Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρομεσαια-help
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μικρομεσαια-help
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    43
    196
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wannabe last edited by

      22-24κ για μικρομεσαίο δεν είναι λίγο πολλά?
      δεν ξέρω αλλά μου φαίνονται πολλά για να είμαι στο μ.ο.
      απο αυτά που έχεις βάλει θα προτιμούσα το Golf, αλλά και αλλάζει και σχετικά παλιό φαίνεται σαν σχήμα
      είσαι σίγουρος οτι δεν σε καλύπτει κάτi σε Punto, Corsa, 207 που θα σου έρθει και αρκετά φθηνότερο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        mirage last edited by

        Ο χρήστης kubiak έγραψε:

        Eξαρτάται

        Κάτι έχεις στο μυαλό σου εσύ...

        _

        Nαι όντως

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • K
          koz7685 last edited by

          Το OKTAVIA5 με τα 160ps το εχεις σκεφτει καθολου?

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • D
            dewar's last edited by

            Ο χρήστης Gatas_gr έγραψε:
            Seat Leon 1.8 Sport

            Είναι κούκλα!
            Έχει επιδόσεις!
            Έχει χώρους! Το πιο σπορ 5θυρο!
            Νομίζω παίρνει και dsg!

            +1

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • M
              markvag last edited by

              Ο χρήστης b4sil15 έγραψε:
              να παω κατευθειαν για Golf TSI με 140?!

              Όχι! Το tsi 122 με το tsi 140 έχουν ακριβώς την ίδια ιπποδύναμη στον τροχό (μετρημένη και από τους 4Τ και από άλλα περιοδικά), ίδιες ακριβώς επιδόσεις, με μόνη ουσιαστική διαφορά την ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση του 122 (υποθέτω λόγω μικρότερων απωλειών - τριβών από την απώλεια του κομπρέσσορα), άρα μην το σκέφτεσαι καν 122 με κλειστά μάτια....

              Το Leon 1.8 tsi δεν παίρνει dsg δυστυχώς...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                neos last edited by

                Ο χρήστης markvag έγραψε:

                να παω κατευθειαν για Golf TSI με 140?!

                Όχι! Το tsi 122 με το tsi 140 έχουν ακριβώς την ίδια ιπποδύναμη στον τροχό (μετρημένη και από τους 4Τ και από άλλα περιοδικά), ίδιες ακριβώς επιδόσεις, με μόνη ουσιαστική διαφορά την ελαφρώς χαμηλότερη κατανάλωση του 122 (υποθέτω λόγω μικρότερων απωλειών - τριβών από την απώλεια του κομπρέσσορα), άρα μην το σκέφτεσαι καν 122 με κλειστά μάτια....

                Δεν είναι έτσι. Η κατανάλωση με ίδια χρήση διαφέρει κατά περίπου μισό λίτρο υπέρ του 122 αλλά διαφορά στις επιδόσεις υπάρχει και κυρίως οφείλεται στο εύρος όπου προσφέρεται η δύναμη του κάθε κινητήρα.

                Από διπλανό thread:

                Έχοντας οδηγήσει Leon 122 (125 ) και Golf 140, παρατήρησα βασική διαφορά πως o 140άρης κινητήρας αποδίδει σε πιο μεγάλο φάσμα στροφών. Οδηγώντας τον 122άρη κινητήρα μετά τον 140άρη ένιωθα σαν να είχε 'ψαλιδιστεί' η απόδοση 500στροφές κάτω και 500 πάνω από το εύρος του διπλότουρμπου. Ο 122άρης αποδίδει πρακτικά από 2000 μέχρι 4500 ενώ ο 140άρης ανεβάζει αβίαστα από 1.500 μέχρι 5.000 και κάτι ψηλά.

                Ξέχασα να αναφέρω και ότι ο 140άρης έχει μικρότερο lag - όχι αξιοπρόσεκτη διαφορά, αλλά υπαρκτή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • G
                  grig82 last edited by

                  'HighFidelity-Focus. Πολύ καλή πρόταση, αν συνοδεύεται με έκπτωση. ΜΗΝ το πάρεις χωρίς καλή έκπτωση, γιατί κάποιοι θα το πάρουν εν τέλει και στο τέλος όλοι θα το πουλάτε στα ίδια λεφτά... Η Ford μόνον για 1-2 μήνες στο λανσάρισμα δεν κάνει εκπτώσεις, μετά τα δίνει όλα!
                  Το πιο ομοιογενές όλων , αν δεν σε ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις. Εχει κράτημα, καλή τιμή (με την έκπτωση), ποιότητα και το facelift καλύτερη εμφάνιση επιτέλους.

                  Συμφωνώ απολύτως. Αν πάρεις το συγκεκριμένο να περιμένεις λίγο για προσφορές. Ως κάτοχός του εδώ και 2,5 χρόνια είμαι ευχαριστημένος από το αμάξι αλλά δυσαρεστημένος με την πολιτική της εταιρείας, όσον αφορά τις προσφορές. Να ξέρεις ότι στη μεταπώληση θα χάσεις αρκετά λόγω των προσφορών της εταιρείας . Πάντως αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο θα προτιμούσα το TSI με DSG.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • B
                    b4sil15 last edited by

                    Εκτος απο τις προσφορες δλδ και την μεταπωλητικη αξια θα προτιμουσες το 2.0lt Focus η θα προτιμουσες το TSI που ετοιμαζεται ν αλλαξει?!Οχι πως το Focus ειναι καινουριο κ δεν ετοιμαζεται να γινει και σ αυτο αλλαγη απλα απ οτι εχω ακουσει θα ναι το 2009...Οσο για τα μικρα αυτοκινητα π προανεφερε καποιοσ πιστευετε πως αξιζει να δωσεις 15000 για την αγορα ενος τετοιου αυτοκινητου?σιγουρα ειναι φθηνοτερα και ποιο πρακτικα οσον αφορα την ευεληξια που παρεχουν αλλα σε ταξιδια κατα ποσο ειναι βολικα?Δλδ σκεφτομαι πως καλυτερα να πιεστω λιγο παραπανω κ να δωσω επιπλεον 5-6 χιλιαρικα παρα υστερω σε χωρους ασφαλεια(αν κ ολα εχουν πολυ καλη ασφαλεια)ανεση κ.τ.λ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wannabe last edited by

                      εγώ τα ανέφερα τα 'μικρά' και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί με μήκος 4μ δεν ξέρω πόσο μικρά είναι.
                      πάντως απο ασφάλεια και εξοπλισμό είναι τουλάχιστον ισάξια και με τον κατάλληλο κινητήρα (όχι 1,2 έτσι) κάνουν και μια χαρά ταξίδια
                      το ανέφερα για να το κοιτάξεις περισσότερο και να το απορρίψεις σαν επιλογή συνειδητά εφόσον δεν σου κάνει και όχι επειδή απλώς έτσι έχουν κατηγοριοποιήσει τα μοντέλα τους οι εταιρίες (πολλοί παρασύρονται είναι τα καλά του μάρκετινκ )

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        grig82 last edited by

                        Από το δίλιτρο Focus που αναφέρεις και το TSI ναι θα προτιμούσα το TSI αν και αλλάζει. Πάντως κοίιτα σοβαρά και το Φίατ. Το έχω οδηγήσει και είναι πολύ καλό και καινούριο κιόλας. Το Focus είναι πολύ καλό. Ο κινητήρας του είναι ελαστικός αλλά υστερεί απέναντι στα τούρμππο. Καλή οδική συμπεριφορά έχουν και τα τρία που αναφέρω (Focus, Golf, Bravo)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rivers last edited by

                          SEAT Leon ψηφιζω και εγω.

                          Εχει την κορυφαια οδικη συμπεριφορα και ποιοτητα κυλισης του Golf και ειναι πολυ πιο συγχρονο και ομορφο σε εμφανιση.

                          Με τα λεφτα που δινεις παιρνεις το 1.4 ΤSI με τους 122 hp που δεν εχει τα μειονεκτηματα του ΤSI με τους 140 hp δηλαδη την τραχυτητα στην λειτουργια και τον θορυβο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            highfidelity last edited by

                            Ο χρήστης Rivers έγραψε:
                            SEAT Leon ψηφιζω και εγω.

                            Εχει την κορυφαια οδικη συμπεριφορα και ποιοτητα κυλισης του Golf και ειναι πολυ πιο συγχρονο και ομορφο σε εμφανιση.

                            Με τα λεφτα που δινεις παιρνεις το 1.4 ΤSI με τους 122 hp που δεν εχει τα μειονεκτηματα του ΤSI με τους 140 hp δηλαδη την τραχυτητα στην λειτουργια και τον θορυβο.

                            Εντελώς πληροφοριακά, έχει και το Golf έκδοση με 122 , χωρίς τα 'μειονεκτήματα', δεν είναι μόνο το Leon προικισμένο με το εν λόγω μοτέρ...

                            Επίσης, στο Golf υπάρχει και η δυνατότητα για 7άρι DSG.
                            Και μην ξεχνάμε πως το Golf και το Leon κοστίζουν πάνω κάτω το ίδιο καινούρια στην έκδοση με τον 122άρη, αλλά σαν μεταχειρισμένα...
                            Καλές αγορές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spike last edited by

                              • ότι και το Golf έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rivers last edited by

                                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                Εντελώς πληροφοριακά, έχει και το Golf έκδοση με 122 , χωρίς τα 'μειονεκτήματα', δεν είναι μόνο το Leon προικισμένο με το εν λόγω μοτέρ...

                                Γιατι ειπε κανενας οτι δεν εχει το Golf τετοια εκδοση?

                                To Golf πλεον τα εχει τα χρονακια του. Αρχες του 2009 βγαινει το καινουργιο μοντελο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gstath last edited by

                                  χμμμ... βάλατε και άλλους σε προβληματισμούς (όχι ότι δεν τους είχαμε δηλαδή...). Αναρωτιέμαι πως θα ήταν οι επιλογές αν αλλαξουν ή τροποποιηθούν λίγο τα κριτήρια προς την κατεύθυνση ενός πιο συντηριτικού οδηγού:
                                  [list:1rnrsqgv]

                                  1. Η εμφάνιση είναι σε **τελαυταία **μοίρα
                                  2. Η ασφάλεια (παθητική και ενεργητική) είναι το σημαντικότερο κριτήριο επιλογής για αυτή την κατηγορία
                                  3. Θεωρήσουμε ότι το αμάξι θα κάνει το 90% (και βαααααλε) των χιλιομέτρων του στην πόλη (και το υπόλοιπο 10 σε ανοιχτό δρόμο)
                                  4. Δεν θέλεις να σκας τα μαλιοκέφαλά σου στα σερβις και να χριστοπαναγιάζεις με το after.
                                  5. Σε ενδιαφέρει η πρακτικότητα και το 'να κάνω τη δουλειά μου' με όσο το δυνατό καλύτερες επιδόσεις (αλλά κυρίως να κάνω τη δουλειά μου)[/list:u:1rnrsqgv]

                                  μήπως με αυτά τα κριτήρια το auris και το focus παίζουν καλύτερα σε σχέση πχ με το 122HP tsi-golf-ακι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    manosk last edited by

                                    Το (4) από μόνο του αποκλείει το golf.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vargas last edited by

                                      civic για να μην εχεις προβληματα , δυνατο κινητηρα , ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ κ φοβερους χωρους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetz last edited by

                                        Ο χρήστης gstath έγραψε:
                                        χμμμ... βάλατε και άλλους σε προβληματισμούς (όχι ότι δεν τους είχαμε δηλαδή...). Αναρωτιέμαι πως θα ήταν οι επιλογές αν αλλαξουν ή τροποποιηθούν λίγο τα κριτήρια προς την κατεύθυνση ενός πιο συντηριτικού οδηγού:
                                        [list:2ng8ibq6]

                                        1. Η εμφάνιση είναι σε **τελαυταία **μοίρα
                                        2. Η ασφάλεια (παθητική και ενεργητική) είναι το σημαντικότερο κριτήριο επιλογής για αυτή την κατηγορία
                                        3. Θεωρήσουμε ότι το αμάξι θα κάνει το 90% (και βαααααλε) των χιλιομέτρων του στην πόλη (και το υπόλοιπο 10 σε ανοιχτό δρόμο)
                                        4. Δεν θέλεις να σκας τα μαλιοκέφαλά σου στα σερβις και να χριστοπαναγιάζεις με το after.
                                        5. Σε ενδιαφέρει η πρακτικότητα και το 'να κάνω τη δουλειά μου' με όσο το δυνατό καλύτερες επιδόσεις (αλλά κυρίως να κάνω τη δουλειά μου)[/list:u:2ng8ibq6]

                                        μήπως με αυτά τα κριτήρια το auris και το focus παίζουν καλύτερα σε σχέση πχ με το 122HP tsi-golf-ακι

                                        Εαν υπολογίζεις πολύ το 4,τότε θα πρέπει να κοιτάξεις το Auris.Σίγουρα δεν έχει ακριβό service και απο after,η Toyota 'μετρά' σε αυτόν τον τομέα.

                                        Καλές αγορές όπως και νά'χει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gstath last edited by

                                          Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                                          Εαν υπολογίζεις πολύ το 4,τότε θα πρέπει να κοιτάξεις το Auris.Σίγουρα δεν έχει ακριβό service και απο after,η Toyota 'μετρά' σε αυτόν τον τομέα.

                                          Καλές αγορές όπως και νά'χει.

                                          εμμ... είναι να μην το υπολογίζεις; Εδώ laptop παίρνεις και λες κι αν χαλάσει το ριμάδι τί κάνω πόσο μαλλόν το αμάξι....

                                          civic για να μην εχεις προβληματα , δυνατο κινητηρα , ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ κ φοβερους χωρους.

                                          Όντως καλή επιλογή, αλλά έχω την εντύπωση ότι είναι ένα κλίκ ακριβότερο από τα υπόλοιπα για αυτά που δίνει. Θα το ψάξω όμως.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vargas last edited by

                                            το κακο ειναι οτι εχασες κ την εκπτωση των 1000 ευρω , αλλα ακουγεται κατι για 2000 ευρω μετα το τελος μαρτιου...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr