-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ποτε πατησανε τα 50 οι Aerotwin?!!!!! Εγω με 30 ευρω τους ειχα παρει απο Praktiker περυσι για το Punto... επισης ανισομεγεθεις!45€ (προφανώς και τους 2) τους πήρα πριν 2 χρόνια και τώρα 50€ για το Golf IV που έχω.Επίσης ανισομεγέθεις.
Ακριβοί μου φαίνονται αλλά 2 χρόνια που τους είχα, σκούπιζαν τέλεια και αφόρυβα...Ο λόγος που τους άλλαξα:
Τους άλλαξα γιατί τους χαλάσα από μαλακία μου...Ένα μεγάλο κουνούπι είχε κολλήσει στο παρμπρίζ στο ύψος των ματιών μου στην Εθνική Κορίνθου-Πατρών και με ενοχλούσε αφάνταστα.Παρότι πετούσα νερό, με την επιμονή μου (επέμενα πραγματικά πολύ ώρα!άδειασα το μισό παγούρι με νερό που έχει για τους υαλοκαθαριστήρες το αμάξι ) μάλλον έκοψα ένα κομματάκι από το λάστιχο και άφηνε έντονη γραμμή εκεί μετά.ΥΓ:Να σημειωθεί ότι δεν μπορώ να πω ότι είμαι από τους ανθρώπους που μεταχειρίζονται και με τον καλύτερο τρόπο στους υαλοκαθαριστήρες.Πολλές ΄φορές σκουπίζω το παρμπίζ στεγνό έχοντας κάτσει μόνο σκόνη για να μη λερώσω το υπόλοιπο αμάξι.Και το κάνω αρκετά συχνά μιας και στο πάρκινγκ που παρκάρω στην Πάτρα έχει πολύ σκόνη.
ΥΓ2:Φίλε HighFidelity, περιμένω και πάλι εντυπώσεις σου μετά από 3-4 μήνες...Αν είναι καλοί, μαλακία να δίνει κανείς 50€ για Bosch αν μπορεί να κάνει την ίδια ποιότητα δουλειάς και με μια ανώνυμη εταιρεία. -
HighFidelity
Einai akribos idioi me tous VALEO pou exo balei ego. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
HighFidelity
Einai akribos idioi me tous VALEO pou exo balei ego.Τιμή; Ιδιο μέγεθος ή ανισομεγέθεις;
Πάντως, μετά από μια έρευνα στο Internet, οι κινέζοι κατασκευαστές, πουλάνε χοντρική τον κάθε υαλοκαθαριστήρα προς....(κρατηθείτε... )
**
1€**Μήπως πρέπει να τα παρατήσουμε όλα και να πουλάμε υαλοκαθαριστήρες;
Θα σου κοστίζουν λίγο παραπάνω από 1,5€ βάζοντας μεταφορικά και Φόρους, αν τα πουλάς...7€, έχεις 400% κέρδος και...συμπεριλαμβάνω και τον ΦΠΑ!
Βρε λες;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
HighFidelity
Einai akribos idioi me tous VALEO pou exo balei ego.Τιμή; Ιδιο μέγεθος ή ανισομεγέθεις;
Και εγώ είχα βάλει στο Clio τους Bosch Aerotwin A531S με 34 ευρώ από το Praktiker προ 15μήνου. Οι Α601S στους οποίους μάλλον αναφέρεσαι για το Υ, είναι όντως 'τσιμπημένοι' (ακόμα και για αγορά μέσω internet) πλησιάζουν τα ...70 ευρώ το ζευγάρι όμως. Αν τα μάκτρα σου είναι 60 και 40 εκατοστά, υπολόγισε για το μέλλον και τους Valeo X-TRM aftermarket (UM 681 και UM 620, δεξιός/αριστερός αντίστοιχα), που δεν κάνουν πάνω από 35 ευρώ.
Να συμπληρώσω, πως είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ να προσπαθήσεις ν' αλλάξεις μόνο το λαστιχάκι από τους καθαριστήρες τέτοιου είδους, χωρίς να τους προξενήσεις ζημιά... Το προσπάθησα μάταια στο Scenic II του αδελφού μου (για τ' οποίο μας βγήκε το λάδι να βρούμε τους σωστούς καθαριστήρες) και τελικά τους πήρε από ...εξουσιοδοτημένο (ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ, κανείς άλλος δεν είχε) με 60 ευρώ (οι 'ανταλλακτικάδες' μας έλεγαν, πως θα 'μας πάρουν τα σώβρακα' και πως θα τους 'πληρώσετε ...150 ευρώ' και άλλες τέτοιες φαιδρότητες...) .
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
HighFidelity
Einai akribos idioi me tous VALEO pou exo balei ego.Τιμή; Ιδιο μέγεθος ή ανισομεγέθεις;
Περιπου στα 30 ευρω και για τους δυο,αλλα πριν απο 1,5 χρονο.Δεν εχουν το ιδιο μεγεθος.
Δεν ειμαι και πολυ ευχαριστημενος παντως .Σχεδον 3 μηνες μετα απο την τοποθετηση τους αρχισαν να τριζουν,αλλα καθαριζαν καλα.Τωρα τελευταια αρχιζουν και τα παιζουν...
Εκει που ειναι φοβεροι ειναι στις υψηλες ταχυτητες...πλενω τα τζαμια στα 190 μια χαρα..,κολλανε στο τζαμι.! -
Mετά από ανεπίσημες, τσίπικες έρευνες, ανακάλυψα πως η 'καθαριστικότητα' των υαλοκαθαριστήρων αυξάνεται κατά 50% αν τους σκουπίσετε/καθαρίσετε. Ένα υγρό χαρτομάντηλο είναι ότι πρέπει γι αυτή την δουλειά. Οι υαλοκαθαριστήρες σταματούν να αφήνουν ακάθαρτα σημεία πίσω τους.
Αυτό φυσικά ισχύει αν είναι ακόμα σε καλή κατάσταση.
-
Μια γνώμη για τους υαλοκαθαριστήρες της Bosch σε MX5: τους έβαλα πριν από 8 μήνες που πήρα το αυτοκίνητο και ενώ δεν καθαρίζω ποτέ το τζάμι από σκόνες με τους υαλοκαθαριστήρες και προσέχω να μην έχει κουτσουλιές το αυτοκίνητο, τώρα πια αφήνουν γραμμές. Νομίζω ότι την επόμενη φορά θα προτιμήσω κάτι ανώνυμο και πιο φτηνό. Στην Corolla κρατούσαν περίπου τόσο ενώ συστηματικά καθάριζα το σκονισμένο τζάμι (παρκάρει έξω, κάτω από δέντρα, κτλ) με τα πιτσιλιστήρια! Γιατί τόσο λίγη αντοχή στο MX5;
-
Τι τιμές είναι αυτές βρε παιδιά. 50 ευρώ, 70 ευρώ.
Τόσο καλύτεροι είναι από τους 'εργοστασιακούς';
Προσωπικά στο Colt τους άλλαξα μετά από 7 1/2 χρόνια και καθάριζαν ακόμη άψογα οι εμπρός αλλά, κόπηκε ο πίσω και είπα να τους αλλάξω όλους μαζί.
Έβαλα αυτούς που δίνει η Mitsubishi (Valeo) με κόστος 22 ευρώ και τους τρεις. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Προσωπικά στο Colt τους άλλαξα μετά από 7 1/2 χρόνια και καθάριζαν ακόμη άψογα οι εμπρός...Άψογα;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Προσωπικά στο Colt τους άλλαξα μετά από 7 1/2 χρόνια και καθάριζαν ακόμη άψογα οι εμπρός...
Άψογα;
Όσο και αν σου ακούγεται παράξενο ναι. Τουλάχιστον άλλος ένας από το φόρουμ μπορεί να το βεβαιώσει.
Ίσως έχει σημασία ότι το αυτοκίνητο σταθμεύει σε κλειστό χώρο στάθμευσης και στο σπίτι και στην εργασία μου. Οπότε δε καίγονται από τον ήλιο.Αλλά με κόστος 22 ευρώ και κάθε χρόνο να τους αλλάζω σίγα το έξοδο.
Αν όμως μιλάμε για 50 ή 70 ευρώ άστα να πάνε. -
Oι valeo μόνο στο παρμπρίζ του ρόβερ μου έτριζαν απίστευτα; Από την πρώτη ως την τελευταία στιγμή, ακόμα και σε βροχή.
-
Παιδιά ένα μονο θα σας πω, PIAA Super Silicone , ότι καλύτερο υπάρχει σε υαλοκαθαριστηρες
Γιατί όμως να μην βγαίνουν για την μπέμπα μου? και αναγκάστικα να βάλω τους μαμημενους Valeo X-TRM
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Oι valeo μόνο στο παρμπρίζ του ρόβερ μου έτριζαν απίστευτα; Από την πρώτη ως την τελευταία στιγμή, ακόμα και σε βροχή.Γιατί δεν πατάνε ίσια (κάθετα) στο τζάμι. Πιάσε τον υαλοκαθαριστήρα με τα χέρια, όπως πιάνεις μια μπάρα και στρίψε τους με δύναμη (να στραβώσουν) έτσι ώστε όταν περνάνε πάνω από το τζάμι να είναι κάθετα. Μη το παρακάνεις γιατί μετά θα τρίζουν (πηδάνε) όταν ταξιδεύουν στην αντίθετη κατεύθυνση.
Θέλεις να είναι κάθετα ώστε όταν κινούνται να λυγίζουν σαν σκούπα και να γλιστράνε αντί να πηδάνε και να τρίζουν.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
η 'καθαριστικότητα' των υαλοκαθαριστήρων αυξάνεται κατά 50% αν τους σκουπίσετε/καθαρίσετε. Ένα υγρό χαρτομάντηλο είναι ότι πρέπει γι αυτή την δουλειά.Μωρομαντηλα... δοκιμασμενα η καλυτερη λυση. Επιπλεον, βοηθαει στο να μη ξεραινονται γρηγορα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Oι valeo μόνο στο παρμπρίζ του ρόβερ μου έτριζαν απίστευτα; Από την πρώτη ως την τελευταία στιγμή, ακόμα και σε βροχή.
Γιατί δεν πατάνε ίσια (κάθετα) στο τζάμι. Πιάσε τον υαλοκαθαριστήρα με τα χέρια, όπως πιάνεις μια μπάρα και στρίψε τους με δύναμη (να στραβώσουν) έτσι ώστε όταν περνάνε πάνω από το τζάμι να είναι κάθετα. Μη το παρακάνεις γιατί μετά θα τρίζουν (πηδάνε) όταν ταξιδεύουν στην αντίθετη κατεύθυνση.
Θέλεις να είναι κάθετα ώστε όταν κινούνται να λυγίζουν σαν σκούπα και να γλιστράνε αντί να πηδάνε και να τρίζουν.
Σωστός.
Ευτυχώς δεν το έχω πια! -
drdino για πες πόσα μου ζήτησαν για Valeo για το 307;
61 ολόκληρα ευρώ!
φυσικά τους έριξα χυλόπιτα κ παρήγγειλα από γνωστό μου τους Bosch Aerotwin 965S στα 37 ευρώ.
που βρίσκουμε για πίσω τώρα...
-
Ο πίσω από αντιπροσωπεία έχει 7 ευρώ.
Οι μπροστά κάπου στα 35 με εκπτωση/42 χωρις.
61 έχουν οι νέου τύπου νομίζω.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ο πίσω από αντιπροσωπεία έχει 7 ευρώ.μπορώ να βρω σε βενζινάδικο τέτοιον;
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
drdino για πες πόσα μου ζήτησαν για Valeo για το 307;61 ολόκληρα ευρώ!
φυσικά τους έριξα χυλόπιτα κ παρήγγειλα από γνωστό μου τους Bosch Aerotwin 965S στα 37 ευρώ.
που βρίσκουμε για πίσω τώρα...
Στον πίσω του 206, δεν αλλάζω τον καθαριστήρα, αλλά μόνο το λάστιχο!
Θέλει προσοχή να ανοίξεις το μεταλικό άγκιστρο στην άκρη και να τραβήξεις το παλιό λάστιχο. Αφού βάλεις το καινούργιο, ξαναστραβλωνεις το έλασμα και είσαι ΟΚ -
αυτό είχα κατα νου...γνωρίζουμε τύπο...πως να το ζητήσω στον βενζινά;
Περι Υαλοκαθαριστηρων