-
4/4 λοιπον...ακομη καλυτερα τοτε.
Ειναι και αυτο μια προοδος.
Περυσι ειχε στειλει καποια αισιοδοξα μηνυματα το accent με τον loix αλλα φετος δυστυχως πατωσε για τα καλα...και μετα το νεο Fabia μαλλον δεν θα αντεξει.
Κριμα εκαναν ονειρα και για 4αδα φετος οι Κορεατες.... -
Pedia as anteksoume mexri to Septemvri na doume tis ekseliksis ke meta na krinoume !!
-
Νομίζω ότι καλά το διάβασα. Ο κ.Wilson δηλώνει ότι δεν είναι 100% σίγουρος ότι η ford θα κατέβει στο πρωτάθλημα του 2004. Ϊσως είναι και δηλώσεις τακτικής, μετά από όλη αυτή την αλλαγή κανονισμών που έχει ξυνίσει πολλούς.
Διαβάστε:http://rally.racing-live.com/en/headlines/news/detail/031009013246.shtml -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Νομίζω ότι καλά το διάβασα. Ο κ.Wilson δηλώνει ότι δεν είναι 100% σίγουρος ότι η ford θα κατέβει στο πρωτάθλημα του 2004. Ϊσως είναι και δηλώσεις τακτικής, μετά από όλη αυτή την αλλαγή κανονισμών που έχει ξυνίσει πολλούς.
Διαβάστε:http://rally.racing-live.com/en/headlines/news/detail/031009013246.shtmlΤο διαβασα κ εγω, νομιζω οτι ολα αυτα ειναι οπως λες κ εσυ παιχνιδακια δηλωσεων κ τακτικης. Απλα νομιζω για να καλλιεργουν ενα αβεβαιο κλιμα με συννεφακια απο πανω αρκετα. Κ δεν τους αδικω απο την στιγμη που οπως οι ιδιοι λενε οτι το κοστος του χρονου θ ανεβει με τους 2 εξτρα αγωνες κ ολες τις λοιπες αλλαγες.
Ειμαι περιεργος, ποσο κοστιζει ενας αγωνας πχ για την Peugeot ή Citroen? Aπο την αρχη ως το τελος ας πουμε εκτος Ευρωπης πχ Αργεντινη. Ξερει κανεις να μου πει κατα προσεγγιση;
-
Eγώ πάλι πιστεύω πως όλα αυτά γίνονται για την μάχη των εντυπώσεων μπας και μπορέσουν να βρούν μια φόρμουλα για να μειώσουν κάπως τα έξοδα συμμετοχής μιάς και πατρόνοι δεν υπάρχουν, οι αγώνες έγιναν 16 και σίγουρα οι άνθρωποι δεν το κάνουν για την ψυχή της μανούλας τους το επάγγελμα. Οι απαιτήσεις ειναι εξωπραγματικές, το επίπεδο υψηλότερο απο ποτέ και τα οικονομικά παραμένουν στάσιμα...
όπως καταλαβαίνετε λοιπόν προβλέπεται μάχη Richards+FiA Vs Oμαδάρχες...
Φτάσαμε να μιλάμε για παράγκες και στο WRC...χα! -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Eγώ πάλι πιστεύω πως όλα αυτά γίνονται για την μάχη των εντυπώσεων μπας και μπορέσουν να βρούν μια φόρμουλα για να μειώσουν κάπως τα έξοδα συμμετοχής μιάς και πατρόνοι δεν υπάρχουν, οι αγώνες έγιναν 16 και σίγουρα οι άνθρωποι δεν το κάνουν για την ψυχή της μανούλας τους το επάγγελμα. Οι απαιτήσεις ειναι εξωπραγματικές, το επίπεδο υψηλότερο απο ποτέ και τα οικονομικά παραμένουν στάσιμα...
όπως καταλαβαίνετε λοιπόν προβλέπεται μάχη Richards+FiA Vs Oμαδάρχες...
Φτάσαμε να μιλάμε για παράγκες και στο WRC...χα!Σ΄αυτά όλα να προσθέσουμε και το ότι το παράβολο για τη εγγραφή ενός αγώνα στο ημερολόγιο του ΠΠΡ από την επόμενη χρονιά πρόκειται να αυξηθεί κατά 400%, εκτός αν πρυτανεύσει η λογική την επόμενη βδομάδα που θα συνεδριάσει το Παγκόσμιο Συμβούλιο.
-
Richards+FiA Vs Oμαδάρχες
FIA vs Richards ke omadarxes ine to sosto.
-
Ο χρήστης Simple55 έγραψε:
Σ΄αυτά όλα να προσθέσουμε και το ότι το παράβολο για τη εγγραφή ενός αγώνα στο ημερολόγιο του ΠΠΡ από την επόμενη χρονιά πρόκειται να αυξηθεί κατά 400%, εκτός αν πρυτανεύσει η λογική την επόμενη βδομάδα που θα συνεδριάσει το Παγκόσμιο Συμβούλιο.400%????
Πραγματικά η FIA παλεύει για τη μείωση του κόστους
-
Μπά, πιστεύω πως οι αγώνες δεν έγιναν τυχαία 16...κάπου έβαλε το δαχτυλάκι του o dave. Γιατί αυτό είχε συζητηθεί εάν θυμάστε και στο παρελθόν αλλά δεν ευδοκίμησε ως ιδέα γιατί δεν συμφωνούσαν οι ομάδες. Στο κάτω κάτω αυτός επωφελείται της κατάστασης γιατί θα έχει ποιο πολυ υλικό να πουλήσει...το θέμα όμως πλέον τείνει να κινηθεί γύρω απο τον αριθμό των αυτοκινήτων που θα τρέχουν! εάν είναι να βλέπουμε 15 περάσματα απο wrc's σωθήκαμε! το πολύ πολύ να αρχίσει να δείχνει τα S1600, τους ιδιώτες και πάει λέγοντας για να καλυφθεί ο χρόνος αναμετάδοσης.
Βέβαια υπάρχει και η άλλη λύση του τύπου να μη μετράνε όλοι οι αγώνες του προγράμματος όπως το '96 εάν θυμάμαι καλα που έτρεχαν μόνο τα F2 κλπ.
όπως και να το κάνουμε όμως όλα αυτά ειναι ημίμετρα. Και σίγουρα με ημίμετρα δεν επιβιώνει ένας τέτοιος θεσμός. -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Μπά, πιστεύω πως οι αγώνες δεν έγιναν τυχαία 16...κάπου έβαλε το δαχτυλάκι του o dave. Γιατί αυτό είχε συζητηθεί εάν θυμάστε και στο παρελθόν αλλά δεν ευδοκίμησε ως ιδέα γιατί δεν συμφωνούσαν οι ομάδες. Στο κάτω κάτω αυτός επωφελείται της κατάστασης γιατί θα έχει ποιο πολυ υλικό να πουλήσει...το θέμα όμως πλέον τείνει να κινηθεί γύρω απο τον αριθμό των αυτοκινήτων που θα τρέχουν! εάν είναι να βλέπουμε 15 περάσματα απο wrc's σωθήκαμε! το πολύ πολύ να αρχίσει να δείχνει τα S1600, τους ιδιώτες και πάει λέγοντας για να καλυφθεί ο χρόνος αναμετάδοσης.
Βέβαια υπάρχει και η άλλη λύση του τύπου να μη μετράνε όλοι οι αγώνες του προγράμματος όπως το '96 εάν θυμάμαι καλα που έτρεχαν μόνο τα F2 κλπ.
όπως και να το κάνουμε όμως όλα αυτά ειναι ημίμετρα. Και σίγουρα με ημίμετρα δεν επιβιώνει ένας τέτοιος θεσμός.ton richards den ton simferun oi agones pu ine 16 giati poli apla ta eksoda gia tin kalipsi ton agonon mexikou ke hokaido pu ine poli makria den kaliptonte efkola apo ta dikomata pu tixon pulisi....eksalou to exi dilosi ke o idios oti den tu aresun oi 16 agones...ke oti an i fia ithele 16 eprepe na to kani stadiaka.
-
Ο χρήστης Greg έγραψε:
ton richards den ton simferun oi agones pu ine 16 giati poli apla ta eksoda gia tin kalipsi ton agonon mexikou ke hokaido pu ine poli makria den kaliptonte efkola apo ta dikomata pu tixon pulisi....eksalou to exi dilosi ke o idios oti den tu aresun oi 16 agones...ke oti an i fia ithele 16 eprepe na to kani stadiaka.
Καλά, άλλο τι λέει ο ίδιος κι άλλο τι λένε οι λογιστές του. Οι 'μετοχές' του Ρίτσαρντς με 16 αγώνες στο πρόγραμμα και με δεδομένη την ποιότητα της δουλειάς της ISC δε θα μείνουν στα ίδια...
-
Καλά, άλλο τι λέει ο ίδιος κι άλλο τι λένε οι λογιστές του. Οι 'μετοχές' του Ρίτσαρντς με 16 αγώνες στο πρόγραμμα και με δεδομένη την ποιότητα της δουλειάς της ISC δε θα μείνουν στα ίδια...
distixos den exo pare dose me tus logistes tu richards...kseris kati parapano? exis idea gia to poso kostizi enas agonas na kalifthi tileoptika + GPS tracking se xores opos mexiko ke iaponia???
-
Ο χρήστης Greg έγραψε:
Καλά, άλλο τι λέει ο ίδιος κι άλλο τι λένε οι λογιστές του. Οι 'μετοχές' του Ρίτσαρντς με 16 αγώνες στο πρόγραμμα και με δεδομένη την ποιότητα της δουλειάς της ISC δε θα μείνουν στα ίδια...
distixos den exo pare dose me tus logistes tu richards...kseris kati parapano? exis idea gia to poso kostizi enas agonas na kalifthi tileoptika + GPS tracking se xores opos mexiko ke iaponia???
Όχι, δε γνωρίζω. Θέλεις να μου πεις??? Έστω το κόστος για τους υπόλοιπους αγώνες?... OK, τα μεταφορικά και τα έξοδα διαμονής διαφέρουν από τα αντίστοιχα των αγώνων εντός Ευρώπης, όπως άλλωστε και αυτά για Ν. Ζηλανδία, Αργεντινή και Αυστραλία. Απόσβεση όμως γίνεται (και με το παραπάνω) ακόμα και στους 'μακρινούς' αγώνες από τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Κάπου διάβαζα και για την προσωπική περιουσία του Ρίτσαρντς τα τελευταία δυο χρόνια εξαιτίας ISC - θα το ξαναβρώ. Η τεχνολογία και οι διαδικασίες δεν άλλάζουν. Το GPS tracking το ίδιο σύστημα δορυφόρων (ΝΑVSTAR) χρησιμοποιεί.
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Καλά, άλλο τι λέει ο ίδιος κι άλλο τι λένε οι λογιστές του. Οι 'μετοχές' του Ρίτσαρντς με 16 αγώνες στο πρόγραμμα και με δεδομένη την ποιότητα της δουλειάς της ISC δε θα μείνουν στα ίδια...
distixos den exo pare dose me tus logistes tu richards...kseris kati parapano? exis idea gia to poso kostizi enas agonas na kalifthi tileoptika + GPS tracking se xores opos mexiko ke iaponia???
Όχι, δε γνωρίζω. Μήπως εσύ ξέρεις το κόστος για τους υπόλοιπους αγώνες??? OK, τα μεταφορικά και τα έξοδα διαμονής διαφέρουν από τα αντίστοιχα των αγώνων εντός Ευρώπης, όπως άλλωστε και αυτά για Ν. Ζηλανδία, Αργεντινή και Αυστραλία. Παρόλα αυτά απόσβεση γίνεται και με το παραπάνω (κάπου διάβασα για την προσωπική περιουσία του Ρίτσαρντς - θα το ξαναβρώ) ακόμα και στους 'μακρινούς' αγώνες από τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Η τεχνολογία και οι διαδικασίες δεν άλλάζουν. Το GPS το ίδιο σύστημα δορυφόρων (ΝΑVSTAR) χρησιμοποιεί.
gia to gps tracking omos navloni aeroplano kathe fora na petai pano apo tis idikes...den pezi mono me doriforo
den ipa oti tha ftoxini o richards..apla o idios lei oti tha angasti na miosi to xrono metadosis giati xefevgi ikonomika...tora an thorisume oti o richards ine enas anthropos pu vgeni ke lei diafora gia na perasi i ora i oti den simvulevete tus logistes tu prin milisi tote ok.
-
Ο χρήστης Greg έγραψε:
tora an thorisume oti o richards ine enas anthropos pu vgeni ke lei diafora gia na perasi i ora i oti den simvulevete tus logistes tu prin milisi tote ok.Προσωπικά σε άλλη κατηγορία βάζω το Ρίτσαρντς και σε άλλη τον Ιησού Χριστό... Υπάρχει και πολιτική σε τέτοιου είδους θέματα και κανείς δε λέει ακριβώς αυτό που σκέφτεται. Μην κρίνεις μόνο από τις δηλώσεις.
-
iparxi diafora na min les afto pu skeftese apo to na les pragmata antitheta apo afta pu skeftese...ke sto kato kato ti exi na kerdisi o richards legontas oti den theli 16 agones?
-
Ο χρήστης Greg έγραψε:
gia to gps tracking omos navloni aeroplano kathe fora na petai pano apo tis idikes...den pezi mono me doriforo
Το κόστος πτήσης (έχει και δικά της ελικόπτερα η ΙSC) για τις ημέρες του αγώνα είναι πραγματικά ελάχιστο σε σχέση με τα όσα παίρνουν από τα δικαιώματα.
-
Ο χρήστης Greg έγραψε:
iparxi diafora na min les afto pu skeftese apo to na les pragmata antitheta apo afta pu skeftese...ke sto kato kato ti exi na kerdisi o richards legontas oti den theli 16 agones?Απλό: Να μην τον θεωρήσουμε υπεύθυνο για την αύξηση των αγώνων και τα όσα αυτή συνεπάγεται για τις ομάδες (έξοδα κλπ). Ή δεν 'παίζει' κάτι τέτοιο για ένα ανθρωπο όπως ο Ρίτσαρντς;...
-
Πάντως greg αν βρεις συγκεκριμένα στοιχεία (links κλπ) και νούμερα για το ακριβές κόστος της τηλεοπτικής κάλυψης των αγώνων από την ISC και τα κέρδη από τα δικαιώματά τους ανά αγώνα μπορούμε να το ψάξουμε παραπάνω. Για την ώρα τo ότι ο τελικός στόχος από το σύνολο των αλλαγών που έχουν βαλθεί να φέρουν τα τελευταία χρόνια οι 'αρμόδιοι άρχοντες' του θεσμού είναι η όσο το δυνατό πληρέστερη εμπορικοποίηση του 'τσίρκου WRC' επιβεβαιώνει τις απόψεις μου.
-
Ο χρήστης Greg έγραψε:
distixos den exo pare dose me tus logistes tu richards...kseris kati parapano? exis idea gia to poso kostizi enas agonas na kalifthi tileoptika + GPS tracking se xores opos mexiko ke iaponia???Μάλλον από του χρόνου όποιος οργανωτής θέλει να χρησιμοποιεί το GPS tracking σύστημα της ISC θα πρέπει να το 'νοικιάζει'. Ηδη φέτος υπήρχαν σοβαρές περικοπές εξόδων σε αυτό τον τομέα, ενώ οι Αυστραλοί έχουν αναπτύξει το δικό τους σύστημα (GPS-based) ενώ οι Αργεντίνοι είναι γνωστό πως έχουν ένα δικό τους παλαιότερης τεχνολογίας σύστημα.
WRC-2004