-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
συγνωμη, αν δεν κανω λαθος, το civic 1400 ειναι το πιο αργο 1400αρι στη κατηγορια, και ταυτοχρονα το πιο ακριβο?
NAI.... αλλά στα ρεπρίζ δεν είναι... Το εχουμε ξαναπει....
αστο γενικά έχεις δίκιο
εχει κοντο σασμαν?
οκ, μπορει να ειναι προτελευταιο...
και πρωτο σε τιμη ε!
-
το 1.4 σιβικ είναι ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Τρομερά ροπάτο μέχρι τις 3500, ιδανικό για την πόλη αφού ο κινητήρας του είναι ο οικονομικότερος της κατηγορίας αλλά μέχρι εκεί. Παραπάνω δεν πάει...ανεβάζει σαν σε slow motion...καρέ καρέ. Δεν θα το έπαιρνα με τίποτα σε αυτή την τιμή...τώρα με τα νέα μοτέρ του jazz 1,3 100hp κ' 1,5 120hp που ίσως μπουν και στο civic θ' αλλάξουν πολλά. Προσωπικά πιστεύω ότι θα τα βάλουν στο f/l του 2009.
Φυσικά διαφωνώ με τον Σπύρο που μιλάει για το πιο αργό 1.4 διότι η ροπή του στις χαμηλομεσαίες του επιτρέπει να κινείται γρηγορότερα από πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα. Τα απόλυτα νούμερα δεν λένε πάντα την αλήθεια. -
Oτι πληρωνεις παιρνεις.
Αμα δεν εχεις δεν πληρωνεις.
Αμα παλι δεν εχεις και θελεις να πληρωσεις καλυτερα μην μιλας.
& σε ενα αυτοκινητο δεν ειναι το παν η τελικη&το 0-100.
Ομως:
απο τοτε που ξεψαρωσαν οι Γιαπωνεζοι με τα σχεδια τους,ξεψαρωσαν και οι Ευρωπαιοι με τα γκαζια.
& απο τοτε ψου ξεψαρωσαν οι γιαπωνεζοι με τα σχεδια,οι Ευρωπαιοι το γυρισαν στην συζητηση περι ιππων και ξεχασαν τα κρατηματα&την φινετσα. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Φυσικά διαφωνώ με τον Σπύρο που μιλάει για το πιο αργό 1.4 διότι η ροπή του στις χαμηλομεσαίες του επιτρέπει να κινείται γρηγορότερα από πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα. Τα απόλυτα νούμερα δεν λένε πάντα την αλήθεια.
για πες μερικα ανταγωνιστικα που ειναι πιο αργα?
-
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
Oτι πληρωνεις παιρνεις.
Αμα δεν εχεις δεν πληρωνεις.
Αμα παλι δεν εχεις και θελεις να πληρωσεις καλυτερα μην μιλας.
& σε ενα αυτοκινητο δεν ειναι το παν η τελικη&το 0-100.
Ομως:
απο τοτε που ξεψαρωσαν οι Γιαπωνεζοι με τα σχεδια τους,ξεψαρωσαν και οι Ευρωπαιοι με τα γκαζια.
& απο τοτε ψου ξεψαρωσαν οι γιαπωνεζοι με τα σχεδια,οι Ευρωπαιοι το γυρισαν στην συζητηση περι ιππων και ξεχασαν τα κρατηματα&την φινετσα.Μάλιστα... Δηλαδή, το Civic από ποιο ευρωπαϊκό κρατάει καλύτερα; Ή μάλλον να κάνω μια λίστα από ευρωπαϊκά που κατά την άποψη πολλών, κρατάνε καλύτερα:
-Focus,
-Golf,
-Leon
-Α3
-ΒΜW 1
(η σειρά είναι τυχαία)
Η ανάρτηση του Civic είναι αντίστοιχη με οποιοδήποτε ανταγωνιστικό της κατηγορίας, άρα δεν μπορούν να γίνουν και θαύματα, όσο καλό και να είναι, οι ανταγωνιστές είναι καλύτεροι.
Οσο για την φινέτσα, δεν νομίζω πως κάτι τόσο υποκειμενικό, λογίζεται ως σημείο προόδου, άσε που δεν είναι και αλήθεια. Περί ορέξεως πάντως... -
'κατά την άποψη πολλών'
-...'πολλων ιδιοκτητων Focus,1.16,Leon κτλ'(να συμπληρωσω) ή σαν και του λογου σου ή των υπολοιπων 'Ευρωπαιων' δημοσιογραφων?Να μου λειπει η τυροπιτα.Ασε που στο συγκριτικο τεστ των 4Τ παρακαλω,τα G αλλα λενε(για το Type-R μιλαω.)
Κατι πιο αξιοπιστο?'οι ανταγωνιστές είναι καλύτεροι. '
-οτι πεις!Μεχρι αποδειξεως τουναντιον εγω συμφωνω με οσα λες'Οσο για την φινέτσα, δεν νομίζω πως κάτι τόσο υποκειμενικό, λογίζεται ως σημείο προόδου, άσε που δεν είναι και αλήθεια'
-οτι πεις.Το βραβειο σχεδιασμου αναμεσα σε τοσα 'προιοντα' οχι μονο αυτοκινητα,δεν λεει τπτ αφου εχεις εμπεριστατωμενη και με επιχειρηματα γνωμη.Βεβαια μεχρι πριν λιγα χρονια η Alfa ή η δικη σου Lancia που πουλουσε μονο φινετσα,πουλουσε κολοκυθοπιτες'για πες μερικα ανταγωνιστικα που ειναι πιο αργα?'
-opel astra 1.4,octavia 1.4,peugeot 207 1.4 -
εγώ δεν θα μπω στην διαδικασία της αντιπαράθεσης διότι έχουμε χορτάσει στο παρελθόν από αυτή...δεν επιθυμώ την επιστροφή στην εποχή lkar και των προκλητικών emoticons.
Θα επιμείνω απλά στην άποψη μου ότι πολλές φορές τα νούμερα δεν αποτυπώνουν την πραγματικότητα όπως αυτή φαίνεται μέσα από την καθημερινή χρήση.
Αναφορικά με το σιβικ 1,4 θα ικανοποιήσει απόλυτα τις αστικές μετακινήσεις εκείνου που θα το επιλέξει ενώ παράλληλα αυτές θα γίνονται οικονομικότερα από κάθε άλλο μικρομεσαίο ανεξαρτήτως κατασκευαστή. Αν όμως ζητήσεις παραπάνω γκάζι αυτό απλά δεν υπάρχει ή το έχεις σε τέτοιες ποσότητες που σε απογοητεύει. Είμαι σίγουρος ότι μπορεί να δεις και 180+ στο ταχύμετρο αλλά με πολύ κόπο. Δεν το θεωρώ ολοκληρωμένο ενώ είναι και πανάκριβο. Χίλιες φορές το 1.8 και ας καίει και παραπάνω. -
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
'κατά την άποψη πολλών'
-...'πολλων ιδιοκτητων Focus,1.16,Leon κτλ'(να συμπληρωσω) ή σαν και του λογου σου ή των υπολοιπων 'Ευρωπαιων' δημοσιογραφων?Να μου λειπει η τυροπιτα.Ασε που στο συγκριτικο τεστ των 4Τ παρακαλω,τα G αλλα λενε(για το Type-R μιλαω.)
Κατι πιο αξιοπιστο?'οι ανταγωνιστές είναι καλύτεροι. '
-οτι πεις!Μεχρι αποδειξεως τουναντιον εγω συμφωνω με οσα λες'Οσο για την φινέτσα, δεν νομίζω πως κάτι τόσο υποκειμενικό, λογίζεται ως σημείο προόδου, άσε που δεν είναι και αλήθεια'
-οτι πεις.Το βραβειο σχεδιασμου αναμεσα σε τοσα 'προιοντα' οχι μονο αυτοκινητα,δεν λεει τπτ αφου εχεις εμπεριστατωμενη και με επιχειρηματα γνωμη.Βεβαια μεχρι πριν λιγα χρονια η Alfa ή η δικη σου Lancia που πουλουσε μονο φινετσα,πουλουσε κολοκυθοπιτες'για πες μερικα ανταγωνιστικα που ειναι πιο αργα?'
-opel astra 1.4,octavia 1.4,peugeot 207 1.4Δεν είμαι -άμεσος- ιδιοκτήτης κανενός μικρομεσαίου, αλλά όλοι έχουν βγάλει αυτά που ανέφερα σαν κορυφαία στο κράτημα και επιπλέον να προσθέσω, στο συνδυασμό κρατήματος-άνεσης. Το Type-R έχει εξαιρετικά, κορυφαία G, αλλά η άνεση είναι ανύπαρκτη, πολύ χειρότερη από του 1.8 που είναι και η χειρότερη της κατηγορίας, σύμφωνα με δημοσιογράφους , αλλά ΚΑΙ ιδιοκτήτες.
Δεν υποστηρίζω κανέναν...'ευρωπαίο', ούτως ή άλλως και το Civic ευρωπαϊκό προϊόν είναι, αφού πωλείται ουσιαστικά μόνον στην Ευρώπη. Επίσης, το θεωρώ από τα καλύτερα μικρομεσαία, έτη φωτός μπροστά από τα άλλα ιαπωνικά και αρκετά ευρωπαϊκά. Απλά υπάρχουν κάποια ευρωπαϊκά εμφανώς καλύτερα κατά την γνώμη μου και κατά την γνώμη του ειδικού τύπου ανά τας Ευρώπας...
Αν τώρα δεν εμπιστευόμαστε κανέναν άλλο, παρά την γνώμη μας, πάω πάσο... Στην τελική, το σημαντικό είναι ν'αρέσει σ'εμάς. Απλά δεν χρειάζεται να βγάζουμε άχρηστους τους υπόλοιπους...-Το βραβείο σχεδιασμού έχει δοθεί από δημοσιογράφους; Λογικά ναι, μεταξύ άλλων... Ε, να τους εμπιστευόμαστε λοιπόν μόνον σε ό,τι αφορά τα βραβεία σχεδίασης και όχι σε ό,τι αφορά το κράτημα ή τα υπόλοιπα;
Καλώς εδόθει το βραβείο, το άξιζε με το παραπάνω, αλλά όπως και η Alfa 156 ή η Alfa 147, δεν άξιζαν μόνον σαν σχέδιο, ήταν εξαιρετικά αυτοκίνητα. Για τα Lancia δεν έχω να πω πολλά, ούτως ή άλλως εδώ και μια 10ετία, ουσιαστικά ένα μοντέλο υπάρχει στην γκάμα. Σε πληροφορώ πάντως, πως όσοι έχουν μπει ή οδηγήσει το δικό μου Υ, το βρήκαν ανώτερο από πολλά πιο καλοπουλημένα της κατηγορίας και όχι μόνον στην...φινέτσα και σε αντίθεση με ό,τι πιστεύεται, μπορεί να βασίζεται στο Punto, αλλά έχει και πάρα πολλές διαφορές...Για να σε βάλω λίγο στο νόημα, μιλάμε για ένα μοντέλο που το 99' είχε ανεξάρτητη ανάρτηση παντού (και όχι ημιάκαμπτο...), εξαιρετικά φρένα, μοτέρ με 86 άλογα από 1240 κ.εκ επομένως εξαιρετικές επιδόσεις, εξοπλισμό που ούτε στα όνειρά τους δεν είχαν οι ανταγωνιστές, πολύ καλά υλικά στο εσωτερικό, εξαιρετικό κράτημα, ΑΛΛΑ και ακριβή τιμή (αλλα και το Yaris είχε ακριβή τιμή...ή και άλλα πολλά όπως το Jazz κλπ κλπ). Αν τώρα εσύ αυτά δεν τα θεωρείς αρκετά, I rest my case...
-Οι ανταγωνιστές που αναφέρεις, δεν είναι και τόσο ανταγωνιστές, αφού είτε ανήκουν σε άλλη κατηγορία (207) , είτε είναι πολλές χιλιάδες ευρώ φθηνότεροι(Octavia, Astra). Το ζήτημα είναι αν αξίζει ένα αυτοκίνητο ν'αγοραστεί σύμφωνα μ'αυτά που προσφέρει. Το Astra είναι μια οικονομική επιλογή γι'αυτόν που δεν θέλει πολλά πολλά... Το Civic 1.4 ΔΕΝ είναι αυτό. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το Type-R έχει εξαιρετικά, κορυφαία G, αλλά η άνεση είναι ανύπαρκτη, πολύ χειρότερη από του 1.8 που είναι και η χειρότερη της κατηγορίας, σύμφωνα με δημοσιογράφους , αλλά ΚΑΙ ιδιοκτήτες.
Λάθος Γρηγόρη...δεν είναι ανύπαρκτη η άνεση όπως νομίζεις...ούτε του σιβικ είναι η χειρότερη από όσα λες. Υπερβάλλεις. Το σιβικ έχει κορυφαία οδική συμπεριφορά ανταγωνιστική με οποιοδήποτε μοντέλο της κατηγορίας του γεγονός που συμπληρώνεται και από τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας. Μην ξεχνάς τα 225-45-17. Η άνεση είναι μέτρια αλλά όχι ανύπαρκτη τόσο στο 1,8 όσο και στο ταπερ. Οι διαμαρτυρίες που ακούς από τους ιδιοκτήτες -και από μενα φυσικά- δεν έχουν να κάνουν τόσο με την άνεση(που επιμένω ότι είναι μέτρια αλλά ποτέ κουραστική) αλλά με τον θόρυβο της ανάρτησης. Δεν είναι το ίδιο.
Για το 1,4 τα είπαμε...κάνει μόνο για αστικές μετακινήσεις αφού σε εθνικό δίκτυο αδυνατεί να προσπεράσει με ασφάλεια ενώ είναι πανάκριβο. Παραμένει όμως φοβερά οικονομικό. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Το Type-R έχει εξαιρετικά, κορυφαία G, αλλά η άνεση είναι ανύπαρκτη, πολύ χειρότερη από του 1.8 που είναι και η χειρότερη της κατηγορίας, σύμφωνα με δημοσιογράφους , αλλά ΚΑΙ ιδιοκτήτες.
Λάθος Γρηγόρη...δεν είναι ανύπαρκτη η άνεση όπως νομίζεις...ούτε του σιβικ είναι η χειρότερη από όσα λες. Υπερβάλλεις. Το σιβικ έχει κορυφαία οδική συμπεριφορά ανταγωνιστική με οποιοδήποτε μοντέλο της κατηγορίας του γεγονός που συμπληρώνεται και από τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας. Μην ξεχνάς τα 225-45-17. Η άνεση είναι μέτρια αλλά όχι ανύπαρκτη τόσο στο 1,8 όσο και στο ταπερ. Οι διαμαρτυρίες που ακούς από τους ιδιοκτήτες -και από μενα φυσικά- δεν έχουν να κάνουν τόσο με την άνεση(που επιμένω ότι είναι μέτρια αλλά ποτέ κουραστική) αλλά με τον θόρυβο της ανάρτησης. Δεν είναι το ίδιο.
Για το 1,4 τα είπαμε...κάνει μόνο για αστικές μετακινήσεις αφού σε εθνικό δίκτυο αδυνατεί να προσπεράσει με ασφάλεια ενώ είναι πανάκριβο. Παραμένει όμως φοβερά οικονομικό.Σπύρο ΔΕΝ έχω οδηγήσει το Type-R, αλλά 'αντιγράφω' αυτά που έχω διαβάσει από ΌΛΟΥΣ όσους το οδήγησαν. ΟΚ, αν διαφωνείς με το ανύπαρκτη, να πούμε 'πολύ χειρότερη από του ανταγωνισμού'...
Οσο για το 1.8, εκεί δεν είναι ανύπαρκτη, δεν έγραψα αυτό, αλλά είναι σίγουρα το χειρότερο από όλους τους ανταγωνιστές του επίσης, σωστά; Αρα, μπορεί να είναι η κατάσταση ανεκτή μεν, αλλά απέχει από το βέλτιστη: κοινώς, η Honda μπορεί και καλύτερα (στο sedan για παράδειγμα...).
Μια τόσο σκληρή ανάρτηση σε ένα οικογενειακό, δεν έχει νόημα και τα λάστιχα που αναφέρεις δεν είναι δικαιολογία. Φοράνε κι άλλα 17άρια, πχ το Golf GT που γνωρίζω, χωρίς να είναι μαγικό χαλί, είναι άνετο και ήσυχο και δεν ακούγεται και κανένας χτύπος από την ανάρτηση επίσης.
Τα ίδια ισχύουν και στους ανταγωνιστές, πχ στο Astra, δεν ακούς από την ανάρτηση τίποτε και η άνεση είναι μια χαρά. Τα παράπονά μου εκεί αφορούν τον θόρυβο κύλισης (κακή ηχομόνωση; ).
Για να μην παίζουμε με τα λόγια: το Civic έκανε άλματα από την προηγούμενη γενιά. Θα χρειαζόταν μια πιο προσεγμένη ανάρτηση, περισσότερη ποικιλία στα μοτέρ και περισσότερη προσοχή στις λεπτομέρειες στη συναρμολόγηση. Η κορυφή είναι κοντά λοιπόν. Θα περιμένουμε το facelift ή την επόμενη γενιά για να δούμε ένα κορυφαίο σε όλα αυτοκίνητο. -
δεν μπορώ να μην συμφωνήσω σε αυτό....' η χόντα θα μπορούσε καλύτερα'
Για μένα βιάστηκε να βγάλει το μοντέλο στην παραγωγή αφού είδε πόσο μεγάλη απήχηση είχε το πρωτότυπο. Έτσι άφησε κάποιες λεπτομέρειες που αποτρέπουν το μοντέλο να είναι ...ταβάνι παντού. Σωστά έγραψες...πιστεύω ότι στο f/l θα βελτιώσουν πολλά για να πλησιάσουν περισσότερο στην κορυφή. Για μένα πρέπει να βάλουν πολλαπλούς συνδέσμους ακόμα και εις βάρος του χώρου αποσκευών. Για τα μοτέρ πλέον θα υπάρχουν τα μοτερ 1.3 και 1.5 με 100 και 120 άλογα αντίστοιχα. Εδώ είμαστε και θα τα λέμε. Καλά να είμαστε -
ξαναμπήκαμε σε εποχή 'το δικό μου είναι πιο μεγάλο!' ??????
-
Ο χρήστης karampelas έγραψε:
ξαναμπήκαμε σε εποχή 'το δικό μου είναι πιο μεγάλο!' ??????άσχετο ποστ φίλε μου...απλά παραθέτουμε απόψεις και αυτή την φορά συμφωνούμε.
Κοιτάξτε ένα τυχαίο βίντεο για το σιβικ 1.4 που επιβεβαιώνει όσα έλεγα αν και ο ιδιοκτήτης είναι σαφώς λιγότερο ...μετριοπαθής από εμένα
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
ξαναμπήκαμε σε εποχή 'το δικό μου είναι πιο μεγάλο!' ??????
άσχετο ποστ φίλε μου...απλά παραθέτουμε απόψεις και αυτή την φορά συμφωνούμε.
Κοιτάξτε ένα τυχαίο βίντεο για το σιβικ 1.4 που επιβεβαιώνει όσα έλεγα αν και ο ιδιοκτήτης είναι σαφώς λιγότερο ...μετριοπαθής από εμένα
το βιντεο το εχουν σβησει
-
20 χρόνια χρησιμοποιούσε η HONDA διπλά ψαλίδια πίσω και οι φωστήρες μιλούσαν για το ¨πλαίσιο μαγική συνταγή του GOLF¨ ξεχνώντας ημιάκαμπτους, ψώφιους κινητήρες και προβλήματα αξιοπιστίας!!! Τώρα ξαφνικά τους ενοχλεί η ανάρτηση του CIVIC. 2 στα 3 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν οι ιδιοκτήτες βάζουν εξατμίσεις που σου σπάνε τα αρ...., και αμορτισέρ σκληρά!! Τι να λέμε τώρα για θόρυβο και άνεση ρε παιδιά!!!Πάρτε το Ι.Χ που γουστάρετε να βλέπετε,να χαίρεστε να κάθεστε μέσα, να μην καίει πολύ και να είναι αξιόπιστο και τα υπόλοιπα αφήστε τα για τους φίλους των γερμανών τα περιοδικά!
-
φίλε μου θα διαφωνήσω σε κάτι...άλλο να επιλέγεις δογματικά επειδή για σένα το χόντα ειναι το καλύτερο πριν καν κυκλοφορήσει και άλλο να το επιλέγεις επειδή καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σε σχέση με τα μοντέλα του ανταγωνισμού.
Για μένα το σιβικ είναι η καλύτερη επιλογή με βάση τα δεδομένα μου...για άλλους όχι. Να είσαι σίγουρος ότι και εκείνοι έχουν την επιχειρηματολογία τους γι' αυτό. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα σημειώνουμε τις όποιες αδυναμίες εντοπίζουμε στο αυτοκίνητο μας και δεν θα τις συζητάμε.
Εκεί που έχεις δίκιο είναι ότι στο συγκεκριμένο φόρουμ -σε αντίθεση με μας- δεν γράφουν τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες γκολφ παρά μόνο ελάχιστα. Επιλογή τους και είναι σεβαστή. -
Ο χρήστης paliotomaros έγραψε:
20 χρόνια χρησιμοποιούσε η HONDA διπλά ψαλίδια πίσω και οι φωστήρες μιλούσαν για το ¨πλαίσιο μαγική συνταγή του GOLF¨ ξεχνώντας ημιάκαμπτους, ψώφιους κινητήρες και προβλήματα αξιοπιστίας!!! Τώρα ξαφνικά τους ενοχλεί η ανάρτηση του CIVIC. 2 στα 3 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν οι ιδιοκτήτες βάζουν εξατμίσεις που σου σπάνε τα αρ...., και αμορτισέρ σκληρά!! Τι να λέμε τώρα για θόρυβο και άνεση ρε παιδιά!!!Πάρτε το Ι.Χ που γουστάρετε να βλέπετε,να χαίρεστε να κάθεστε μέσα, να μην καίει πολύ και να είναι αξιόπιστο και τα υπόλοιπα αφήστε τα για τους φίλους των γερμανών τα περιοδικά!Αρα 2 στους 3 ιδιοκτήτες είναι...κάγκουρες!
Τέσπα, το να έχει κάποιος διαφορετικές προτεραιότητες ή γούστα, δεν παίζει κατά την γνώμη σου;Οσο για τα διπλά ψαλίδια της Ηοnda, ναι τα είχε πριν χρόοοονια αλλά αν θυμάσαι, δεν δουλευαν και πολύ καλά! Εξαιρετικά μικρή διαδρομή της ανάρτησης, με αποτέλεσμα αναπηδήσεις και κακή άνεση.
Θυμίζω, μιλάμε για ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ αυτοκίνητα και οχι για Lotus 7 clones! Η ανάρτηση σε ένα οικογενειακό, εκτός από το να κρατάει, πρέπει να μεταφέρει τους επιβάτες Α-Ν-Ε-Τ-Α!
Και ΟΧΙ, ΔΕΝ αλλάζουν όλοι εξατμίσεις ή τις μαμά αναρτήσεις με σκληρότερες! Εγώ μάλιστα άλλαξα την μαμά με πιο άνετη! Στο αμάξι 'δεν κάθεσαι μέσα' απλώς, αλλά ΜΕΤΑΦΕΡΕΣΑΙ κιόλας! Ενα άνετο αυτοκίνητο ΕΙΔΙΚΑ στην Αθήνα, είναι πολλές φορές προτιμότερο από ένα σκληρό. Σου κάνει την καθημερινότητα καλύτερη. Αυτό , ανεξαρτήτως καταγωγής του αυτοκινήτου!
-
Η ουσία είναι τι ζητάει ο καθένας απο ένα Ι.Χ. Άνεση?Εμφάνιση?Κατανάλωση?Σπόρ και επιδόσεις? Κόστος αγοράς?Έτσι επιλέγεις Ι.Χ!!Διαφωνώ όμως με τις επιλεκτικές κριτικές που ασκούν ορισμένοι και ως δια μαγείας αφορούν τα japan Ι.Χ!!!
Τί ειναι π.χ αυτό που κάνει ποιοτικότερο το σαλόνι του focus απ του civic?Μπήκατε μέσα τα κοπανήσατε τα πλαστικά?Ελέγξατε τη συναρμολόγηση?
Εδώ θεώρούν το ίδιο ποιοτικά το focus με το volvo s40!!!Θα τρελαθούμε στο τέλος με τα παραμύθια αυτά!!! -
Ο χρήστης paliotomaros έγραψε:
Μπήκατε μέσα τα κοπανήσατε τα πλαστικά?Ελέγξατε τη συναρμολόγηση?ενδελεχώς
-
ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΟΥΜΕ,ΤΟ KAINOYΡΓΙΟ HONDA CIVIC 1,8 ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ,ΟΠΩΣ ΚΟΙΤΑΓΑΜΕ ΤΟ ΚΑΠΟ,ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ¨!!!
ΤΑ ΚΕΝΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΠΟ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΚΕΝΟ ΣΤΟ ΔΕΞΙΟ ΦΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ.....ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΤΡΑΚΑΡΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ.
ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ,ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ CIVIC EINAI ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ,ΙΔΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟ ΔΕΞΙ ΦΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΟ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΟ....
ΕΓΙΝΕ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ?ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΑΜΑΞΙ ΑΥΤΟ
Ηonda Civic 2005