-
Μία αρνητική εξέλιξη για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου αποτελεί η διακοπή της συνεργασίας των εταιριών Renault και MAVA. Το σχετικό δελτίο τύπου της δεύτερης είναι ενδεικτικό του πως οδηγήθηκαν τα πράγματα ως εδώ.
«H MAVA AE, για 32 χρόνια αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των αυτοκινήτων Renault στην Ελλάδα, οδηγείται σε εμπορικό μαρασμό. Το πρωτοφανές αυτό γεγονός οφείλεται σε πολλούς λόγους:
Η εμπορική πολιτική της γαλλικής Renault που τα τελευταία χρόνια επέβαλε δυσβάστακτους όρους στην εισαγωγική εταιρεία (υψηλές έκτος ανταγωνισμού τιμές και υποχρέωση πωλήσεων μεγάλου αριθμού μονάδων – για την επίτευξη ανέφικτου μεριδίου αγοράς). Η αλλαγή αυτή στην πολιτική της Renault οφείλεται στην παρουσία νέων στελεχών που, αγνοώντας τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς και τον οξύτατο Άπω-Ανατολικό ανταγωνισμό, προσπάθησαν πιεστικά να επιβάλουν δικά τους συστήματα – και επέμεναν πεισματικά σε αυτά ακόμα και αφού αποδείχτηκε η αποτυχία τους.
Εξ ‘ άλλου σημαντικά συνέβαλε η γενικότερη πτώση (πανευρωπαϊκά) της ζήτησης για τα μοντέλα Renault – λόγω του ιδιαίτερου σχεδιασμού τους που δεν άρεσε στο κοινό, των πολλών προβλημάτων αξιοπιστίας και των κενών στην γκάμα των μοντέλων.
Η άρνηση της Renault να βοηθήσει την Ελληνική της αντιπροσωπεία στην εξεύρεση λύσεων – και η υπαναχώρησή της από γραπτές συμφωνίες για μια διεύρυνση της μετοχικής σύνθεσης που θα έλυνε το πρόβλημα της χρηματοδότησης.
Η επιβολή από μέρους της μητρικής εταιρείας embargo σε παραδόσεις αυτοκινήτων από τον Ιούνιο 2007 – πράγμα που οδήγησε την MAVA σε παράλυση και τεράστιες ζημιές.
Η επιβολή στην MAVA ΑΕ υπέρογκου προστίμου (12.700.000€) από την Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Η επιμονή της Renault σε μια και μόνη επιλογή εταίρου για συμμετοχή στην εταιρεία – παρά τις επανειλημμένες, επίμονες και συμφέρουσες αντιπροτάσεις της MAVA που αφορούσαν Έλληνες επενδυτές, οι οποίοι θα είχαν αντιμετωπίσει το πρόβλημα ήδη από τα μέσα του 2007. Η εμμονή αυτή τεκμηριώθηκε τελικά με την ανάθεση της αποκλειστικής αντιπροσώπευσης σε αυτόν το ένα (υποψήφιο) εταίρο. Η ανάθεση έγινε με χωριστές συνεννοήσεις, πίσω από την πλάτη της MAVA AE, αφού προηγουμένως με την στάση της η Γαλλική πλευρά την είχε οδηγήσει σε οικονομική καταστροφή.
Η Renault επέδειξε πρωτοφανή αδιαφορία για την ζημιογόνα κατάσταση που προκάλεσε στην MAVA, σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις, π.χ. στην Ιρλανδία, που εξαγόρασε αμέσως τον εκεί εισαγωγέα.
Η απάνθρωπη για το προσωπικό (300 άτομα) και τους συνεργάτες της MAVA και αρνητική για τους πελάτες απόφαση της Renault και του νέου αντιπρόσωπου να μην αποτελέσουν την συνέχεια της MAVA αλλά να ξεκινήσουν νέα εταιρεία από το μηδέν.
Για όλα αυτά η MAVA προσφεύγει στα δικαστήρια διεκδικώντας υψηλές αποζημιώσεις.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας θέλει να ζητήσει συγγνώμη από το προσωπικό, τους συνεργάτες και τους πελάτες για την εξέλιξη αυτή.
Διαβεβαιώνει ότι μέχρι την τελευταία στιγμή έδωσε σκληρό αγώνα, με μεγάλες προσωπικές θυσίες, για να μην οδηγηθεί η MAVA σε αυτή την άδοξη κατάληξη. Δυστυχώς η Renault φαίνεται να είχε προγραμματίσει το τέλος της MAVA – και το επέτυχε».
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=1260
-
Μία αρνητική εξέλιξη για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου αποτελεί η διακοπή της συνεργασίας των εταιριών Renault και MAVA. Το σχετικό δελτίο τύπου της δεύτερης είναι ενδεικτικό του πως οδηγήθηκαν τα πράγματα ως εδώ.
«H MAVA AE, για 32 χρόνια αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των αυτοκινήτων Renault στην Ελλάδα, οδηγείται σε εμπορικό μαρασμό. Το πρωτοφανές αυτό γεγονός οφείλεται σε πολλούς λόγους:
Η εμπορική πολιτική της γαλλικής Renault που τα τελευταία χρόνια επέβαλε δυσβάστακτους όρους στην εισαγωγική εταιρεία (υψηλές έκτος ανταγωνισμού τιμές και υποχρέωση πωλήσεων μεγάλου αριθμού μονάδων – για την επίτευξη ανέφικτου μεριδίου αγοράς). Η αλλαγή αυτή στην πολιτική της Renault οφείλεται στην παρουσία νέων στελεχών που, αγνοώντας τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς και τον οξύτατο Άπω-Ανατολικό ανταγωνισμό, προσπάθησαν πιεστικά να επιβάλουν δικά τους συστήματα – και επέμεναν πεισματικά σε αυτά ακόμα και αφού αποδείχτηκε η αποτυχία τους.
Εξ ‘ άλλου σημαντικά συνέβαλε η γενικότερη πτώση (πανευρωπαϊκά) της ζήτησης για τα μοντέλα Renault – λόγω του ιδιαίτερου σχεδιασμού τους που δεν άρεσε στο κοινό, των πολλών προβλημάτων αξιοπιστίας και των κενών στην γκάμα των μοντέλων.
Η άρνηση της Renault να βοηθήσει την Ελληνική της αντιπροσωπεία στην εξεύρεση λύσεων – και η υπαναχώρησή της από γραπτές συμφωνίες για μια διεύρυνση της μετοχικής σύνθεσης που θα έλυνε το πρόβλημα της χρηματοδότησης.
Η επιβολή από μέρους της μητρικής εταιρείας embargo σε παραδόσεις αυτοκινήτων από τον Ιούνιο 2007 – πράγμα που οδήγησε την MAVA σε παράλυση και τεράστιες ζημιές.
Η επιβολή στην MAVA ΑΕ υπέρογκου προστίμου (12.700.000€) από την Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Η επιμονή της Renault σε μια και μόνη επιλογή εταίρου για συμμετοχή στην εταιρεία – παρά τις επανειλημμένες, επίμονες και συμφέρουσες αντιπροτάσεις της MAVA που αφορούσαν Έλληνες επενδυτές, οι οποίοι θα είχαν αντιμετωπίσει το πρόβλημα ήδη από τα μέσα του 2007. Η εμμονή αυτή τεκμηριώθηκε τελικά με την ανάθεση της αποκλειστικής αντιπροσώπευσης σε αυτόν το ένα (υποψήφιο) εταίρο. Η ανάθεση έγινε με χωριστές συνεννοήσεις, πίσω από την πλάτη της MAVA AE, αφού προηγουμένως με την στάση της η Γαλλική πλευρά την είχε οδηγήσει σε οικονομική καταστροφή.
Η Renault επέδειξε πρωτοφανή αδιαφορία για την ζημιογόνα κατάσταση που προκάλεσε στην MAVA, σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις, π.χ. στην Ιρλανδία, που εξαγόρασε αμέσως τον εκεί εισαγωγέα.
Η απάνθρωπη για το προσωπικό (300 άτομα) και τους συνεργάτες της MAVA και αρνητική για τους πελάτες απόφαση της Renault και του νέου αντιπρόσωπου να μην αποτελέσουν την συνέχεια της MAVA αλλά να ξεκινήσουν νέα εταιρεία από το μηδέν.
Για όλα αυτά η MAVA προσφεύγει στα δικαστήρια διεκδικώντας υψηλές αποζημιώσεις.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας θέλει να ζητήσει συγγνώμη από το προσωπικό, τους συνεργάτες και τους πελάτες για την εξέλιξη αυτή.
Διαβεβαιώνει ότι μέχρι την τελευταία στιγμή έδωσε σκληρό αγώνα, με μεγάλες προσωπικές θυσίες, για να μην οδηγηθεί η MAVA σε αυτή την άδοξη κατάληξη. Δυστυχώς η Renault φαίνεται να είχε προγραμματίσει το τέλος της MAVA – και το επέτυχε».
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=1260
-
Μία αρνητική εξέλιξη για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου αποτελεί η διακοπή της συνεργασίας των εταιριών Renault και MAVA. Το σχετικό δελτίο τύπου της δεύτερης είναι ενδεικτικό του πως οδηγήθηκαν τα πράγματα ως εδώ.
«H MAVA AE, για 32 χρόνια αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των αυτοκινήτων Renault στην Ελλάδα, οδηγείται σε εμπορικό μαρασμό. Το πρωτοφανές αυτό γεγονός οφείλεται σε πολλούς λόγους:
Η εμπορική πολιτική της γαλλικής Renault που τα τελευταία χρόνια επέβαλε δυσβάστακτους όρους στην εισαγωγική εταιρεία (υψηλές έκτος ανταγωνισμού τιμές και υποχρέωση πωλήσεων μεγάλου αριθμού μονάδων – για την επίτευξη ανέφικτου μεριδίου αγοράς). Η αλλαγή αυτή στην πολιτική της Renault οφείλεται στην παρουσία νέων στελεχών που, αγνοώντας τις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς και τον οξύτατο Άπω-Ανατολικό ανταγωνισμό, προσπάθησαν πιεστικά να επιβάλουν δικά τους συστήματα – και επέμεναν πεισματικά σε αυτά ακόμα και αφού αποδείχτηκε η αποτυχία τους.
Εξ ‘ άλλου σημαντικά συνέβαλε η γενικότερη πτώση (πανευρωπαϊκά) της ζήτησης για τα μοντέλα Renault – λόγω του ιδιαίτερου σχεδιασμού τους που δεν άρεσε στο κοινό, των πολλών προβλημάτων αξιοπιστίας και των κενών στην γκάμα των μοντέλων.
Η άρνηση της Renault να βοηθήσει την Ελληνική της αντιπροσωπεία στην εξεύρεση λύσεων – και η υπαναχώρησή της από γραπτές συμφωνίες για μια διεύρυνση της μετοχικής σύνθεσης που θα έλυνε το πρόβλημα της χρηματοδότησης.
Η επιβολή από μέρους της μητρικής εταιρείας embargo σε παραδόσεις αυτοκινήτων από τον Ιούνιο 2007 – πράγμα που οδήγησε την MAVA σε παράλυση και τεράστιες ζημιές.
Η επιβολή στην MAVA ΑΕ υπέρογκου προστίμου (12.700.000€) από την Ελληνική Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Η επιμονή της Renault σε μια και μόνη επιλογή εταίρου για συμμετοχή στην εταιρεία – παρά τις επανειλημμένες, επίμονες και συμφέρουσες αντιπροτάσεις της MAVA που αφορούσαν Έλληνες επενδυτές, οι οποίοι θα είχαν αντιμετωπίσει το πρόβλημα ήδη από τα μέσα του 2007. Η εμμονή αυτή τεκμηριώθηκε τελικά με την ανάθεση της αποκλειστικής αντιπροσώπευσης σε αυτόν το ένα (υποψήφιο) εταίρο. Η ανάθεση έγινε με χωριστές συνεννοήσεις, πίσω από την πλάτη της MAVA AE, αφού προηγουμένως με την στάση της η Γαλλική πλευρά την είχε οδηγήσει σε οικονομική καταστροφή.
Η Renault επέδειξε πρωτοφανή αδιαφορία για την ζημιογόνα κατάσταση που προκάλεσε στην MAVA, σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις, π.χ. στην Ιρλανδία, που εξαγόρασε αμέσως τον εκεί εισαγωγέα.
Η απάνθρωπη για το προσωπικό (300 άτομα) και τους συνεργάτες της MAVA και αρνητική για τους πελάτες απόφαση της Renault και του νέου αντιπρόσωπου να μην αποτελέσουν την συνέχεια της MAVA αλλά να ξεκινήσουν νέα εταιρεία από το μηδέν.
Για όλα αυτά η MAVA προσφεύγει στα δικαστήρια διεκδικώντας υψηλές αποζημιώσεις.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας θέλει να ζητήσει συγγνώμη από το προσωπικό, τους συνεργάτες και τους πελάτες για την εξέλιξη αυτή.
Διαβεβαιώνει ότι μέχρι την τελευταία στιγμή έδωσε σκληρό αγώνα, με μεγάλες προσωπικές θυσίες, για να μην οδηγηθεί η MAVA σε αυτή την άδοξη κατάληξη. Δυστυχώς η Renault φαίνεται να είχε προγραμματίσει το τέλος της MAVA – και το επέτυχε».
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=1260
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
λόγω του ιδιαίτερου σχεδιασμού τους που δεν άρεσε στο κοινό, των πολλών προβλημάτων αξιοπιστίας και των κενών στην γκάμα των μοντέλωνΡε...πάνε καλά αυτοί? Βρίζουν τα αυτοκίνητα που πουλάνε!!! Δλδ όσο τα πουλούσατε τα 'ιδιαίτερου σχεδιασμού' και με προβλήματα αξιοπιστίας ήταν εντάξει? Με τι μούτρα θα βγει ο κάθε τοπικός αντιπρόσωπος της Renault στην αγορά της πόλης του και θα κοιτάξει στα μάτια τους πρόσφατους πελάτες του, αν μαθευτεί ευρέως αυτή η επιστολή.
Πολύ αντιεπαγγελματική συμπεριφορά απέναντι στους συνεργάτες τους και απέναντι στους πελάτες τους!
Επίσης...καλά, αυτό εδώ και καμιά βδομάδα δεν έχει ακουστεί? Σήμερα επισημοποιήθηκε?
-
θα ειχε ενδιαφερον να μαθουμε και την αποψη της αλλης πλευρας βεβαια.
κατα τα αλλα, αναμενομενο ηταν.
με τους κατοχους Ρενο τι γινεται απο δω και περα?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
με τους κατοχους Ρενο τι γινεται απο δω και περα?
εδω και πολλες μερες δεν εισαγονταν καθολου ανταλλακτικα και νομιζω και καθολου αυτοκ/τα. Απλα τωρα εγινε και επισημως γνωστο.
-
Θα τους καλύψει η μαμά Renault.
Για συγχώνευση των υπηρεσιών κάτω από την Αγκαλιά του Ν.Θ. (Renault-Nissan together...) έχει ακουστεί τίποτα????? Το βλέπω λογική επιλογή....
Πάντως ήταν αναμενόμενο με το ρυθμό της μείωσης των πωλήσεων, που πήγαινε το πράγμα. Δεν θα μου έκανε έκπληξη μία Renault-Hellas όπως έγινε με την Toyota-Hellas. Άλλωστε πριν τον ερχομό της τελευταίας ο Κασιδόπουλος πουλούσε 5 αμάξια την εβδομάδα.... (λόγω και δικών του λαθών με τα οχήματα παράλληλης εισαγωγής...)
-
Φωνάζει ο random τόσο καιρό αλλά κανείς δεν τον ακούει
Κρίμα. Βέβαια επειδή εντυπώσεις πολύ εύκολα δημιουργούνται καλό είναι, όπως προείπε φίλος, να περιμένουμε και την ανακοίνωση της άλλης πλευράς. -
Επόμενη είναι η Porsche?
-
γιατι εχει προβληματα πωλησεων στην Ελλαδα?
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Θα τους καλύψει η μαμά Renault.Για συγχώνευση των υπηρεσιών κάτω από την Αγκαλιά του Ν.Θ. (Renault-Nissan together...) έχει ακουστεί τίποτα????? Το βλέπω λογική επιλογή....
Πάντως ήταν αναμενόμενο με το ρυθμό της μείωσης των πωλήσεων, που πήγαινε το πράγμα. Δεν θα μου έκανε έκπληξη μία Renault-Hellas όπως έγινε με την Toyota-Hellas. Άλλωστε πριν τον ερχομό της τελευταίας ο Κασιδόπουλος πουλούσε 5 αμάξια την εβδομάδα.... (λόγω και δικών του λαθών με τα οχήματα παράλληλης εισαγωγής...)
υπηρχαν υποψηφιοι αγοραστες (οχι ο θεοχαρακης) και ελληνες και ξενοι. η αγιρα εχει ολοκληρωθει και καλυτερα να περιμενουμε τις ανακοινωσεις
-
Νομίζω ότι, εκτός της αξιοπιστίας, τα περισσότερα παράπονα των κατόχων Renault προέρχονταν από τις πρακτικές και τις τιμές των εξουσιοδοτημένων συνεργείων, στα οποία η MAVA μπορούσε να βάλει χέρι και δεν το έκανε επί δεκαετίες. Τώρα φταίνε οι Γάλλοι; Παλιότερα ποιος έφταιγε; Οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες μάλλον...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Νομίζω ότι, εκτός της αξιοπιστίας, τα περισσότερα παράπονα των κατόχων Renault προέρχονταν από τις πρακτικές και τις τιμές των εξουσιοδοτημένων συνεργείων, στα οποία η MAVA μπορούσε να βάλει χέρι και δεν το έκανε επί δεκαετίες. Τώρα φταίνε οι Γάλλοι; Παλιότερα ποιος έφταιγε; Οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες μάλλον...γιαυτο λεω οτι πρεπει να ακουσουμε και τη γνωμη της αλλης πλευρας...
εδω λιγο πολυ μας λενε οτι οι Γαλλοι πρακτικα εκαναν οτι μπορουσαν για να κλεισουν το μαγαζι στην Ελλαδα.
κριμα φυσικα που θα μεινει και τοσος κοσμος ξαφνικα χωρις δουλεια.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Νομίζω ότι, εκτός της αξιοπιστίας, τα περισσότερα παράπονα των κατόχων Renault προέρχονταν από τις πρακτικές και τις τιμές των εξουσιοδοτημένων συνεργείων, στα οποία η MAVA μπορούσε να βάλει χέρι και δεν το έκανε επί δεκαετίες. Τώρα φταίνε οι Γάλλοι; Παλιότερα ποιος έφταιγε; Οι Γερμανοί και οι Ιάπωνες μάλλον...Τις τιμες τις καθοριζε η mava αφου απο εκει αγοραζαν τ ανταλλακτικα
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
γιατι εχει προβληματα πωλησεων στην Ελλαδα?Είναι του ίδιου επιχειρηματία. Όπως και η BMW ήταν μέχρι πριν λίγο καιρό.
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
Τις τιμες τις καθοριζε η mava αφου απο εκει αγοραζαν τ ανταλλακτικαΝομίζω πως η MAVA καθόριζε τις τιμές ... η Renault Γαλλίας απλώς λάμβανε τα παράπονα ...
Θα πρέπει να μάθουμε και την απάντηση απο την Γαλλία ...
Προς το παρόν πάντως ... δεν λυπάμαι για το διαζύγιο ... το αντίθετο θα έλεγα ... -
καλως η κακως επρεπε να γινει...οι πωλησεις επεσαν 33 % μεσα σ ενα χρονο και οι τιμες ανταλλακτικων και εργασιας ειναι στα υψη. Το δελτιο τυπου που ειναι δημοσιευμενο ειναι της mava και απλα δημοσιευει τις αποψεις της
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Επόμενη είναι η Porsche?Στην Θεσ/νίκη οι ίδιοι αντιπρόσωποι τις έχουν ... γι'αυτό και η ίδια τιμολογιακή πολιτική ...
Έπαιρνες Clio και το πλήρωνες για 911 ... -
Βλακεία, καλύτερα να έπαιρνες 911 και να την πλήρωνες για Clio.
(Κοιτάζω στο γκαράζ και βλέπω Clio, ρε μπας και έκαναν λάθος?)
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Επόμενη είναι η Porsche?
Στην Θεσ/νίκη οι ίδιοι αντιπρόσωποι τις έχουν ... γι'αυτό και η ίδια τιμολογιακή πολιτική ...
Έπαιρνες Clio και το πλήρωνες για 911 ...η porsche ειναι μονοπωλιο. Αν καταφερει καποιος να καταστησει ζημιογονα εταιρια που εχει μονοπωλιο τοτε αξιζει συγχαρητηρια
ΔΙΑΖΥΓΙΟ MAVA - RENAULT