Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A4 (Β8) 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A4 (Β8) 2008
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 37
    • 38
    • 30 / 38
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    116
    751
    4114
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      μηπως τελικα η ψυχη ζυγιζει 300κιλα και οχι 21 γραμμαρια?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

          http://www.autocar.co.uk/contentImages//Car/Audi/A4/16107751830.jpg

          παρ' όλη την προσπάθεια τους, εξακολουθεί να φαίνεται στη φωτογραφία

          ποιός?

          το α4

          Εγκάθετοι δημοσιογράφοι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thaliarque last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

            Το S5 το ειχαν μετρησει οι 4Τ ,1720 Kg,αν θυμαμαι καλα.Ετσι για να εχουμε μια γενικοτερη ιδεα...

            Νταξ, ίδιο πλαίσιο, αλλά τετρακίνηση και 6κύλινδρο μοτέρ. Το Α4 είναι πιο κάτω, σαφώς.

            Το S5? V8...

            Κατά τα άλλα
            http://www.autojournal.fr/actualite-aut ... 21753.html
            για τους γαλλομαθείς, αν και το ελληνικό σκάνδαλο αποκαλύπτεται και
            χωρίς γνώσεις γαλλικών:

            Tarifs :

            • Audi A4 1.8 TFSI 120 ch Ambition : 27 600 euros

            • Audi A4 1.8 TFSI 120 ch S line : 31 100 euros

            • Audi A4 1.8 TFSI 120 ch Ambtion Luxe : 34 100

            • Audi A4 1.8 TFSI 160 ch Ambition : 29 900 euros

            • Audi A4 1.8 TFSI 160 ch S line : 33 400 euros

            • Audi A4 1.8 TFSI 160 ch Ambtion Luxe : 36 400 euros

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-dimou last edited by

              Προσωπικά θεωρώ ότι η Ελληνική αντιπροσωπεία δεν θα φέρει το 120άρι καθώς οι κανόνες φορολόγησης στην Ελλάδα δεν ευνοούν τέτοια οχήματα.

              Πάντως θεωρώ περίεργο που στο Α4 δεν επελέγει ο 1.4 των 125 ίππων αν η Audi ήθελε ως entry level τους 120 ίππους κάτι που έχει ήδη πράξει με το Α3.

              Δηλαδή που παρουσιάζει το 120άρι την μέγιστη ιπποδύναμη? Στις 4000 σαλ???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Στις 3650 (και σταθερά υποτίθεται μέχρι τις 6200).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikodoc_z4 last edited by

                  πρωτη φορα βλεπω να ΜΗΝ αφηνουν τον κινητηρα να αποδωσει. απιστευτο. ποιο το κερδος απο αυτη τους την επιλογη. αν καιει 4lt/100km μεση καταναλωση οκ. αλλιως ποιο το συγκριτικο πλεονεκτιμα απο αλλους 1.8 ή 1.6 (π.χ. opel 180ps) κινητηρες?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Ροπή (λένε).

                    Έχουμε μήπως διάγραμμα ροπής/ισχύος του συγκεκριμένου;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      Ο χρήστης nikodoc_z4 έγραψε:
                      πρωτη φορα βλεπω να ΜΗΝ αφηνουν τον κινητηρα να αποδωσει. απιστευτο. ποιο το κερδος απο αυτη τους την επιλογη. αν καιει 4lt/100km μεση καταναλωση οκ. αλλιως ποιο το συγκριτικο πλεονεκτιμα απο αλλους 1.8 ή 1.6 (π.χ. opel 180ps) κινητηρες?

                      τα πλεονεκτηματα θα φανουν μολις το δοκιμασουν με 316 & C180.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        markvag last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                        Στις 3650 (και σταθερά υποτίθεται μέχρι τις 6200).

                        diesel...

                        Στα σοβαρά τώρα, το γιατί να βγει αυτός ο κινητήρας, όταν κάθε λογικά σκεπτόμενος άνθρωπος μπορεί να πάρει τον diesel αν θέλει τέτοια χαρακτηριστικά απόδοσης, είναι μία καλή ερώτηση για τον καναπέ του ψυχολόγου...

                        τα πλεονεκτηματα θα φανουν μολις το δοκιμασουν με 316 & C180.

                        Η C180 είναι 1,8 με κομπρέσορα και 154 άλογα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          μιλαω για τις βασικες εκδοσεις και παρομοια τιμη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            Για μια ακόμα φορά...
                            Στη Γερμανία φορολογούνται τα άλογα και όχι ο κυβισμός. Γι αυτό και βγάζουν αυτή την έκδοση. Ο λόγος από την άλλη που δεν βάζουν τον 1,4 είναι ότι θα χάνει σε κύρος μια μεσαία μπερλίνα με 1.400άρι μοτέρ.
                            Στην Ελλάδα αν το φέρουν τελικά θα το πουλήσουν ως φύκι για μεταξωτή κορδέλα με τη δικαιολογία Νο 128 'ροπή'. Το ίδιο ίσχυε και με την detuned έκδοση του 1,6 twin spark που έβγαζε 105 άλογα χάρην της γερμανικής αγοράς.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                              Για μια ακόμα φορά...
                              Στη Γερμανία φορολογούνται τα άλογα και όχι ο κυβισμός. Γι αυτό και βγάζουν αυτή την έκδοση. Ο λόγος από την άλλη που δεν βάζουν τον 1,4 είναι ότι θα χάνει σε κύρος μια μεσαία μπερλίνα με 1.400άρι μοτέρ.
                              Στην Ελλάδα αν το φέρουν τελικά θα το πουλήσουν ως φύκι για μεταξωτή κορδέλα με τη δικαιολογία Νο 128 'ροπή'. Το ίδιο ίσχυε και με την detuned έκδοση του 1,6 twin spark που έβγαζε 105 άλογα χάρην της γερμανικής αγοράς.

                              Το φύκι θα χρεώνεται εχτρα....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                νομιζω οτι το φυκι του Α4 θα ειναι πολυ καλυτερο απο το ακριβοτερο (επισης φυκι) 316.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Διαγωνισμός του ποιός έχει το καλύτερο φύκι, πού φτάσαμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    εκει απευθυνονται αυτα τα αυτοκινητα, δεν θα χτυπησουν τις Μ3.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Δεν διαφωνώ, αλλά το φύκι είναι φύκι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        eddie_147 last edited by

                                        Δεν καταλαβαίνω γιατί οι πωλητές μπαίνουν σε αυτή τη διαδικασία να δουλέψουν τον άλλο. Πχ ο πωλητής στον Τόλια μου έλεγε κάτι περί ροπής πιο χαμηλά (...) σε σχέση με τον 120άρη (μέγιστο ψέμα) ενώ ο αντίστοιχος στον Μοσχού μου είπε αυτό που ήξερα κι εγώ (περί γερμανικής αγοράς) και φυσικά τον εκτίμησα πολύ περισσότερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης thaliarque έγραψε:

                                          Το S5 το ειχαν μετρησει οι 4Τ ,1720 Kg,αν θυμαμαι καλα.Ετσι για να εχουμε μια γενικοτερη ιδεα...

                                          Νταξ, ίδιο πλαίσιο, αλλά τετρακίνηση και 6κύλινδρο μοτέρ. Το Α4 είναι πιο κάτω, σαφώς.

                                          Το S5? V8...

                                          Καλά ρε, με φαγατε
                                          8 και να καίνε.

                                          Κατά τα άλλα
                                          http://www.autojournal.fr/actualite-aut ... 21753.html
                                          για τους γαλλομαθείς, αν και το ελληνικό σκάνδαλο αποκαλύπτεται και
                                          χωρίς γνώσεις γαλλικών:

                                          Tarifs :

                                          • Audi A4 1.8 TFSI 120 ch Ambition : 27 600 euros

                                          • Audi A4 1.8 TFSI 120 ch S line : 31 100 euros

                                          • Audi A4 1.8 TFSI 120 ch Ambtion Luxe : 34 100

                                          • Audi A4 1.8 TFSI 160 ch Ambition : 29 900 euros

                                          • Audi A4 1.8 TFSI 160 ch S line : 33 400 euros

                                          • Audi A4 1.8 TFSI 160 ch Ambtion Luxe : 36 400 euros

                                          http://www.4troxoi.gr/tech_edition.php

                                          Προσωπικά θεωρώ ότι η Ελληνική αντιπροσωπεία δεν θα φέρει το 120άρι καθώς οι κανόνες φορολόγησης στην Ελλάδα δεν ευνοούν τέτοια οχήματα.

                                          http://www.4troxoi.gr/tech_edition.php

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thaliarque last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                            Κατά τα άλλα
                                            http://www.autojournal.fr/actualite-aut ... 21753.html
                                            για τους γαλλομαθείς, αν και το ελληνικό σκάνδαλο αποκαλύπτεται και
                                            χωρίς γνώσεις γαλλικών:

                                            Tarifs :

                                            • Audi A4 1.8 TFSI 120 ch Ambition : 27 600 euros

                                            • Audi A4 1.8 TFSI 120 ch S line : 31 100 euros

                                            • Audi A4 1.8 TFSI 120 ch Ambtion Luxe : 34 100

                                            • Audi A4 1.8 TFSI 160 ch Ambition : 29 900 euros

                                            • Audi A4 1.8 TFSI 160 ch S line : 33 400 euros

                                            • Audi A4 1.8 TFSI 160 ch Ambtion Luxe : 36 400 euros

                                            http://www.4troxoi.gr/tech_edition.php

                                            Όπερ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 30 / 38
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr