-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Σε συνέχεια , απο εγκυρότατες πηγές , είχα την πληροφορία πως ο 'EMMANOYHL' ήρθε στον Πειραιά , απο Ηράκλειο (το πραγματικό , της ΚΡΗΤΗΣ !), με τρένο , και όχι με τον Ηλεκτρικό , Ηράκλειο - Πειραιάς !!!.
Μπορεί το παραπάνω να έχει (ή να εξαντλεί τα όρια του) χιούμορ ,
όμως αυτό που ο Μανώλης μου είπε , και τον παρακαλώ να το δημοσιεύσει,
είναι εξωφρενικό , και γίνεται εξωφρενικώτερο, μιάς και συνέβη και αλλού
στην χώρα μας , κατα την ίδια ΜΑΥΡΗ χρονική περίοδο.......
Υπομονή , ο Μανώλης θα γυρίσει στην Κρήτη ....Αποστόλης.
Μην το γελάς καθόλου. Το καλοκαίρι που πέρασε τουρίστες σε τουριστικό πρακτορείο ήθελαν να κόψουν εισητήρια από το Ηράκλειο (Κρήτης) για την Κωνσταντινούπολη με τρένο!!!! Το συμβάν είναι πέρα για πέρα αληθινό!!!
Όχι, δεν ήταν Αμερικάνοι! -
το τραίνο μας μάρανε...
Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;; -
Υπηρχε,δεν ξερω αν ακομη υφισταται,βραδυνο δρομολογιο του ΟΣΕ Αθηνα-Θεσσαλονικη και αντιστροφως,οπου μπορουσες να παρεις κλιναμαξα=θεση με κρεββατι και να φορτωσεις το αυτοκινητο σου σε ειδικο βαγονι και το πρωι να εισαι στον προορισμο σου.
Δυο γνωστοι μου που δοκιμασαν αυτη την εμπειρια με απετρεψαν με ποινη αποκεφαλισμου να τους μιμηθω.. Οι εντυπωσεις τους (χωρις να γνωριζονται ο ενας με τον αλλον) περιπου ταυτοσημες.Χειμωνιατικη νυχτα χωρις θερμανση,κλινοσκεπασματα αμφισβητουμενης καθαριοτητος και το κυριοτερο ο εκκωφαντικος θορυβος σε αφηνε ξαγρυπνο.
Και κατι αλλο.Θυμαμαι οτι ο ΣΟΑΑ (?) ηθελε να φτανει ο συρμος αυτος μεχρι το αυτοκινητοδρομιο των Σερρων προς διευκολυνση των Αθηναιων αγωνιζομενων.Δεν ξερω τη τυχη αυτης της προτασης. -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
το τραίνο μας μάρανε...
Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;;;Συμπατριώτη και φίλε ,
Η Εγνατία έγινε 'Λειτουργική' ,
αλλά να ήταν μόνον το τρένο κι' αυτή που φταίνε για την ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ του
τόπου μας , και για το γεγονός του ότι η Ήπειρος ΕΙΝΑΙ Η ΦΤΩΧΟΤΕΡΗ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ της Ευρωπαϊκής Ένωσης ......Λείπουν και άλλες , βασικές, υποδομές όπως το φυσικό αέριο !!!! που δεν
πρόκειται να το δούμε (και να 'γευτούμε' τα πλεονεκτήματά του) ΠΟΤΕ .Όμως , για να κάνουμε και την απαραίτητη αυτοκριτική , θα ήθελα να σημειώσω δύο πράγματα :
Πρώτον , ότι πληρώσεις παίρνεις , σε μετάφραση , είμαστε υπεύθυνοι για τα πρόσωπα που ψηφίζουμε σαν εκπροσώπους μας στο Κοινοβούλιο.
Και δεύτερον , οι Ηπειρώτες , φύσει συντηρητικοί αλλά και περήφανοι άνθρωποι δέν ξέρουμε τι πάει να πεί 'παρακάλι' για τα αιτήματά μας , όμως
δέν ξέρουμε και τι πάει να πεί ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ .
Με λίγα λόγια , δεν παρακαλούμε αλλά και δεν διεκδικούμε ......
Τότε , καλά να μας γίνετε , ας περιμένουμε το 'μάννα εξ' ουρανού' ,
που δέν πρόκειται να έλθει ...........Αποστόλης.
-
Το φυσικό αέριο πολλές περιοχές της Αθήνας (Κυψέλη, Κολωνάκι τουλάχιστον) το είχαν από 50 ετίας τουλάχιστον. Καθαρό, γρήγορο (ζεσταίνει πιο γρήγορα) και οικονομικότατο. Και ασφαλές κι ας το φοβούνται μερικοί!
Η εμπειρία που είχα για το νυχτερινό τραίνο Αθήνα-Θεσ/κη είναι τελείως αντίθετη από αυτή που αναφέρθηκε πιο πάνω.
Εκπληκτικό παλιό τραίνο σε στύλ Orient-Express με ξύλινες επενδύσεις χωρίς κανένα από τα προβλήματα που αναφέρθηκαν. (το είχα κάνει μερικές φορές πριν από 13-15 χρόνια.....πωπώ πως περνάνε τα χρόνια...) Μάλλον χάλασε από τότε.Το τραίνο κακώς συγκρίνεται με τους δρόμους. Είναι συμπληρωματικό και όχι ανταγωνιστικό. Χρειάζονται και τα δύο. Αν τα τραίνα μεταφέρουν ένα μεγάλο μέρος των μη φρέσκων αγαθών σημαίνει πολλές νταλίκες λιγότερες στους δρόμους και λιγότερη φθορά αυτών! Προσφέρει οικονομία (αν λειτουργεί σωστά) και ταχύτητα και είναι πιο οικολογικό και καθαρό (ηλεκτρικό).
Γενικά το θέμα επικοινωνία σε μια χώρα (τηλέφωνο, ταχυδρομεία, δρόμοι, τραίνα) είναι πολύ σημαντικά για την ανάπτυξη ολόκληρης της χώρας και όχι μερικών κέντρων σε βάρος της υπόλοιπης χώρας. Η καθυστέρηση που έχει συμβεί προς την κατεύθυνση αυτή (με εξαίρεση την τηλεφωνία και κάπως τα ταχυδρομεία) τα τελευταία 30 χρόνια είναι επιεικώς απαράδεκτη και αδικαιολόγητη. -
Να σας πω και γω λιγα περι τρενων μιας και ασχοληθηκα αρκετα ειδικα 2 χρονια πριν (ακομη και εργατης γραμμης πηγα για καποια Σ/Κ)
Η ανακαινιση της Αθηνα-Θεσαλονικη περιοριζεται στην διπλη γραμμη και ηλεκτροκινηση ΑΛΛΑ:
Ξαφνικα προεκυψαν τα εξης>
-
Το τμημα Τιθορεα-Δομοκος θα παραμεινει με μονη γραμμη η οποια προσφατως εφαγε εκτενεις επισκευες και καποιες συγκολησεις..
Φυγαν αρκετα χρηματα εκει
Και αυτο εγινε διοτι οι σηραγγες της Τιθορεας καθως και καποια χωματουργικα στο βουνο απετυχαν παταγωδως.Μεγαλες μελετες για το εδαφος στο σημειο αγνοηθηκαν και ετσι υπηρξαν εκετενεις καταστροφες και πολλα χρηματα σε επαναπροσπαθειες αποτυχιας (!). Λετε να ηταν μ@@κες οι παλαιοι που δεν καναν την ιδια κατασκευη??? Και περασαν μεσω Λιανοκλαδιου την γραμμη??? Δεν νομιζω...
Συνεπως το ηλεκτρικο τρενο θα σταματα Τιθορεα απο εκει diesel μεχρι Δομοκο και μετα ξανα ηλεκτρικο (Τι λεμε τωρα...!) -
Σηραγγες Τεμπων> Ποσα χρονια που τελειωσανε αλλα κλασσικα προβληματα με γεφυρες (λαθος υψος γεφυρων σε καποια σημεια!) την αλλαγη χαραξης του δρομου που χρειαζεται (ΧΜΜΜΜΜ) και μεσα σε ολα τους δημους που θελουν να κανουν τις παλαιες γραμμες δρομο (!) φερνουν μπαχαλο. Εργα που επρεπε να τελειωσουν 5 χρονια πριν παλευουν να γινουν τωρα .... (Οχι πως ηθελε αλλαγη η χαραξη στα Τεμπη μια χαρα ηταν η παλια αλλα θελουν και ηλεκτρικο!!!)
3)Ηλεκτρικο > Τρελο κοστος και δεν προκειται να αποσβεστει ποτε στην Ελλαδα. Ουτε εχουμε κανα τρελο εμπορευματικο η επιβατικο κοινο που να το θελει. Τα 200χλμ/ω που λενε για το ηλεκτρικο δεν θα υφιστανται αλλα το diesel πιανει ανετα 175χλμ/ω (μια χαρα ταχυτητα)
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΦΑΓΩΜΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ- Πελοπονησος> Το απολυτο οργιο
Οι γραμμες μετα την Κορινθο σταματησαν να συντηρουνται εδω και 5 χρονια!!! Αποπειρες κλησηματος των γραμμων μετα την Κορινθο δεν εγιναν μονο και μονο επειδη το τρενο ειναι απαραιτητο στο στρατο!!
Βεβαια θα συνεφερε να κλεισουν οι γραμμες καθως ακομα και τωρα συμφερουν εναντι στο ΚΤΕΛ λογω ασφαλειας, τιμης και ταχυτητας ! (Καλαματα ειδικα)
Φανταστητε τι δρομους φτιαξαμε που συρμοι 50τιας σε γραμμες 80 ετων πανε ακομα πιο γρηγορα!!!
Στην Πελοπονησο το ευρος γραμμης ειναι 1m και οχι 1.20 που προαναφερθηκε. Ποτε δεν θα πρεπει να γινει αλλα επισκευες και βελτιωσεις καθως και προμηθεια μηχανων καθωτι το κοστος των εργων για αλλαγη του ευρους ειναι απλα απαγορευτικο και τρομερα χρονοβορο.
Αληθεια στην Κορινθο τι θελουν την διπλη γραμμη??!?! Μετρικη θα ειναι προσωρινα το ξερετε?!? Στο εξωτερικο καταργουνται διπλες γραμμες για κοστος συντηρησης και με σηματοδοτηση κανουν μια χαρα την δουλεια τους με μονη!
Τα συμφεροντα στα ΚΤΕΛ Πελοπονησου ειναι τεραστια .
Παντα το τρενο παει Καλαματα γεματο και ομως τα ανετα βαγονια τα βαζουν για πατρα και στην Καλαματα πανε τρενα προαστιακου με αβολες θεσεις (7 ωρες σε θεσεις τσιμεντο?!) και σαν να μην φτανει αυτο δεν προσθετουν και βαγονια!!
Παλαιοφαρσαλος> Τσαμπα λεφτα για να πηγενει intercity στην Καλαμπακα! Αυτο μας ελειπε! Ειδε κανεις πληροτητα??? Οχι βεβαια....
Αυτα τα λιγα διοτι αμα πιασουμε το θεμα σοβαρα θα φαμε πολλες σελιδες...
Ολα γινονται με συμφεροντα των ΚΤΕΛ το τρενο λιγα θελει για να γινει ανταγωνιστικο και οχι τρελες δαπανες... Και οι γραμμες του 1900 ακομα κανουν αφου δρομοι δεν υπαρχουν... Αλλα αμα ενδιαφερθεις για το τρενο παει η νταλικα και το λεωφορειο....Επισης> Γραμμη Αντιριο - Ιωαννινα >Τοσα χρονια την κλεισανε γιατι??
Τωρα συντηρουν... (Μετρικη βεβαια.. παλι καλα) -
116+11= 127 χρόνια , για να σφυρίξει το τρένο στην Ήπειρο