-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το SX4 με χαλάει μόνο στην εμφάνιση αλλιώς θα ήταν το ιδανικό χωρίς υποχρεούμε να κάνω πλούσιο το κράτος σε τέλη ...
Την έκδοση από την FIAT, το Sedici το έχεις δεί , μπορεί οπτικά να σου αρέσει περισσότερο
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το άλλο που με δεσμευσε αλλά δεν το επιβεβαίωσα είναι ότι θέλω κοτσαδόρο και στο 3θυρο μου είπε ένας πωλητής ότι δεν μπαίνει ... λόγω της θέσης της εξάτμισης.Δεν μπαίνει το ορίτζιναλ αξεσουάρ της αντιπροσωπείας επειδή έχει μπράτσα και δεν μπορεί να πιάσει. Μπάινει μια χαρά όμως κοτσαδόρος που πιάνει στο κέντρο του πίσω μέρους, χωρίς μπράτσα.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το SX4 με χαλάει μόνο στην εμφάνιση αλλιώς θα ήταν το ιδανικό χωρίς υποχρεούμε να κάνω πλούσιο το κράτος σε τέλη ...
Την έκδοση από την FIAT, το Sedici το έχεις δεί , μπορεί οπτικά να σου αρέσει περισσότερο
-
Aυτός ο ...προφυλακτήρας στο Sedici όμως ε; Ιταλική φινέτσα βρε παιδί μου, καμία σχέση!
Το ωραίο είναι πως κάποιοι ΣΙΓΟΥΡΑ απορρίπτουν το Sedici επειδή είναι ....ιταλικό μπουρδέλ !
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Aυτός ο ...προφυλακτήρας στο Sedici όμως ε; Ιταλική φινέτσα βρε παιδί μου, καμία σχέση!Το ωραίο είναι πως κάποιοι ΣΙΓΟΥΡΑ απορρίπτουν το Sedici επειδή είναι ....ιταλικό μπουρδέλ !
Κατασκευάζονται παρέα (νομίζω στην Ουγγαρία) με το Fiat μάλλον προτιμότερο γιατί έχει αλλαγή λαδια και σέρβις στα 2πλάσια χλμ απο το σουζούκι
-
Και τα δύο και το Sedici και το SX4 είναι αρκετά συμπαθητικά αλλά θεωρώ ότι είναι και παρεξηγημένα απο τις ίδιες της εταιρίες τους. Η Suzuki το λανσάρει σαν hatchback μεγαλύτερου του Ignis με δυνατότητα τετρακίνησης και η Fiat σαν μικρό Suv ... Κάτι λίγο απ'όλα ... όπως το ίδιο κάπως κάνει και η Nissan με το Quashqai...
Πάντως σίγουρα η ιταλική έκδοση είναι ομορφότερη της ιαπωνικής. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το SX4 με χαλάει μόνο στην εμφάνιση αλλιώς θα ήταν το ιδανικό χωρίς υποχρεούμε να κάνω πλούσιο το κράτος σε τέλη ...
Την έκδοση από την FIAT, το Sedici το έχεις δεί , μπορεί οπτικά να σου αρέσει περισσότερο
Παρ οτι εχω το SEDICI οπτικα θα ελεγα οτι το SX4 ειναι πιο ομορφο.
Λειτουργικα (πλαινο πλαστικο προστατευτικο αντι πλαστικη λωριδα, μη βαμενοι προφυλακτηρες) και ειδικα εκτος δρομου στην εμφανιση θα ελεγα οτι υπαιρτερει το SEDICIΠροσωπικη αποψη βεβαια ...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Κατασκευάζονται παρέα (νομίζω στην Ουγγαρία) με το Fiat μάλλον προτιμότερο γιατί έχει αλλαγή λαδια και σέρβις στα 2πλάσια χλμ απο το σουζούκι
Η αδεια κυκλοφοριας του SEDICI λεει
ΤΥΠΟΣ : FIAT SEDICI
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ : SUZUKI MAGYARhttp://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=25181
Οσο για τα λαδια κανονικα εχουν την ιδια διαρκεια αφου ειναι ο ιδιος κινητηρας (1,6 Vitara) αλλα και το manual ειναι το ιδιο και αναφερει ακριβως τα ιδια ασχετα τι λεει η καθε αντιπροσωπεια.
Οταν αλλαξα λαδια και φιλτρο ειδα οτι και SEDICI φορουσε φιλτρο με το σημα της SUZUKI.
Eπισης στην εγγυηση για λογους μη ανταγωνισμου και η FIAT εδινε 3 οπως η SUZUKI αντι γαι 5 που δινει σε αλλ αυτοκινητα της.
. -
Ο χρήστης Palio_Acropolis έγραψε:
Κατασκευάζονται παρέα (νομίζω στην Ουγγαρία) με το Fiat μάλλον προτιμότερο γιατί έχει αλλαγή λαδια και σέρβις στα 2πλάσια χλμ απο το σουζούκι
Οσο για τα λαδια κανονικα εχουν την ιδια διαρκεια αφου ιναι ο ιδιος κινητηρας (1,6 Vitara) αλλα και το manual ειναι το ιδιο και αναφερει ακριβως τα ιδια ασχετα τι λεει η καθε αντιπροσωπεια.
.Απο το τι λέει η αντιπροσωπία όμως εξαρτάται και η εγγύηση.
Αν θυμάμαι καλά, αλλαγή καθε 7500 για το Σουζούκι και 15000 για το Φιατ -
φίατ και σουζούκι είναι τα ίδια, από κει και πέρα είναι τι αρέσει στον καθένα!
Ενας φίλος πριν είπε τι σε νοιάζει για τα ανταλλακτικά του τέριος αφού δεν βγάζει βλάβες!
Κοίτα άλλαξα μπιλιοφόρους που σε όλα τα αμάξια έχουν 200 ευρώ στο τέριος 1500 ευρώ , επίσης το μπεκ στα άλλα αμάξια κυμαίνεται από 30 εως 100 ευρώ , στο τέριος έχει 330 ευρώ το ένα!
Γιαυτό δεν ξαναπέρνω τέριος καλό αμάξι αλλά....
Τα παραπάνω δεν είναι βλάβες ακριβώς αλλά για αντικατάσταση θες του κόσμου τα λεφτά !!!
Οταν το αποφασίσω 100% θα περάσω από την αυτοπροφίλ που μου είπατε !
Ευχαριστώ!!! -
φίατ και σουζούκι είναι τα ίδια, από κει και πέρα είναι τι αρέσει στον καθένα!
Ενας φίλος πριν είπε τι σε νοιάζει για τα ανταλλακτικά του τέριος αφού δεν βγάζει βλάβες!
Κοίτα άλλαξα μπιλιοφόρους που σε όλα τα αμάξια έχουν 200 ευρώ στο τέριος 1500 ευρώ , επίσης το μπεκ στα άλλα αμάξια κυμαίνεται από 30 εως 100 ευρώ , στο τέριος έχει 330 ευρώ το ένα!
Γιαυτό δεν ξαναπέρνω τέριος καλό αμάξι αλλά....
Τα παραπάνω δεν είναι βλάβες ακριβώς αλλά για αντικατάσταση θες του κόσμου τα λεφτά !!!
Οταν το αποφασίσω 100% θα περάσω από την αυτοπροφίλ που μου είπατε !
Ευχαριστώ!!! -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Απο το τι λέει η αντιπροσωπία όμως εξαρτάται και η εγγύηση.
Αν θυμάμαι καλά, αλλαγή καθε 7500 για το Σουζούκι και 15000 για το ΦιατΑπο τη στιγμη που και στα 2 manual λεει το ιδιο πραγμα δηλαδη αλλαγη λαδιων καθε 15000 km και οταν υπαρχουν δυσκολες συνθηκες κινησης (τις περιγραφει ποιες ειναι) να μειωνονται τα χλμ που θα γινουν οι αλλαγες και μαλιστα λεει ποσο να μειωνονται αναλογα με την δυσκολια τοτε η αντιπροσωπεια δεν μπορει να μην καλυψει εγγυηση αν δεν γινουν στα χιλμ που αυθαιρετα λενε.
Και περεπιπτοντως στα 7500 χλμ προβλεπει αλλαγη οταν οι κινηση γινεται σε χειριστες συνθηκες. Ειναι η ανωτερη μειωση που δινει. -
Ναι πράγματι έτσι λέει το μανουάλι.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Ναι πράγματι έτσι λέει το μανουάλι.εσένα κάθε πότε σου είπαν απο την Σουζούκι να πηγαίνεις για αλλαγή λαδιών και σέρβις;
-
Λάδια ανά 7500 μου είπαν.
Ποιό να πάρω με 20.000;