Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot RCZ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot RCZ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 38
    • 39
    • 2 / 39
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    768
    1960
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      michael-amott last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petros last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hrdoukas last edited by

          overdesigned... το αποκορύφωμα του λάθος δρόμου που έχει πάρει η PUG κτγμ τα τελευταία χρόνια
          δείτε το 406 coupe (για να μην πω και το 404 coupe) που με απλές γραμμές σε κάνει να εκσπερματώνεις
          Η Peugeot τώρα τελευταία το γύρισε στις στοματάρες και τις μουράκλες.
          Το 907 coupe το οποίο υποτίθεται οτι εγκαινίαζε την καινούργια σχεδιαστική τάση της εταιρίας κατά βαση στηρίζεται σε κλασσικές γραμμές και δεν έχει τόσο έντονα τα χαρακτηριστικά της μουράκλας γι'αυτό και είναι κουκλί.
          Με το 308 RC Z πιστεύω οτι το παράκανε...
          παρεμπιπτόντως... είναι τιμόνι τώρα αυτό για σπορ αυτοκίνητο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            drdino last edited by

            Ο χρήστης dinos.v έγραψε:
            ο τριτος..το ταμπλο θα μπορουσε να μπει σε αυτοκινητο παραγωγης

            ανετα..απο τα τωρινα των 207 307 κλπ ειναι πιο φαντεζι...

            οσο για το εξωτερικο...που ειναι αυτος ο pininfarina τελοςπαντων...????

            Το ταμπλό **είναι ** σχεδόν ολόκληρο από αμάξι παραγωγής.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              birdienumnum last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:

              ο τριτος..το ταμπλο θα μπορουσε να μπει σε αυτοκινητο παραγωγης

              ανετα..απο τα τωρινα των 207 307 κλπ ειναι πιο φαντεζι...

              Το ταμπλό **είναι ** σχεδόν ολόκληρο από αμάξι παραγωγής.

              Mε μόνη διαφορά το φινίρισμα του πλαστικού της κεντρικής κονσόλας, τον μεσαίο αεραγωγό (που έχει ρολόι) και τα graphics των ρολογιών του πίνακα οργάνων.

              Ένα Opel παραγωγής, ή ένα Ford είναι πολύ πιο ενδιαφέροντα. ε?

              οσο για το εξωτερικο...που ειναι αυτος ο pininfarina τελοςπαντων...????

              Χαντακώνει αυτοκίνητα άλλων κατασκευαστών (με την ιδιαίτερα αξιόπιστη γραμμή παραγωγής που έχει)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dr_michael last edited by

                Υπάρχει καμιά πρόβλεψη για το πότε και το αν;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nik_marin last edited by


                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    panos7 last edited by

                    Πληροφοριες για κινητηρες εχουμε?
                    Ποτε βγαινει παραγωγη??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      j-marr last edited by

                      δεν είναι σιγουρο οτι θα μπει στην παραγωγή (δεν υπάρχει κάτι επίσημο)

                      Peugeot 308 RC-Z Destined for Production
                      Not official but very likely

                      Peugeot leadership changed in early November and the reigns are now in Christian Streiff's hands. The former Airbus CEO is a confident man and his decisions (will) reflect that, with the first of those decisions being the Peugeot 308 RC-Z going into production.

                      MotorLegend claims to have good reason to believe that Magna Steyr in Austria will build the Audi TT competitor, but PSA has not released an official statement in the matter so Bertone, Karmann and Heuliez might still snatch the order up.

                      The 308 RC-Z is based on the PF2 platform, also found under the Peugeot 308 and Citroen C4. For now the 308 RC-Z is powered by the 207 RC 1.6 liter THC engine producing 218 hp, an additional 43 hp over the 207 RC, but it is safe to assume more engines will be made available.

                      The 308 RC-Z weighs a respectable 1,200 kg , mainly due to weight saving tricks like using aluminium suspension components, carbon fibre trim and a polycarbonate rear window.

                      MotorLegend is expecting to see the first 308 RC-Z's by 2009.

                      Πηγή:
                      http://www.worldcarfans.com/9071213.011 ... production

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vengas last edited by

                        Ο χρήστης j.marr έγραψε:

                        ακριβως ετσι ειναι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spike last edited by

                          Price: £17,500-£26,000
                           
                          Engine: 1.6-litre 4cyl turbo
                           
                          Power: 215bhp
                           
                          0-62mph: 7.0 seconds
                           
                          Top speed: 146mph
                           
                          Economy: 38mpg (est)
                           
                          CO2: 160g/km (est)
                           
                          Kerbweight: 1,350kg
                           
                          Standard equipment: Leather seats, air-conditioning, six-speed gearbox, satellite navigation, anti-lock brakes, ESP stability control
                           
                          On sale: 2009
                          




                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Πολύ μυστήριο (over)design, αλλά μπράβο! Επιτέλους κάτι μη τετριμμένο!

                            Και με λιγότερα άλογα, μια χαρά θα είναι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              neos last edited by

                              Περιμένουν με αυτό το πράγμα να χτυπήσουν το TT ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spike last edited by

                                περι ορέξεως ....κολοκυθόπιτα...

                                εμένα μου αρέσει πολύ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  neos last edited by

                                  Θα πρέπει να βγει πολύ προσεγμένο για να έχει ελπίδες στην αγορά γιατί πάει να σφετεριστεί ακόμα και σε σχεδίαση το μοντέλο που ορίζει 2 γενιές τώρα κατά κάποιο τρόπο την κατηγορία (ΤΤ). Άμα έχει και ημιάκαμπτο, κλάφτα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dr_michael last edited by

                                    Αν είναι σημαντικά πιο φτηνό από το ΤΤ, μπορεί να το χτυπήσει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Πολύ αρνητικο καμπερ στον πίσω αξονα βλέπω,ή κανω λαθος;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                                        Πολύ αρνητικο καμπερ στον πίσω αξονα βλέπω,ή κανω λαθος;

                                        Μάλλον λάθος κανεις. Το σχήμα του φτερού πρέπει να φταίει γι' αυτή την εντύπωση. Όχι ότι αποκλείεται δηλαδή.

                                        Το αυτοκίνητο σχεδιαστικά είναι απίθανο πάντως.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Εγώ δεν πήρα καμία τέτοια εντύπωση πάντως για τον πίσω άξονα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            madox last edited by

                                            Ελπιζω να μην τα αλλαξουν οταν μπει στην παραγωγη αν και φερνουν λιγο σε aston(+++1000).Πολυ καλυτερο απο ολα τα cc που παρουσιασε ως τωρα η εταιρια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 2 / 39
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr