-
Ο χρήστης alfetta έγραψε:
:iconcool: 39 σελίδες ΠΡΙΝ την παρουσίαση και ΧΩΡΙΣ ολοκληρωμένη εικόνα !!!
έκτακτα!
και τα φανάρια του mini μοιάζουν με 996,
και του πρώτου ΤΤ με barchetta που μοιάζει με E-type κ.ο.κ.μηδένα προ του τέλους...
υγ. έχει το alfisti επίσημο πληροφοριοδότη?!
Δεν είναι και κακό βεβαίως αυτό...
-
exactly!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δεν έχει όμως τη μάπα του Φου Μαντσού...
Τι εννοείς?
Ποιό αυτοκίνητο έχει τη μάπα του Φου Μαντσού και πως είναι εμφανισιακά ο εν λόγω κύριος?
Για το ποιος ήταν ο Φου Μαντσού σου απήντησαν ήδη... Για το ποιο αμάξι έχει τη μάπα του κυρίου, δες την υπογραφή σου!
-
Ο χρήστης alfetta έγραψε:
μηδένα προ του τέλους...υγ. έχει το alfisti επίσημο πληροφοριοδότη?!
Έχουμε μια-δυο ΠΟΛΥ αξιόπιστες πηγές...
Και το ρητό το παράλλαξε ο Τζιμάκος σε συνέντευξη που είχε δώσει κάποτε στο Playboy:
Μηδένα προ της σέντρας μαρκάριζε.
-
Και το επίσημο σχέδιο (όχι τα photoshop)...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
μηδένα προ του τέλους...
υγ. έχει το alfisti επίσημο πληροφοριοδότη?!
Έχουμε μια-δυο ΠΟΛΥ αξιόπιστες πηγές...
Να'ναι καλά τα ξένα forum
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν έχει όμως τη μάπα του Φου Μαντσού...
Τι εννοείς?
Ποιό αυτοκίνητο έχει τη μάπα του Φου Μαντσού και πως είναι εμφανισιακά ο εν λόγω κύριος?
Για το ποιος ήταν ο Φου Μαντσού σου απήντησαν ήδη... Για το ποιο αμάξι έχει τη μάπα του κυρίου, δες την υπογραφή σου!
Έχεις πολύ πλάκα...που με το που σχολιάσουμε αρνητικά τη αγαπημένη σου μάρκα...κάνεις επίθεση επί προσωπικού. Ωραίος! Μπράβο!
Κι συ πρόβλημα έχεις AN έχει τη φάτσα του Φου Μαντσου (που δεν την έχει...αλλά λέμε τώρα)??? Σε περνάει από πάνω στην ευθεία? Σε driftarει όποτε θέλεις? Στρίβει σαν τρένο? Είναι αξιόπιστο? Είναι στιβαρό?
-
Αν προσέθετες λίγο χιούμορ στην αντιμετώπισή σου σε όσα διαβάζεις, λες ή σου λένε δεν θα μειωνόταν η προσωπικότητά σου. Αντιθέτως, θα γλίτωνες τη χρήση επιχειρημάτων όπως 'σε περνάει από πάνω στην ευθεία' που παραπέμπουν σε κοινό με το οποίο ποτέ δεν είχα σχέση και δεν θέλω να αποκτήσω.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αν προσέθετες λίγο χιούμορ στην αντιμετώπισή σου σε όσα διαβάζεις, λες ή σου λένε δεν θα μειωνόταν η προσωπικότητά σου. Αντιθέτως, θα γλίτωνες τη χρήση επιχειρημάτων όπως 'σε περνάει από πάνω στην ευθεία' που παραπέμπουν σε κοινό με το οποίο ποτέ δεν είχα σχέση και δεν θέλω να αποκτήσω.O γραπτός λόγος είναι πολύ εύκολα παρεξηγήσιμος. Δεν έχουμε γνωριστεί ώστε να καταλαβαίνω το χιούμορ σου ή όταν το γράφεις αυτό.
Προς αποφυγή λοιπόν τέτοιων καταστάσεων, βάζε ένα 'πλάκα κάνω'. Εάν μου έγραφε κάτι παρόμοιο κάποιο παιδί που έχω γνωρίσει από τους 4Τ, δε θα με πείραζε, στη πλάκα προφανώς θα το έπαιρνα (ε kotetsi? ).
Προσωπικά, απαντώ όπως μου απαντάνε σε ανθρώπους που δε ξέρω (όπως και στη προκειμένη περίπτωση) και σε παρακαλώ μη μου κάνεις μαθήματα.
-
Κοτζάμου smilie σκασμένο στα γέλια δηλαδή δεν το είδες καλέ μου άνθρωπε;
-
Ακριβώς ίδια όμως ε;
Βασικά και από την 147 που θεωρείται από τα πολύ όμορφα σχήματα αν απομονώναμε τα εμπρός φωτιστικά μπορεί να φανταζόμασταν ότι θέλαμε.
Όπως και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις ισχύει το εξής απλό: Όποιος γουστάρει ψωνίζει, όποιος δεν γουστάρει δεν ψωνίζει.
Εγώ για να πω την αμαρτία μου χωρίς να το έχω δει ακόμα και αν δεν είχα την 147 ΔΕΝ νομίζω ότι θα ψώνιζα γιατί απ' ότι έχω ακούσει ως τώρα δεν βλέπω σημαντικές διαφορές από το g punto.ΥΓ: Τα λέω αυτά μέχρι να βγει η GTA...
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
ειναι υποτιμητικο να σχολιαζεται μια αλφα εδω..Μα όλο το τόπικ για την Άλφα είναι.
Στο συγκεκριμένο φόρουμ εννοείς?
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
ΥΓ: Τα λέω αυτά μέχρι να βγει η GTA...Υπάρχουν βάσιμες υποψίες για κάτι τέτοιο?
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
ειναι υποτιμητικο να σχολιαζεται μια αλφα εδω..
Μα όλο το τόπικ για την Άλφα είναι.
Στο συγκεκριμένο φόρουμ εννοείς?
ακριβως νικο!
πες μου η δειξε μου εναν αναποφασιστο..που εχει θετικη γνωμη για την αλφαρομεο...
εδω τα vag μεταφερει η εξπρες σερβις η αλφαρομεο φταιει..
αχαχαχαχαΔυστυχώς κάνεις λάθος αγαπητέ Νάσο.
Κατ'αρχάς είναι αναποφάσιστος...άρα δεν έχει γνώμη για τίποτα.
Μη βλέπεις τι συζητιέται στο φόρουμ της Αλφα Ρομεο. Σε γενικό αυτοκινητιστικό φόρουμ, οι απόψεις είναι αυτές που διαβάζεις εδώ. Έτσι είναι η 'σκληρή' πραγματικότητα. Μη περιμένεις δηλαδή να χαίρονται όλοι.
Αυτή είναι η αγορά, η αγορά αποφασίζει και έχει διαφορετικές απόψεις, με άθλιες πωλήσεις της 159 απέναντι σε Passat, A4 και 3άρα...όταν η 156 πήγαινε σφαίρα. Η αρνητική γνώμη για τη φίρμα έχει δημιουργηθεί από τη μη αξιοπιστία της, το ΑΘΛΙΟ after sales και την χάλια μεταπώληση. Το μόνο που τη σώνει πλέον είναι το design γιατί από επιδόσεις...κλάφτα.
Δε φαντάζομαι τι μπορεί να γίνει στη φίρμα αν έχει την ίδια τύχη και η Junior και η Giulietta με την Brera/159 από την άποψη των πωλήσεων.
-
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
ΥΓ: Τα λέω αυτά μέχρι να βγει η GTA...
Υπάρχουν βάσιμες υποψίες για κάτι τέτοιο?
Junior GTA εννοώ. 1,8 JTB 230 άλογα και 'αλαφρωμένη'. Αυτή σε αντίθεση με τις V8 που λιβανίζουν εδώ και 3 χρόνια πιστεύω ότι θα τη βγάλουν και θα έχει το μέγιστο πλεονέκτημα ότι δεν θα υπάρχει ένα g punto στα ίδια άλογα.
-
Ο χρήστης Nikos997 έγραψε:
Δε φαντάζομαι τι μπορεί να γίνει στη φίρμα αν έχει την ίδια τύχη και η Junior και η Giulietta με την Brera/159 από την άποψη των πωλήσεων.
Μάλλον έρχονται καλύτερες μέρες για την Alfa. Κάτι οι νέοι κινητήρες που πρέπει να είναι πολύ καλοί, κάτι η νέα-μελλοντικά-πισωκίνητη πλατφόρμα, κάτι η απόφαση για δραστική μείωση του βάρους, πιστεύω πως τα πράγματα θα εξελιχθούν καλύτερα. Είδωμεν.
Εάν πήγαιναν μπροστά...δε θα εγκατέλειπαν τα διπλά ψαλίδια μπροστά μετά από τόσα χρόνια. Τι έγινε? Ξαφνικά δε τους άρεσαν? Αλλά βλέπεις υπήρχε διαφωνία με το πόσο καλύτερα είναι τα διπλά ψαλίδια (που είναι) από McPherson (και το αστείο είναι ότι το Α4 έβαλε διπλά μπροστά!) σε συζητήσεις. Αλλά τώρα απεφάνθη να μπει στη Junior ιμιάκαμπτος πίσω και McPherson μπροστά, με ηλεκτρικό τιμόνι ΦΙΑΤ (και όχι Alfa) και μοτέρ...ΦΙΑΤ. Συγνώμη, αλλά εγώ δε βλέπω βήματα μπροστά.
Το βάρος λένε ότι θα μειωθεί...αλλά δεν έχει ακουστεί/ανακοινωθεί τίποτα επίσημο. Λένε και για πίσω κίνηση...αλλά το 2010+. Εδώ έλεγαν πριν κάτι χρόνια ότι η 147 θα βγει το 2007...και όπως κατάλαβα επιλέχθηκε η γρήγορη λύση Junior με πάτωμα G.Punto και όλα τα παρελκόμενα για να σώσει την σχεδόν 10ετής 147...γιαυτό και δεν είδαμε mules κλπ.
-
Mules υποθέτω ότι δεν είδαμε για τον ίδιο λόγο που δεν είδαμε για τα Bravo και Delta.
@νδρέας
-
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δε φαντάζομαι τι μπορεί να γίνει στη φίρμα αν έχει την ίδια τύχη και η Junior και η Giulietta με την Brera/159 από την άποψη των πωλήσεων.
Μάλλον έρχονται καλύτερες μέρες για την Alfa. Κάτι οι νέοι κινητήρες που πρέπει να είναι πολύ καλοί, κάτι η νέα-μελλοντικά-πισωκίνητη πλατφόρμα, κάτι η απόφαση για δραστική μείωση του βάρους, πιστεύω πως τα πράγματα θα εξελιχθούν καλύτερα. Είδωμεν.
Εάν πήγαιναν μπροστά...δε θα εγκατέλειπαν τα διπλά ψαλίδια μπροστά μετά από τόσα χρόνια. Τι έγινε? Ξαφνικά δε τους άρεσαν? Αλλά βλέπεις υπήρχε διαφωνία με το πόσο καλύτερα είναι τα διπλά ψαλίδια (που είναι) από McPherson (και το αστείο είναι ότι το Α4 έβαλε διπλά μπροστά!) σε συζητήσεις. Αλλά τώρα απεφάνθη να μπει στη Junior ιμιάκαμπτος πίσω και McPherson μπροστά, με ηλεκτρικό τιμόνι ΦΙΑΤ (και όχι Alfa) και μοτέρ...ΦΙΑΤ. Συγνώμη, αλλά εγώ δε βλέπω βήματα μπροστά.
Το βάρος λένε ότι θα μειωθεί...αλλά δεν έχει ακουστεί/ανακοινωθεί τίποτα επίσημο. Λένε και για πίσω κίνηση...αλλά το 2010+. Εδώ έλεγαν πριν κάτι χρόνια ότι η 147 θα βγει το 2007...και όπως κατάλαβα επιλέχθηκε η γρήγορη λύση Junior με πάτωμα G.Punto και όλα τα παρελκόμενα για να σώσει την σχεδόν 10ετής 147...γιαυτό και δεν είδαμε mules κλπ.
Πολλη αντιπαθεια για την alfa αλλα γιατι καιγεσαι τοσο δεν μπορω να καταλαβω
Alfa Romeo Mi.Τo 2008