-
Καλησπερα σε ολους!εντος ολιγον ημερον θα προβω σε αγορα μικρομεσαιου αυτοκινητου κ θα ηθελα μια γνωμη κ γενικοτερα value for moneyΤο ποσο που θα διατεθει ειναι μεχρι 23000.οι επιλογες της μικρομεσαιας κατηγοριας στα χρηματα αυτα αρκετες αλλα δεν μπορω να καταληξω καπου.Τα αυτοκινητα που εχω κατα νιυ ειναι Golf(tsi),Fiat Bravo(Sport 150hp),Ford Focus,Opel Astra(GTC),Toyota Auris(αν υπαρχει κ καποια αλλη εκδοχη ευπροσδεκτη!).Ξεκινω απ το Golf και η γνωμη μου ειναι πως ειναι αρκετα καλο κ ωραιο αυτοκινητο αλλα οπως ολα εχει τα μειονεκτηματα του κ εδω ειναι που θελω να εστιασω κ να δω πραγματικα τι συμφερει!Τα αρνητικα που παρουσιαζει(κατα τη γνωμη μου παντα) ειναι πως το χουν γνωστοι κ παραπονιουνται πως τους καιει πολλα λαδια και επιπλεον το σκεφτομαι γιατι ειναι τοσα χρονια στην αγορα κ οπου να ναι ετοιμαζεται να βγει καινουριο,οποτε δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να κοιταξεις προς αυτη την κατευθυνση!Μετα ειναι το Auris το οποιο ειναι ευρυχωρο του χουν ανεωασει κ λιγο την υποδυναμη αλλα η σχεδιαση του μου φαινεται πολυ συντηρητικη συν του οτι εχει αστικη καταναλωση 9lt σχεδον την ιδια με το Bravo το οποιο ομως ειναι τουρμπο κ αποδιδει κ στην τελικη 150hp.Απο ποιοτητα κατασκευης το Fiat δειχνει πολυ καλο(αν εξαιρεσουμε τις πορτες π ειναι τελειως πλαστικες)με καλη ροπη κ δειχνει να πατα καλα στο δρομο.Το Fοcus εχει χαρακτηριστει απ τα καλυτερα στην κατηγορια του ευχαριστο κατα την οδηγηση κ ξεκουραστο το μονο μειονεκτημα του ειναι πως δεν εγιναν καποιες αναναιωσεις στους κινητηρες οι οποιοι ειναι καπως απογοητευτικοι..Πρεπει να προβεις στο 2.0lt αν θελησεις να χεις το κατι παραπανο μονο π αυτο σου κοστιζει και σε τελη κ σε ποσο αγορα...Τελος ειναι κ το Astra το οποιο ειναι αρκετα ωραιο σχεδιαστικα μονο που το εσωτερικο με αφηνει παγερα αδιαφορο και μου κανει πολυ πλαστικο και φτηνο πραγμα!Γενικοτερα ειναι πολλα ακομη αλλα δεν μπορω να τα βαλω ολα εδω..Η γνωμη η δικη σας για την κατηγορια αυτη με το budget να ειναι το πολυ 22!!!!
-
Καλησπερα σε ολους!εντος ολιγον ημερον θα προβω σε αγορα μικρομεσαιου αυτοκινητου κ θα ηθελα μια γνωμη κ γενικοτερα value for moneyΤο ποσο που θα διατεθει ειναι μεχρι 23000.οι επιλογες της μικρομεσαιας κατηγοριας στα χρηματα αυτα αρκετες αλλα δεν μπορω να καταληξω καπου.Τα αυτοκινητα που εχω κατα νιυ ειναι Golf(tsi),Fiat Bravo(Sport 150hp),Ford Focus,Opel Astra(GTC),Toyota Auris(αν υπαρχει κ καποια αλλη εκδοχη ευπροσδεκτη!).Ξεκινω απ το Golf και η γνωμη μου ειναι πως ειναι αρκετα καλο κ ωραιο αυτοκινητο αλλα οπως ολα εχει τα μειονεκτηματα του κ εδω ειναι που θελω να εστιασω κ να δω πραγματικα τι συμφερει!Τα αρνητικα που παρουσιαζει(κατα τη γνωμη μου παντα) ειναι πως το χουν γνωστοι κ παραπονιουνται πως τους καιει πολλα λαδια και επιπλεον το σκεφτομαι γιατι ειναι τοσα χρονια στην αγορα κ οπου να ναι ετοιμαζεται να βγει καινουριο,οποτε δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να κοιταξεις προς αυτη την κατευθυνση!Μετα ειναι το Auris το οποιο ειναι ευρυχωρο του χουν ανεωασει κ λιγο την υποδυναμη αλλα η σχεδιαση του μου φαινεται πολυ συντηρητικη συν του οτι εχει αστικη καταναλωση 9lt σχεδον την ιδια με το Bravo το οποιο ομως ειναι τουρμπο κ αποδιδει κ στην τελικη 150hp.Απο ποιοτητα κατασκευης το Fiat δειχνει πολυ καλο(αν εξαιρεσουμε τις πορτες π ειναι τελειως πλαστικες)με καλη ροπη κ δειχνει να πατα καλα στο δρομο.Το Fοcus εχει χαρακτηριστει απ τα καλυτερα στην κατηγορια του ευχαριστο κατα την οδηγηση κ ξεκουραστο το μονο μειονεκτημα του ειναι πως δεν εγιναν καποιες αναναιωσεις στους κινητηρες οι οποιοι ειναι καπως απογοητευτικοι..Πρεπει να προβεις στο 2.0lt αν θελησεις να χεις το κατι παραπανο μονο π αυτο σου κοστιζει και σε τελη κ σε ποσο αγορα...Τελος ειναι κ το Astra το οποιο ειναι αρκετα ωραιο σχεδιαστικα μονο που το εσωτερικο με αφηνει παγερα αδιαφορο και μου κανει πολυ πλαστικο και φτηνο πραγμα!Γενικοτερα ειναι πολλα ακομη αλλα δεν μπορω να τα βαλω ολα εδω..Η γνωμη η δικη σας για την κατηγορια αυτη με το budget να ειναι το πολυ 22!!!!
-
Καλησπερα σε ολους!εντος ολιγον ημερον θα προβω σε αγορα μικρομεσαιου αυτοκινητου κ θα ηθελα μια γνωμη κ γενικοτερα value for moneyΤο ποσο που θα διατεθει ειναι μεχρι 23000.οι επιλογες της μικρομεσαιας κατηγοριας στα χρηματα αυτα αρκετες αλλα δεν μπορω να καταληξω καπου.Τα αυτοκινητα που εχω κατα νιυ ειναι Golf(tsi),Fiat Bravo(Sport 150hp),Ford Focus,Opel Astra(GTC),Toyota Auris(αν υπαρχει κ καποια αλλη εκδοχη ευπροσδεκτη!).Ξεκινω απ το Golf και η γνωμη μου ειναι πως ειναι αρκετα καλο κ ωραιο αυτοκινητο αλλα οπως ολα εχει τα μειονεκτηματα του κ εδω ειναι που θελω να εστιασω κ να δω πραγματικα τι συμφερει!Τα αρνητικα που παρουσιαζει(κατα τη γνωμη μου παντα) ειναι πως το χουν γνωστοι κ παραπονιουνται πως τους καιει πολλα λαδια και επιπλεον το σκεφτομαι γιατι ειναι τοσα χρονια στην αγορα κ οπου να ναι ετοιμαζεται να βγει καινουριο,οποτε δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να κοιταξεις προς αυτη την κατευθυνση!Μετα ειναι το Auris το οποιο ειναι ευρυχωρο του χουν ανεωασει κ λιγο την υποδυναμη αλλα η σχεδιαση του μου φαινεται πολυ συντηρητικη συν του οτι εχει αστικη καταναλωση 9lt σχεδον την ιδια με το Bravo το οποιο ομως ειναι τουρμπο κ αποδιδει κ στην τελικη 150hp.Απο ποιοτητα κατασκευης το Fiat δειχνει πολυ καλο(αν εξαιρεσουμε τις πορτες π ειναι τελειως πλαστικες)με καλη ροπη κ δειχνει να πατα καλα στο δρομο.Το Fοcus εχει χαρακτηριστει απ τα καλυτερα στην κατηγορια του ευχαριστο κατα την οδηγηση κ ξεκουραστο το μονο μειονεκτημα του ειναι πως δεν εγιναν καποιες αναναιωσεις στους κινητηρες οι οποιοι ειναι καπως απογοητευτικοι..Πρεπει να προβεις στο 2.0lt αν θελησεις να χεις το κατι παραπανο μονο π αυτο σου κοστιζει και σε τελη κ σε ποσο αγορα...Τελος ειναι κ το Astra το οποιο ειναι αρκετα ωραιο σχεδιαστικα μονο που το εσωτερικο με αφηνει παγερα αδιαφορο και μου κανει πολυ πλαστικο και φτηνο πραγμα!Γενικοτερα ειναι πολλα ακομη αλλα δεν μπορω να τα βαλω ολα εδω..Η γνωμη η δικη σας για την κατηγορια αυτη με το budget να ειναι το πολυ 22!!!!
-
-Αuris: μόνο πλεονέκτημα το After Sales της Toyota. Αν θέλεις αντιπροσωπεία για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο , παίρνεις υποχρεωτικά αυτό. Το αυτοκίνητο πάντως είναι μια μετριότητα, που ακόμη και ο φανατικότερος υποστηρικτής Toyota, δεν θα βρει να σου πει που ακριβώς υπερτερεί του ανταγωνισμού, πέραν του παραπάνω. Οι επιδόσεις του είναι στα επίπεδα του Focus, ενώ και το εσωτερικό....
-Astra, μόνον το 1.6Τ εννοείται, αλλά και πάλι... Σίγουρα όμορφο και πολύ δυνατό, αλλά καιει περισσότερο από τα υπόλοιπα, ενώ το ταμπλό του είναι μάλλον άσχημο, καθόλου βολικό επίσης. Τέλος, έχω παράπονα από την ηχομόνωση και την γενικότερη ησυχία στο εσωτερικό.
-Focus. Πολύ καλή πρόταση, αν συνοδεύεται με έκπτωση. ΜΗΝ το πάρεις χωρίς καλή έκπτωση, γιατί κάποιοι θα το πάρουν εν τέλει και στο τέλος όλοι θα το πουλάτε στα ίδια λεφτά... Η Ford μόνον για 1-2 μήνες στο λανσάρισμα δεν κάνει εκπτώσεις, μετά τα δίνει όλα!
Το πιο ομοιογενές όλων , αν δεν σε ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις. Εχει κράτημα, καλή τιμή (με την έκπτωση), ποιότητα και το facelift καλύτερη εμφάνιση επιτέλους.
-Bravo. Το πιο παρεξηγημένο, αλλά όχι χωρίς λόγο. Εχει την χειρότερη φήμη, χωρίς να έχει παρουσιάσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, μόνο και μόνο επειδή είναι ...Fiat! Γρήγορο, αλλά και αυξημένη κατανάλωση. Πας μόνον για το Sport, γιατί έχει το μαγικό κουμπάκι που δίνει νεύρο. Ποιοτικό εσωτερικό και καλός εξοπλισμός. Στο δρόμο, τυπικά πράγματα, η ανάρτηση είναι μια γενιά πίσω σε σχέση με Focus, Golf, αλλά όχι κάτι τραγικό. Εξαιρετικό value for money.
-Golf. Σε λιγότερο από ένα χρόνο αντικαθίσταται μάλλον, αλλά και πάλι, οι αντίπαλοί του βλέπουν την πλάτη του. Τα κάνει όλα και (επιτέλους! ) συμφέρει, ειδικά η έκδοση με τα 122 άλογα που γλιτώνεις και 1 χιλιάρικο χωρίς σημαντική απώλεια επιδόσεων. Πάρτο με DSG να δεις την υγειά σου, καλό είναι να περιμένεις το καινούριο με τις 7 ταχύτητες. Ο TSi είναι οικονομικός και αξιοπιστος, τα λάδια τα έκαιγε ο FSi που καταργήθηκε πλέον (μόνον στα 1.4 υπάρχει, αλλά ευτυχώς κοιτάς αλλού! ). Καλύτερη έκδοση η 1.4 GTSport.Συμπέρασμα: αν σου αρέσει το Golf και δεν σε πειράζει που αντικαθίσταται οσονούπω, πάρε αυτό. Είναι το καλύτερο και έχει εκδόσεις για καθε τσέπη. Είναι μέσα στο budget σου και σου περισσεύουν να το πάρεις με το DSG.
Αν θέλεις κάτι πιο φρέσκο που δεν υστερεί καθόλου από το Golf, πας στο Bravo. Μετά , παίζουν Focus και Astra που το καθένα έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, εξαρτάται τι θεωρείς εσύ σημαντικό.
Το Auris είναι εντελώς ειδικό όχημα , απευθύνεται σε ειδική κατηγορία αγοράστων. Υποθέτω αν ανήκες σ'αυτήν, θα το είχες αγοράσει ήδη!Καλά ψώνια και να τα οδηγήσεις οπωσδήποτε και για αρκετή ώρα!
-
Ψήφος στα TSi DSG από εμένα, και κυρίως στο μικρότερο, εκτός αν νιώθεις να χρειάζεσαι παραπάνω άλογα. Η ροπή πάντως θα σου φτάσει, άλλο 122hp από 1.8 ατμοσφαιρικά και άλλο από 1.4 TSi.
Αν δεν σου αρέσει το Golf, πήγαινε στο Bravo.
Γενικώς θα πρότεινα κάποιο από τα turbo.
-
Επειδή και εγώ τα σκέφτηκα τα μικρομεσαία σε καλές εκδόσεις με μια διάρκεια 7ετούς κατοχής και αφού έβαλα κάτω όλα σχεδόν τα μοντέλα της αγοράς με πολύ καλό εξοπλισμό να σου πω ... (κάποια τα οδήγησα).
Απέκλεισα:
Το Citroen C4 λόγω ποιότητας και κινητήρων (5-6 χρόνια πριν ίσως), το Renault Megane, εχω το προηγούμενο και φεύγω τρέχοντας ..., το Peugeot 308 δεν μου αρέσει η καινούρια -κοινή σε όλα τα νέα μοντέλα της- εμφάνιση μπροστά και σαν να ακολουθεί το after sales και τιμοκατάλογο της Ρενώ, το Alfa 147 και το Fiat Bravo λόγω αποψης μου για τα ιταλικά (δυστυχώς!!!), το Opel Astra λόγω εμφάνισης και πλαστικού εσωτερικού, πολύ εταιρικό leasing - πωλητές..., και δισταγμός για το 1,6Τ λόγω turbo ... επειδή φορτώνω γενικα αρκετά χιλιόμετρα, το Ford Focus για την 'παραξενη' πολιτική της με τις εκπτώσεις και έναν 1,6 δεκα χρόνια πριν ίσως καλό....
Τα κορεάτικα διότι δεν θέλω κάθε μήνα να μειώνεται η τιμή του και να νιώθω κορόιδο ...
Σαν προοπτική αγοράς έθεσα το VW Golf σε έκδοση GT λόγω ποιότητας, απλώς με μια επιφύλλαξη για τον TSi και το τούρμπο (για λόγους πολλών χιλιομέτρων όπως προείπα ...) και τις τιμές των σερβις, ανταλλακτικών κλπ, την Mercedes A Class για λόγους μόνο ευχάριστης εμφάνισης και ευκολίας οδήγησης και απο την γυναίκα μου ... αλλά και πάλι τιμές after ..., το Nissan Note επίσης λόγω εμφάνισης και ποιότητας και λογικού ... ακόμα after sales, το Toyota Auris για την αξιοπιστία και για το πολύ καλό 'μετά', το Mitsubishi Lancer, εμφάνιση, αξιοπιστία και ποιότητα αλλά με μείον τον Σαρακάκη..., το Subaru Impreza όπως και το Lancer αλλά και την εντύπωση που μου δίνει σαν 'ιδιαίτερο' αυτοκίνητο ...
Βασικά θα ήμουν μεταξύ Golf, Lancer και Auris. -
Συγγνωμη, το Golf με το Lancer που κολλανε?
Golf TSi DSG κι απο εμενα!
-
Συμφωνόντας με το HiFi στα περισσότερα .
Απλά αλλάζω την σειρά.
Bravo (γιατί βλέπετε και είναι καλό ) ,
Golf (γιατι δεν βλέπετε αλλά είναι καλό ) ,
Focus , (το μετά Face lift ' μόνο με έκπτωση'). ( τα άλλα ούτε που τα αναφέρω._)
-
Aπό πλευράς χώρων το Bravo πάντως υπολείπεται πολύ του Golf - και αν θυμάμαι καλά από μία σύντομη βόλτα - και του Auris...
Οι παρατηρήσεις μου έχουν να κάνουν με τον μπροστινό - πιθανότατα - θόλο που κλέβει χώρο από τα πόδια του συνοδηγού και τον αναγκάζει να κάθεται κάπως στραβά, ενώ πίσω παρόλο που ο χώρος για τα κεφάλια είναι πολύ καλός, ο χώρος για τα πόδια υπολείπεται αρκετά...
Αν οδηγήσεις πάντως turbo δεν θα θέλεις να ξανακούσεις για ατμόσφαιρα...
Στα μείον η ανάγκη για προσεγμένη χρήση (όχι γκάζια όταν είναι κρύο και όχι σβήσιμο όταν είναι ζεστό)...
_
-
Ωχ πολεμος μου μυριζει
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Αν οδηγήσεις πάντως turbo δεν θα θέλεις να ξανακούσεις για ατμόσφαιρα...
Eξαρτάται
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
EξαρτάταιΚάτι έχεις στο μυαλό σου εσύ...
_
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αν οδηγήσεις πάντως turbo δεν θα θέλεις να ξανακούσεις για ατμόσφαιρα...
Eξαρτάται
Ελα τωρα..
-
Στα 22-23K αξίζουν κατά τη γνώμη μου τα εξής:
Golf 1.4 TSI 122 ή 140 ανάλογα τι σε βολεύει οικονομικά (κατά προτίμηση DSG) που είναι overall καλό
Leon 1.8 TSI 160 άλογα, με αυτό το budget εγώ αυτό θα αγόραζα (λευκό, το πήρε φίλος και τρελάθηκα)
Bravo 1.4 150 άλογα καλό αυτοκίνητο χωρίς να έχει κάτι που να ξεχωρίζει, κύριος λόγος να το προτιμήσεις η εμφάνισή του
για ατμοσφαιρικό το Mazda 3 2.0 είναι αμαξάρα αλλά θα πληρώνεις ακριβότερα τέλη, όπως και το C4 2.0 με τα ~180 άλογα το έχω οδηγήσει και είναι ωραίο (κατά τη γνώμη μου τονίζω)Το Astra 1.6Τ έχει μη εργονομικό εσωτερικό (ούτε μια θήκη για το κινητό ρε γμτ) και μπόλικη υποστροφή.
Το Civic πολύ ακριβό και δεν αξίζει τόσα λεφτά.
Το Auris είναι χρησή μετριότητα και δεν συγκρίνεται σε επιδόσεις με τα παραπάνω ούτε για πλάκα. -
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Συγγνωμη, το Golf με το Lancer που κολλανε?
Golf TSi DSG κι απο εμενα!Είναι και τα 2 μικρομεσαία και το 4θυρο σαν εναλλακτική ... σε κανα 2μηνο θα βγει και 5θυρο ...
-
Η γνώμη μου
- Golf tsi - Το είχα 1 χρόνο. Εξαιρετικό αλλά βαρετό. Πάντως δεν χαλάει, άσε να λένε...
- Fiat Bravo TJet. Tο πήρε πρόσφατα συνάδελφος με 120hp. Δείχνει καλό, πάει, αλλά καίει, τα πίσω καθίσματα είναι σαν γραμματοκιβώτιο.
- Ford Focus. Το προτιμώ όταν ενοικιάζω αυτοκίνητο. Εξαιρετική αίσθηση, αργές επιδόσεις. Δεν θα το ήθελα καθημερινά, θα το βαριόμουν.
- Opel Astra GTC ή άλλο. Μπορεί να 'πάει' ή και να είναι εξαιρετικό. Δεν θα το μάθω ποτέ γιατί με το εσωτερικό του, όταν το νοίκιασα, έμεινα με τον καφέ στο χέρι...
- Toyota Auris. Πολύ άσχημο!
Εγώ τελικά πήρα civic, περισσότερο λόγω προσωπικότητας - διαφοροποίησης.
-
Seat Leon 1.8 Sport
Είναι κούκλα!
Έχει επιδόσεις!
Έχει χώρους! Το πιο σπορ 5θυρο!
Νομίζω παίρνει και dsg! -
Ενδιαφερουσες οι αποψεις και με βοηθουν αρκετα!Αυτο με το Bravo οτι καιει πολυ το ξερω γιατι το πηρε με το που βγηκε ο κολλητος κ ομολογουμενως για να παει γλυφαδα-μαρουσι θελει μερικα lt παραπανω!Παντως δεν περνα καθολου απαρατηρητη η υποδυναμη του..το καταλαβαινεις με το που βυθησεις το ποδι σου λιγο περισσοτερο στο γκαζι..Το Astra κ γω δεν το χω κ πολυ σε εκτιμηση λογω του αθλιου εσωτερικου..Τωρα για το Golf στο οποιο αναφερθηκατε οι περισσοτεροι κ δειχνει να συμφωνειτε, πιστευετε πως αξιζει να δωσεις τοσα χρηματα τη στιγμη που ετοιμαζεται ν αλλαξει μοντελο?Και μενα μ αρεσει παρα πολυ αλλα ειμαι δυστακτικος ως προς τα λαδια που καιει(αν κ αυτο το παραμερω γιατι απ οτι μου λετε δεν παρουσιαζει κανενα προβλημα) και το αλλο ειναι η αλλαγη!Αν ανεβαζαμε λιγο το budget θα αξιζε να κοιταξω το focus το 2.0lt η να παω κατευθειαν για Golf TSI με 140?!
-
Ποσο παει τι Λεον ? full το 1,8 έτσι
Αν δεν ήταν το χάλια εσωτερικό ... θα το πρότεινα .Αν δεν μπορείς να περιμένεις κάνα Χρόνο άστο .
Είναι σφάλμα η αγορά αυτ/του που αλλάζει στην επόμενη χρονιά. -
Το Leon απλα το αποφευγω γιατι ειναι πολυ πλαστικο μεσα κ η θεση οδηγησης δεν ειναι και η καλυτερη!σχεδιαστικα ειναι παρα πολυ ωραιο αλλα για τους λογους που προανεφερα δεν θα προεβαινα στην αγορα του συγκεκριμενου!Και γω λαθος πιστευω πως ειναι η αγορα ενος αυτοκινητου που ετοιμαζεται ν αλλαξει μοντελο αλλα απ την αλλη δεν εχει ανακοινωθει κ κατι απ την VW(απ οσο γνωριζω δλδ μπορει να κανω κ λαθος).Ουσιαστικα αυτο που προτεινετε ειναι λιγος καιρος υπομονη για την αφιξη νεων μοντελων?Δυσκολη η επιλογη!Σαν πρωταρχικο στοχο βαζω την εμφανιση κ την ποιοτητα του εσωτερικου μετα την αξιοπιστια(η μαλλον αυτα τα 2 θα τα βαζα μαζι) κ τελος τις επιδοσεις!Αν μπορεσω δλδ με τοσα χρηματα να εξασφαλισω και μερικα αλογα παραπανω για να μην σερνομαι δεν θα λεγα οχι!Γι αυτο κ σκεφτομαι καπως το Focus 2.0lt!
Μικρομεσαια-help