-
wiring loom
slave cilinder
bump steer
inner alu fenders
catches
pull swiches
reverse mounted Tilton master cilinders
bias brake bar
alternator bracket
swirl pot
belmouth
gauge
dash -
από την εμπειρία μου
wiring loom = πλεξούδα
slave cilinder = δευτερεύουσα τρόμπα συμπλέκτη (Δεν ξέρω αν υπάρχει και για φρένο σε κάποια αυτοκίνητα - δεν νομίζω )
bump steer = τι να είναι αυτό? λες να είναι τα ακρόμπαρα? (μάλλον Αμερικάνικο κείμενο κοιτάς)
inner alu fenders = εσωτερικά φτερά ?
catches = κλείστρα
pull swiches = διακόπτες (pull / push είναι αυτοί που μπαινοβγαίνουν, ενώ toggle είναι εκείνοι που ανεβοκατεβαινουν)
alternator bracket = μπράτσο στήριγμα του δυναμό (στην προκειμένη περίπτωση το αμάξι δεν έχει δυναμό αλλά αλτενέιτορ)
gauge = όργανο (στην προκειμένη περίπτωση εννοεί όργανο ταμπλώ και συνήθως θερμοκρασίας, λαδιού, βολτόμετρο κλπ)
dash = ταμπλώ - εννοεί το κάθετο μέρος που πάνω του στηρίζονται τα όργανα, οι διακόπτες κλπ. Αν θέλουμε να πούμε για το πάνω μέρος του ταμπλώ΄, τότε αυτό αναφέρεται σαν dash top
-
Bellmouth???
μήπως είναι κάτι τέτοιο?
http://www.spiralfittings.net/standard bellmouth.htm -
Bellmouth πιστεύω πως είναι και είναι τα 'βεντούρια' που λέμε! (διαχύτες στα ελληνικά!)
Slave cylinders αν μιλάς για σύστημα φρένων είναι τα 'βαρελάκια' στα ταμπούρα (στα δισκόφρενα μπορεί να αναφέρονται έτσι για τα πιστονάκια στο εσωτερικό των δαγκανών-calipers). Οπως λέει και ο γνωρίζων απταίστως την Αγγλικήν βεβαίως βεβαίως, Spitfire, αντίστοιχο κολοκύθι υπάρχει και στους υδραυλικούς συμπλέκτες!Αλήθεια για τι αμάξι είναι (κάνει μπαμ ότι είναι αμερικάνικο το manual);
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Bellmouth πιστεύω πως είναι και είναι τα 'βεντούρια' που λέμε! (διαχύτες στα ελληνικά!)
Slave cylinders αν μιλάς για σύστημα φρένων είναι τα 'βαρελάκια' στα ταμπούρα (στα δισκόφρενα μπορεί να αναφέρονται έτσι για τα πιστονάκια στο εσωτερικό των δαγκανών-calipers). Οπως λέει και ο γνωρίζων απταίστως την Αγγλικήν βεβαίως βεβαίως, Spitfire, αντίστοιχο κολοκύθι υπάρχει και στους υδραυλικούς συμπλέκτες!Αλήθεια για τι αμάξι είναι (κάνει μπαμ ότι είναι αμερικάνικο το manual);
το μανιουαλ κανει μπαμ αλεξανδρε οτι ειναι αμερικάνικο... έχεις δίκιο. Εγώ πιστεύω ότι είναι FORD
τα βαρελάκια στους πίσω τροχούς λέγονται Αγγλιστί rear wheel cylinders
Στο δικό μου έχω μια τρόμπα φρένων (Brake Master Cylinder) μία 'μεγάλη' τρόμπα συμπλέκτη (Clutch Master Cylinder) και μια μικρή τρόμπα συμπλέκτη (Clutch Slave Cylinder) η οποία είναι τοποθετημένη πάνω στη χελώνα του κιβωτίου
παράδειγμα από έναν Ford V8
-
Master είναι ο κύλινδρος που ενεργείς εσύ και slave είναι αυτός που αντιδρά από την ενέργειά σου σε όλα τα υδραυλικά κυκλώματα, Νάσο!
Μάγκα μου τι είναι αυτό το γαϊδούρι; Φορτηγο v8 μήπως;;;
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Master είναι ο κύλινδρος που ενεργείς εσύ και slave είναι αυτός που αντιδρά από την ενέργειά σου σε όλα τα υδραυλικά κυκλώματααν μιλάμε για φρένα έχεις δίκιο. Οι Αμερικάνοι χρησιμοποιούν αυτή την ορογολία: Slave Cylinders είναι τα κυλινδράκια στα πίσω ταμπούρα ή τα πιστονάκια στις δαγκάνες.
Αν μιλάμε για συμπλέκτη, είναι η 'δευτερεύουσα' τρόμπα
Αυτή η τρόμπα συνδέεται από τη μια μεριά της με την κύρια (τη μεγαλύτερη) τρόμπα και από την άλλη μεριά της στο συμπλέκτη. -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αλήθεια για τι αμάξι είναι (κάνει μπαμ ότι είναι αμερικάνικο το manual);
Lancia Stratos Replica,
απο Αγγλικό εργοστάσιο -
Bellmouth. Σωληνωτά εξαρτήματα διαφόρων μεγεθών για τον έλεγχο ροής του αέρα, ή και του νερού σαν συστολές ροής, εξαρτάται σε πιό μέρος του κινητήρα τοποθετούνται, ενδέχεται να τα βρούμε και ως Restrictor, όπως και Velocity stack, αλλά μάλλον είναι τα βεντούρι, όπως είπε ο Αλέξανδρος, των καρμπυρατέρ Veber που είναι αφαιρούμενα από τα σώματα των καρμπυρατέρ.
-
Η ελληνική γλώσσα είναι πλουσιότατη αλλά ορισμένες εκφράσεις/λέξεις που έχουν επικρατήσει είναι απλά ατυχείς.
Slave cylinder είναι, σε ένα υδραυλικό σύστημα, οποιοσδήποτε εντολοδόχος κύλινδρος, εξάρτημα δηλαδή που παραλαμβάνει υδραυλική πίεση και τη 'μεταφράζει' σε δύναμη. Στην περίπτωση του συμπλέκτη είναι το κυλινδράκι που δίνε κίνηση στο πλατώ, στην περίπτωση των φρένων τα κυλινδράκια των τροχών.
Αυτό το 'κάτω τρόμπα' που έχει επικρατήσει ποτέ δεν το κατάλαβα...γιατί 'τρόμπα'??? Το κυλινδράκι αντλεί υγρά απο κάποιο ρεζερβουάρ και τα στέλνει κάπου???Επίσης: stub axle carrier, φορέας του μουαγιέ, άκρο.
Bump steer δεν είναι εξάρτημα είναι μία κατάσταση απώλειας της ευθύγραμμης πορείας μετά απο πρόσκρουση του τροχού σε εμπόδιο (όπως περιγράφει η φράση...)
bias brake bar: φαίνεται ότι το συγκεκριμένο έχει δύο αντλίες φρένων όπως τα περισσότερα αγωνιστικά, και το συγκεκριμένο εξάρτημα είναι η γέφυρα που τις συνδέει με το πεντάλ των φρένων (και ρυθμιζόμενη μεταβάλλετι την κατανομή φρεναρίσματος εμπρός/πίσω). -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Να'το που υπάρχει και μικτό (lucky guess, αν και εξακολουθώ να θεωρώ ότι στις περισσότερες περιπτώσεις γίνεται κακή διατύπωση). Και μήτρα τι έχει Κόκκινε; Θερμοπλαστικό;
Sorry για την καθυστερημενη απαντηση, αλλα στο χωριο μου δεν ξερουν τι εστι Internet...Για μητρα το συγκεκριμενο εχει εποξικη ρητινη (θερμοσκληρυνομενο πλαστικο).Χρησιμοποιουνται διαφορες ρητινες παντως, οπως πολυεστερικες κ.α.Εξαρταται απο τις ιδιοτητες και το κοστος που θες να πετυχεις...
-
Κάτι 'Bump steer spacers' με ταλαιπώρησαν και εμένα πολύ μέχρι να καταλάβω τι είναι.
Οι φίλοι μου οι Αμερικάνοι, τα χρησιμοποιούν στα 510 σαν αποστάτες μεταξύ του κάτω μέρους του Μακ Φέρσον και του ψαλιδιού όταν χαμηλώνουν πολύ το αυτοκίνητο για να διορθώσουν κάτι στην γεωμετρία του εμπρόσθιου συστήματος.... Να υποθέσω ότι εννοούν το ενοχλητικό 'διάβασμα' του δρόμου (διαμήκεις ανωμαλίες???)
Σε σχετικό εξάρτημα στο e-bay ο τύπος αναφέρει:
'These RCA's (roll center adjusters, bump steer spacers as you 510 guys call em) are designed specifically for the Datsun 510 and 280zx.Get rid of that pesky bump steer on your lowered 510/280zx.'
Και η φωτογραφία: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Datsun-5 ... otohosting
-
Στο ποιό κάτω Link υπάρχει σκαναρισμένο το λεξικό της Haynes.
Ελπίζω να μήν είναι ενάντια στους κανονισμούς το λινκ,
Το λεξικό αυτό δίνεται δωρεάν με την αγορά ενός τεχνικού εγχειριδίου.
http://rapidshare.com/files/84547104/le ... matwn1.pdf
-
Ωραίος! Ευχαριστούμε πολύ!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Ωραίος! Ευχαριστούμε πολύ!το κατεβασες νικο?
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
Ωραίος! Ευχαριστούμε πολύ!
το κατεβασες νικο?
ναι!
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
bump steer = τι να είναι αυτό? λες να είναι τα ακρόμπαρα? (μάλλον Αμερικάνικο κείμενο κοιτάς)
Φαινομενο κατα το οποιο οταν εχουμε βυθιση η ανυψωση της εμπρος αναρτησης εχουμε και ταυτοχρονο στριψιμο των τροχων (οχι προς την ιδια διευθυνση οπως οταν στριβεις το τιμονι, αλλα προς αντιθετες, σαν να αλλαζει η στιγμιαια η συγκλιση/αποκλιση των τροχων) λογω της ανυψωσης-βυθισης...
-
Ψάχνω βιβλίο για να 'ξεστραβωθώ' σχετικά με τα ηλεκτρολογικά αυτοκινήτου.
Βρήκα ένα HAYNES, αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στα Ελληνικά είναι ευπρόσδεκτο. -
Δεν ρίχνεις μία ματιά στον Παπασωτηρίου; Να μερικά (που δεν ξέρω πόσο καλά είναι):
http://www.papasotiriou.gr/product.gboo ... 909&deid=0
http://www.papasotiriou.gr/product.gboo ... 059&deid=0
http://www.papasotiriou.gr/product.gboo ... 127&deid=0
http://www.papasotiriou.gr/product.gboo ... 756&deid=0
http://www.papasotiriou.gr/product.gboo ... 623&deid=0
-
Επειδη ψαχνοντας για κατι, το google μου εδειξε κ αυτο το θεμα, να προσθεσω αυτο που βρηκα τελικα
Πολλαπλη εισαγωγης= intake manifold (αν καταλαβα καλα βεβαια... )
-
Ετσι νομίζω λέγεται...(απο τις γνώσεις ορολογίας που απέκτησα παιζοντας, πριν πολλα πολλα χρόνια το Gearhead Garaze....)
Πρόδρομε να το πάρεις....
Αγγλο-Ελληνικό Λεξικό με μηχανολογική ορολογία