-
Xωρις να ειμαι μηχανικος,και χωρις να μπορω να πώ οτι σου δινω καποια λύση,θα πώ την άποψή μου για το τι μπορει να συμβαίνει.
Επειδη βλέπεις μπλέ καπνο (καμενο λαδι) οταν ειναι κρυο,σημαινει οτι περναει λαδι σιγα-σιγα απο τους οδηγούς των βαλβίδων μεσα στον κυλινδρο.Αν το αφησεις σβηστο για ωρες,το λαδι γινεται αρκετο ώστε να φανει μπλέ καπνός στην εξατμιση.Εαν το σβηνεις για λίγο και το ξαναβαζεις μπρος,δεν προλαβαινει να συσσωρευθει αρκετο λαδι στον κυλινδρο για να γινει ορατος ο μπλε καπνος του.
Πονταρω δηλαδη κι'εγω στα τσιμουχακια.
-
Xωρις να ειμαι μηχανικος,και χωρις να μπορω να πώ οτι σου δινω καποια λύση,θα πώ την άποψή μου για το τι μπορει να συμβαίνει.
Επειδη βλέπεις μπλέ καπνο (καμενο λαδι) οταν ειναι κρυο,σημαινει οτι περναει λαδι σιγα-σιγα απο τους οδηγούς των βαλβίδων μεσα στον κυλινδρο.Αν το αφησεις σβηστο για ωρες,το λαδι γινεται αρκετο ώστε να φανει μπλέ καπνός στην εξατμιση.Εαν το σβηνεις για λίγο και το ξαναβαζεις μπρος,δεν προλαβαινει να συσσωρευθει αρκετο λαδι στον κυλινδρο για να γινει ορατος ο μπλε καπνος του.
Πονταρω δηλαδη κι'εγω στα τσιμουχακια.
-
Xωρις να ειμαι μηχανικος,και χωρις να μπορω να πώ οτι σου δινω καποια λύση,θα πώ την άποψή μου για το τι μπορει να συμβαίνει.
Επειδη βλέπεις μπλέ καπνο (καμενο λαδι) οταν ειναι κρυο,σημαινει οτι περναει λαδι σιγα-σιγα απο τους οδηγούς των βαλβίδων μεσα στον κυλινδρο.Αν το αφησεις σβηστο για ωρες,το λαδι γινεται αρκετο ώστε να φανει μπλέ καπνός στην εξατμιση.Εαν το σβηνεις για λίγο και το ξαναβαζεις μπρος,δεν προλαβαινει να συσσωρευθει αρκετο λαδι στον κυλινδρο για να γινει ορατος ο μπλε καπνος του.
Πονταρω δηλαδη κι'εγω στα τσιμουχακια.
-
Ή κόψανε τα τσιμουχάκια στο μοντάρισμα ή μάλλον πας για ελατήρια.
Πόσα χλμ έχει το αυτοκίνητο και ποιό μοτέρ φοράει,το οχταβάλβιδο?
-
Ο γαλάζιος καπνός είναι λάδι καμένο, αφού μάλιστα λες ότι σου καίει λάδια για πρώτη φορά.
Για να σου πούν ότι ήταν αρπαγμένες οι βαλβίδες τι εννοούσαν ?Μήπως είχαν φαγωθεί οι οδηγοί των βαλβίδων ( μάλλον με >200.000χλμ ) και δεν τους άλλαξαν ? οι κάποιος δεν έκατσε καλά και τον έσφαξαν με αλεζουάρ και τώρα παρνάει από κεί λάδι και καίγεται ? επίσης μπορεί να μην πάτησε κάποιο τσιμουχάκι η να το έκοψαν όπως είπε ο Hunter, πάντως μην περιμένεις να στρώσει.
Το καπάκι το είδανε μήπως έχει κάποιο ρήγμα ?
-
Από αντίστοιχες περιπτώσεις που βλέπουμε κάθε μέρα πρέπει να κάναν κάποια μαλακιούλα στο ρεκτιφιέ και να προσπαθούν να την βγάλουν φτηνά. Κανονικά πρέπει να ξανανοιχτεί η μηχανούλα και να γίνει έλεγχος τόσο στα πιστόνια όσο και στα τσιμουχάκια που λένε οτι σου βάλανε. Δεν έπρεπε να καίει λάδι αν λένε ότι αλλάξανε τσιμουχάκια. Περίοδος χάριτος είναι 2-3 μέρες, όχι 7500χλμ.
Τι κατανάλωση λαδιού έχεις; Τα μπουζί σου έχουν ένα πράγμα σαν καφέ πέτρα ή είναι λαδωμένα; -
Ο χρήστης ΡΗΓΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ έγραψε:
Για τις βαλβιδες προφανως εννοουσαν οτι δεν παιρνανε επισκευη. Τους οδηγους μου ειπαν οτι τους αλλαξανε οπως επισης και τα τσιμουχακια. Δεν περιμενω να στρωσει τωρα μετα απο 7500χλμ, απλως επειδη στο συνεργειο μου λενε κατι παπαριες οτι μπορει να φταιει το λαδι, η αν δε φταιει το λαδι πρεπει να ανοιξουμε τη μηχανη να αλλαξουμε τα ελατηρια κ.τ.λ. Εγω πιστευω οτι φταιει το ρεκτιφιε που δεν εκανε σωστη δουλεια αλλα θελω και τη γνωμη καποιου για να ειμαι σιγουρος.Γιατί δεν το πας σε ένα δεύτερο συνεργείο (κατά προτίμηση εξουσιοδοτημένο)?
Και 2η γνώμη θα έχεις και σίγουρα θα ξέρουν περισσότερα από εμάς εδώ στο forum.(Επίσης θα έχουν δει και τη ζημιά-πρόβλημα από κοντά και θα ξέρουν να σου πουν ποιος προξένησε πρόβλημα και πώς λύνεται , πράγμα που εμείς πίσω από ένα πληκτρολόγιο δεν μπορούμε να κάνουμε ) -
Ο χρήστης ΡΗΓΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ έγραψε:
Οσο για καταναλωση λαδιου μισο λιτρο σχεδον.Με μισό λίτρο στα 1000 χλμ δεν μπορείς να τους υποχρεώσεις να ξαναφτιάξουν τη βλάβη στο κινητήρα σου (μπορεί αν όλη η κατανάλωση είναι σε ένα κύλινδρο).
Μήπως καίει λάδια ΚΑΙ από ελατήρια, PCV, διαρροές;
-
Δε βαζεις επανω ενα 100ρι μοτερ τροπετο, να τελειωνει η υποθεση?
-
Αν το φτιάξεις νομίζεις θα σου δώσει η αντιπροσωπία περισσότερα λεφτά; Ρώτησε αν συμφέρει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν το φτιάξεις νομίζεις θα σου δώσει η αντιπροσωπία περισσότερα λεφτά; Ρώτησε αν συμφέρει.Συμφωνω,δεν θα τα παρεις πισω τα λεφτα σου,στην καλυτερη μια η αλλη.
Δεκαετιας πολο με 200χιλιαρικα χλμ?Δεν το βλεπω να πιανει και πολλα,σου ευχομαι καλη τυχη
Και στην τελικη μια χαρα ειναι το αμαξι,τι εχει?Γεμισε το λαδι και δωστο,σαματι θα κανουν 1000 χλμ να δουνε αμα καιει?:iconcool: -
Ο χρήστης ΡΗΓΙΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ έγραψε:
Δε βαζεις επανω ενα 100ρι μοτερ τροπετο, να τελειωνει η υποθεση?
Ρε φιλε θελω να το φτιαξω για να το δωσω. Σκεφτομαι να το αλλαξω και να παρω καινουργιο θα μου το παρει η αντιπροσωπια ετσι και ποσο? Το αυτοκινητο ειναι δεκαετιας αλλα ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση.
Ισα ισα, αφου σκεφτεσαι να το δωσεις θα ηταν καλυτερα να δωσεις καποια χρηματα να βαλεις ενα πιο αξιολογο μοτερ με λιγοτερα χλμ.
Ετσι θα ηταν πιο συμφερουσα αγορα για καποιον υποψηφιο, ενω ετσι θα παρεις και τα λεφτα του τροπετου πισω. -
Τα πράγματα είναι απλά:
Ενδεχόμενα Α και Β.Α) Αν βγάζει ντουμάνι πολύ όταν το βάζεις μπροστά το πρωί με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να κάνεις την κορόιδα τότε πρέπει να το ανοίξεις και να το φτιάξεις με
-δωρεάν μαστορικά από το συνεργείο αν είναι από κυλινδροκεφαλή
ή
-με το χέρι βαθιά στην τσέπη αν είναι πιστόνια.
ή
-κλείσιμο και να πάει να γαργαληθεί αν δεν υπάρχει χρήμα.Β) Αν βγάζει λίγο καπνό μπορείς να πεις ένα ψεμματάκι ότι είναι από την πρωινή εκκίνηση και μετά χάνεται που ζεστένεται η μηχανή. Έτσι δεν το κάνεις και τίποτα.
Το πουλάς και όλα ωραία όλα καλά...
Η επιλογή είναι δική σου...
Κλειδωμένο