-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
ΑΝ τα προϊόντα της είναι πραγματικά αξιόπιστα σε σχέση με τις προδιαγραφές που διαφημίζουν (όχι άφθαρτα στο πέρασμα του χρόνου!!) τότε ΝΑΙ, αυτό σημαίνει. Αν δεν έχει λόγο για ανάκληση, έχει κάνει καλά τη δουλειά της. Ισχύει για χιλιάδες προϊόντα. Σίγουρα πάντως δεν ισχύει το ανάποδο, ότι όποιος δεν ανακοινώνει ανάκληση (ανεξαρτήτως ποιότητας προϊόντων) μας γράφει στα παλιά του τα παπουτσια
Προιοντα κατηγοριας 'lada' ειναι εξ αρχης για τα πανυγηρια.Το οτι δεν ανακοινωνουν ανακλησεις δε σημαινει οτι σεβονται και το πελατολογιο τους.Η αγορα ενος lada προυποθετει και ενικοιαση συνεργειου.Μακροζωωια μπορει να εχει αλλα θα εχει πλρωσει σε μια δεκαετια την αξια του στο 20 πλασιο.
Δε μιλάμε για προϊόντα 'κατηγορίας Lada', συνολικά μιλάμε. Δε μου απαντάς στην ερώτηση: Δεν είναι καλύτερο να μην έχεις λόγο (έστω, σοβαρό) για ανάκληση ενός αυτοκινήτου από το να δοκιμάζεις τα νεύρα των πελατών σου; Ή λες ότι σοβαρούς λόγους για ανάκληση ΟΛΟΙ (και ΟΛΑ τα μοντέλα) έχουν, κι από κει και πέρα πρέπει εμείς να δίνουμε τις δάφνες σε όσους το κάνουν πράξη;...
Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Με τίποτα δεν ισχύει το ότι οι εταιρείες που ανακοινώνουν ανακλήσεις είναι πιο αξιόπιστες και 'σοβαρές' από αυτές που βγάζουν σωστά (ποιοτικά) προϊόντα - μην τρελαθούμε!... Η αξιοπιστία και η σοβαρότητα κρίνονται κατά πρώτο λόγο από το προϊόν και από το κατά πόσον αυτό δουλεύει όπως ορίζουν οι προδιαγραφές του και ύστερα από το 'ενδιαφέρον' (κατόπιν εορτής) της εταιρείας.
Μπορεις να μου πεις ΜΙΑ σοβαρη εταιρια που στα χρονικα της, δεν εχει βγαλει απ την γραμμη παραγωγης ελατωματικο προιον?
Tι θες να πεις; Ότι όποιος έχει τύχει να του ξεφύγει ελατωματικό προϊόν στα χρονικά της εταιρίας του θα πρέπει να εφαρμόζει συστηματικά την 'τεχνική' των ανακλήσεων;...
Το διανοητικο επιπεδο του Ελληνα ειναι τετοιο, που αγορα VW Taro εχοντας την εντυπωση οτι ειναι............Γερμανικο.Φανατιζεται κι απο πανω συνηγορωντας και ο πωλητης.Αντιθετα στη Γερμανια στο λενε εξ αρχης.................'ξερετε Κυριε..........ειναι Γιαπωνεζικο[/list][list:o9517kl4]Το διανοητικο επιπεδο του Ελληνα τον κανει να αγοραζει agila κατασκευασμενο εξ Ιαπωνιας επιμενωντας οτι ειναι...........Γερμανικο[/list:u:o9517kl4][list]Η εξυπναδα του Ελληνα, αγοραζει ηλεκτρικες συσκευες.............bosch με την υπογραφη...........Πιτσος.Οχι συναρμολογηση απ τον Πιτσο, αλλα καθαρα Ελληνικο πληρωνωντας σε τιμη...........Γερμανικη.
Σε ποιούς Έλληνες αναφέρεσαι και το γενικεύεις; Σίγουρα όχι σε αυτούς που γράφουν σε φόρουμ (και σ' αυτό και σε άλλα), διαβάζουν κι ενημερώνονται. 4000 μέλη φτάσαμε εδώ στους 4Τ...
Αυτο που εν τελει εσυ θα γυρισεις πισω, το εργοστασιο θα το πεταξει?Φυσικα και οχι.Θα το επισκευασει και θα το ξαναπουλησει ως καινουριο(και ειναι καινουριο ).Παλι εσυ δε θα το παρεις?Μπορει οχι το συγκεκριμενο αλλα σιγουρα θα την πατησεις καπου αλλου.Αλυσιδα ειναι ολα, αρα μην εχουμε την απαιτηση μονον εμεις να θελουμε την αντικατασταση με καινουριο.Αυτο που θα παρει ο αλλος το οποιο επεστρεψες εσυ και διορθωθηκε το ελατωμα ισως δουλεψει και μια ζωη απροβληματιστα.Απλα μενουμε με τον πανικο
Πολύ σωστά!
Εαν εσυ ειχες μια γραμμη παραγωγης, τι πιστευεις?Οτι θα παρηγαγες εφ ορου ζωης χωρις ελατωματικη παρτιδα?Οποιος πετυχει κατι τετοιο, μαλλον εχει φτασει το απολυτο, αρα ειναι περιτο να μιλαμε για εξελιξη
Η εξέλιξη περιλαμβάνει κι άλλα πράγματα, όχι μόνο την αξιοπιστία. Η πιθανότητα (αλλά και το αποδεκτό περιθώριο) να βγει ελατωματική παρτίδα σαφώς και δεν είναι ίδια σε όλες τις εταιρίες, τα προϊόντα και τις γραμμές παραγωγής. Άλλος παίζει με 0.005% κι άλλος με 2%. Ποιός θα πρέπει να κάνει ανάκληση; Όλοι;...
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Δε μιλάμε για προϊόντα 'κατηγορίας Lada', συνολικά μιλάμε. Δε μου απαντάς στην ερώτηση: Δεν είναι καλύτερο να μην έχεις λόγο (έστω, σοβαρό) για ανάκληση ενός αυτοκινήτου από το να δοκιμάζεις τα νεύρα των πελατών σου; Ή λες ότι σοβαρούς λόγους για ανάκληση ΟΛΟΙ (και ΟΛΑ τα μοντέλα) έχουν, κι από κει και πέρα πρέπει εμείς να δίνουμε τις δάφνες σε όσους το κάνουν πράξη;...[list:39jgzqyv]Oχι δεν ειναι καλυτερο.Εαν εχει εστω και την υπονοια ως κατασκευαστης για καποια ατελεια, ειναι υποχρεωμενος να δηλωσει ανακληση.Εαν δεν πιασουν πχ τα φρενα γιατι το σωληνακι επρεπε να αντικατασταθει, τι θα πεις?Γιατι δεν εκανε η εταιρια ανακληση!!Η αντοχη των νευρων τωρα ποια ειναι?Το να πας το αυτοκινητο για προληπτικο ελεγχο? [/list:u:39jgzqyv]>Tι θες να πεις; Ότι όποιος έχει τύχει να του ξεφύγει ελατωματικό προϊόν στα χρονικά της εταιρίας του θα πρέπει να εφαρμόζει συστηματικά την 'τεχνική' των ανακλήσεων;...
[list:39jgzqyv]Το ελατωματικο προιον δεν ειναι κατι που ερχεται και φευγει αλλα ειναι παντα υπαρκτο.Αναλογα με την ποικιλια μοντελων, τον αριθμο εργοστασιων(ιδιως εκτος εδρας) και τον μεγιστο αριθμο παραγωγης, αυξανεις αναλογα και τις πιθανοτητες ανακλησης.Ολα ειναι σχετικα.[/list:u:39jgzqyv]>Σε ποιούς Έλληνες αναφέρεσαι και το γενικεύεις; Σίγουρα όχι σε αυτούς που γράφουν σε φόρουμ (και σ' αυτό και σε άλλα), διαβάζουν κι ενημερώνονται. 4000 μέλη φτάσαμε εδώ στους 4Τ...
[list:39jgzqyv]Οι Ελληνες καταναλωτες δεν ειναι τα 4000 μελη του φορουμ.Ειμαστε ψυλος στα αχυρα μπρος στα 10 μυρια.[/list:u:39jgzqyv]>Πολύ σωστά!
[list:39jgzqyv]Η συγκλιση επιτευχθη [/list:u:39jgzqyv]>Η εξέλιξη περιλαμβάνει κι άλλα πράγματα, όχι μόνο την αξιοπιστία. Η πιθανότητα (αλλά και το αποδεκτό περιθώριο) να βγει ελατωματική παρτίδα σαφώς και δεν είναι ίδια σε όλες τις εταιρίες, τα προϊόντα και τις γραμμές παραγωγής. Άλλος παίζει με 0.005% κι άλλος με 2%. Ποιός θα πρέπει να κάνει ανάκληση; Όλοι;...
[list:39jgzqyv]ΟΛΟΙ, ανεξαρτητα με το μεγεθος παραγωγης, τον χρονο και την ποσοτητα των ανακληθεντων[/list:u:39jgzqyv][list:39jgzqyv]Αυτο ειναι ΣΕΒΑΣΜΟΣ[/list:u:39jgzqyv]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Δε μιλάμε για προϊόντα 'κατηγορίας Lada', συνολικά μιλάμε. Δε μου απαντάς στην ερώτηση: Δεν είναι καλύτερο να μην έχεις λόγο (έστω, σοβαρό) για ανάκληση ενός αυτοκινήτου από το να δοκιμάζεις τα νεύρα των πελατών σου; Ή λες ότι σοβαρούς λόγους για ανάκληση ΟΛΟΙ (και ΟΛΑ τα μοντέλα) έχουν, κι από κει και πέρα πρέπει εμείς να δίνουμε τις δάφνες σε όσους το κάνουν πράξη;...
Oχι δεν ειναι καλυτερο.Εαν εχει εστω και την υπονοια ως κατασκευαστης για καποια ατελεια, ειναι υποχρεωμενος να δηλωσει ανακληση.Εαν δεν πιασουν πχ τα φρενα γιατι το σωληνακι επρεπε να αντικατασταθει, τι θα πεις?
Bρε συ G60... ελληνικά μιλάω!... Δε συζητάμε για 'ατέλειες' του επιπέδου 'να μην πιάσουν τα φρένα', για τ΄όνομα του Θεού!!! Και ναί, αν με καλέσουν για να μου φτιάξουν τέτοιο πρόβλημα ενώ θα μπορούσα να είχα ήδη σκοτωθεί ΦΥΣΙΚΑ και δεν θα το βάλω στα υπέρ της εταιρίας. Δεν είμαι και τόοοσο θύμα πια!
Άλλο ενδιαφέρον κι άλλο ανευθυνότητα. Δηλαδή αυτοί που φτιάχνουν σωστά τα φρένα ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ και δε σε καλούν πίσω τι είναι, κ@φροι;... Ή μήπως δεν υπάρχουν τέτοιες εταιρίες πια;...
Το ελατωματικο προιον δεν ειναι κατι που ερχεται και φευγει αλλα ειναι παντα υπαρκτο.Αναλογα με την ποικιλια μοντελων, τον αριθμο εργοστασιων(ιδιως εκτος εδρας) και τον μεγιστο αριθμο παραγωγης, αυξανεις αναλογα και τις πιθανοτητες ανακλησης.Ολα ειναι σχετικα.
Δεν παει έτσι, με απλά μαθηματικά του στυλ 'τόσες μονάδες επί τόσες πιθανότητες η κάθε μονάδα ίσον τόσο, άρα... ανάκληση ή όχι ανάκληση'!! Πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένος λόγος και μάλιστα αρκετά σοβαρός για να φέρεις τον αγοραστή στο συνεργείο πριν την ώρα του σέρβις.
Η εξέλιξη περιλαμβάνει κι άλλα πράγματα, όχι μόνο την αξιοπιστία. Η πιθανότητα (αλλά και το αποδεκτό περιθώριο) να βγει ελατωματική παρτίδα σαφώς και δεν είναι ίδια σε όλες τις εταιρίες, τα προϊόντα και τις γραμμές παραγωγής. Άλλος παίζει με 0.005% κι άλλος με 2%. Ποιός θα πρέπει να κάνει ανάκληση; Όλοι;...
ΟΛΟΙ, ανεξαρτητα με το μεγεθος παραγωγης, τον χρονο και την ποσοτητα των ανακληθεντων. Αυτο ειναι ΣΕΒΑΣΜΟΣ
Αν θες εξήγησέ το γιατί έχω την εντύπωση ότι είσαι λίγο υπερβολικός... ΣΕΒΑΣΜΟΣ για μένα είναι να ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να καλέσεις τον άλλο πίσω, επειδή του έδωσες αυτό ακριβώς για το οποίο πλήρωσε.
Δηλαδή σε τι επίπεδο αξιοπιστίας θα έπρεπε να φτάνει κατά τη γνώμη σου το κάθε εξάρτημα π.χ. ενός πυραύλου που προορίζεται για διαστημικά ταξίδια για να μην γίνει 'ανάκληση' πριν την εκτόξευση; Πόσα σπίρτα στο δισεκατομμύριο θα επιτρέπεται να είναι σκάρτα για να θεωρείται αξιόπιστη η εταιρία που τα φτιάχνει; Πόσα CD-R, κλπ; Μήπως πρέπει ως κατασκευαστές να τους φέρνουμε όλους πίσω έναν-έναν μέχρι να φτιάξουμε το 'τέλειο προϊόν', άσχετα πόσο σοβαρά είναι τα ελατώματά του;! Και θα είναι και υπέρ μας η ταλαιπωρία του κοσμάκη, η οποία οφείλεται σε δικό μας λάθος;!...
Έχουμε ξεφύγει, νομίζω. Προσωπική μου άποψη.
-
Bρε συ G60... ελληνικά μιλάω!...
[list:2nvxjzvk]Eπισης [/list:u:2nvxjzvk]>Δε συζητάμε για 'ατέλειες' του επιπέδου 'να μην πιάσουν τα φρένα', για τ΄όνομα του Θεού!!! Και ναί, αν με καλέσουν για να μου φτιάξουν τέτοιο πρόβλημα ενώ θα μπορούσα να είχα ήδη σκοτωθεί ΦΥΣΙΚΑ και δεν θα το βάλω στα υπέρ της εταιρίας. Δεν είμαι και τόοοσο θύμα πια!
Άλλο ενδιαφέρον κι άλλο ανευθυνότητα. Δηλαδή αυτοί που φτιάχνουν σωστά τα φρένα ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ και δε σε καλούν πίσω τι είναι, κ@φροι;... Ή μήπως δεν υπάρχουν τέτοιες εταιρίες πια;...
[list:2nvxjzvk]Πες μου ΜΙΑ, κι εγω θα αναιρεσω οτι εχω πει [/list:u:2nvxjzvk][list:2nvxjzvk]Αυτοι που σε καλουν πισω για πχ φρενα, καποιοι αλλοι σε καλουν για αναρτηση.Μη πιανομαστε απ τις λεξεις.Αν πχ η ΑΤΕ βγαλει μια παρτιδα 'κακα' τακακια, αυτο τι σημαινει?Οτι η εταιρια ειναι αναξιοπιστη και αναγνωριζουμε μια κορετικη που ειναι της πλακας μονο και μονο επειδη δεν αναγνωριζει τα λαθη της?Μη τρελλαθουμε τελειως!!![/list:u:2nvxjzvk]>Δεν παει έτσι, με απλά μαθηματικά του στυλ 'τόσες μονάδες επί τόσες πιθανότητες η κάθε μονάδα ίσον τόσο, άρα... ανάκληση ή όχι ανάκληση'!! Πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένος λόγος και μάλιστα αρκετά σοβαρός για να φέρεις τον αγοραστή στο συνεργείο πριν την ώρα του σέρβις
[list:2nvxjzvk]Ξερεις εσυ καποιον που να ανακαλει για πλακα?Ο ορος 'ανακληση' στοιχιζει κατι εκατομυρια σε ενα εργοστασιο, κι αυτο για να εξασφαλιστει το κυρος και η υπευθυνοτητα [/list:u:2nvxjzvk][list:2nvxjzvk]Οσο αυξανεις την τεχνολογια και την πολυπλοκοτητα σε ενα προιον(ηλεκτρικα, κλιματισμος,cd klp) τοσο αυξανεις και τις πιθανοτητες να παρουσιασει βλαβη.Ακομα και στην γραμμη παραγωγης.Τοσο δυσκολο ειναι?[/list:u:2nvxjzvk]>Αν θες εξήγησέ το γιατί έχω την εντύπωση ότι είσαι λίγο υπερβολικός... ΣΕΒΑΣΜΟΣ για μένα είναι να ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να καλέσεις τον άλλο πίσω, επειδή του έδωσες αυτό ακριβώς για το οποίο πλήρωσε.
Δηλαδή σε τι επίπεδο αξιοπιστίας θα έπρεπε να φτάνει κατά τη γνώμη σου το κάθε εξάρτημα π.χ. ενός πυραύλου που προορίζεται για διαστημικά ταξίδια για να μην γίνει 'ανάκληση' πριν την εκτόξευση; Πόσα σπίρτα στο δισεκατομμύριο θα επιτρέπεται να είναι σκάρτα για να θεωρείται αξιόπιστη η εταιρία που τα φτιάχνει; Πόσα CD-R, κλπ; Μήπως πρέπει ως κατασκευαστές να τους φέρνουμε όλους πίσω έναν-έναν μέχρι να φτιάξουμε το 'τέλειο προϊόν', άσχετα πόσο σοβαρά είναι τα ελατώματά του;! Και θα είναι και υπέρ μας η ταλαιπωρία του κοσμάκη, η οποία οφείλεται σε δικό μας λάθος;!...
Έχουμε ξεφύγει, νομίζω. Προσωπική μου άποψη.
[list:2nvxjzvk]Μα δεν καταλαβα?Ναι μεν το πληρωσες, αλλα δεν στο επισκευαζει δωρεαν?Δεν αναγνωριζει το λαθος του?Εσυ στη δουλεια σου δεν κανεις λαθη?[/list:u:2nvxjzvk][list:2nvxjzvk]Και μια και αναφερες τη λεξη 'πυραυλος', δες τι λαθη η αστοχιες υλικου γινονται στα αεροπλανα, ενας τομεας οπου ο ελεγχος ξεπερναει καθε προηγουμενο.Το ανθρωπινο λαθος δεν προκειτε να εξαλειφθει ΠΟΤΕ.Και δεν ειναι επιπεδο αξιοπιστιας που πρεπει να φτασει μια εταιρια.Πχ η TDK που βγαζει cd, τι ειναι για σενα?Δεν ειναι μια αξιπρεπεστατη και σοβαρη εταιρια?Τωρα εαν τυχει να βρεις στα τοσα μυρια κιβωτια, και 100 που ειναι ελατωματικα, αυτο τι σημαινει?Οτι η εταιρια ειναι της πλακας?Αλλο το τελειο προιον και αλλο το ελατωμα που θα παρουσιαστει σε μια παρτιδα[/list:u:2nvxjzvk][list:2nvxjzvk]Θα σκασω, δεν αντεχω αλλο [/list:u:2nvxjzvk]
-
Γνώμη μου είναι πως ενισχύεται η εικόνα ενός κατασκευαστή που έχει τη δύναμη να ανακαλέσει τα αυτοκίνητά του και να διορθώσει ένα πρόβλημα, προτού αυτό γίνει εκνευριστικό ή επικίνδυνο για τον οδηγό και τους επιβάτες.
-
Οι ανακλησεις γινονται με οικονομικα κριτηρια απο τις εταιριες.
Ποσο θα στοιχισει να το διορθωσουμε; ποσο Α
Ποσο θα στοιχισει σε αποζημιωσεις στα δικαστηρια; ποσο Β
Αν το Β ειναι μεγαλυτερο απο το Α τοτε προχωρουν σε ανακληση,αν οχι τοτε αφηνουν τους παθοντες να αποδειξουν σε δικαστηρια οτι φταιει η εταιρια (περνανε χρονια και χρονια) και περιμενουν μηπως δεχτουν οι παθοντες μια μικρη αποζημιωση για να αποφυγουν ολη την ταλαιπωρια των δικαστηριων.
Και στηριζονται πολυ στην στατιστικη:ποσες φορες μπορει να παρουσιστει το δεδομενο προβλημα ,τι συνεπειες θα εχει ,μπορει να αποδειχθει κατασκευαστικο προβλημα.
Γνωμη μου. -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
...αν με καλέσουν για να μου φτιάξουν τέτοιο πρόβλημα ενώ θα μπορούσα να είχα ήδη σκοτωθεί ΦΥΣΙΚΑ και δεν θα το βάλω στα υπέρ της εταιρίας. Δεν είμαι και τόοοσο θύμα πια!
Άλλο ενδιαφέρον κι άλλο ανευθυνότητα. Δηλαδή αυτοί που φτιάχνουν σωστά τα φρένα ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ και δε σε καλούν πίσω τι είναι, κ@φροι;... Ή μήπως δεν υπάρχουν τέτοιες εταιρίες πια;...
Πες μου ΜΙΑ, κι εγω θα αναιρεσω οτι εχω πει Αυτοι που σε καλουν πισω για πχ φρενα, καποιοι αλλοι σε καλουν για αναρτηση.Μη πιανομαστε απ τις λεξεις.Αν πχ η ΑΤΕ βγαλει μια παρτιδα 'κακα' τακακια, αυτο τι σημαινει?Οτι η εταιρια ειναι αναξιοπιστη και αναγνωριζουμε μια κορετικη που ειναι της πλακας μονο και μονο επειδη δεν αναγνωριζει τα λαθη της?Μη τρελλαθουμε τελειως!!!
Ώπα, πήρες φόρα φίλε G60!! Θεωρείς ότι δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΜΙΑ εταιρεία που να έχει βγάλει στην παραγωγή μοντέλο αυτοκινήτου το οποίο δεν ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να 'φάει ανάκληση';... Πως ΟΛΑ τα μοντέλα που κυκλοφορούν στους δρόμους μας θα έπρεπε οι εταιρείες που τα κυκλοφόρησαν πέρα απο τα προγραμματισμένα σέρβις να τα καλέσουν πίσω για να τους αλλάξουν τα προβληματικά εξαρτήματα που κατά πάσα πιθανότητα τους έβαλαν;.... Αυτό λες; Αν ναι (και μπορείς να το στηρίξεις με στοιχεία) τότε πάω πάσο! Πάμε ΟΛΟΙ μας για ανάκληση!!!!!!
Αν όχι, δέχεσαι ότι υπάρχουν και μοντέλα (ανάμεσα στα εκατοντάδες ή χιλιάδες της αγοράς) τα οποία δεν παρουσιάζουν προβλήματα που τα καθιστούν προβληματικά κι επικίνδυνα και τα οποία δεν χρειάζεται να 'φάνε ανάκληση'. Ναι ή όχι; To μόνο που λέω εγώ είναι ότι για εμένα οι κατασκευαστές αυτών των μοντέλων αξίζουν τα πραγματικά συγχαρητήρια και ΟΧΙ αυτοί που κάνουν τη στραβή και τη διορθώνουν εκ των υστέρων για να μη φάνε τη μήνυση. Φυσικά χειρότεροι όλων είναι αυτοί που κάνουν τη στραβή και δε νοιάζονται, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα που προσπαθώ να εξηγήσω.
Ξερεις εσυ καποιον που να ανακαλει για πλακα? Ο ορος 'ανακληση' στοιχιζει κατι εκατομυρια σε ενα εργοστασιο, κι αυτο για να εξασφαλιστει το κυρος και η υπευθυνοτητα
Για πλάκα όχι. Είναι πολύ εύκολο όμως να σου πει η 'Χ' εταιρεία 'έλα να στο τσεκάρουμε γιατί μπορεί να έχει πρόβλημα το ABS', να πας εσύ εκεί, να φας το χρόνο σου, και το μόνο που να εισπράξεις να είναι μια διαφήμιση (αν μάθουμε να το βλεπουμε όλοι όπως εσύ) της 'υπευθυνότητας' της εταιρείας. Μπορούν μάλιστα να σου πουν και ότι είχε πράγματι πρόβλημα και το έφτιαξαν και να φύγεις ικανοποιημένος! Ή ότι 'αναβάθμισαν το software'...
Αν δεν υπήρχε η απειλή της μήνυσης τα πιθανά ελατωματικά εξαρτήματα θα διορθώνονταν στο σέρβις ή στη γραμμή της παραγωγής. Υπευθυνότητα και κύρος; Θα μου επιτρέψεις να μην το βλέπω έτσι.
Μα δεν καταλαβα?Ναι μεν το πληρωσες, αλλα δεν στο επισκευαζει δωρεαν?Δεν αναγνωριζει το λαθος του?Εσυ στη δουλεια σου δεν κανεις λαθη?
- Όχι, δεν κάνω λάθη στη δουλειά μου. Απλά δεν έχω την πολυτέλεια.
- Φυσικά και δεν το επισκευάζει δωρεάν, εκτός κι αν ο δικός σου χρόνος και η ταλαιπωρία δεν κοστίζει τίποτα. Ή αν έρθει και το πάρει ο ίδιος και σου αφήσει άλλο για να κινείσαι μέχρι να διορθώσει το λάθος του. Τότε ίσως.
- Σέβεσαι περισσότερο (α) τη γυναίκα που ΔΕ σε απατά, ή (β) αυτή που σε απατά, στο λέει, και σου ζητάει να επανορθώσει; Ελπίζω να κατάλαβες τουλάχιστον τι προσπαθω να πω.
Θα σκασω, δεν αντεχω αλλο
Καλά βρε συ, πως κάνεις έτσι;!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Οι ανακλησεις γινονται με οικονομικα κριτηρια απο τις εταιριες.
Ποσο θα στοιχισει να το διορθωσουμε; ποσο Α
Ποσο θα στοιχισει σε αποζημιωσεις στα δικαστηρια; ποσο Β
Αν το Β ειναι μεγαλυτερο απο το Α τοτε προχωρουν σε ανακληση,αν οχι τοτε αφηνουν τους παθοντες να αποδειξουν σε δικαστηρια οτι φταιει η εταιρια (περνανε χρονια και χρονια) και περιμενουν μηπως δεχτουν οι παθοντες μια μικρη αποζημιωση για να αποφυγουν ολη την ταλαιπωρια των δικαστηριων.
Και στηριζονται πολυ στην στατιστικη:ποσες φορες μπορει να παρουσιστει το δεδομενο προβλημα ,τι συνεπειες θα εχει ,μπορει να αποδειχθει κατασκευαστικο προβλημα.
Γνωμη μου.Συμφωνώ απολύτως, Βασίλη.
Όχι και να μας ζητάνε μετά και δάφνες που 'μας το έφτιαξαν τσάμπα'!!! Εκεί καταντήσαμε;...
-
Ένα σύγχρονο αυτοκίνητο αποτελείται από χιλιάδες εξαρτήματα
που συνδέονται μεταξύ τους και αλληλεπιδρούν.Όσο εξαντλητικές και να είναι οι δοκιμές από πλευράς κατασκευαστή
δεν είναι δυνατό να καλύφτούν όλες οι πιθανές συνθήκες που δύναται
να αντιμετωπίσει ένα όχημα.Η ανάκληση όταν το πρόβλημα άπτεται της ασφάλειας των επιβαινόντων
(έμμεσα όπως στη περίπτωση δυσλειτουργίας του κλιματισμού υπό ορί-
σμένες συνθήκες που δύναται να δημιουργήσει δυσφορία στον οδηγό
με αποτέλεσμα να μείωση το επίπεδο της προσοχής του είτε άμμεσα
όπως δυσλειτουργία των φρένων) είναι (κατά τη γνώμη μου) απαιτητή
και καθόλου δεν βλάπτει την εικόνα της εταιρίας. Αντίθέτως μάλιστα
δείχνει ότι η εταιρία προσφέρει το after sales service και έχει τη δυνα-
τότητα να παρακολουθεί τη πορεία του οχήματος.Στη περίπτωση που το πρόβλημα δεν άπτεται της ασφάλειας μία ανάκληση
ίσως να μην είναι και αναγκαία εφόσον στο επόμενο service τα συνεργεία
έχουν ενημερωθεί ώστε να προβούν στις αναγκαίες ενέργιες ώστε να
εκλείψει το πρόβλημα.Ένα βασικό πρόβλημα που εγείρεται στη προκειμένη περίπτωση είναι το
κατά πόσον όλοι οι ιδιοκτήτες οχημάτων συντηρούν τα οχήματα τους
σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Αν το ποσοστό των ιδιοκτητών που
συντηρούν τα οχήματα τους εκτός των άμεσα ελεγχόμενων ή και
συνεργαζόμενων με την εταιρία συνεργίων είναι υψηλό μία ανάκληση
στη περίπτωση αυτή θα μπορούσε να κριθεί αναγκαία ώστε να προσφέρε-
ται σε κάθε ιδιοκτήτη υψηλό επίπεδο υπηρεσιών.
Ανακλήσεις.