-
και ολο το διαβασα ,
και ξερουμε ολοι οτι το πιο σωστο ειναι να την κανουμε με ελαφρια πηδηματακια.το οτι δεν την κανουμε(επειδη μας αρεσει το αθλημα,κλπ,κλπ) δεν σημαινει απαραιτητα οτι υπαρχει και λυση.
α,υποψην, η εκαστοτε λυση φαινεται εκ του αποτελεσματος η απο προηγουμενη εκαστοτε εμπειρια και οχι πριν.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
οσο για 'εσενα' ,ασχετο αν διαφωνω ή συμφωνω
οταν καποιος ξεκιναει να γραφει ετσι μια παραγραφο,Οι αγωνιζόμενοι είσαστε παντελώς άσχετοι με το αντικείμενο.... το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να πάρετε το «τούτου» σας και να πάτε να παίξετε… και έχετε και ηλίθιες απορίες εκ’ των υστέρων!!!
τι να πω για τα υπολοιπα,απλα επειδη εγραψε πεντε πραγματα ηθελα να ειναι και ολοκληρωμενα για αυτο ρωτησα τι γινεται στις απλες διαδρομες,μια που τελικα τα αγωνιστικα που τρεχουν σε αγωνες μορφης ραλλυ, δεν κινουνται μονο σε κλειστες διαδρομες.
...Σας τράβηξε όμως το ενδιαφέρον και διαβάσατε και το υπόλοιπο μακροσκελές post. Ετσι δεν είναι?
Ελπίζω πάντως να μη υπάρχουν πραγματικές παρεξηγήσεις γιατί δεν υπάρχει από μέρους μου «παράξενες» σκέψεις... απλά που και που χρειάζεται ένα ταρακούνημα για να μη αποκοιμόμαστε μέσα στην μιζέρια μας....
Όσο για το «Φιλικά» που απορεί ο johanndelta πιο πάνω σας διαβεβαιώ ότι κάθε φορά είναι από καρδίας. Δεν υπάρχει λόγος να μην είναι εξάλλου.
Ετσι λοιπόν, Φιλικά ΠΑΝΤΑ
Speedy
-
ειπαμε νο οφενς,απλα το θεμα ειναι ουτως οι αλλως ολιγον....
κερασακι στην τουρτα,..
..ας ειχαμε τουλαχιστον μια λυση στα τρειλερ.... -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
ειπαμε νο οφενς,απλα το θεμα ειναι ουτως οι αλλως ολιγον....
κερασακι στην τουρτα,..
..ας ειχαμε τουλαχιστον μια λυση στα τρειλερ....Μακάρι αλλά πως να δώσουν λύση όταν δηλωμένα αγνοούν το πρόβλημα ή ηθελημένα το αγνοούν ή .... ή .... ή....?
Και εδώ κολλάει αυτό που έγραψα παραπάνω: «...Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν δεν είναι πολύ σοφό να ακολουθήσετε τα δικά μας ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ βήματα.».
Χρειάζονται πολύ περισσότερα από το τι θα θέλαμε για να μπει στο σωστό δρόμο το «θέμα» μας.Φιλικά
Speedy -
Καλά ρε παιδιά, γιατί το συνεχίζετε αυτό το παρανοϊκό θέμα; Για να χαίρεται ο ηλίθιος ή κακόβουλος που το ξεκίνησε;
Είτε το θέλετε είτε όχι, άμεση λύση δεν υπάρχει και οι μόνοι που μπορούν να ζημιωθούν (ακόμα περισσότερο) είμαστε όσοι πληρώσαμε 2ο αυτοκίνητο για να τρέχουμε σε αγώνες και το έχουμε σε ένα γκαράζ 355 μέρες το χρόνο.
Οπότε, ας ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ εδώ αυτή η ΑΔΙΕΞΟΔΗ κουβέντα που ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΑΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ. Τουλάχιστον, για όσο δεν υπάρχει νομοθέτης που να μπορεί να καταλάβει στοιχειώδη πράγματα όπως ότι ένα ρολ-κέιτζ σώζει ζωές ή ότι μια αγωνιστική Bilstein είναι 10 φορές ασφαλέστερη από την οποιαδήποτε ανάρτηση εμπορίου. -
Ο χρήστης lefkot έγραψε:
Αν κάποιος γνωρίζει να βοηθήσει σχετικά με μεταβίβαση αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Ζητάνε από το Μηχανολογικό να έχει περάσει το αυτοκίνητο ΚΤΕΟ και ως γνωστό αγωνιστικό αυτοκίνητο και ΚΤΕΟ δεν πάνε μαζί.
Πως γίνεται η μεταβίβασή του? Σημειωτέον έχει συμβατικές πινακίδες.Στις μεταβιβάσεις ΔΕΝ ζητάνε ΚΤΕΟ. Επομένως η μεταβίβασή του γίνεται κανονικά, όπως όλων των ΙΧΕ αυτοκινήτων.
-
ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ALMAN310 O ΝΟΜΟΣ ΑΛΛΑΞΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΤΕΟ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ !
-
Ο χρήστης alman310 έγραψε:
Αν κάποιος γνωρίζει να βοηθήσει σχετικά με μεταβίβαση αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Ζητάνε από το Μηχανολογικό να έχει περάσει το αυτοκίνητο ΚΤΕΟ και ως γνωστό αγωνιστικό αυτοκίνητο και ΚΤΕΟ δεν πάνε μαζί.
Πως γίνεται η μεταβίβασή του? Σημειωτέον έχει συμβατικές πινακίδες.Στις μεταβιβάσεις ΔΕΝ ζητάνε ΚΤΕΟ. Επομένως η μεταβίβασή του γίνεται κανονικά, όπως όλων των ΙΧΕ αυτοκινήτων.
Δυστυχώς τώρα πλέον ζητάνε ΚΤΕΟ πριν την μεταβίβαση.
Και ρωτάω εγώ που δεν έχω αγωνιστικό αλλά τράκαρα το αυτοκίνητο μου και θέλω να το πουλήσω ως έχει για ανταλλακτικά. Πώς θα πάει το τρακαρισμένο στο ΚΤΕΟ και πώς θα περάσει τον τεχνικό τους έλεγχο αφού είναι διαλυμένο????ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΑΘΑΝΑΤΗ!!!!!
Speedy
-
δηλαδη αγοραζω π.χ. ενα πεζω 106 ραλλυ βολταδικο το κανω super αγωνιστικο κανω το κεφι μου κι οταν θελω να το πουλησω πρεπει να το γδυσω να το ξανακανω βολτας να περασω ΚΤΕΟ και μετα να πουληθει !
ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΓΙΝΟΝΤΑΙ !
ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ ! -
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Καλά ρε παιδιά, γιατί το συνεχίζετε αυτό το παρανοϊκό θέμα; Για να χαίρεται ο ηλίθιος ή κακόβουλος που το ξεκίνησε;
Είτε το θέλετε είτε όχι, άμεση λύση δεν υπάρχει και οι μόνοι που μπορούν να ζημιωθούν (ακόμα περισσότερο) είμαστε όσοι πληρώσαμε 2ο αυτοκίνητο για να τρέχουμε σε αγώνες και το έχουμε σε ένα γκαράζ 355 μέρες το χρόνο.
Οπότε, ας ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ εδώ αυτή η ΑΔΙΕΞΟΔΗ κουβέντα που ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΑΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ. Τουλάχιστον, για όσο δεν υπάρχει νομοθέτης που να μπορεί να καταλάβει στοιχειώδη πράγματα όπως ότι ένα ρολ-κέιτζ σώζει ζωές ή ότι μια αγωνιστική Bilstein είναι 10 φορές ασφαλέστερη από την οποιαδήποτε ανάρτηση εμπορίου.+1000
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ,ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ , ΚΙ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΡΕΞΕΤΕ ΡΑΛΛΥ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ. ΔΩΣΤΕ ΤΡΟΦΗ Σ ΟΣΟΥΣ ΕΚΟΨΑΝ ΥΜΜΗΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΝΗΘΑ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΛΟΓΩΝ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ... -
Ο χρήστης SPEEDY έγραψε:
Αν κάποιος γνωρίζει να βοηθήσει σχετικά με μεταβίβαση αγωνιστικού αυτοκινήτου.
Ζητάνε από το Μηχανολογικό να έχει περάσει το αυτοκίνητο ΚΤΕΟ και ως γνωστό αγωνιστικό αυτοκίνητο και ΚΤΕΟ δεν πάνε μαζί.
Πως γίνεται η μεταβίβασή του? Σημειωτέον έχει συμβατικές πινακίδες.Στις μεταβιβάσεις ΔΕΝ ζητάνε ΚΤΕΟ. Επομένως η μεταβίβασή του γίνεται κανονικά, όπως όλων των ΙΧΕ αυτοκινήτων.
Δυστυχώς τώρα πλέον ζητάνε ΚΤΕΟ πριν την μεταβίβαση.
Και ρωτάω εγώ που δεν έχω αγωνιστικό αλλά τράκαρα το αυτοκίνητο μου και θέλω να το πουλήσω ως έχει για ανταλλακτικά. Πώς θα πάει το τρακαρισμένο στο ΚΤΕΟ και πώς θα περάσει τον τεχνικό τους έλεγχο αφού είναι διαλυμένο????ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΑΘΑΝΑΤΗ!!!!!
Speedy
off topic: Αν θες να πουλήσεις το αμάξι σου για ανταλλακτικά, απλά το αποχαρακτηρίζεις πρώτα. Έτσι ούτε μεταβίβαση κάνεις, ούτε τίποτα, το πουλάς σαν ένα οποιοδήποτε προϊόν.
-
Υπάρχει πάντα και η δυνατότητα κατάθεσης των κρατικών πινακίδων και έκδοσης πινακίδων ΕΘΕΑ -αλλά φυσικά τότε το αυτοκίνητο χάνει τη δυνατότητα καθημερινής του χρήσης εκτός αγώνων και θέλει τρέιλερ ή άλλο αντίστοιχο τρόπο μετάβασης.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Υπάρχει πάντα και η δυνατότητα κατάθεσης των κρατικών πινακίδων και έκδοσης πινακίδων ΕΘΕΑ -αλλά φυσικά τότε το αυτοκίνητο χάνει τη δυνατότητα καθημερινής του χρήσης εκτός αγώνων και θέλει τρέιλερ ή άλλο αντίστοιχο τρόπο μετάβασης.Άντε και τις καταθέσαμε Νάσο (και γλυτώσαμε και την ασφάλεια και τα τέλη κυκλοφορίας).
Τα τρέϊλερ πως θα κυκλοφορούν αφού 'απαγορεύονται' ?
Καλά, τόσο δύσκολο είαι να πάρουν copy-paste τον αντίστοιχο νόμο της Γαλλίας π.χ. και να νομολογήσουν για να λυθεί το πρόβλημα μια και καλή ?
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
+1000
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ,ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ , ΚΙ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΡΕΞΕΤΕ ΡΑΛΛΥ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΛΑΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ. ΔΩΣΤΕ ΤΡΟΦΗ Σ ΟΣΟΥΣ ΕΚΟΨΑΝ ΥΜΜΗΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΝΗΘΑ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΑΛΟΓΩΝ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ...Τι πρεπει να γινει λοιπον;;; (Γιατι δεν καταλαβαινω που αποσκοπει το 'βουλωστε το')
Κριμα. Παντως δεν καταλαβαινω την λογικη του 'σωπαινουμε γιατι δεν μας συμφερει'. Τι σκατα ρε γμτ, εγκληματιες ειμαστε;
Δεν ειμαι απ αυτους που σωπαινουνε. Στα τοσα χρονια ομως και μετα απο αρκετες γκαφες, εμαθα το ποτε και το(σχεδον ) πως πρεπει να μιλαω
Αν λοιπον θελουμε να κανουμε σωστη δουλεια, δεν θα μας σωσει τιποτ αλλο απο το να διαμορφωσουμε σωστες και πραγματοποιησιμες προτασεις και να γινουμε βδελλες στους εκπροσωπους μας και την Αρχη ,που ευαγγελιζεται καλυτερες μερες, να τις προωθησουν οπως πρεπει εκει που πρεπει.
Επειδη αυτο δεν το κανουμε- γιατι γραφουμε με ψευδωνυμα πισω απο τους τοιχους- ΚΑΙ τιποτα δεν θα γινει ΚΑΙ τετοιες αποριες σαν την παραπανω δεν εχουμε δικαιωμα να εκφραζουμε.
Με παθος αλλα και καλη διαθεση... -
Τα παρακάτω είναι απολύτως αληθή περιστατικά και συνέβησαν το τελευταίο 15ήμερο.
- Τηλεφωνώ σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ να ρωτήσω αν μπορώ πια να περάσω από ΚΤΕΟ αυτοκίνητο με ρολ-κέιτζ. Η απάντηση είναι ΟΧΙ. Κατά συνέπεια, αποφασίζω να αφήσω το αυτοκίνητο χωρίς ΚΤΕΟ. (Υπόψιν ότι η δωροδοκία δημοσίου υπαλλήλου έχει μετατραπεί σε κακουργημα τόσο για τον υπάλληλο όσο και για εκείνον που τα δίνει, ανεξαρτήτως του μεγέθους του ποσού).
- Μετακινώ για 2 χλμ. το αγωνιστικό με αποτέλεσμα να με σταματήσει η τροχαία Ν. Ιωνίας. Κλήση 500 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος-πινακίδων για 'ΚΤΕΟ και ακατάλληλο σιλανσιέ'.
- Ρωτάω τον επικεφαλής της τροχαίας αν θα με έγραφε αν μετακινούσα το αγωνιστικό με τρέιλερ. Η απάντηση είναι ΝΑΙ. Τον ρωτάω πώς θα πρέπει να πηγαίνω το αυτοκίνητο στο συνεργείο ή στον τόπο των αγώνων. Η απάντηση ήταν κατηγορηματική: 'Πρέπει να φωνάζεις την οδική βοήθεια ή ιδιωτικό γερανό. Οι ιδιωτικοί γερανοί πέρνουν μόνο 70 ευρώ'. (ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ. ΑΥΤΟ ΕΙΠΕ).
- Μόλις προχθές επισημοποιήθηκε 100% ότι απαγορεύεται από 1η Μαρτίου η μεταβίβαση αυτοκινήτων που εν έχουν περάσει ΚΤΕΟ.
Συμπέρασμα:
Σύμφωνα με το νόμο, όποιος φτιάξει αγωνιστικό είναι καταδικασμένος να το έχει ισοβίως ακίνητο στο σαλόνι του ή στην αυλή του και να το μετακινεί μόνο με ιδιωτικό γερανό.Καθώς τα παραπάνω ξεπερνάνε κάθε όριο γελοιότητας, παρακαλώ να υπάρξουν κάποιες προτάσεις στο forum μπας και ευαισθητοποιηθεί ο ΣΟΑΑ και η ΕΘΕΑ (που πλέον γίνεται 'ομοσπονδία') και κάνουν κάτι.
Το να αλλαχτεί το καθεστώς της ρυμούλκησης στην Ελλάδα μοιάζει εξαιρετικά απίθανο, αν ξέρει κανείς ποιος πολύ μεγάλος οικονομικός παράγοντας προκάλεσε τη θέσπιση του νόμου τη δεκαετία του '80. Ο μεγαλοπαράγοντας ζει και βασιλεύει ακόμα και έχει τεράστια συμφέροντα από αυτό το νόμο.
Μία πρόταση είναι η επισημοποίηση του Δελτίου Τεχνικής Ταυτότητας που ΕΚΔΙΔΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΘΕΑ ώστε να μπαίνουν όσα αυτοκίνητα το διαθέτουν σε ειδική κατηγορία, όπως π.χ. αυτά που έχουν πινακίδες ιστορικού. Μια άλλη πρόταση είναι να μιλήσει κάποιος στους ανόητους του Υπουργείου για το τι κάνει ένα ρολ-κέιτζ.Εγινε merge με το νέο θέμα 'Νομιμότητα αγωνιστικών αυτοκινήτων'
(Moderator nass)
-
το ανησυχητικό είναι που ξέρουν ακριβώς την περίπτωση... μάλλον έχει πέσει οδηγία...
-
Οδηγία για τι?? Για τα τόσα πολλά αγωνιστικά λες κ έχει πλημμυρίσει ο τόπος? Γέμισαν οι δρόμοι από Ν κ Α?
Δεν κοιτάζουν για τα βελτιωμένα πυροβόλα χωρίς cage κ γενικότερο εξοπλισμό ασφαλείας που είναι οπλισμένοι οι πιτσιρικάδες κ όχι μόνον. Που τα οχήματα τους βγάζουν περισσότερα άλογα από τ αγωνιστικά κ πηγαίνοντας μαλλιοκούβαρα τσακίζονται σε ανοιχτούς δρόμους παρασέρνοντας ότι τύχει στον δρόμο τους...!Άλλοι έχουν αγωνιστικό καθημερινής μετακίνησης λόγω έλειψης 2ου κ προκειμένου να διοχετεύσουν την μούρλα τους σε περιβάλλον κατάλληλο. Κ τελικά πρέπει να τους πηδήξουν κ αυτούς.
Αλλά υπάρχει σοβαρότητα γενική σ αυτό το κράτος για να υπάρχει κ στον συγκεκριμένο τομέα?
Να δούμε πότε θ ακούσουμε κ μια θετική είδηση για τον συγκεκριμένο χώρο. Όλο για προβλήματα κ αναποδιές κ γκρίνιες τα νέα...!
-
ΥΓ: Δεν επρεπε να σου αφαιρεθουν οι πινακιδες 'λογω ελλειψης ΚΤΕΟ'.
Πινακίδες και δίπλωμα αφαιρέθηκαν για 10 μέρες λόγω 'ακατάλληλου σιγαστήρα'. Η αλήθεια είναι ότι ήμουν στο ρελαντί, μποτιλιαρισμένος, όταν το όργανο ζήτησε να κάνω δεξιά. Τον ρώτησα πού άκουσε το θόρυβο και αν είχε ντεσιμπελόμετρο και η απάντηση ήταν 'Δεν έκανε θόρυβο, αλλά αν το πατήσεις στις 4.650 στροφές ανά λεπτό που λέει ο νόμος, θα κάνει, γι' αυτό θα σε γράψω'.
Πέρα απ' όλα αυτά, θα παρακαλούσα πολύ να υπάρχουν προτάσεις προς ΣΟΑΑ και ΕΘΕΑ.
Νομίζω ότι το μόνο από το οποίο μπορούμε να πιαστούμε είναι το Δ.Τ.Τ. που εκδίδει φορέας αναγνωρισμένος από το κράτος (ΕΛΠΑ), οπότε ό,τι μέσα ασφαλείας και μετατροπές έχει εγκρίνει αυτός ο φορέας είναι εντελώς παράλογο να μην εγκρίνει κάποιος άλλος. Σίγουρα, αν υπάρχει δραστηριοποίηση από τον ανωτέρω φορέα μπορεί να βρεθεί λύση, ίσως και να υπάρχει ειδικό χαρτί από τα ΚΤΕΟ εφόσον βέβαια βρίσκουν εντάξει το αυτοκίνητο σε όλα τα ουσιαστικά τεχνικά σημεία που αφορούν την ασφάλεια του οχήματος.Υ.Γ. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι αυτή η συζήτηση είναι άκρως επικίνδυνη και ότι θέλει πάρα πολύ έξυπνους χειρισμούς από την ΕΛΠΑ για να μη μας βάλει σε μεγάλες περιπέτειες. Όμως, απ' ό,τι είδα οι περιπέτειες ήδη άρχισαν καθώς απαγορεύεται πλέον η πώληση αγωνιστικού αν δεν διαπραχθεί το κακούργημα της δωροδοκίας δημοσίου υπαλλήλου.
-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
ΥΓ: Δεν επρεπε να σου αφαιρεθουν οι πινακιδες 'λογω ελλειψης ΚΤΕΟ'.
Πινακίδες και δίπλωμα αφαιρέθηκαν για 10 μέρες λόγω 'ακατάλληλου σιγαστήρα'. Η αλήθεια είναι ότι ήμουν στο ρελαντί, μποτιλιαρισμένος, όταν το όργανο ζήτησε να κάνω δεξιά. Τον ρώτησα πού άκουσε το θόρυβο και αν είχε ντεσιμπελόμετρο και η απάντηση ήταν 'Δεν έκανε θόρυβο, αλλά αν το πατήσεις στις 4.650 στροφές ανά λεπτό που λέει ο νόμος, θα κάνει, γι' αυτό θα σε γράψω'.
Πέρα απ' όλα αυτά, θα παρακαλούσα πολύ να υπάρχουν προτάσεις προς ΣΟΑΑ και ΕΘΕΑ.
Νομίζω ότι το μόνο από το οποίο μπορούμε να πιαστούμε είναι το Δ.Τ.Τ. που εκδίδει φορέας αναγνωρισμένος από το κράτος (ΕΛΠΑ), οπότε ό,τι μέσα ασφαλείας και μετατροπές έχει εγκρίνει αυτός ο φορέας είναι εντελώς παράλογο να μην εγκρίνει κάποιος άλλος. Σίγουρα, αν υπάρχει δραστηριοποίηση από τον ανωτέρω φορέα μπορεί να βρεθεί λύση, ίσως και να υπάρχει ειδικό χαρτί από τα ΚΤΕΟ εφόσον βέβαια βρίσκουν εντάξει το αυτοκίνητο σε όλα τα ουσιαστικά τεχνικά σημεία που αφορούν την ασφάλεια του οχήματος.Υ.Γ. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι αυτή η συζήτηση είναι άκρως επικίνδυνη και ότι θέλει πάρα πολύ έξυπνους χειρισμούς από την ΕΛΠΑ για να μη μας βάλει σε μεγάλες περιπέτειες. Όμως, απ' ό,τι είδα οι περιπέτειες ήδη άρχισαν καθώς απαγορεύεται πλέον η πώληση αγωνιστικού αν δεν διαπραχθεί το κακούργημα της δωροδοκίας δημοσίου υπαλλήλου.
sorry φιλε,αλλα αν δεν πληρωσεις την κληση & πας στο δικαστηριο θα αθωωθεις!δεν γινεται ετσι αυθαιρετα να σου κοψει την κληση.δεν γραφονται κλησεις με το αυτι!
-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Νομίζω ότι το μόνο από το οποίο** μπορούμε να πιαστούμε είναι το Δ.Τ.Τ. που εκδίδει φορέας αναγνωρισμένος από το κράτος (ΕΛΠΑ**),...ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΩ, ΕΠΙΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΩ ΑΛΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ....ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ !!!!!
ΦΙΛΙΚΑ
Μ.Τ
Αγωνιστικά και ΚΤΕΟ