-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Από πότε τα 5τάχυτα δεν συγκρίνονται με τα 6τάχυτα;Θεωρητικά μπορείς να συγκρίνεις και αγγούρια με ντομάτες!... Συγκρίνονται, αλλά το αποτέλεσμα της σύγκρισης είναι a priori άχρηστο! Στο τέλος θα μας πεις ότι το Punto του '95 με τα 60 άλογα που έβγαινε 6-τάχυτο πήγαινε καλύτερα από το αντίστοιχο Punto με τα 75 άλογα επειδή είχε καλύτερη reprise στα 60-80...
Ακόμα και με 5η σχέση να τα συγκρίνεις πάλι 2'' διαφορά έχουν
Όχι με το Outlander...
Επιπλέον, ποιος μας λέει ότι εκεί που το RAV4 κινείται με 5η, το Tiguan κινείται αποκλειστικά με 6η?
Το Tiguan πιάνει τελική ταχύτητα με 5η & 6ηΠίστεψέ με, αν έχεις 6η θα πηγαίνεις με 6η...
-
outlander με τα χιλια!!!
Προσφερει τα περισσοτερα extra στην καλυτερη τιμη.
Οσο για την συγκριση με το tiguan , το μονο που περνω σαν σωστο, ειναι το 0-100 και το 0-1000. (οι διαφορες ειναι αμελητεες)
Τις ρεπριζ τις βρισκω αδικες, επειδη παρολες τις αμφιβολιες που εχεις για το 5χυτο σε σχεση με το 6χυτο, εγω συμφωνω με τους αλλους
Sorry αλλα τη γνωμη μας λεμε και δεν εχουμε να λυσουμε τιποτα διαφορεςΤο μονο μειωνεκτημα του outlander, ειναι το κυβικα του.
Θα μπορουσε να ειναι 2-3 κυβικα λιγοτερο ΜΟΝΟΝ , και να πληρωνε στην κατηγορια του 2λιτρου.
Οσο για τον Σαρακακη, ειναι κατι που δεν θα με εκανε να μην παρω το outlander.
Εξαλου στην Πατρα μενω, και δεν θα κανω νταραβερια μαζι του ποτε.
Ο πατρινος αντιπροσωπος ειναι σωστος ανθρωπος.
Τα 7 χρονια σε σχεση με τα 2 , δεν σας λενε τιποτα?
Οκ , ειναι ομορφο αυτοκινητο το tiguan και εαν ειχε καλυτερο πορτμπαγκαζ, ισως περιμενα το 2λιτρο με τα 200 αλογα για να το παρω.
Ετσι ομως δεν μου κανει. -
Ο χρήστης stefanos patra έγραψε:
Οσο για την συγκριση με το tiguan , το μονο που περνω σαν σωστο, ειναι το 0-100 και το 0-1000. (οι διαφορες ειναι αμελητεες)Συμφωνούμε
Τις ρεπριζ τις βρισκω αδικες, επειδη παρολες τις αμφιβολιες που εχεις για το 5χυτο σε σχεση με το 6χυτο, εγω συμφωνω με τους αλλους
Εδώ δεν κατάλαβα τι εννοείς... οι ρεπρίζ είναι όντως άδικες, αλλά το υπόλοιπο τι σημαίνει?...
Οκ , ειναι ομορφο αυτοκινητο το tiguan και εαν ειχε καλυτερο πορτμπαγκαζ, ισως περιμενα το 2λιτρο με τα 200 αλογα για να το παρω. Ετσι ομως δεν μου κανει.
Το 2λιτρο με τα 170 άλογα νομίζω θα εμπίπτει στην οικονομική κατηγορία του thread (35.000, βλ. τίτλο)
Και για να ξεκαθαρίσω κάτι:
Φυσικά και πιστεύω ότι το 6-τάχυτο κιβώτιο είναι μεγάλο προσόν για οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Αλίμονο...! Απλά, επειδή έχω και προσωπική εμπειρία, δεν πιστεύω ότι ένα αυτοκίνητο είναι συνολικά πιο γρήγορο όταν έχει 6-τάχυτο κιβώτιο (από ένα αντίστοιχο 5-τάχυτο) παρόλο που οι μετρήσεις στις ρεπρίζ μπορεί να δείχνουν κάτι τέτοιο... -
Γιατι δεν μιλατε για outlander me CVT εξαταχυτο σειριακο και αυτακια στο τιμονι.800£ παραπανω ειναι .....αξιζει.
Οταν το παιρνει η γυναικα σου θα τις λες βαλτο στο D και μην το ξαναπειραξεις.
Οταν το παιρνεις εσυ θα το σκιζεις με το σειριακο πανω στο τιμονι ...playstation...
-
Ο χρήστης hellogadgetman78 έγραψε:
Γιατι δεν μιλατε για outlander me CVT εξαταχυτο σειριακο και αυτακια στο τιμονι.800£ παραπανω ειναι .....αξιζει.Οταν το παιρνει η γυναικα σου θα τις λες βαλτο στο D και μην το ξαναπειραξεις.
Οταν το παιρνεις εσυ θα το σκιζεις με το σειριακο πανω στο τιμονι ...playstation...
Σωστόοοοοοοοοοος.... όντως αξίζει και με το παραπάνω. Και σε σειριακό mode έχει 6 προεπιλεγμένες σχέσεις!...
-
Ο χρήστης vanorton έγραψε:
Θεωρητικά μπορείς να συγκρίνεις και αγγούρια με ντομάτες!... Συγκρίνονται, αλλά το αποτέλεσμα της σύγκρισης είναι a priori άχρηστο! Στο τέλος θα μας πεις ότι το Punto του '95 με τα 60 άλογα που έβγαινε 6-τάχυτο πήγαινε καλύτερα από το αντίστοιχο Punto με τα 75 άλογα επειδή είχε καλύτερη reprise στα 60-80...Βασικά δεν μπορείς να συγκρίνεις αγγούρια με ντομάτες.
Εδώ όμως συγκρίνουμε ομοειδή πράματα, ή αλλιώς αυτοκίνητα του ΙΔΪΟΥ τύπου ΑΛΛΑ με διαφορετικά χαρακτηριστικά.
Έτσι όπως το θέτεις λοιπόν είναι άχρηστα ΟΛΑ τα αποτελέσματα όταν:
1- κάποιο έχει μόνιμη τετρακίνηση σε αντίθεση με τα υπόλοιπα
2- κάποιο είναι turbo σε αντίθεση με τα υπόλοιπα
3- κάποιο ζυγίζει 1 τόνο παραπάνω σε σχέση με τα υπόλοιπα
4- κάποιο έχει 1.000+ κυβικά εκατοστά μικρότερη μηχανή από τα υπόλοιπα
5- κάποιο έχει 1 σχέση παραπάνω από τα υπόλοιπα
6- κάποιο έχει αυτόματο κιβώτιο σε σχέση με τα υπόλοιπα
7- ....βάλε ότι θέλειςΑλλά αυτό είναι άτοπο επειδή δεν γίνεται να έχουμε αυτοκίνητα με ΙΔΙΑ χαρακτηριστικά παντού.
Γίνεται όμως να έχουμε αυτοκίνητα του ΙΔΪΟΥ τύπου (SUV) αλλά με χαρακτηριστικά τέτοια που σε άλλους τομείς θα κερδίζει το ένα και σε άλλους τομείς κάποιο άλλο.
-
dpolal:
Έχεις απόλυτο δίκιο. Σαφώς και μπορούμε να τα συγκρίνουμε όλα αυτά. Στο κάτω-κάτω πώς τελικά θα επιλέξουμε κάποιο...? Η έκφραση αγγούρια-ντομάτες ήταν υπερβολή.
Δεν είπα σε καμμία περίπτωση ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ένα αυτοκίνητο με 5-τάχυτο κιβώτιο με ένα άλλο με 6-τάχυτο. Κάλλιστα μπορούμε, και μάλλιστα αυτό με τις 6 ταχύτητες έχει το πλεονέκτημα (μακάρι να είχαν όλα 6 ταχύτητες...!).
Αυτό που είπα είναι ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε άμεσα τις ρεπρίζ (συγκεκριμένα τις ρεπρίζ!) ενός 5-τάχυτου με τις ρεπρίζ ενός 6-τάχυτου αυτοκινήτου γιατί δεν αναφέρονται σε κάτι πρακτικά όμοιο (έφερα ένα παράδειγμα σε προηγούμενο post).
Απο 'κει και πέρα, συνολικά, το 6-τάχυτο κιβώτιο (κατά τη γνώμη μου) είναι πολύ καλύτερο από το 5-τάχυτο. Χωρίς αμφιβολία!...
-
Ο χρήστης vanorton έγραψε:
Τις ρεπριζ τις βρισκω αδικες, επειδη παρολες τις αμφιβολιες που εχεις για το 5χυτο σε σχεση με το 6χυτο, εγω συμφωνω με τους αλλους
Εδώ δεν κατάλαβα τι εννοείς... οι ρεπρίζ είναι όντως άδικες, αλλά το υπόλοιπο τι σημαίνει?...
Οκ το ιδιο λεμε.
Συμφωνω με εσενα και τους αλλους, και δεν συμφωνω με το μελος technik που λεει οτι δεν ειναι δικαιο να συγκρινεις 5χυτο με 6χυτο στις ρεπριζ με την ιδια ταχυτητα.Οσο για το cvt, επειδη πιστευω οτι ειναι καλυτερο απο το manual, αυτο παραγγειλα
Το Μαρτιο θα ποσταρω εντυπωσεις!! -
stefanos patra:
Περιμένουμε τις εντυπώσεις σου λοιπόν. Ελπίζω ωστόσο να υπάρξει CVT για test drive μέχρι το Μάρτιο...! Στο Internet έχω βρει test για το CVT αλλά μόνο με τον 3.0V6 κινητήρα. Αλήθεια, θα έρθει αυτό στην Ελλάδα...?
-
το tiguan εχει τετρακινηση;
-
Ο χρήστης aekara21 έγραψε:
το tiguan εχει τετρακινηση;Ναι, έχει κεντρικό διαφορικό τύπου Haldex (το γνωστό από το Golf σύστημα τετρακίνησης '4motion').
-
Ο χρήστης vanorton έγραψε:
Από πότε τα 5τάχυτα δεν συγκρίνονται με τα 6τάχυτα;
Θεωρητικά μπορείς να συγκρίνεις και αγγούρια με ντομάτες!...
Ξεχνάς κάτι βασικό. Δεν είναι θέμα δίκαιης ή άδικης σύγκρισης. Είναι καθαρά και ΜΟΝΟ θέμα επιλογής του εργοστασίου
Έτσι αποφάσισε να το βγάλει στην αγορά, έτσι και θα συγκριθεί. Αγγούρια με ντομάτες είναι αυτό;
Δε στέκουν υποθέσεις του τύπου 'αν είχε 5 σχεσεις, αν είχε 6 σχέσεις...'ΥΓ. Και όσο για το RAV4 που μιλούσαμε, ναι είναι πολύ πιο αργό από το Tiguan και σε σύγκριση με τη 'λάθος 6η' και εν συγκρίσει με τη 'σωστή 5η'
-
technik:
Πώς να σου το εξηγήσω...
Είναι σαν να λες π.χ. 'Το Α με 3η ταχύτητα στον κόφτη πιάνει 140χλμ/ώρα ενώ το Β με 3η ταχύτητα στον κόφτη πιάνει 130 χλμ/ώ'... Ε, και? Δε μας λέει κάτι αυτό τελικά...
Σαφώς και μπορούν να συγκριθούν και σαφώς το 6άρι είναι καλύτερο από το 5άρι. Οι χρόνοι των ρεπρίζ όμως δεν είναι συγκρίσιμοι, δηλαδή δε μας βοηθούν να βγάλουμε το συμπέρασμα 'ποιο αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο στις επιταχύνσεις εν κινήσει'...
Διάβασε και τα τελευταία post... Νομίζω δεν υπάρχει θέμα αντιπαράθεσης.
-
Aφήστε τις ρεπρίζ και δώστε την απάντησή σας στο φλέγον θέμα...
θα βγει ποτέ το Τiguan 1,4 με αυτόματο κιβώτιο?
Αν ναι πότε και με ποιό? -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Aφήστε τις ρεπρίζ και δώστε την απάντησή σας στο φλέγον θέμα...θα βγει ποτέ το Τiguan 1,4 με αυτόματο κιβώτιο?
Αν ναι πότε και με ποιό?Κάπου έχει πάρει το μάτι μου ότι οι κινητήρες TSI (με μηχανικό υπερ/στή και υπερ/στή καυσαερίων) δε συνδυάζονται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταυτόχρονα. Δεν ξέρω όμως τίποτα παραπάνω... Ίσως κάποιος άλλος ξέρει να μας διαφωτίσει...
-
Ο χρήστης vanorton έγραψε:
. Οι χρόνοι των ρεπρίζ όμως δεν είναι συγκρίσιμοι, δηλαδή δε μας βοηθούν να βγάλουμε το συμπέρασμα 'ποιο αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο στις επιταχύνσεις εν κινήσει'...Κι αυτό είναι σίγουρα το Tiguan!
Κι αν σε προβληματίζουν τα νούμερα στην 5η/6η ταχύτητα στο κιβώτιο, μια ματιά στις ρεπρίζ με 3η/4η ταχύτητα
και φαίνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ ποιό είναι πιο γρήγορο... Ή μήπως εκεί δε γίνονται προσπεράσεις; -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Κι αν σε προβληματίζουν τα νούμερα στην 5η/6η ταχύτητα στο κιβώτιο, μια ματιά στις ρεπρίζ με 3η/4η ταχύτητα
και φαίνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ ποιό είναι πιο γρήγοροΣυνολικά η κλιμάκωση ενός 6-τάχυτου είναι διαφορετική από αυτήν ενός 5-τάχυτου. Αυτό, επομένως, αφορά και την 3η και την 4η...
Ας μη συνεχίσουμε όμως τη συζήτηση για τις ρεπρίζ, νομίζω δε βγάζει πουθενά και κουράζουμε και τους υπόλοιπους... Ας κρίνει ο καθένας από αυτά που διαβάζει...
-
Ο χρήστης vanorton έγραψε:
Κι αν σε προβληματίζουν τα νούμερα στην 5η/6η ταχύτητα στο κιβώτιο, μια ματιά στις ρεπρίζ με 3η/4η ταχύτητα
και φαίνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ ποιό είναι πιο γρήγοροΣυνολικά η κλιμάκωση ενός 6-τάχυτου είναι διαφορετική από αυτήν ενός 5-τάχυτου. Αυτό, επομένως, αφορά και την 3η και την 4η...
Ας μη συνεχίσουμε όμως τη συζήτηση για τις ρεπρίζ, νομίζω δε βγάζει πουθενά και κουράζουμε και τους υπόλοιπους... Ας κρίνει ο καθένας από αυτά που διαβάζει...
Επομένως και τα νούμερα των 4Τ είναι λάθος, εφόσον δεν υφίσταται σύγκριση. Τότε προς τι το άρθρο και οι μετρήσεις;
-
technik...το έχεις κουράσει το θέμα. Ο κάθε ένας με ό,τι έχει γραφτεί μπορεί να βγάλει το συμπέρασμά του.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
technik...το έχεις κουράσει το θέμα. Ο κάθε ένας με ό,τι έχει γραφτεί μπορεί να βγάλει το συμπέρασμά του....όταν δεν μπορούμε να δούμε ούτε τα αυτονόητα
Το 1.4 δέ θα βγεί με αυτόματο κιβώτιο
Μεσαίο SUV με γύρω στα 35.000 ευρώ. Ψηφίστε!