Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Αγορά
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Μελλοντικά Μοντέλα
    28
    92
    490
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      εχασα απ'οτι φαινεται κανα 2 σελιδες θρεντ...νομιζω ομως οτι το μεγκαν δε θα χασει ευκολα στα συγκριτικα με τα καινουρια γερμανικα (αν χασει κιολας...)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tupac last edited by

        Kalo amaksi to megan kai pistevo tora me tin sinergasia Renault-Nissan mporei na perimenoume perisoteri aksiopistia. Kanenas katoxos megan as mas pi an tou exei vgali mexri stigmis provlimata

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
          ...νομιζω ομως οτι το μεγκαν δε θα χασει ευκολα στα συγκριτικα με τα καινουρια γερμανικα (αν χασει κιολας...)

          Φαίνεται να έχεις δίκιο. Από την πρώτη συνάντηση χωρίς το νέο Astra ακόμα ισοψηφεί με το νέο Golf!
          http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=5234&artikel_seite=7

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mkiii last edited by

            Ο χρήστης Nick έγραψε:
            Επίσης το σασί έχει διπλό πάτο!! που συντελεί στα μέγιστα για την ακαμψία,στιβαρότητα.(Αυτά να τα βλέπoυν τα νεα GOLF,ASTRA κλπ!! )
            -.

            ουαααααου !!!
            πραγματικα εντυπωσιαστικα!!!!!!
            Μαθε τι εστι γερμανος στο C.A.D. για τηναυτοκινητοβιομηχανια πρωτα.....(CAD= computer aided design)
            οπως εμεις κανουμε φετα ετσι αυτοι ειναι κορυφη παγκοσμια στο πως να κανουν το ατσαλι (να του δινουν τετοιο σχημα δηλαδη) ωστε να εχει μεγιστη αντοχη. Αν δεις κομμενο(σε τομη) μαρσπιε απο γερμανικο θα καταλαβεις....
            Συν του οτι ο χαλυβας που παραγει γερμανια-σουηδια δεν συγκρινεται...
            αυτα σε πολυ γενικες γραμμες (και απλοποιημενα)
            δενειμαι ξερολας : ειχα τη τυχη να παρακολουθησω σχετικα μαθηματα στην Αγγλια, για αυτο μιλαω και δεν εχω τιποτα με τη ρενο. Αυτα προς αποφυγη παρεξηγησης
            φιλικα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης mkiii έγραψε:

              Επίσης το σασί έχει διπλό πάτο!! που συντελεί στα μέγιστα για την ακαμψία,στιβαρότητα.(Αυτά να τα βλέπoυν τα νεα GOLF,ASTRA κλπ!! )
              -.

              ουαααααου !!!
              πραγματικα εντυπωσιαστικα!!!!!!
              Μαθε τι εστι γερμανος στο C.A.D. για τηναυτοκινητοβιομηχανια πρωτα.....(CAD= computer aided design)
              οπως εμεις κανουμε φετα ετσι αυτοι ειναι κορυφη παγκοσμια στο πως να κανουν το ατσαλι (να του δινουν τετοιο σχημα δηλαδη) ωστε να εχει μεγιστη αντοχη. Αν δεις κομμενο(σε τομη) μαρσπιε απο γερμανικο θα καταλαβεις....
              Συν του οτι ο χαλυβας που παραγει γερμανια-σουηδια δεν συγκρινεται...
              αυτα σε πολυ γενικες γραμμες (και απλοποιημενα)
              δενειμαι ξερολας : ειχα τη τυχη να παρακολουθησω σχετικα μαθηματα στην Αγγλια, για αυτο μιλαω και δεν εχω τιποτα με τη ρενο. Αυτα προς αποφυγη παρεξηγησης
              φιλικα

              Eχεις απολυτο δικιο σε οτι αφορα την κατεργασια του ατσαλιου (και του αλουμινιου).
              Και λοιπον????
              Θελω να πω οτι η αριστη κατεργασια, η επεξεργασια, κτλ κτλ κτλ και τα υλικα που δεν τριζουν με τιποτε κτλ κτλ, ΛΟΓΙΚΑ θα επρεπε να ενδιαφερουν καποιον που σκοπευει να κρατησει το αυτοκινητο που θα αγορασει για ..... 20χρονια!!!!

              Εμεις που ειμαστε πιο ορθολογιστες (πλακα κανω ε!), θυσιαζουμε ενα μερος των τριγμων και της απολυτης ακαμψιας με ανταλλαγμα καποια αλλα χαρακτηριστικα

              Στο λεω αυτο διοτι φιλος μου, φανατικος του Γκολφ ο οποιος ειχε το ΙΙΙ, το αγορασε με τη λογικη του 'αθανατου' αυτοκινητου, παραβλεποντας τις επιδοσεις (60 αλογα), οδικη συμπεριφορα (στη συγκεκριμενη εκδοση), εξοπλισμος (αυτοκινητο 5 εκ και ειχε σαν στανταρ ΜΟΝΟ υδρ.τιμονι!!).

              Ε, μετα απο 3 χρονια που πραγματι το αυτοκινητο ΔΕΝ ετριξε, αυτος ομως ειχε αγανακτησει με τις παραπανω ελλειψεις, το πουλησε και πηρε καποιο αλλο, που αντι να τριξει στα 20 χρονια θα τριξει στα ....16, αλλα ταυτοχρονα ειχε και ολα τα αλλα που δεν ειχε το Γκολφ.

              Φιλικα παντα, και το ξερεις!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                go_for_pole last edited by

                Ο χρήστης tupac έγραψε:
                Kalo amaksi to megan kai pistevo tora me tin sinergasia Renault-Nissan mporei na perimenoume perisoteri aksiopistia. Kanenas katoxos megan as mas pi an tou exei vgali mexri stigmis provlimata

                Εδω και 3 μηνες το Γαλλακι μου, μου δινει μονο χαμογελα.

                Ολα καλα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mkiii last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                  Επίσης το σασί έχει διπλό πάτο!! που συντελεί στα μέγιστα για την ακαμψία,στιβαρότητα.(Αυτά να τα βλέπoυν τα νεα GOLF,ASTRA κλπ!! )
                  -.

                  ουαααααου !!!
                  πραγματικα εντυπωσιαστικα!!!!!!
                  Μαθε τι εστι γερμανος στο C.A.D. για τηναυτοκινητοβιομηχανια πρωτα.....(CAD= computer aided design)
                  οπως εμεις κανουμε φετα ετσι αυτοι ειναι κορυφη παγκοσμια στο πως να κανουν το ατσαλι (να του δινουν τετοιο σχημα δηλαδη) ωστε να εχει μεγιστη αντοχη. Αν δεις κομμενο(σε τομη) μαρσπιε απο γερμανικο θα καταλαβεις....
                  Συν του οτι ο χαλυβας που παραγει γερμανια-σουηδια δεν συγκρινεται...
                  αυτα σε πολυ γενικες γραμμες (και απλοποιημενα)
                  δενειμαι ξερολας : ειχα τη τυχη να παρακολουθησω σχετικα μαθηματα στην Αγγλια, για αυτο μιλαω και δεν εχω τιποτα με τη ρενο. Αυτα προς αποφυγη παρεξηγησης
                  φιλικα

                  Eχεις απολυτο δικιο σε οτι αφορα την κατεργασια του ατσαλιου (και του αλουμινιου).
                  Και λοιπον????
                  Θελω να πω οτι η αριστη κατεργασια, η επεξεργασια, κτλ κτλ κτλ και τα υλικα που δεν τριζουν με τιποτε κτλ κτλ, ΛΟΓΙΚΑ θα επρεπε να ενδιαφερουν καποιον που σκοπευει να κρατησει το αυτοκινητο που θα αγορασει για ..... 20χρονια!!!!

                  Εμεις που ειμαστε πιο ορθολογιστες (πλακα κανω ε!), θυσιαζουμε ενα μερος των τριγμων και της απολυτης ακαμψιας με ανταλλαγμα καποια αλλα χαρακτηριστικα

                  Στο λεω αυτο διοτι φιλος μου, φανατικος του Γκολφ ο οποιος ειχε το ΙΙΙ, το αγορασε με τη λογικη του 'αθανατου' αυτοκινητου, παραβλεποντας τις επιδοσεις (60 αλογα), οδικη συμπεριφορα (στη συγκεκριμενη εκδοση), εξοπλισμος (αυτοκινητο 5 εκ και ειχε σαν στανταρ ΜΟΝΟ υδρ.τιμονι!!).

                  Ε, μετα απο 3 χρονια που πραγματι το αυτοκινητο ΔΕΝ ετριξε, αυτος ομως ειχε αγανακτησει με τις παραπανω ελλειψεις, το πουλησε και πηρε καποιο αλλο, που αντι να τριξει στα 20 χρονια θα τριξει στα ....16, αλλα ταυτοχρονα ειχε και ολα τα αλλα που δεν ειχε το Γκολφ.

                  Φιλικα παντα, και το ξερεις!

                  εχεις δικιο , για αυτο ζουμε σε ελευθερη(?) χωρα Εξαλλου η ρενω φτιαχνει πολυ καλα αυτοκινητα νομιζω...Παλια τα αυτοκινητα ηταν πιο ακριβα και με λιγοτερο εξοπλισμο. πριν 7 χρονια με ..παρομοια νοοτροποια οπως του φιλου σου, ειχα την τυχη να μπορω να παρω το 1.6 GT. και πιστευω οτι εχω δικαιωθει απο την επιλογη: αυτο το αυτοκινητο ειναι και γαϊδουρι και σχετικα σβελτο. Παντως εγω φοβαμαι οταν μου προσφερουν κατι σχετικα φτηνο και δελεαστικο....Μπαινουν ψυλλοι στα αυτια μου
                  αρκετοι ελληνες ομως , που ειμαστε και ατρομητος λαος, εχουν γεμισει τους δρομους μας με αμαξια που απλα στον υπολοιπο κοσμο πουλανε δυσκολα(για να το πω ευγενικα)!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    spiros last edited by

                    Εγω δεν τα ειπα αυτα για να πω οτι το Μεγκαν ειναι καλυτερο απο το Γκολφ ή κατι αλλο. Ολες οι εταιριες εχουν τη θεση τους στην αγορα και προσφερουν διαφορετικα πραγματα η καθε μια.

                    Απλα βλεπω οτι ο φιλος μου 'επενδυσε' σε κατι (ποιοτητα κατασκευης) το οποιο τελικα δε το χαρηκε στο βαθμο που το πληρωσε, επομενως θα μπορουσε αρχικα να ειχε κανει μια επιλογη η οποια θα τον ικανοποιησουσε περισσοτερο και θα του κοστιζε λιγοτερο.

                    Το δικο μου συμπερασμα ειναι να μην ειμαστε προκατελειμενοι με 'μαρκες', αλλα να ειμαστε πιο 'ανοιχτομυαλοι' οταν προκειτε να αγορασουμε καποιο προιον.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      mkiii last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      Εγω δεν τα ειπα αυτα για να πω οτι το Μεγκαν ειναι καλυτερο απο το Γκολφ ή κατι αλλο. Ολες οι εταιριες εχουν τη θεση τους στην αγορα και προσφερουν διαφορετικα πραγματα η καθε μια.

                      Απλα βλεπω οτι ο φιλος μου 'επενδυσε' σε κατι (ποιοτητα κατασκευης) το οποιο τελικα δε το χαρηκε στο βαθμο που το πληρωσε, επομενως θα μπορουσε αρχικα να ειχε κανει μια επιλογη η οποια θα τον ικανοποιησουσε περισσοτερο και θα του κοστιζε λιγοτερο.

                      Το δικο μου συμπερασμα ειναι να μην ειμαστε προκατελειμενοι με 'μαρκες', αλλα να ειμαστε πιο 'ανοιχτομυαλοι' οταν προκειτε να αγορασουμε καποιο προιον.

                      συμφωνω Α-ΠΟ-ΛΥ-ΤΑ

                      τωρα προτιμησεις ολοι εχουμε λιγο-πολυ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        silencer51 last edited by

                        Πήραμε το Μεγκάν ΙΙ μας τον Μάιο. Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής. Μου έχει κάνει εντύπωση η ανθεκτικότητα της βαφής (close encounter με προφυλακτήρα στο 'πάρκινγκ' της Εθνικής Άμυνας σε πολύ κλειστή στροφή, μιλάμε ούτε σημαδάκι) όπως επίσης και η ανθεκτικότητα του ταμπλό και των πλαστικών/επενδύσεων, το αμάξι έχει υποστεί πολλά απο την αγορά του χωρίς πρόβλημα. Δίνει την αίσθηση ακριβότερου αυτοκινήτου στα περισσότερα σημεία. Α, και κορυφαία φρένα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tupac last edited by

                          Ekana test drive aftes tis meres kai to Corolla . Kalo amaksi alla pedia den ine Megan sto dromo. Mpori na exei korifea akiopistia kai kalo mixaniko stisimo, alla se odiki simperifora, poiotita esoterikou kai kratimata to megan den pezete. Thelo na odigiso ke to Mazda 3 gia na paro tin oristiki mou apofasi. Diskola na mou alaksi omos tin teliki mou apofasi giati eksoterika den mou aresi kai mixanika den mporei na antagonisti to megan

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            thanosm last edited by

                            Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                            [list:nvt0i5fc]Τωρα που ειναι θεμα ημερων να κυκλοφορησει το Golf ΙV δεν αξιζει τον κοπο να ασχολεισαι με υποδεεστερα αυτοκινητα [/list:u:nvt0i5fc][list:nvt0i5fc]Οπως παντα, ξαναθετει νεα στανταρ στην κατηγορια [/list:u:nvt0i5fc]

                            Νεα στάνταρ το Golf ε?
                            θα το σκεφτώ.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thanosm last edited by

                              Ο χρήστης mkiii έγραψε:
                              θελω να κοιμηθω και δε με αφηνετε με αυτα που διαβαζω!!

                              ΣΥΓΓΝΩΜΗ: Υπαρχει ιδιοκτητης μεγκαν που κοιταει το αμαξι του απο πισω??
                              εγω θα εκλεινα τα ματια!
                              Γιατι να παρει μεγκαν? με τα 1.000.000 ηλεκτρονικα που φορτωνουν τωρα τα αμαξια , ουτε Ιαπωνα δε μπορεις να εμπιστευτεις. Θα εισαι ησυχος με το μεγκαν με τις καρτες και τις λοιπες μ@......ιες?
                              Εκτος αν το θελει κανεις για τις αποκριες: 'τι ντυθηκες? διαστημανθρωπος και να και το space car μου!'
                              ελεος....

                              Φιλαράκι εγώ προσωπικά το βρίσκω πολύ όμορφο και ξεχωριστό σε αντίθεση με το νεο polo πχ (εντελώς άπρόσωπο μάλλον δεν είχαν ιδέες ανανέωσης) να μην υπενθυμίσω ποιος ανακάλυψε πρώτος την πέμπτη πόρτα κτλ κτλ είναι που το golf χαράζει πορεία.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tupac last edited by

                                Pedia sto tefxos 4troxoi exei ena sigritiko gia ta 1.6 . As mas pei kapios pio vgike proto simfona me to test kai pia itan i teliki katataksi ton tesaron aftokiniton. Thanks

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Οταν μπαινω στο αυτοκινητο, θελω κλεινοντας την πορτα να ακουγεται βαρυς ηχος, σαν να κλεινω πορτα απο θησαυροφυλακιο.
                                  Και αυτο στην κατηγορια αυτη μονο το GOLF μπορει να το προσφερει με διαφορά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    petros last edited by

                                    Βρε Χρήστο μου, κάναμε ολόκληρη επανάσταση για να μην κρίνουμε τα αυτοκίνητα κλωτσώντας το... λάστιχο και τώρα μου μιλάς για πόρτες-χρηματοκιβώτια;;;;
                                    Εκσυγχρονίσου!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Ο χρήστης Petros έγραψε:
                                      Βρε Χρήστο μου, κάναμε ολόκληρη επανάσταση για να μην κρίνουμε τα αυτοκίνητα κλωτσώντας το... λάστιχο και τώρα μου μιλάς για πόρτες-χρηματοκιβώτια;;;;
                                      Εκσυγχρονίσου!

                                      Kι ομως ειναι η πιο ασφαλης μεθοδος.
                                      Καλος ο εκσυγχρονισμος, αλλα αν το αμαξι δεν σου αποπνεει σιγουρια, ποιοτητα, στιβαροτητα- ναι, ναι με το κλεισιμο της πορτας- που ειναι και το πρωτο κομματι του αυτοκινητου που θα αγγιξεις, η πρωτη αισθηση.
                                      Παντα μπροστα με τεχνολογικες καινοτομιες.
                                      Αλλα τι να τις κανω, οταν η ποιοτητα θα ειναι κατωτερη των περιστασεων, οταν το ιδιο το αμαξι δεν θα μπορει να ανταπεξελθει στα ενα σωρο καλουδια με το οποιο ειναι φορτωμενο, οταν βαζοντας την ''εξυπνη'' καρτα για να μπει μπροστα ο κινητηρας θα βραχυκυκλωσει το συστημα;;;
                                      Επειτα, αρκουν μερικες επισκεψεις στους εξουσιοδοτημενους αντιπροσωπους για να θησαυρισουν...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης technik έγραψε:
                                        Οταν μπαινω στο αυτοκινητο, θελω κλεινοντας την πορτα να ακουγεται βαρυς ηχος, σαν να κλεινω πορτα απο θησαυροφυλακιο.

                                        Θυμίζω το άρθρο του Setright πριν μερικούς μήνες που εξηγούσε γιατί η τέλεια πόρτα δεν πρέπει να κάνει καθόλου θόρυβο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adis4gr last edited by

                                          το 3αρι της μαζντα παντως μου φανηκε πολυ πιο καλο απο το γκολφ στην εκθεση...κριμα (αισχος) που ελειπε το μεγκαν...
                                          το γκολφ με τους 75 ιππους τι το θελει το esp?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            markvag last edited by

                                            Ο χρήστης TGD έγραψε:

                                            Οταν μπαινω στο αυτοκινητο, θελω κλεινοντας την πορτα να ακουγεται βαρυς ηχος, σαν να κλεινω πορτα απο θησαυροφυλακιο.

                                            Θυμίζω το άρθρο του Setright πριν μερικούς μήνες που εξηγούσε γιατί η τέλεια πόρτα δεν πρέπει να κάνει καθόλου θόρυβο.

                                            Πέρα από τον Setright, η μάνα μου διάλεξε το Golf 4 αντί το Clio, γιατί όταν άκουσε την πόρτα του να κλείνει έπαθε πλάκα. Την ίδια πλάκα πάθαινε μία φορά τον μήνα (τα 2 πρώτα χρόνια) που το Golf πήγαινε στο συνεργείο

                                            Κολλητός πήρε Clio την ίδια εποχή (3,5 χρόνια πριν) και του έχει βγάλει πολλά προβλήματα... Χρειάστηκε αλλαγή το ψυκτικό υγρό του A/C...

                                            Σαν την Γερμανική ποιότητα...

                                            Στο θέμα μας...

                                            Οδήγησα το Focus ξαδέρφου μου και έπαθα πλάκα με το κράτημα και την αίσθησή του... Απίστευτο...Σε στροφή που το 206 θα είχε διπλώσει, το Focus ακλόνητο, απλά στρίγγλιζαν τα (σχεδόν τελειωμένα... ) μπροστινά ελαστικά του... Αλλά ήταν πιο αργό κι από την καθυστέρηση (το συγκεκριμένο που ήταν 1,4). Μάλλον το 3αρι Mazda 1,6 ή το Focus 1,6 θα είναι ακόμα καλύτερο... Απλά η αντιπροσωπεία της Mazda είναι μια άγνωστη ποσότητα (για εμένα). Η Ford άψογη! Και από προβλήματα... Ουουουουουου άπειρα... το πήγε στο συνεργείο για τα σέρβις (φθηνά), για να αλλάξει τις ζάντες του με κάτι άλλες που είδε και του άρεσαν πιο πολύ και για να αλλάξει λάστιχα... Όπως καταλαβαίνετε σκυλί το Focus... Τώρα, τα πλαστικά του δεν είναι και ότι καλύτερο, αλλά who cares, αν δεν χαλάει, δεν τρίζει και είναι κορυφαίο στο στρίψιμο;;; Και τι έγινε αν αλλάζει; Δεν είναι πια κορυφαίο;

                                            Βέβαια και το Megane μ' αρέσει πολύ εμφανισιακά (γούστα ) και είναι (απ' ότι διαβάζω) εξαιρετικό αμάξι, αλλά με το Focus έπαθα πλάκα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr