-
Μεσοβέζικες λύσεις, θα ξαναπάθει τα ίδια μάλλον.
-
ΕΛΕΟΣ!
ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ ΤΗΣ 2ΑΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΕΛΗ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ, ΣΤΗ ΜΑΜΑ VW ΚΑΙ ΜΕ ΛΗΨΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ...
_
-
Eπιστολή στη Γερμανία
-
Λοιπόν σήμερα έκανα μια επίσκεψη σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο που ασχολείται χρόνια με αυτοκίνητα VAG.
Να ξεκαθαρίσω πως τίποτα από όσα μου είπε ο μηχανικός δεν μπορεί να θεωρηθεί σίγουρο, καθώς δεν είναι λόγια ανθρώπου της αντιπροσωπείας αλλά κατόχου ανεξάρτητου συνεργείου.Τα πιο σημαντικά είναι για το κιβώτιο και τους ήχους κατά τη σύμπλεξη δευτέρας. Σύμφωνα με τον εν λόγω κύριο, πολλά TSI εμφανίζουν περίεργους ήχους που ακούγονται κυρίως με ανοιχτό παράθυρο (χριτς χλακ τοκ χρκ) από το κιβώτιο είτε κατά την αλλαγή ταχύτητας είτε κατά τη σύμπλεξη. Αρχικά η ελληνική αντιπροσωπεία όταν διαπίστωνε το πρόβλημα άλλαζε ολόκληρο το κιβώτιο εντός εγγύησης. Τα αμάξια που το εμφάνισαν ήταν πολλά όμως και δεν ήταν οικονομικά εφικτό για την αντιπροσωπεία να αλλάζει σε τόσα πολλά αμάξια εξάρτημα των 4.000 ευρώ. Επίσης σε ορισμένα, παρά την αντικατάσταση μετά από 2-3.000χλμ εμφανίζονταν πάλι οι ήχοι. Οπότε έπεσε σήμα να απαντάνε 'φυσιολογικό, όλα έτσι κάνουν'. Και πραγματικά όλα έτσι κάνουν, αφού -λέει ο εν λόγω μηχανικός τονίζω- έτσι τα έχουν αφήσει αυτοί να κάνουν. Παρατηρήθηκε ότι παρά τους ήχους από το κιβώτιο σε ελάχιστα αυτοκίνητα εμφανίστηκε σοβαρό πρόβλημα. Μερικοί που τα σκίζανε σε κόντρες πήραν το κιβώτιο στο χέρι κατά το κάρφωμα και την απότομη σύμπλεξη της δευτέρας. Στους περισσότερους απλά τα έφτυσε το συγχρονιζέ της δευτέρας που η αντιπροσωπεία το αλλάζει (εξ'άλλου έχει πολύ μικρό κόστος). Ελπίδες για αντικατάσταση κιβωτίου μου είπε πως πλέον έχω μόνο αν το ρημάξω μέχρι να σπάσει, αν και τα ανταλλακτικά πλέον πιθανώς να είναι από επισκευασμένο σπασμένο άλλου οπότε δεν το συστήνει.
Όσο για τους τριγμούς κατά την επιβίβαση ανθρώπων πίσω, έχει λέει να κάνει με τη δομή της ανάρτησης του Golf 5. Κάποιοι ελαστικότεροι σύνδεσμοι μετατοπίζονται ανομοιογενώς οπότε παράγουν τον τριγμό σε συνδυασμό με την πίεση που ασκείται στα δισκόφρενα. Για τα δισκόφρενα μου πρότεινε κάτι λύσεις για πλύσιμο τρίψιμο και τέτοια αλλά λέει θα είναι προσωρινές. Συγκεκριμένα το χαρακτήρισε τον τριγμό ως αποτέλεσμα τσιγγουνιάς του εργοστασίου για αθόρυβους συνδέσμους.
Κάτι άλλο που παρατήρησε ο συγκεκριμένος μηχανικός και που στις αντιπροσωπείες παρ'όλο που πήγαν το αμάξι βόλτα και ακουγόταν ένας χτύπος από πίσω δεν ανέφεραν τίποτα, είναι ένα πρόβλημα που παρουσιάζουν πάρα πολλά Golf 5 και θέλουν αλλαγή 'μπαρών του ζανφόρ'. Αυτό το καταλαβαίνεις από ένα γκουπ κατά το πέρασμα από λακούβα, που εγώ νόμιζα πως ήταν η εταζέρα.
Τώρα τι από αυτά είναι αλήθεια και τι ψέματα δεν είμαι σε θέση να σας το πω. Τονίζω ότι αυτές είναι απόψεις ανεξάρτητου μηχανικού, εκτός αντιπροσωπείας.
Αν ισχύει κάτι από αυτά, λυπάμαι πολύ πάντως
-
λυπασαι πολυ, αλλα τα ονοματα των συνεργειων που σου λενε βλακειες δε τα λες...
-
Eμενα μου φανηκαν πολυ πιο σοβαρα και αληθινα απο αυτα που σου ειπαν στα επισημα...
-
Επειδή έχω κι εγώ 3θυρο tsi με 22000 km μάλιστα τίποτα από αυτά που σου εμφανίζει δεν είναι φυσιολογικό και το πρόβλημα με το συγχρονιζέ της 2ας είναι γνωστό στα συνεργεία κι έχω και φίλο που του το άλλαξαν εντός εγγύησης. Πίεσε τους για αποκατάσταση όλων των προβλημάτων.
-
Σε εμένα δεν έχει βγάλει ακόμα συγχρονιζέ 2ας (κι από ότι μου είπε ο τυπάς σήμερα αν δεν το σκίζω δεν θα βγάλει ποτέ).
Άκουσα και είδα με τα μάτια μου κι άλλα 2 Golf που κάνουν ακριβώς τους ίδιους ήχους με το δικό μου.
Τώρα αυτό για το ζανφόρ... θα το ψάξω. -
Τώρα θα με πείτε κακό, αλλά όπως φαίνεται δεν είναι και τρελοί αυτοί που λένε για την αξιοπιστία των συγκεκριμένων μοντέλων.
Από την αρχή του τόπικ έχω διαβάσει υπερβολικά πολλά προβλήματα που αφορούσαν σχεδόν όλα ολοκαίνουρια αυτοκίνητα.
Ευτυχώς δηλαδή, γιατί κάποια στιγμή σκεφτόμουν να πάρω ένα τέτοιο... -
Κανένα από τα προβλήματα δεν αφορά τον κινητήρα πάντως.
-
Σωστος.Αυτο ισχυει και για το IV...Ελαχιστα προβληματα με τον κινητηρα,κυριως καταναλωση λαδιου,αλλα παρα πολλα προβληματα με αλλα εξαρτηματα .Α!Και τα φωτακια κινητηρα που αναβαν οποτε ηθελαν.
-
Όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν κάποια προβλήματα. Από κει και πέρα παίζει ρόλο η αντιμετώπιση από την εκάστοτε εταιρεία. Και φίλε Neos δεν σου φέρθηκαν σωστά στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Εγώ κρατάω πιο πολύ αυτό παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισες. Κι εγώ είχα 2 προβληματάκια στο δικό μου αυτοκίνητο (δεν είναι VW) αλλά μου τα επιδιόρθωσαν χωρίς να κάνουν τους δύσκολους. Προσωπικά πάντως θα έπαιρνα TSI.
-
Το συγχρονιζέ θα έπρεπε να το άλλαζαν πάντως.
Μήπως στην Αθήνα δεν ενδιαφέρονται αν θα χάσουν και κανένα πελάτη;
Για το λόγο αυτό είναι καλύτερο να αναφέρεις τα συνεργεία που σε ζάλισαν με τις κουταμάρες τους..._
-
Θα επισκευτώ και 3η αντιπροσωπεία επιμένοντας περισσότερο. Δεν θέλω να ξαναπάω σε κάποια από τις προηγούμενες 2 γιατί θα πουν τα ίδια σίγουρα ('όλα έτσι κάνουν').
Να δω πότε θα βρω χρόνο να πάω και θα ενημερώσω. -
κανας εξουσιοδοτημενος εκτος αντιπροσωπειας δεν υπαρχει διαθεσιμος?
-
Πολλά απο τα ελλατώματα που αναφέρθηκαν συναντώνται και στα άλλα μέλη του γκρουπ VAG και δίχνουν τακτική του γκρούπ γενικώς. Τα τριξίματα στο ταμπλό και στη πίσω ανάρτηση υπάρχουν και στα seat ibiza (είχα ΜΚ3 και έχω ΜΚ4) τα οποία δεν έχουν καμιά σχέση ώς προς τα εξαρτήματα! Η ιστορία με το σαζμάν μου θύμισε το φιάσκο με την υπερβολική κατανάλωση λαδιού στα seat, στην αρχή τα φτιάχνανε, μετα κάναν τους δύσκολους και τέλος δεν αναγνώριζαν τίποτα ( μάλλον ακολουθήσαν τα άθλια οικονομικά αποτελέσματα!)
Όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν κάποια προβλήματα. Από κει και πέρα παίζει ρόλο η αντιμετώπιση από την εκάστοτε εταιρεία. Και φίλε Neos δεν σου φέρθηκαν σωστά στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Εγώ κρατάω πιο πολύ αυτό παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισες. Κι εγώ είχα 2 προβληματάκια στο δικό μου αυτοκίνητο (δεν είναι VW) αλλά μου τα επιδιόρθωσαν χωρίς να κάνουν τους δύσκολους. Προσωπικά πάντως θα έπαιρνα TSI.
Φίλε grig82 αυτό που έγραψες είναι η ουσία που κάνει τη διαφορά, τελικά δεν έχει σημασία τι προβλήματα θα βγάλει το αυτοκίνητο αρκεί η αντιπροσωπεία να σε σέβεται ώς πελάτη, οτιδήποτε διαφορετικό δείχνει τουλάχιστον αντιεπαγγελματικό...
ΥΓ. η ποιότητα και η αξιοπιστία των VW έχει καταντήσει αστικός μύθος!
-
Εμενα η πισω ανρτηση στο ιμπιζα ακομα τριζει ...οταν βρεχει!!Το κανουν σχεδον ολα τα Ιμπιζα...και τι εχει εναν απλο ημιακαμπτο...
Εννοειται οτι δε μου το εφτιαξαν.Οπως και το τριξιμο στο τιμονι,οταν εχει ζεστη.
Ευτυχως δε καιει λαδια.Ακομα .
Δεν ειναι παντως το VAG μονο κακο στο after sales.Και απο τη BMW για το ΜΙΝΙ δεν ειμαι ικανοποιημενος. -
Πιστεύω ότι είναι θέμα της εκάστοτε αντιπροσωπείας. Κάποιοι αντιπρόσωποι φέρονται σωστά στους πελάτες τους κάποιοι άλλοι όχι (μιλάω για την ίδια μάρκα). Είναι σε ποιους θα πέσεις.
-
Φίλος με GT έχει το εξής πρόβλημα:
Σε φάση πλήρους επιτάχυνσης και κάπου μεταξύ 3.200 με 3.500 στροφών αισθάνεται ένα 'μούδιασμα' του κινητήρα (έτσι μου είπε), σαν να κόβει αλλά μόνο για ελάχιστο χρονικό διάστημα...Αυτό συμβαίνει μόνο σε φάση πλήρους επιτάχυνσης και όχι πάντα.
Από εκεί και πέρα η απόδοση είναι όπως ήταν πριν (όπως και κάτω από τις 3.000 στρ).
Του είπα ότι πιθανόν να αντιλαμβάνεται την αποσύμπλεξη του compressor ίσως επειδή το turbo δεν έχει αναπτύξει πίεση αλλά και πάλι δεν συνέβαινε παλαιότερα...
Θα πάει να το δει αλλά τι λέτε να παίζει, να έχει ξεκουμπωθεί κανένα κολλάρο (ή κάτι τέτοιο), σαν αυτό που είχε ακουστεί παλαιότερα;
_
-
Μπορεί να υπάρχει πρόβλημα κατά την αποσύμπλεξη του κομπρέσορα και αυτός σταματάει να λειτουργεί νωρίτερα από ότι πρέπει. Ελπίζω να βρει άκρη εύκολα.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)