Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒΓΑΛΤΕ ΕΝΑ SUV 1600cc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΒΓΑΛΤΕ ΕΝΑ SUV 1600cc
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 17
    • 18
    • 2 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    343
    455
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Έχει πίσω κίνηση; Όχι.

      Έχει διπλά ψαλίδια; Όχι.

      Έχει double clutch gearbox; Όχι.

      Άρα είναι μπουρδέλο.

      +1000000000

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          sotiris28 last edited by

          Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:

          αλλά και κάτι SUV-wannabes όπως το Sedici και κάτι τέτοια.

          To έχεις οδηγήσει? Για τα χρήματά του είναι πολύ καλό.

          Δηλαδή ανεβαίνει όλα τα πεζοδρόμια;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            drdino last edited by

            Μην σου πω το παρκάρεις και στην ταράτσα.

            (ημέρα των κόμπλεξ είναι σήμερα;)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              m1234 last edited by

              Εγώ πάλι τους περισσότερους μαλάκες οδηγούς τους έχω δει με peugeot rallie. Μήπως φταίει το rallie?

              Στο θέμα μας τώρα.
              Υπάρχουν τζίπ καθαρόαιμα που πάνε στα βουνά πολύ καλύτερα από τα SUV.
              Υπάρχουν αυτοκίνητα επιδόσεων που έχουν τελικές μεγαλύτερες από SUV.
              Υπάρχουν station kai Van-άκια που έχουν καλύτερους χώρους από SUV.
              Υπάρχουν μικρά πολής που παρκάρουν πιο εύκολα από SUV.
              Υπάρχουν σπόρ χαμηλωμένα αυτοκίνητα που στρίβουν καλύτερα από SUV.

              Ο μέσος οδηγός όμως δεν πρόκειται ποτέ να ανέβει στα κατσάβραχα, να πιάσει τελική 250km/h, να μπεί στην στροφή με 180km/h, να κουβαλήσει 7 άτομα με τις αποσκευές τους. Ούτε αν τα ήθελε όλα αυτά θα μπορούσε να έχει 7 αυτοκίνητα για να παίρνει το κατάλληλο κάθε στιγμή.
              Γι αυτόν που χρειάζεται ένα ασφαλές αυτοκίνητο με αξιοπρεπείς χώρους που να μπορεί να πάει σε μια δυσπρόσιτη παραλία το καλοκαίρι ή στο χιόνι το χειμώνα, να είναι άνετο τόσο εντός όσο και εκτός πόλης, να κινείται αξιοπρεπώς στην εθνική και γενικά να τα κάνει όλα χωρίς να φτάνει στα άκρα, το SUV είναι η ιδανική επιλογή. Είναι το αυτοκίνητο που μπορεί να συνδιασει τις περισσότερες δυνατές χρήσεις από οποιοδήποτε άλλο. Σε καμία κατηγορία δεν είναι κορυφαίο αλλά απο την άλλη κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να συνδιασει τόσο πολλές και διαφορετικές χρήσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                charmak66 last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:

                (ημέρα των κόμπλεξ είναι σήμερα;)

                κάθε μέρα, σαν τη γιορτή των ερωτευμένων

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  costaslio last edited by

                  Πω πώ απαντήσεις.....
                  Κοιτάχτε έχω το τέριος και θέλω κάτι ανάλογο , διότι πάω βουνό , έχω σκάφος κ.λ.π.!
                  Δεν θέλω θηριώδες αμάξι που θα καίει ..τα αντερά του και θα πληρώνω ένα κάρο λεφτά για τέλη , ασφάλειες ,βενζίνες!
                  Εαν σας πω ότι δεν έχω δει το Tiguan θα με πιστέψετε;
                  ποιό είναι;
                  Επίσης όλοιμας θέλουμε να συνδυάσουμε ενα αμάξι σε όλα , το 1600 σουζούκι είναι δίπορτο , δεν χωράει οικογένεια , το ίδιο το τζίμνι , εχω το sx4 και το σεντισι δεν έχει καλές δυνατότητες , επίσης το νιβα δεν το συζητώ!
                  Για πείτε....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    m1234 last edited by

                    Ο χρήστης costaslio έγραψε:
                    Πω πώ απαντήσεις.....
                    Κοιτάχτε έχω το τέριος και θέλω κάτι ανάλογο , διότι πάω βουνό , έχω σκάφος κ.λ.π.!
                    Δεν θέλω θηριώδες αμάξι που θα καίει ..τα αντερά του και θα πληρώνω ένα κάρο λεφτά για τέλη , ασφάλειες ,βενζίνες!
                    Εαν σας πω ότι δεν έχω δει το Tiguan θα με πιστέψετε;
                    ποιό είναι;
                    Επίσης όλοιμας θέλουμε να συνδυάσουμε ενα αμάξι σε όλα , το 1600 σουζούκι είναι δίπορτο , δεν χωράει οικογένεια , το ίδιο το τζίμνι , εχω το sx4 και το σεντισι δεν έχει καλές δυνατότητες , επίσης το νιβα δεν το συζητώ!
                    Για πείτε....

                    Αν διαθέτεις 27-28.000 το tiguan είναι το ιδανικό γι'αυτά που ζητάς.
                    Αν δεν ξέρεις πιο είναι κοιτα εδώ
                    http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=8082

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sotiris28 last edited by

                      Ο χρήστης m1234 έγραψε:
                      Γι αυτόν που χρειάζεται ένα ασφαλές αυτοκίνητο με αξιοπρεπείς χώρους που να μπορεί να πάει σε μια δυσπρόσιτη παραλία το καλοκαίρι ή στο χιόνι το χειμώνα, να είναι άνετο τόσο εντός όσο και εκτός πόλης, να κινείται αξιοπρεπώς στην εθνική και γενικά να τα κάνει όλα χωρίς να φτάνει στα άκρα, το SUV είναι η ιδανική επιλογή.

                      Απ'όλα αυτά αν αφήσεις την δυσπρόσιτη παραλία (λες και αν περπατήσεις 50μ θα σου πέσει τίποτα) και τα χιόνια 1 φορά την πενταετία (μιλώντας για την Αττική και τα υπόλοιπα μεγάλα αστικά κέντρα) ένα SUV είναι χειρότερο από ένα κανονικό αυτοκίνητο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        costaslio last edited by

                        Πανάκριβο και αυτό! Γύρω στα 20.000 ένα SUV 1600άρι ρε παιδιά!
                        Μόνο το τέριος υπάρχει!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by

                          Κοίτα...υπάρχουν οδηγοί και οδηγοί. Μη τους βάζουμε όλους στο ίδιο καζάνι. Όπως και SUV και SUV.

                          Για παράδειγμα το Hummer H1 είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ SUV όπως και το TIGR αλλά και το Massif.

                          Τώρα κάτι κουβαδάκια...είναι για κλάμματα...αλλά και κάτι SUV-wannabes όπως το Range Rover και κάτι τέτοια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kon5 last edited by

                            1.4 είναι το tiguan.
                            Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              costaslio last edited by

                              Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                              1.4 είναι το tiguan.
                              Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα

                              1400 αλλά πανάκριβο!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zastava last edited by

                                Ο χρήστης m1234 έγραψε:
                                Εγώ πάλι τους περισσότερους μαλάκες οδηγούς τους έχω δει με peugeot rallie. Μήπως φταίει το rallie?

                                Στο θέμα μας τώρα.
                                Υπάρχουν τζίπ καθαρόαιμα που πάνε στα βουνά πολύ καλύτερα από τα SUV.
                                Υπάρχουν αυτοκίνητα επιδόσεων που έχουν τελικές μεγαλύτερες από SUV.
                                Υπάρχουν station kai Van-άκια που έχουν καλύτερους χώρους από SUV.
                                Υπάρχουν μικρά πολής που παρκάρουν πιο εύκολα από SUV.
                                Υπάρχουν σπόρ χαμηλωμένα αυτοκίνητα που στρίβουν καλύτερα από SUV.

                                Ο μέσος οδηγός όμως δεν πρόκειται ποτέ να ανέβει στα κατσάβραχα, να πιάσει τελική 250km/h, να μπεί στην στροφή με 180km/h, να κουβαλήσει 7 άτομα με τις αποσκευές τους. Ούτε αν τα ήθελε όλα αυτά θα μπορούσε να έχει 7 αυτοκίνητα για να παίρνει το κατάλληλο κάθε στιγμή.
                                Γι αυτόν που χρειάζεται ένα ασφαλές αυτοκίνητο με αξιοπρεπείς χώρους που να μπορεί να πάει σε μια δυσπρόσιτη παραλία το καλοκαίρι ή στο χιόνι το χειμώνα, να είναι άνετο τόσο εντός όσο και εκτός πόλης, να κινείται αξιοπρεπώς στην εθνική και γενικά να τα κάνει όλα χωρίς να φτάνει στα άκρα, το SUV είναι η ιδανική επιλογή. Είναι το αυτοκίνητο που μπορεί να συνδιασει τις περισσότερες δυνατές χρήσεις από οποιοδήποτε άλλο. Σε καμία κατηγορία δεν είναι κορυφαίο αλλά απο την άλλη κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να συνδιασει τόσο πολλές και διαφορετικές χρήσεις.

                                ναι αλλα εφοσον το εσγιουβη κατα 95%(αφου μιλαμε για το μεσο οδηγο)θα το χρησιμοποιει μεσα στην πολη,τοτε ειναι πολυ ασυμφορο και μη πρακτικο να εχεις ενα αυτοκινητο μεγαλων διαστασεων που σε δυσκολευει να κινησαι στην πολη,να παρκαρεις ,να δινεις τα αντερα σου σε καταναλωση και να χρυσοπληρωσεις και την αγορα του κιολας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  Ο χρήστης costaslio έγραψε:

                                  1.4 είναι το tiguan.
                                  Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα

                                  1400 αλλά πανάκριβο!

                                  Με αυτά που προσφέρει? Για δες και τον ανταγωνισμό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    m1234 last edited by

                                    Ο χρήστης sotiris28 έγραψε:

                                    Γι αυτόν που χρειάζεται ένα ασφαλές αυτοκίνητο με αξιοπρεπείς χώρους που να μπορεί να πάει σε μια δυσπρόσιτη παραλία το καλοκαίρι ή στο χιόνι το χειμώνα, να είναι άνετο τόσο εντός όσο και εκτός πόλης, να κινείται αξιοπρεπώς στην εθνική και γενικά να τα κάνει όλα χωρίς να φτάνει στα άκρα, το SUV είναι η ιδανική επιλογή.

                                    Απ'όλα αυτά αν αφήσεις την δυσπρόσιτη παραλία (λες και αν περπατήσεις 50μ θα σου πέσει τίποτα) και τα χιόνια 1 φορά την πενταετία (μιλώντας για την Αττική και τα υπόλοιπα μεγάλα αστικά κέντρα) ένα SUV είναι χειρότερο από ένα κανονικό αυτοκίνητο.

                                    Καταρχήν δεν εννοώ τα χιόνια μέσα στην αττική. Εννοώ αυτούς που πάνε συχνά εκδρομές το χειμώνα σε ορεινά μέρη. Επίσης υπάρχουν παραλίες που πάς αρκετά χιλιόμετρα χωματόδρομο. Το ίδιο αν σου αρέσουν εκδρομές σε λίμνες-δάση κλπ. Αυτά είναι τα 'συνηθισμένα' χομπι. Να μην σου μιλήσω για πιο περίεργα όπως κάμπινγκ-κυνηγι κλπ. που μπορεί να κάνει κάποιος. Επίσης δεν ξέρω τι εννοείς 'κανονικό αυτοκίνητο' αλλά αν υποθέσω ότι μιλάς για ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας golf-astra κλπ μπορώ να σου πω ότι εκτός του off-road π.χ υστερει σε χώρους και πολύμορφικότητα, πιθανόν σε επιδόσεις (αν μιλάμε π.χ για ένα ψόφιο 1400-1600άρι), σε άνεση (ανωμαλίες οδοστρώματος) και πιθανόν σε ασφάλεια.
                                    Δεν λέω ότι το Suv είναι το τέλειο αυτοκίνητο. Λέω απλά ότι είναι το πιο κατάλληλο για κάποιον που θέλει να συνδιασει πολλές και διαφορετικές χρήσεις. Αν τώρα οι χρήσεις σου είναι περιορισμένες π.χ θέλεις να κινείσαι αποκλειστικά εντός πόλης τότε προφανώς και παίρνεις άλλη κατηγορία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      after last edited by

                                      Το θεμα ειναι οτι οι περισσοτεροι που τα εχουν, δεν ειναι ικανοι να κοντρολαρουν ολο αυτον τον ογκο, και βασικα δεν προκειται ποτε να κινηθουν εκτος της διαδρομης κηφησιας ή αλεξανδρας ή καποια αλλη τυπικη διαδρομη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        m1234 last edited by

                                        Ο χρήστης zastava έγραψε:

                                        Εγώ πάλι τους περισσότερους μαλάκες οδηγούς τους έχω δει με peugeot rallie. Μήπως φταίει το rallie?

                                        Στο θέμα μας τώρα.
                                        Υπάρχουν τζίπ καθαρόαιμα που πάνε στα βουνά πολύ καλύτερα από τα SUV.
                                        Υπάρχουν αυτοκίνητα επιδόσεων που έχουν τελικές μεγαλύτερες από SUV.
                                        Υπάρχουν station kai Van-άκια που έχουν καλύτερους χώρους από SUV.
                                        Υπάρχουν μικρά πολής που παρκάρουν πιο εύκολα από SUV.
                                        Υπάρχουν σπόρ χαμηλωμένα αυτοκίνητα που στρίβουν καλύτερα από SUV.

                                        Ο μέσος οδηγός όμως δεν πρόκειται ποτέ να ανέβει στα κατσάβραχα, να πιάσει τελική 250km/h, να μπεί στην στροφή με 180km/h, να κουβαλήσει 7 άτομα με τις αποσκευές τους. Ούτε αν τα ήθελε όλα αυτά θα μπορούσε να έχει 7 αυτοκίνητα για να παίρνει το κατάλληλο κάθε στιγμή.
                                        Γι αυτόν που χρειάζεται ένα ασφαλές αυτοκίνητο με αξιοπρεπείς χώρους που να μπορεί να πάει σε μια δυσπρόσιτη παραλία το καλοκαίρι ή στο χιόνι το χειμώνα, να είναι άνετο τόσο εντός όσο και εκτός πόλης, να κινείται αξιοπρεπώς στην εθνική και γενικά να τα κάνει όλα χωρίς να φτάνει στα άκρα, το SUV είναι η ιδανική επιλογή. Είναι το αυτοκίνητο που μπορεί να συνδιασει τις περισσότερες δυνατές χρήσεις από οποιοδήποτε άλλο. Σε καμία κατηγορία δεν είναι κορυφαίο αλλά απο την άλλη κανένα αυτοκίνητο δεν μπορεί να συνδιασει τόσο πολλές και διαφορετικές χρήσεις.

                                        ναι αλλα εφοσον το εσγιουβη κατα 95%(αφου μιλαμε για το μεσο οδηγο)θα το χρησιμοποιει μεσα στην πολη,τοτε ειναι πολυ ασυμφορο και μη πρακτικο να εχεις ενα αυτοκινητο μεγαλων διαστασεων που σε δυσκολευει να κινησαι στην πολη,να παρκαρεις ,να δινεις τα αντερα σου σε καταναλωση και να χρυσοπληρωσεις και την αγορα του κιολας.

                                        Συμφωνώ. Αν κινείσαι κυρίως εντός πόλης και δεν έχεις καμιά τρέλα για εκδρομες σε χιόνια και χωματόδρομους ούτε ανάγκη για χώρους, είναι βλακεία να πάρεις SUV.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          OT

                                          Ο χρήστης m1234 έγραψε:
                                          ...το SUV είναι η ιδανική επιλογή.

                                          Η δική σου επιλογή.

                                          Εγώ δεν θέλω να είναι ψηλό και βαρύ για να μη καίει βενζίνη. Δεν μου αρέσουν οι αναρτήσεις με τεράστιες διαδρομές ούτε μου προσφέρει κάτι η τετρακίνηση (σε χιονισμένους δρόμους κινούμαι όλο το χειμώνα).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            m1234 last edited by

                                            Ο χρήστης After έγραψε:
                                            Το θεμα ειναι οτι οι περισσοτεροι που τα εχουν, δεν ειναι ικανοι να κοντρολαρουν ολο αυτον τον ογκο, και βασικα δεν προκειται ποτε να κινηθουν εκτος της διαδρομης κηφησιας ή αλεξανδρας ή καποια αλλη τυπικη διαδρομη

                                            Καταρχήν λέγοντας SUV πρεπει να προσδιορίσω ότι εννοώ τα μεσαία suv κατηγορίας π.χ RAV-tiguan και όχι τίποτα θηριώδη grang cherokee και land cruiser. Αυτά έχουν μήκος 4.4m μόλις 10cm μεγαλύτερο από ένα ford focus που είναι 4.3m.
                                            Επίσης τα συγκεκριμένα δεν είναι και τόσο πιο ακριβά στην ευρώπη σε σχεση με τα μεσαία hatchback. Απλά στην ελλάδα φουσκώνουν οι τιμές λόγω φόρων επειδή είναι δίλιτρα. Δεστε π.χ το Tiguan που είναι 1.4. Είναι μόλις 2000€ πιο ακριβό είναι από ενα γκολφ gt εχοντας τον ίδιο κινητήρα και ενώ διαθέτει επιπλέον τετρακίνηση και πολύ μεγαλύτερους χώρους. Τελη κυκλοφορίας και ασφάλειες ίδια και κατανάλωση ελάχιστα uψηλότερη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 2 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr