-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
OT...το SUV είναι η ιδανική επιλογή.
Η δική σου επιλογή.
Εγώ δεν θέλω να είναι ψηλό και βαρύ για να μη καίει βενζίνη. Δεν μου αρέσουν οι αναρτήσεις με τεράστιες διαδρομές ούτε μου προσφέρει κάτι η τετρακίνηση (σε χιονισμένους δρόμους κινούμαι όλο το χειμώνα).
Δεν διαφωνούμε πουθενα. Ιδανική επιλογή δεν είναι για όλους. Είναι για αυτούς που έχουν το προφίλ που περιέγραψα. Προφανώς για τις δικές σου ανάγκες ένα suv θα ήταν αχρηστο. Οπως για τις δικές μου θα ήταν άχρηστο ένα αυτοκίνητο με τελική 250 αφου στους δρόμους που κινούμαι δεν μπορώ να πάω πάνω από 100!
-
Πολύ φοβάμαι ότι η συζήτηση αυτή δεν έχει νόημα... Οπως αυτός που θέλει sedan ή sw θα κάνει καλά να το πάρει, το ίδιο καλά θα κάνει και αυτός που θέλει suv. Οπως εγώ που μου αρέσουν τα suv δεν ενοχλούμαι καθόλου επειδή κάποιοι προτιμούν sedan, το ίδιο θα περίμενα και προς την αντίθετη κατεύθυνση. Ολα τ' άλλα περιττεύουν
-
Mπορεί να σου κάνει το Qashqai.
Ξεκινάει από 18.000 περίπου. -
kovathe θέλει 4κίνητο.
-
A, OK!
Γράψε λάθος τότε...
Το 4κίνητο κασκάι ξεκινάει κάπου στα 25.000 αν θυμάμαι καλά..
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εγώ πάλι (το έχω ξαναγράψει) τα βρίσκω σαν την καλύτερη μορφή αυτοκίνησης (φτάνει να έχουν αρκετά άλογα).Εχουν χώρους,είναι 4Χ4,είναι SW,είναι πολυμορφικά και η θέση οδήγησης είναι τέτοια που άμα ανέβεις δεν ξανακατεβαίνεις....α)Για τους χώρους, έχω τις ενστάσεις μου. Υπάρχουν πολυμορφικά ή και χατς που έχουν καλύτερη εκμετάλλευση χώρων από τον μεσο όρο των suv.
β)4X4 και SW υπάρχουν στην αγορά, δε χρειάζομαι SUV για να συνδιάσω τις 2 αυτές κατηγορίες.
γ)Πολυμορφικά? Πώς το ορίζεις αυτό? Επειδή πέφτουν χωριστά οι πλάτες των πίσω καθισμάτων? Και το σάξο μου το κάνει αυτό.
δ) Δεν ξέρω τι συμβαίνει με την cayenne, αλλά σε όσα suv σκαρφάλωσα, μου ήρθε να αναφωνήσω 'με λένε Κωστίκα και οδηγώ νταλίκα'! Από πού και ως πού καλή μια θέση οδήγησης όταν νιώθεις οτι είσαι ΠΑΝΩ και όχι ΜΕΣΑ στο αυτοκίνητο και με μετριότατη πλευρική στήριξη?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
δ) Δεν ξέρω τι συμβαίνει με την cayenne, αλλά σε όσα suv σκαρφάλωσα, μου ήρθε να αναφωνήσω 'με λένε Κωστίκα και οδηγώ νταλίκα'! Από πού και ως πού καλή μια θέση οδήγησης όταν νιώθεις οτι είσαι ΠΑΝΩ και όχι ΜΕΣΑ στο αυτοκίνητο και με μετριότατη πλευρική στήριξη?Δεν με πειράζει να σκαρφαλώνω, όμως νιώθω ανασφάλεια εκεί ψηλά όταν στρίβουν τα SUV στο βουνό.
Αυτό που με ενοχλεί είναι το κούνημα στα ταξίδια. Ίδια να κουνάνε δυο αμάξια, όταν κάθεσαι τόσο ψηλά, μετακινείσαι περισσότερο. Δεν ζαλίζομαι αλλά δεν μου αρέσει αυτή η αίσθηση.
Να συγκρίνουμε μικρά αμάξια με μικρά SUV, όχι με τεράστια SUV που καίνε 100 ευρώ βενζίνη στην εκδρομή του Σ/Κ.
-
Ο χρήστης After έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι οι περισσοτεροι που τα εχουν, δεν ειναι ικανοι να κοντρολαρουν ολο αυτον τον ογκο, και βασικα δεν προκειται ποτε να κινηθουν εκτος της διαδρομης κηφησιας ή αλεξανδρας ή καποια αλλη τυπικη διαδρομηφταιει το αυτοκινητο γιαυτο?
το ιδιο συμβαινει και με διαφορα σπορ μοντελα, που συνηθως στολιζουν εισοδους νυχτερινων μαγαζιων...
δε φταινε τα αυτοκινητα, αλλα η χρηση που τους κανουν καποιοι...
-
Μην παρασυρόμαστε παιδιά, κανείς δεν ξέρει τι χρήση κάνει κάποιος στο αυτοκίνητό του και δεν είναι σωστό να αφορίζουμε τα πάντα.
Μου θυμίζει τις παλαιότερες (;) απόψεις περί μοτοσυκλετών: 'μηχανόβιος = κ@λ@παιδο'φίλε leonp
ούτε μου προσφέρει κάτι η τετρακίνηση (σε χιονισμένους δρόμους κινούμαι όλο το χειμώνα)
...όταν βγήκε το ABS πολλοι έλεγαν 'δεν το χρειάζομαι, μια χαρα πάω'
Ναί, αλλά δεν σημαίνει οτι όταν σου χρειαστεί δεν θα πάς καλύτερα -
Παιδιά το tiguan μου φαίνεται καταπληκτικό αν και 27οοο ευρώ είναι πολλά!
Θα το δω και από κοντά όταν ανέβω Αθήνα και είναι και αυτό υποψήφιο! Εχει πλεονεκτήματα , 1400, 150 άλογα, μεγάλο , 4χ4! Γιατί άραγε ο κόσμος δεν το προτιμά , διότι εδώ που είμαι δεν εχω δει κανένα! Προτιμά άλλα 2000 , 2400 , 3700, κυβικά ! Επιδειξιομανείς ....α ρε κόσμεεε! -
το προτιμα, εχει πωληθει ηδη ολη η παραγωγη για το 2008
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το προτιμα, εχει πωληθει ηδη ολη η παραγωγη για το 2008Δεν τόξερα , επειδή εδώ δεν κυκλφορε'ι κανένα , βέβαια η αρχή είναι να γίνει!
-
για την περίπτωσή σου το Τιγκουάν είναι τέλειο.
το κακό είναι ότι έχει μεγάλο χρόνο αναμονής. -
Το **Tiguan **είναι πολύ καινούργιο μοντέλο, ακόμα δεν τα πολυβλέπεις. Σίγουρα όμως πουλάνε και θα πουλάνε εξαιρετικά καλά μέχρι να βγούνε αξιόλογοι αντίπαλοι (ίσως το Ford Kuga αργότερα φέτος). Και όπως και να το κάνουμε το ότι είναι VW και μόνο μετράει θετικά για πολλούς....
Από την άλλη μοιάζει να έχεις απορρίψει το νέο **Terios **που θα είναι πιο ευέλικτο στην πόλη λόγω μεγέθους ενώ ταυτόχρονα έχει και πολύ καλούς χώρους, πολύ καλή τετρακίνηση, μάλλον θα πλεονεκτεί σε αξιοπιστία ενώ θα υστερεί μόνο σε επιδόσεις (σαφώς). Βασικά θα είναι καλύτερο σε όλα από αυτό που έχεις τώρα και ίσως δεν χρειάζεται να δώσεις τα παραπάνω λεφτά για το Tiguan (που μάλλον δεν διαθέτεις έτσι κι αλλιώς- αυτό το λέω για να σε διευκολύνω). Βέβαια στα ίδια λεφτά του Terios ή πολύ λίγο παραπάνω πλέον παίζει και το δίλιτρο κορεάτικο.... Που είναι μεγαλύτερο και πιο καλοτάξιδο από το Terios.... αξίζει αυτό τα παραπάνω λεφτά βενζίνης, φόρου και ασφάλειας? Εσύ ξέρεις. -
Βγαζει και η ΚΙΑ καινουργιο σουβ στα 1600 με 125 αλογα. Στις φωτο φαινεται μια χαρα και η τιμη λογικα θα ειναι καπου στα 17-20 χιλιαρικα. Μαλλον θα ειναι κατηγορια sx4. Ειδωμεν!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
...Και σε γενικές γραμμές δεν μπορώ με τίποτα να δω μιά 3άρα αλλά ένα Χ3 όπως και μια σειρά Ε αλλά ένα ML ή μια 5άρα αντί για ένα Χ5.......Μόνο Q7 δεν θα έβλεπα (μου φαίνεται κακάσχημο)Πάντως σκέφτομαι να πάρω μεγαλύτερο (LC 200)
530x touring εναντίον Χ5
Ποιο καίει λιγότερο;Γι αυτό που σκέφτεσαι να πάρεις: επιλέγεις το σωστό κινητήρα (ντίζελ) για να κινεί το φορτηγό. Πάντως είναι τέρας και θα μπορείς να ρυμουλκείς όχι μόνο φουσκωτά αλλά γιωτ.
φίλε leonp
ούτε μου προσφέρει κάτι η τετρακίνηση (σε χιονισμένους δρόμους κινούμαι όλο το χειμώνα)
...όταν βγήκε το ABS πολλοι έλεγαν 'δεν το χρειάζομαι, μια χαρα πάω'
Ναί, αλλά δεν σημαίνει οτι όταν σου χρειαστεί δεν θα πάς καλύτεραΗ τετρακίνηση δεν είναι δωρεάν, είναι πιο αργό το αμάξι και καίει περισσότερο, παράδειγμα (ακραίο) το 4Χ4 Panda.
Αν έμενα σε μέρη που το χειμώνα έχει χιόνια και πάγους, αναγκαστικά θα επέλεγα τετρακίνητο. Όταν παρκάρεις, κάνεις μανούβρες κλπ σε πάγους χρειάζεται, αλλά για να κινείσαι περιστασιακά σε χιονισμένους δρόμους δεν χρειάζεται.
-
Ο χρήστης jbk έγραψε:
Βγαζει και η ΚΙΑ καινουργιο σουβ στα 1600 με 125 αλογα. Στις φωτο φαινεται μια χαρα και η τιμη λογικα θα ειναι καπου στα 17-20 χιλιαρικα. Μαλλον θα ειναι κατηγορια sx4. Ειδωμεν!Ακριβώς. Αν δεν βιάζεσαι, εντός έτους βγαίνουν τα Ford Kuga, Toyota Urban Cruiser, Kia Soul και μάλλον και το Skoda Yeti ...
Πάντως σαν κάτοχος ήδη Daihatsu καλύτερη επιλογή μοιάζει το Terios, έχεις γνώση της εταιρίας, η αντικατάσταση του παλιού με το καινούριο είναι συμφερότερη, είναι ικανό, όμορφο και αξιόπιστο αυτοκίνητο, εκτός αν ήδη έχεις κάποιο θέμα με την Daihatsu...
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Πανάκριβο και αυτό! Γύρω στα 20.000 ένα SUV 1600άρι ρε παιδιά!
Μόνο το τέριος υπάρχει!ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΤΕΛΟΣ. Η SUZUKI και η DAIHATSU με δύο αυτοκινητα έχουν το μονοπώλιο. Παλιότερα υπήρχε το Pajero Pinin αλλά έχει σταματήσει η παραγωγή από το 2004.
Πω πώ απαντήσεις.....
Κοιτάχτε έχω το τέριος και θέλω κάτι ανάλογο , διότι πάω βουνό , έχω σκάφος κ.λ.π.!
Δεν θέλω θηριώδες αμάξι που θα καίει ..τα αντερά του και θα πληρώνω ένα κάρο λεφτά για τέλη , ασφάλειες ,βενζίνες!
Εαν σας πω ότι δεν έχω δει το Tiguan θα με πιστέψετε;
ποιό είναι;
Επίσης όλοιμας θέλουμε να συνδυάσουμε ενα αμάξι σε όλα , το 1600 σουζούκι είναι δίπορτο , δεν χωράει οικογένεια , το ίδιο το τζίμνι , εχω το sx4 και το σεντισι δεν έχει καλές δυνατότητες , επίσης το νιβα δεν το συζητώ!
Για πείτε....Στα χρήματα που δίνεις μόνο εδώ:
http://www.hyundai.gr/hyundai/models/tucson/
http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/sportage/Kάνε την καρδιά σου 'πέτρα' και πάρε ένα δίλιτρο, δώσε και 2500euro παραπάνω και θα καλύψεις τα πάντα και χωρίς να ανυσηχείς για ποιότητες κλπ...κλπ...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το **Tiguan **είναι πολύ καινούργιο μοντέλο, ακόμα δεν τα πολυβλέπεις. Σίγουρα όμως πουλάνε και θα πουλάνε εξαιρετικά καλά μέχρι να βγούνε αξιόλογοι αντίπαλοι (ίσως το Ford Kuga αργότερα φέτος). Και όπως και να το κάνουμε το ότι είναι VW και μόνο μετράει θετικά για πολλούς....
Από την άλλη μοιάζει να έχεις απορρίψει το νέο **Terios **που θα είναι πιο ευέλικτο στην πόλη λόγω μεγέθους ενώ ταυτόχρονα έχει και πολύ καλούς χώρους, πολύ καλή τετρακίνηση, μάλλον θα πλεονεκτεί σε αξιοπιστία ενώ θα υστερεί μόνο σε επιδόσεις (σαφώς). Βασικά θα είναι καλύτερο σε όλα από αυτό που έχεις τώρα και ίσως δεν χρειάζεται να δώσεις τα παραπάνω λεφτά για το Tiguan (που μάλλον δεν διαθέτεις έτσι κι αλλιώς- αυτό το λέω για να σε διευκολύνω). Βέβαια στα ίδια λεφτά του Terios ή πολύ λίγο παραπάνω πλέον παίζει και το δίλιτρο κορεάτικο.... Που είναι μεγαλύτερο και πιο καλοτάξιδο από το Terios.... αξίζει αυτό τα παραπάνω λεφτά βενζίνης, φόρου και ασφάλειας? Εσύ ξέρεις.Δεν θα το πάρω και αύριο! Δεν βιάζομαι! Με βοηθήσατε πολύ , δεν το΄ξερα αυτό το αμάξι!
Το τέριος είναι ακριβό και έχει πανάκριβα ανταλλακτικά! Εξάλλου δεν το θέλω για την πόλη να είναι μικρό και μαιτζέβελο! Τα δίλιτρα μου την δίνουν .... πολλά κυβικά για την ελλάδα και για δρόμους και για την οικονομική μας κατάσταση!
Σε κανά 2 χρονάκια που θα ομαλοποιηθεί η αγορά , θα βγούν και άλλα και.... βλέπουμε!!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Το **Tiguan **είναι πολύ καινούργιο μοντέλο, ακόμα δεν τα πολυβλέπεις. Σίγουρα όμως πουλάνε και θα πουλάνε εξαιρετικά καλά μέχρι να βγούνε αξιόλογοι αντίπαλοι (ίσως το Ford Kuga αργότερα φέτος). Και όπως και να το κάνουμε το ότι είναι VW και μόνο μετράει θετικά για πολλούς....
Από την άλλη μοιάζει να έχεις απορρίψει το νέο **Terios **που θα είναι πιο ευέλικτο στην πόλη λόγω μεγέθους ενώ ταυτόχρονα έχει και πολύ καλούς χώρους, πολύ καλή τετρακίνηση, μάλλον θα πλεονεκτεί σε αξιοπιστία ενώ θα υστερεί μόνο σε επιδόσεις (σαφώς). Βασικά θα είναι καλύτερο σε όλα από αυτό που έχεις τώρα και ίσως δεν χρειάζεται να δώσεις τα παραπάνω λεφτά για το Tiguan (που μάλλον δεν διαθέτεις έτσι κι αλλιώς- αυτό το λέω για να σε διευκολύνω). Βέβαια στα ίδια λεφτά του Terios ή πολύ λίγο παραπάνω πλέον παίζει και το δίλιτρο κορεάτικο.... Που είναι μεγαλύτερο και πιο καλοτάξιδο από το Terios.... αξίζει αυτό τα παραπάνω λεφτά βενζίνης, φόρου και ασφάλειας? Εσύ ξέρεις.Δεν θα το πάρω και αύριο! Δεν βιάζομαι! Με βοηθήσατε πολύ , δεν το΄ξερα αυτό το αμάξι!
Το τέριος είναι ακριβό και έχει πανάκριβα ανταλλακτικά! Εξάλλου δεν το θέλω για την πόλη να είναι μικρό και μαιτζέβελο! Τα δίλιτρα μου την δίνουν .... πολλά κυβικά για την ελλάδα και για δρόμους και για την οικονομική μας κατάσταση!
Σε κανά 2 χρονάκια που θα ομαλοποιηθεί η αγορά , θα βγούν και άλλα και.... βλέπουμε!!!!!Αφού δεν βιάζεσαι, υπάρχει και η εξής οικονομική λύση: περιμένεις 1-2 χρόνια κι αγοράζεις ένα μετάχειρο Sportage. Θα κάνει κάνα 15-16άρι (αφού καινούριο έχει 22). Θα είσαι εντός εγγύησης, θα έχεις κάνει μπολικη οικονομία, οπότε θα σου έχουν περισσέψει λεφτά για να πληρώνεις τέλη, ασφάλειες και κατανάλωση 2.0 και θα έχεις ακόμη κάμποσα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση για να μην ανησυχείς.
Αν δεν σε χαλάει το φαινομενικά φτηνό εσωτερικό (όχι πως θα πάθει ποτέ τίποτε, απλά δεν είναι με τίποτε σαν αυτό που θα δεις αλλού...), είναι μια χαρά αμάξι για την χρήση που το θέλεις.
ΒΓΑΛΤΕ ΕΝΑ SUV 1600cc