-
Ξεκινά το έπαθλο Σπριντ Πελοποννήσου με τον αγώνα της ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ που επιστρέφει στις χωμάτινες επιφάνειες.
Ο αγώνας είναι περίπου 11 χιλ. και θα γίνει στόν Δήμο Σαρωνικού με χορηγό την Seat Motorsport Κοτσίκης .Έπίσης η Λέσχη μας θα κόψει την πίτα της την ΚΥΡΙΑΚΗ 3/2/2008 στο Παραλληλοδρόμιο και θα βραβευσει του οδηγούς και συνοδηγούς που διακρίθηκαν το 2007.
-
Ξεκινά το έπαθλο Σπριντ Πελοποννήσου με τον αγώνα της ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ που επιστρέφει στις χωμάτινες επιφάνειες.
Ο αγώνας είναι περίπου 11 χιλ. και θα γίνει στόν Δήμο Σαρωνικού με χορηγό την Seat Motorsport Κοτσίκης .Έπίσης η Λέσχη μας θα κόψει την πίτα της την ΚΥΡΙΑΚΗ 3/2/2008 στο Παραλληλοδρόμιο και θα βραβευσει του οδηγούς και συνοδηγούς που διακρίθηκαν το 2007.
-
Ξεκινά το έπαθλο Σπριντ Πελοποννήσου με τον αγώνα της ΑΛΑΚΟΡΙΝΘΙΑΣ που επιστρέφει στις χωμάτινες επιφάνειες.
Ο αγώνας είναι περίπου 11 χιλ. και θα γίνει στόν Δήμο Σαρωνικού με χορηγό την Seat Motorsport Κοτσίκης .Έπίσης η Λέσχη μας θα κόψει την πίτα της την ΚΥΡΙΑΚΗ 3/2/2008 στο Παραλληλοδρόμιο και θα βραβευσει του οδηγούς και συνοδηγούς που διακρίθηκαν το 2007.
-
Υπαρχουν περισσότερες πληροφορίες για τον αγώνα ?
-
Ο Αγώνας είναι Ετοιμoς , περισσότερες πληροφορίες θα μπορειτε να βρείτε στήν ιστοσελίδα του αγώνα που ετοιμάζουμε http://www.alak.gr/sprint
-
αφικια 11χλμ χ 2φορες εκκινηση απο την ασφαλτο
καλο αγωνα -
Ωραία και διαδρομή και παραδοσιακά καλή οργάνωση! Ευχομαι να πάνε όλα καλά!
-
Ο χρήστης mcf3 έγραψε:
αφικια 11χλμ χ 2φορες εκκινηση απο την ασφαλτο
καλο αγωνααφικια.....................
Αθίκια ίσως...........
-
Καλοριζικο το ΣΕΧ και ολες οι υπολοιπες αλλαγες (διαβαστε συμπληρωματικο κανονισμό και θα καταλαβετε τι λεω) και ο Θεος βοηθος. Θα χρειαστει μαλλον.......
Καλη χρονια σε ολους και καλο ξεκινημα Σωτηροπουλαιοι και λοιποι της ΑΛΑΚ. Εξ αλλου εκει θα ειμαστε.... -
Επιτέλους μπήκε το ΣΕΧ για να δώσει ένα τέλος στο αλλαλούμ που γινόταν στα σπριντ παλαιότερα και ειδικά πέρσι με κείνο το ανεκδήγητο 6λεπτο.
εχει βέβαια ένα ελάχστο μικρό κόστος παραπάνω για την οργάνωση (κριτές) αλλά όπως είπα είναι ελάχιστο μπροστά στην καλύτερη λειτουργικότητα του αγώνα. αλωστε το σπριντ είναι 'προθάλαμος' για τα ραλλυ και επομένως χρειάζεται στους αγωνιζόμενους. -
ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ. ΚΑΛΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ. ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ.ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΞΕΚΛΕΨΩ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΠΑΡΩ ΔΥΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΡΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ!
-
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΊΑ ΕΙΚΌΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΌ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ?
-
Ο χρήστης maleleni έγραψε:
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΊΑ ΕΙΚΌΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΌ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ?ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
http://alak.gr/sprint/index.php?option=com_content&view=article&id=46&Itemid=57 -
Καλό αγώνα και καλή χρονιά σε όλους
-
Ο χρήστης maleleni έγραψε:
Καλό αγώνα και καλή χρονιά σε όλους+1
-
+1
-
+1
-
Πάντως, έχω κάποιες ψιλοενστάσεις με τη σειρά εκκίνησης...
Είναι κάποια καλά ονόματα λίγο θαμμένα προς τα πίσω στην κλάση τους και πολύ φοβάμαι οτι θα έχουμε κάποιες 'παρεμποδίσεις'.
Μακάρι να βγω ψεύτης... -
Τελικά μαλλον ολοι ..............ικανοποιημενοι! Οι οργανωτες (που προσπαθησαν σε μια καινουργια εφαρμογη κανονισμου στα sprint με ΣΕΧ) και ως φυσικοτατο ενα 'σειριακου' χαρακτηρα αυτοκινητο 'σφηνωσε' σε στενο κομματι ειδικης και μετα? Μετα οσοι τυχεροι ηταν πισω (ευτυχως ενας) 'πηρε' τον χειροτερο χρονο της κατηγορίας και επειδη στα sprint δεν υπαρχει απλη διελευση εγινε park ferme και ξανα-μανά απο την αρχη αφου επεσε 'κοιλια' κοντα στα 30 με 40 λεπτα. Και εδωσε ο Θεός των αγωνων και δεν συνεβη τίποτα αλλο γιατι αν ο Θεός δεν θελησει να ειναι μαζι μας στην Ελατεια (που παρεπιπτοντως θα ξεκινα ο αγωνας στις 8 το πρωι της Κυριακης, δηλαδη την ωρα που οι τσοπανηδες θα αρμεγουν ακομα στην πλαγια και οι θεατες θα χασμουριουνται και θα λενε να παμε η να μην παμε, και να παμε απο ποια ανυπαρκτη κοπανα να παμε και αν φθασουμε απο ποια ανυπαρκεστατη κοπανα να φυγουμε γιατι αν το συστημα του νεου κανονισμου δουλεψει στραβα βαλτε ποσα park ferme θα γινουν και αν θα φυγουμε στις 6 η τις 7 το βραδυ απο τον 3sss αγωνα σπριντ αλλα και προσμετρωντα στο κυπελλο χώματος. Οι αγωνιζόμενοι που για να 'βγουν' τα 10+ χιλιομετρα (υποχρεωτικα πλεον) του sprint οργωσαν ολο το αριστερο μερος των ελαιων της διαδρομης Αθικια συν την καταπληκτικη κουτρουβαλα των τελευταιων μετα την εξ επαφης με την ασφαλτο χιλιομετρων που ηταν ολα τα λεφτα και ολη η ..........γλυστρα. Και σκεψου ο 'αλλος' ειχε παει πριν τα χιονια να κανει δοκιμες σρην λασπουρια και 'λεει'.......κολλησε. Ομως χθες ειχε ηλιο. Αρα εχασε που δεν δηλωσε.
Σ Υ Μ Π Ε Ρ Α Σ Μ Α
Καποτε υπηρχε μια μορφη αγωνων (δεν θυμαμαι με τι παραβολο, παντος οχι το σημερινο) οι οποίοι επειδη παρ ολη την αναληψη διοργανωσης απο την καθε διοργανωτρια λεσχη δεν ευδοκιμουσαν, ολοι αυτοι οι αγωνες ως δια μαγείας γινοντουσαν σε ενα μερος στην Ελλαδα και μονον απο μια συγκεκριμμενη λεσχη. Εκει μονιμα στους 6 εως 8 αγωνες ετησίως πηγαιναν οι ιδιοι 12 εως 15 γνωστοι οδηγοι και συνοδηγοι, 'επαιζαν' στην γνωστη Ακροπολικη διαδρομη, μετρουσαν χρόνους με χρονομετρα χειρός, ξεκινουσαν οποτε ηθελαν και εφθαναν στην αφετηρία, τερματιζαν οταν τελειωναν με το καλο, εβγαζαν αποτελεσματα επι πακετου σιγαρετων στον καφενέ, εκαναν απονομη κυπέλλων μεταξυ τους (οποιος νικησε οποιον) και ανανεωναν το ραντεβου τους για το επομενο ...............RALLY SPRINT κυρίες και κύριοι. Σιγα - σιγα ξεφυτρωσε και αλλη λεσχη με ρομαντικους μονο που αυτη εβαλε καποια στανταρ. Ουσιαστικο τεχνικο ελεγχο, οργανωση απο το πρωτο λεπτό με διαφορετικο design, εντυπα πολυτελειας, χαρτες ενημερωση του κοινου των ΜΜΕ της τηλεορασης του ραδιοφωνου και μαζεμα των θεατων σε ενα θεσμό που ηδη υπηρχε αλλα ταφοπλακωμενος. Η καστα οδηγων και συνοδηγων αντεδρασε θετικα. Τα 12-15 πληρωματα εγιαν αμεσως 30-35 , και σκαρφαλωσαν σε μία πενταετία σε 70 και 80 συμμετοχες (που δεν τις βλεπει κανεις ουτε σε rally). H παλια μονοπωλιακη λεσχη διοργανωσεων ακολουθησε τους νεους ρυθμους και η ευγενης (και να μείνουμε εκει αμιλλα των 2 βασικων λεσχων) εβαζε καθε φορα τον πηχυ ποιο ψηλα με απωτερο στοχο το κερδος για τους αγωνιζόμενους. Σταδιακα ηρθαν τα φωτοκυτταρα, τα αποτελεσματα βγαινουν σε δεκατα απο κομπιουτερ βεβαια και ο συναγωνισμος στο ζενιθ με αποκορύφωμα αγωων rally sprint χωμάτινο οπου ετρεξαν οτι φτερουγα υπηρχε εν ενεργεια στην Ελλαδα και εγινε και παγκοσμιο ντεμπουτο στο 9ιαρι Μητσο με Βωβό και ΕΛ-ΕΜ. Και ευτυχως το παραβολο εμενε σταθερό αλλα σιγα σιγα ακουγονταν πολλα για τροποποιησεις και ΣΕΧ κ.λπ. Και επειδη και πολλες λεσχες με 2 διαφορετικα κινητρα μπηκαν στην 'απαιτηση' φετος προκυρηχθηκε χωριστο ΜΙΚΤΟ επαθλο rally sprint ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ και χωριστο ΜΙΚΤΟ Κεντρικης Ελλαδας. Γιατι? Γιατι καποιοι αχορταγοι σκεφτηκανε οτι στα sprint μπορουμε να κανουμε θαυματα αφου κανουμε νουμερα μεγαλα στο πρωταθλημα. Αμ δε! Και σταματαμε εδω.....Την συνεχεια θα την δειτε επι της οθονης. Το παραβολο πηρε ενα 10αρικο παρα πανω στο κοστος του sprint και η διοργανωση ενα ΣΕΧ μετα των παρελκομενων του. Εσεις τι πιστευεται? Θα ξαναγυρίσουμε στην εποχη της 'πετρας' η πραγματικα τα sprint θα εξελιχθουν σε νουμερο ενα αγωνες και μονον στην Ελλαδα. Ιδωμεν...........
28 rally sprint χωματινο 24/2/08