν και αυτές τις ίδιες τσιμούχες στο εμπόριο.
Φυσικά, αυτό δε σημαίνει ότι άυτές του ελεύθερου εμπορίου είναι κατ' ανάγκη χειρότερες. Μπορεί κάλλιστα να είναι χειρότερες, ισάξιες, ή ακόμα και καλύτερες από τις εργοστασιακές, αφού οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν κάνουν πάντα την επιλογή αποκλειστικά με κριτήρια ποιότητας, αλλά και με κόστους...
Κόστος συντήρησης - τιμές ανταλλακτικών