-
22-24κ για μικρομεσαίο δεν είναι λίγο πολλά?
δεν ξέρω αλλά μου φαίνονται πολλά για να είμαι στο μ.ο.
απο αυτά που έχεις βάλει θα προτιμούσα το Golf, αλλά και αλλάζει και σχετικά παλιό φαίνεται σαν σχήμα
είσαι σίγουρος οτι δεν σε καλύπτει κάτi σε Punto, Corsa, 207 που θα σου έρθει και αρκετά φθηνότερο? -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Eξαρτάται
Κάτι έχεις στο μυαλό σου εσύ...
_
Nαι όντως
-
Το OKTAVIA5 με τα 160ps το εχεις σκεφτει καθολου?
-
Ο χρήστης Gatas_gr έγραψε:
Seat Leon 1.8 SportΕίναι κούκλα!
Έχει επιδόσεις!
Έχει χώρους! Το πιο σπορ 5θυρο!
Νομίζω παίρνει και dsg!+1
-
Ο χρήστης b4sil15 έγραψε:
να παω κατευθειαν για Golf TSI με 140?!Όχι! Το tsi 122 με το tsi 140 έχουν ακριβώς την ίδια ιπποδύναμη στον τροχό (μετρημένη και από τους 4Τ και από άλλα περιοδικά), ίδιες ακριβώς επιδόσεις, με μόνη ουσιαστική διαφορά την ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση του 122 (υποθέτω λόγω μικρότερων απωλειών - τριβών από την απώλεια του κομπρέσσορα), άρα μην το σκέφτεσαι καν 122 με κλειστά μάτια....
Το Leon 1.8 tsi δεν παίρνει dsg δυστυχώς...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
να παω κατευθειαν για Golf TSI με 140?!
Όχι! Το tsi 122 με το tsi 140 έχουν ακριβώς την ίδια ιπποδύναμη στον τροχό (μετρημένη και από τους 4Τ και από άλλα περιοδικά), ίδιες ακριβώς επιδόσεις, με μόνη ουσιαστική διαφορά την ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση του 122 (υποθέτω λόγω μικρότερων απωλειών - τριβών από την απώλεια του κομπρέσσορα), άρα μην το σκέφτεσαι καν 122 με κλειστά μάτια....
Δεν είναι έτσι. Η κατανάλωση με ίδια χρήση διαφέρει κατά περίπου μισό λίτρο υπέρ του 122 αλλά διαφορά στις επιδόσεις υπάρχει και κυρίως οφείλεται στο εύρος όπου προσφέρεται η δύναμη του κάθε κινητήρα.
Από διπλανό thread:
Έχοντας οδηγήσει Leon 122 (125 ) και Golf 140, παρατήρησα βασική διαφορά πως o 140άρης κινητήρας αποδίδει σε πιο μεγάλο φάσμα στροφών. Οδηγώντας τον 122άρη κινητήρα μετά τον 140άρη ένιωθα σαν να είχε 'ψαλιδιστεί' η απόδοση 500στροφές κάτω και 500 πάνω από το εύρος του διπλότουρμπου. Ο 122άρης αποδίδει πρακτικά από 2000 μέχρι 4500 ενώ ο 140άρης ανεβάζει αβίαστα από 1.500 μέχρι 5.000 και κάτι ψηλά.
Ξέχασα να αναφέρω και ότι ο 140άρης έχει μικρότερο lag - όχι αξιοπρόσεκτη διαφορά, αλλά υπαρκτή.
-
'HighFidelity-Focus. Πολύ καλή πρόταση, αν συνοδεύεται με έκπτωση. ΜΗΝ το πάρεις χωρίς καλή έκπτωση, γιατί κάποιοι θα το πάρουν εν τέλει και στο τέλος όλοι θα το πουλάτε στα ίδια λεφτά... Η Ford μόνον για 1-2 μήνες στο λανσάρισμα δεν κάνει εκπτώσεις, μετά τα δίνει όλα!
Το πιο ομοιογενές όλων , αν δεν σε ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις. Εχει κράτημα, καλή τιμή (με την έκπτωση), ποιότητα και το facelift καλύτερη εμφάνιση επιτέλους.Συμφωνώ απολύτως. Αν πάρεις το συγκεκριμένο να περιμένεις λίγο για προσφορές. Ως κάτοχός του εδώ και 2,5 χρόνια είμαι ευχαριστημένος από το αμάξι αλλά δυσαρεστημένος με την πολιτική της εταιρείας, όσον αφορά τις προσφορές. Να ξέρεις ότι στη μεταπώληση θα χάσεις αρκετά λόγω των προσφορών της εταιρείας . Πάντως αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο θα προτιμούσα το TSI με DSG.
-
Εκτος απο τις προσφορες δλδ και την μεταπωλητικη αξια θα προτιμουσες το 2.0lt Focus η θα προτιμουσες το TSI που ετοιμαζεται ν αλλαξει?!Οχι πως το Focus ειναι καινουριο κ δεν ετοιμαζεται να γινει και σ αυτο αλλαγη απλα απ οτι εχω ακουσει θα ναι το 2009...Οσο για τα μικρα αυτοκινητα π προανεφερε καποιοσ πιστευετε πως αξιζει να δωσεις 15000 για την αγορα ενος τετοιου αυτοκινητου?σιγουρα ειναι φθηνοτερα και ποιο πρακτικα οσον αφορα την ευεληξια που παρεχουν αλλα σε ταξιδια κατα ποσο ειναι βολικα?Δλδ σκεφτομαι πως καλυτερα να πιεστω λιγο παραπανω κ να δωσω επιπλεον 5-6 χιλιαρικα παρα υστερω σε χωρους ασφαλεια(αν κ ολα εχουν πολυ καλη ασφαλεια)ανεση κ.τ.λ...
-
εγώ τα ανέφερα τα 'μικρά' και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί με μήκος 4μ δεν ξέρω πόσο μικρά είναι.
πάντως απο ασφάλεια και εξοπλισμό είναι τουλάχιστον ισάξια και με τον κατάλληλο κινητήρα (όχι 1,2 έτσι) κάνουν και μια χαρά ταξίδια
το ανέφερα για να το κοιτάξεις περισσότερο και να το απορρίψεις σαν επιλογή συνειδητά εφόσον δεν σου κάνει και όχι επειδή απλώς έτσι έχουν κατηγοριοποιήσει τα μοντέλα τους οι εταιρίες (πολλοί παρασύρονται είναι τα καλά του μάρκετινκ ) -
Από το δίλιτρο Focus που αναφέρεις και το TSI ναι θα προτιμούσα το TSI αν και αλλάζει. Πάντως κοίιτα σοβαρά και το Φίατ. Το έχω οδηγήσει και είναι πολύ καλό και καινούριο κιόλας. Το Focus είναι πολύ καλό. Ο κινητήρας του είναι ελαστικός αλλά υστερεί απέναντι στα τούρμππο. Καλή οδική συμπεριφορά έχουν και τα τρία που αναφέρω (Focus, Golf, Bravo)
-
SEAT Leon ψηφιζω και εγω.
Εχει την κορυφαια οδικη συμπεριφορα και ποιοτητα κυλισης του Golf και ειναι πολυ πιο συγχρονο και ομορφο σε εμφανιση.
Με τα λεφτα που δινεις παιρνεις το 1.4 ΤSI με τους 122 hp που δεν εχει τα μειονεκτηματα του ΤSI με τους 140 hp δηλαδη την τραχυτητα στην λειτουργια και τον θορυβο.
-
Ο χρήστης Rivers έγραψε:
SEAT Leon ψηφιζω και εγω.Εχει την κορυφαια οδικη συμπεριφορα και ποιοτητα κυλισης του Golf και ειναι πολυ πιο συγχρονο και ομορφο σε εμφανιση.
Με τα λεφτα που δινεις παιρνεις το 1.4 ΤSI με τους 122 hp που δεν εχει τα μειονεκτηματα του ΤSI με τους 140 hp δηλαδη την τραχυτητα στην λειτουργια και τον θορυβο.
Εντελώς πληροφοριακά, έχει και το Golf έκδοση με 122 , χωρίς τα 'μειονεκτήματα', δεν είναι μόνο το Leon προικισμένο με το εν λόγω μοτέρ...
Επίσης, στο Golf υπάρχει και η δυνατότητα για 7άρι DSG.
Και μην ξεχνάμε πως το Golf και το Leon κοστίζουν πάνω κάτω το ίδιο καινούρια στην έκδοση με τον 122άρη, αλλά σαν μεταχειρισμένα...
Καλές αγορές. -
- ότι και το Golf έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εντελώς πληροφοριακά, έχει και το Golf έκδοση με 122 , χωρίς τα 'μειονεκτήματα', δεν είναι μόνο το Leon προικισμένο με το εν λόγω μοτέρ...
Γιατι ειπε κανενας οτι δεν εχει το Golf τετοια εκδοση?
To Golf πλεον τα εχει τα χρονακια του. Αρχες του 2009 βγαινει το καινουργιο μοντελο.
-
χμμμ... βάλατε και άλλους σε προβληματισμούς (όχι ότι δεν τους είχαμε δηλαδή...). Αναρωτιέμαι πως θα ήταν οι επιλογές αν αλλαξουν ή τροποποιηθούν λίγο τα κριτήρια προς την κατεύθυνση ενός πιο συντηριτικού οδηγού:
[list:1rnrsqgv]- Η εμφάνιση είναι σε **τελαυταία **μοίρα
- Η ασφάλεια (παθητική και ενεργητική) είναι το σημαντικότερο κριτήριο επιλογής για αυτή την κατηγορία
- Θεωρήσουμε ότι το αμάξι θα κάνει το 90% (και βαααααλε) των χιλιομέτρων του στην πόλη (και το υπόλοιπο 10 σε ανοιχτό δρόμο)
- Δεν θέλεις να σκας τα μαλιοκέφαλά σου στα σερβις και να χριστοπαναγιάζεις με το after.
- Σε ενδιαφέρει η πρακτικότητα και το 'να κάνω τη δουλειά μου' με όσο το δυνατό καλύτερες επιδόσεις (αλλά κυρίως να κάνω τη δουλειά μου)[/list:u:1rnrsqgv]
μήπως με αυτά τα κριτήρια το auris και το focus παίζουν καλύτερα σε σχέση πχ με το 122HP tsi-golf-ακι
-
Το (4) από μόνο του αποκλείει το golf.
-
civic για να μην εχεις προβληματα , δυνατο κινητηρα , ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ κ φοβερους χωρους.
-
Ο χρήστης gstath έγραψε:
χμμμ... βάλατε και άλλους σε προβληματισμούς (όχι ότι δεν τους είχαμε δηλαδή...). Αναρωτιέμαι πως θα ήταν οι επιλογές αν αλλαξουν ή τροποποιηθούν λίγο τα κριτήρια προς την κατεύθυνση ενός πιο συντηριτικού οδηγού:
[list:2ng8ibq6]- Η εμφάνιση είναι σε **τελαυταία **μοίρα
- Η ασφάλεια (παθητική και ενεργητική) είναι το σημαντικότερο κριτήριο επιλογής για αυτή την κατηγορία
- Θεωρήσουμε ότι το αμάξι θα κάνει το 90% (και βαααααλε) των χιλιομέτρων του στην πόλη (και το υπόλοιπο 10 σε ανοιχτό δρόμο)
- Δεν θέλεις να σκας τα μαλιοκέφαλά σου στα σερβις και να χριστοπαναγιάζεις με το after.
- Σε ενδιαφέρει η πρακτικότητα και το 'να κάνω τη δουλειά μου' με όσο το δυνατό καλύτερες επιδόσεις (αλλά κυρίως να κάνω τη δουλειά μου)[/list:u:2ng8ibq6]
μήπως με αυτά τα κριτήρια το auris και το focus παίζουν καλύτερα σε σχέση πχ με το 122HP tsi-golf-ακι
Εαν υπολογίζεις πολύ το 4,τότε θα πρέπει να κοιτάξεις το Auris.Σίγουρα δεν έχει ακριβό service και απο after,η Toyota 'μετρά' σε αυτόν τον τομέα.
Καλές αγορές όπως και νά'χει.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Εαν υπολογίζεις πολύ το 4,τότε θα πρέπει να κοιτάξεις το Auris.Σίγουρα δεν έχει ακριβό service και απο after,η Toyota 'μετρά' σε αυτόν τον τομέα.
Καλές αγορές όπως και νά'χει.
εμμ... είναι να μην το υπολογίζεις; Εδώ laptop παίρνεις και λες κι αν χαλάσει το ριμάδι τί κάνω πόσο μαλλόν το αμάξι....
civic για να μην εχεις προβληματα , δυνατο κινητηρα , ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ κ φοβερους χωρους.
Όντως καλή επιλογή, αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι ένα κλίκ ακριβότερο από τα υπόλοιπα για αυτά που δίνει. Θα το ψάξω όμως.
-
το κακο ειναι οτι εχασες κ την εκπτωση των 1000 ευρω , αλλα ακουγεται κατι για 2000 ευρω μετα το τελος μαρτιου...
Μικρομεσαια-help