-
Ο χρήστης kostus έγραψε:
Όσο για τα 26.000 του 2λιτρου είαναι σίγουρα ακριβό.
Από εσωτερικούς χώρους εντυπώσεις κανείς;
Τα ντίζελ τελικά έρχονται στην Ελλάδα;
Ξέρει κανείς τιμές;Στατικό που το είδα και μπήκα είναι ... χαμηλοτάβανο ... σκοτεινό ... πολύ μαύρο ... έχει χαμηλά σε ύψος παράθυρα, η θέση είναι χαμηλότερη πχ από το Xtrail. Εκείνο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι στην φτηνή έκδοση παίρνεις 4Χ4 ... με τάσια και χωρίς φώτα ομίχλης ...
Το πετρελαιοκίνητο έρχεται μόνο με παραγγελία (3-4 μήνες) σε καλό εξοπλισμό μόνο (όχι το φτηνότερο εξοπλιστικά), με επιπλέον 4.000 ευρώ και κάτι και σαν 1.5 δικίνητο και σαν 2.0 τετρακίνητο. -
Ευχαριστώ παιδιά για τις γρήγορες απαντήσεις.
Δηλαδή 25000 περίπου το 1.5 dci 2κινητο και 30.000 το 2.0dci;cosneo ναι κι εμένα αυτή είναι η γνώμη μου. Το εσωτερικό μου φαίνεται πολύ σκοτεινό-χαμηλό και υποδεέστερο του εξωτερικού.
Νeos στο 1.6 συμφωνούμε οτι είναι ακριβό. Αλλά και το 2λιτρο μου φαίνεται ακριβό για τα όσα επιπλέον προσφέρει ,δηλαδή 4κίνηση και λίγο καλύτερες επιδόσεις απο το 1.6.Αξίζουν 8000 επιπλέον αυτά; Νομίζω το 1.6 είναι καλύτερο πακέτο.
Επίσης στα 26.000-30.000 υπάρχουν τα ανταγωνιστικά Tiguan,Freetrack,Outlander,ακόμη και το Xtrail. (!)
Ακόμη κι από τα Golf/Leon/308/Bravo κλπ των 20.000 δεν μπορώ να βρώ ικανά πλεονεκτήματα για να προτιμήσω το 2λιτρο qashqai.Με όλα αυτά απορώ,πώς κάνει τόσες πωλήσεις στην Ευρώπη; Στην Ελλάδα μου φαίνεται καταδικασμένο από την υψηλή τιμή του.
-
Βασικά το Qashqai φτιάχτηκε για να είναι ανάμεσα σε SUV και σε μικρομεσαίο hatchback. Δες το ως εξής: στα 1.6 είναι περισσότερο hatchback ενώ στα 2.0 είναι πιο πολύ SUV. Λόγω του ύψους του οχήματος και επειδή έχω μπει ως συνοδηγός μέσα, θεωρώ σημαντική την ύπαρξη τετρακίνησης γιατί παίζει και αυτή το ρόλο της στις στροφές. Δεν θα ήθελα να είμαι σε ένα τόσο ψηλό μπροστοκίνητο αμάξι σε μια δύσκολη στροφοκατάσταση. Αν πας για το 1.6 πάρε τουλάχιστον την έκδοση με το ESP το οποίο είναι από τα αρκετά εξελιγμένα.
Τώρα το 2.0, μπορεί να είναι 8.000 ακριβότερο από το 1.6 αλλά προσφέρει ακριβώς αυτά για τα οποία είναι φτιαγμένο το αμάξι, δλδ να είναι το μικρότερο των SUV από πλευράς τιμής. Ένα μέρος αυτών των 8.000 προέρχεται από την φορολόγηση του αυτοκινήτου ως 2λιτρο, πιστεύω όμως ότι τα αξίζει γιατί η ροπή είναι αρκετά καλύτερη και η τετρακίνηση όπως σου είπα παραπάνω είναι καλό να υπάρχει σε τόσο ψηλό αμάξι.
Το πρόβλημα του Qashqai είναι το πολύ μαύρο και εμφανώς πλαστικό εσωτερικό, η σχεδίαση όμως εμένα μου αρέσει.
Γενικώς το συμπαθώ σαν αυτοκίνητο πάντως. -
[quote='kostus']Ερώτηση προς όσους το οδήγησαν; Δεν είναι σχετικά αργό (ειδικά το 1.6) ;
Είναι όμορφο δε λέω αλλά οι επιδόσεις νομίζω δεν ικανοποιούν.Όσο σκέφτομαι οτι το 1.6 αρχίζει από 19.000 με τα οποία αγοράζεις GTI χαμηλά μεν αλλά με πολύ καλές επιδόσεις,δεν μου κάνει καρδιά για το 'αναιμικό' Qashqai...
Το έχεις οδηγήσει;; Εγω δεν νομίζω οτι είναι τόσο αργό . Ενα test drive ή η ανάγνωση κάποιων δοκιμών απο έγκυρα φύλλα θα σε πείσουν μάλλον για το αντίθετο . -
Δεν το έχω οδηγήσει και δυστυχώς δεν έχω κάποιο περιοδικό στα χέρια μου με τεστ του 1.6. Κατι λίγα έχω διαβάσει για το 2.0...Γι'αυτό ρωτώ όσους το έχουν κι οδηγούν περισσότερο από ένα τεστ drive μέσα στην πόλη.
Έγκυρο περιοδικό δεν ξέρω ποιό είναι,προσωπικά είμαι απογοητευμένος απο τον Τύπο. (Όταν τα οδηγούν νεαροί συντάκτες σε συνθήκες 1-2 ημερών για 5-6 ώρες και μου μεταφέρουν τον ενθουσιασμο τους , ή όταν το μισό κείμενο του τέστ αναλώνεται στην κατάταξη του qashqai στην μια κατηγορία ή στην άλλη,και ποιά πουλά καλύτερα, ενώ αφιερώνουν μόνο λίγες προτάσεις στα σημαντικά...με απογοητεύουν.Όταν αναλώνονται στο οτι έχει μαλακά πλαστικά ...ε τι να πώ...Προσωπικά προτιμώ φωτεινό κι ευχάριστο εσωτερικο κι ας είναι σκληρά τα πλαστικά του).Γι'αυτό προτιμώ αντικειμενικά τέστ στα οποία όμως τα νούμερα δείχνουν το 1.6 αρκετά αργό.Με 175 τελική ταχύτητα,πόσο άνετο ταξίδι κάνει;Αλλά και προσπερνάει άνετα ή σε αγχώνει κάθε φορά ; Έχει και τις κλίσεις του,δεν έχει την 4κίνηση.
Τελικά για all around χρήση πόσα προσφέρει;
Θέλω να πώ πως από ένα καλό GTI στα 19-2000(πχ golf 122ps/leon 122ps-160ps) προσφέρει μόνο ύψος ενώ έχει αρκετά υποδεέστερες συνολικά επιδόσεις. Και στον απλό χωματόδρομο πηγαίνουν όλα λιγο πολύ,στα δυσκολα offroad δεν πάει κανένα από αυτά. Νομίζω πως οι συνολικές επιδόσeις είναι προτιμότερες από το ύψος (ειδικά αν στερείται 4κίνησης).
Παρόλα αυτά κ μένα μου αρέσει το qashqai!Ο neos πιο πάνω τα λέει μια χαρά και τόσο πυκνές απόψεις ΔΕΝ βρίσκω σε περιοδικά.
Ο ironman που το έχει έχει να πεί περισσότερα;
-
Συμφώνω για τις αμφιβολίες σου ως πρός τα έγκυρα περιοδικά . Πάντως κάποια απο αυτά έχουν δείξει πως δεν αποκλίνουν πολύ απο την πραγματικότητα ( πχ. 4τροχοι ) . Συγκρίνοντας τους πίνακες των δοκιμών , απο το εν λόγω περιοδικό αλλά και απο άλλα , μεταξύ Qashqai/Auris/Focus/Civic(1. δεν είδα μεγάλες διαφορές . Σε μερικά σημεία ήταν και καλύτερο . Να διευκρινίσω οτι σε τελική και 0-100 είναι σίγουρα πίσω. Πάντως τα 175 χλμ και τα 11,5 στα 0-100 ( αυτό δίνουν οι περισσότεροι ) δεν είναι κακό . Προσωπικά όμως κρίνω ενα αμάξι στις ρεπρίζ . Τώρα όσον αφορά τις κλίσεις θα πω οτι απο το 15λεπτο test drive που έκανα δεν είδα κάτι αρνητικό. Στην επαρχία που οδήγησα το 2,0 ( δεν υπήρχε 1,6 ) για περισσότερη ώρα και με περισσότερα χιλιόμετρα ήταν οκ ( λένε οτι έχουν το ίδιο στήσιμο ) . Σίγουρα η τεχνολογία τύπου tsi δίνει καλύτερες επιδόσεις . Να δούμε όμως τους κινητήρες αυτούς σε 5 χρόνια . Το κόστος συντήρησης ή οι πιθανές βλάβες ( μην ξεχνάμε τα παράπονα για καύση λαδιών σε fsi ) θα δείξουν αν η επιλογή κάποιων σε αυτή την τεχνολογία ήταν ορθή . Εγω πάντως κρατώ τις επιφυλάξεις μου .
-
Δυστυχώς από τους 4T είμαι περισσότερο απογοητευμένος. Πόσο κοντά στην πραγματικότητα είναι δεν ξέρω.Διαβάζω τα 1 τεστ(συγκριτικο) και το 1 οδοιπορικό που κάνανε για το qashqai και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω και πολλά...έχει τόσα διφορούμενα και υποκειμενικά σχόλια που χάνω τα τελικά συμππεράσματα. Η δε γλώσα των συντακτών συχνά με βγάζει από τα ρούχα μου. Θα ήθελα να προσέχουν περισσότερο τα κείμενά τους.
Για παράδειγμα στο συγκριτικο του qashqai 1,6 με το sedici και το scenic,τα πήγαν σε πίστα :...Η επίσκεψή μας στο χώρο των Μεγάρων σκοπό δεν είχε τον απόλυτο χρόνο, μιας και οι ποσοτικές διαφορές σε καμία περίπτωση δεν αντικατοπτρίζουν τις ποιοτικές. Έτσι, για παράδειγμα, στο σλάλομ το Nissan με 5,51 δλ. φαίνεται να είναι πιο γρήγορο, ακολουθούμενο από το Renault (5,65 δλ.), με το μη απενεργοποιούμενο ESP του να παρεμβαίνει έντονα. Tο Fiat (5,78 δλ.), απA την άλλη, ως δικίνητο, είναι πιο αργό, ενώ, με το διακόπτη της τετρακίνησης στη θέση «Auto», σημείωσε 5,41 δλ., μιας και το έντονο σπινάρισμα του εσωτερικού τροχού μειώθηκε σε μεγάλο βαθμό. Στη διαδικασία της αλλαγής λωρίδας το Qashqai κρατά και πάλι τα ηνία, με 3,71 δλ., ενώ ενδεικτικό της σωστής δουλειάς που έχει γίνει στις αναρτήσεις είναι το γεγονός ότι, με απενεργοποιημένο το ESP, σημείωσε χρόνους παραπλήσιους με εκείνους του Scenic (4,07 δλ.), στο οποίο οι μαλακές αναρτήσεις αναγκάζουν το ESP να δουλεύει «υπερωρίες» (υπενθυμίζουμε πάντα ότι πρόκειται για μια εξαιρετικά ακραία κατάσταση). Κάτι ανάλογο ισχύει και για το Sedici (3,81 δλ.), στο οποίο, χωρίς τη συνεισφορά του ESP, οι χρόνοι ανεβαίνουν στα επίπεδα του γαλλικού αυτοκινήτου, καθώς η «χαλάρωση» των αναρτήσεων στις υψηλές ταχύτητες δυσκολεύει την ακρίβεια των χειρισμών...
...τον σκοπό τους λοιπόν εγώ τελικά δεν τον κατάλαβα,γιατί η παράγραφος αναλώνεται μόνο στα κάποια δέκατα της διαφοράς που καθόλου σημαντικά δεν μου φαίνονται,ενώ δεν αναφέρουν τις ποιοτικές διαφορές που υπονόησαν πιο πάνω. Δεν βλέπω να εξάγουν συμπέρασμα από την πίστα που να μπορώ να αξιολογήσω.
Στο δε τωρινό τεύχος συγκρίνουν το tiguan με το rav4 (όπως τα περισσότερα περιοδικα) αν και τα χωρίζουν το λιγότερο 3000 ευρώ (στην Toyota μου 'χαν πεί οτι το φθηνότερο rav4 έρχεται πάνω απο 31000+οπότε η διαφορά από το tiguan των 27 είναι >4000,πάντα καταλόγου τιμές) ΑΛΛΑ ΟΧΙ με το qashqai 2.0 των 26.000 που είναι τόσο κοντά σε τιμή . Επίσης Το rav 4 το έχουν δοκιμάσει πολλές φορές,το qashqai 2.0 ΜΟΝΟ στο οδοιπορικό...
Ωστόσο δεν παραβλέπω τα καλά στους 4Τ,κι εγώ τους διαβάζω κι ας με απογοητεύουν... -
kostus συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Η γλώσσα των 4 τροχών, και των
περισσοτέρων ελληνικών περιοδικών μπάζει απο παντού.Εγώ πάντως
αυτό που έχω βαρεθεί να βλέπω είναι η έκφραση politically correct.Ελεος σε κάθε τεύχος θα το δω τουλαχιστον 3-4 φορές.Παρ'όλα αυτά είναι μεγάλη η συζήτηση αυτή και την αφήνω......Το tiguan είναι στην κατηγορία ου rav4 και όχι του qashqai.Το οτι κάνει 27000
είναι αποτέλεσμα της ισχύουσας φορολογικής πολιτικής.Σε άλλες χώρες το
tiguan είναι πολύ κοντά σε τιμή με το rav4.... -
Σύμφωνοι **link20 **αλλά στην Ελλάδα απευθύνονται,και τα 2 αυτοκίνητα έχουν σημαντική οικονομική διαφορά. Με αντίστοιχο του Tiguan εξοπλισμό (ESP,clima κλπ) το RAV4 ξεκινά από 33200 ευρώ. Πώς είναι στην ίδια κατηγορία με το Tiguan των 27000 ; (διαφορά 6200 ευρώ δηλαδή 20% πιό ακριβό το rav4).
Νομίζω πως η κατηγορία δεν είναι κάτι στατικό,αλλά έχει μεγάλη σημασία η τιμή. Κι αν είναι αυτή η κατηγορία σε άλλες χώρες,εδώ οφείλουμε να χρησιμοποιούμε τα εδώ δεδομένα για να καταλήγουμε σε ουσιαστικές συγκρίσεις. Αλλιώς οι συγκρίσεις γίνονται ρητορικές και ανούσιες. Εγώ για την ουσία ψάχνω στα περιοδικά, όχι την φιλολογία σε ποιά κατηγορία ανήκει το κάθε ένα και ποιό είναι καλύτερο σε αυτήν ή την άλλη.
Είναι πιο λογικό να συγκρίνεις όμοια σε τιμή αυτοκίνητα (κι ας ανήκουν σε άλλη κατηγορία) . Γι'αυτό πιστεύω οτι το Qahqai με το tiguan έπρεπε να συγκρίνεται (λόγω τιμής).
Για μένα είναι πιο χρήσιμο να μάθω τι υπάρχει στα 27.000 από κάθε εταιρεία κι όχι ποιό είναι το top σε μια 'ασαφή ' κατηγορία.
Και τελικά είναι κουραστική η συζήτηση με τις κατηγορίες. Τι σημασία έχει αν είναι SUV / 4χ4 / ψηλό στεϊσιον / 4κίνητο MPV /ή δεν ξέρω τι άλλο;.
Αυτή η άτοπη σύκριση του Tig των 27.000 με το RAV4 των 33.000 γίνεται είτε από ανόητη δημοσιογραφική προσήλωση σε αυτή την κατηγορία ή εσκεμμένα (βλέπε Toyota marketing). Μήπως να ανεβάσει λίγο το Qashqai budget η Nissan για να δούμε test του;
Για όποιον διαθέτει 27000 Qashqai και Tiguan είναι φρέσκες και ενδιαφέρουσες προτάσεις. Όλα τα άλλα μάλλον μπερδεύουν παρά βοηθούν .
Καλή χρονιά και πολλά ταξίδια σε όλους! -
οι κατηγορίες βγαίνουν βάσει αμαξώματος...δεν φταίει το Τιγκουάν εάν έχει κάνει κίνηση ρουά ΚΑΙ μάτ στην αγορά με την τιμή του και με το μοτέρ του.
όποιος θέλει δεν το παίρνει...ας πάρει το μέτριο Κασκάϊ ή το υπερτιμημένο ΡΑΒ, απλά τα πράγματα.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
οι κατηγορίες βγαίνουν βάσει αμαξώματος...δεν φταίει το Τιγκουάν εάν έχει κάνει κίνηση ρουά ΚΑΙ μάτ στην αγορά με την τιμή του και με το μοτέρ του.όποιος θέλει δεν το παίρνει...ας πάρει το μέτριο Κασκάϊ ή το υπερτιμημένο ΡΑΒ, απλά τα πράγματα.
Ποιά είναι δηλαδή η κατηγορία αμαξώματος του Tiguan; Ως κριτήρια εννοείς τις διαστάσεις ή κι άλλα;
Αν κάποια στιγμή βγεί 2κίνητο tiguan θα αλλάξει κατηγορία ή θα είναι στην ίδια ή θα ψάχνουμε να βαφτίσουμε μια νέα για να το κατατάξουμε;
Τι να την κάνω την σύγκριση του Tiguan των 27,000 με μια X3 των 50,000 (αν δέχεσαι οτι είναι στα SUV αυτά τα 2) όταν διαθέτω μόνο 30.000; Ή μήπως αυτός που διαθέτει 50.000 θα κοιτάξει το Τιg ;
Γι'αυτό είπα πιο πάνω οτι πρακτικά σημασία έχει η τιμή, αυτή βαραίνει στην αγορά.
Φυσικά όποιος θέλει το παίρνει,αυτό συζητάμε εδώ πόσο και γιατί αξίζει να το πάρει κανείς. Αν μπορείς να συνεισφέρεις στην συζήτηση,θα ήθελα να δικαιολογήσεις το 'μέτριο' qashqai -
Δηλαδή, επειδή το Tiguan είναι πολύ φθηνότερο, πιστεύει κάποιος πως δεν θα το απορρίψουν κάποιοι για τους δικούς τους 'προφανείς' λόγους, για να πάρουν το RAV4.
Θα σου πει, 'Αξιοπιστία Toyota, ας κάνει και 357% πάνω, να πάνε να μαμηθούν τα γερμανικά τριμπούρδελα, όλο χαλάνε, Ιάπωνα και πάλι Ιάπωνα' κλπ κλπ το έπιασες το νόημα νομίζω...Στην Ελλάδα, ΣΩΣΤΑ συγκρίνεται το Tiguan με το μοσχοπουλημένο RAV4, αφού ο ηγέτης της κατηγορίας αυτό είναι, όχι το Qumquat 2.0 που έχει πουλήσει ελάχιστα , ούτε τα SporTuscan που κοστίζουν 22Κ, έχουν δωρεάν σέρβις για 3 γενιές (συν τους κληρονόμους) και εγγύηση για 27,3 χρόνια (ή 385.000 χιλιόμετρα)!
Το ό,τι το Tiguan κοστίζει λίγα σε σχέση με το Rav4 είναι πρόβλημα της Toyota και όχι του περιοδικού! Το περιοδικό πρέπει να πει στον αναγνώστη αν αξίζει να δώσει κάποιος τα 4-5-6Κ παραπάνω για το Rav4.
Αν βάλουμε μια ψηφοφορία εδώ μέσα, με το ερώτημα, 'Θα δίνατε τα παραπάνω χρήματα για το Rav4 ή θα προτιμούσατε το Tiguan;', νομίζεις πως κάποιοι δεν θα τα ...έδιναν;
-
Δεν διαφωνώ,σίγουρα το rav θα έχει αγοραστές. Η δική μου τοποθέτηση αφορά στην κατηγορία τιμής κι όχι στην κατηγορία αμαξώματος. (Η κατηγοριοποίηση είναι πιο πολύ για φιλόλογους, το πρακτικό μέρος όμως έχει να κάνει με την αγορά) .
Θα ξαναπώ πως εγώ κι όποιος διαθέτει μόνο 29-30.000 δεν θα σκεφτεί το ραβ των 33.000+ πρώτα αλλά αν και πόσο αξίζει το κασκάϊ των 26.000, (και τι να κάνει την διαφορά των 4000 που θα εξοικονομήσει). Σε αυτό το ερώτημα ΔΕΝ έχω δει απάντηση.
Επίσης θα ψάξει την κοντινή περιοχή τιμών κι όχι ποιό είναι το καλύτερο SUV με ανοιχτό όριο προς τα πάνω.
Επίσης συμφωνώ πως μάλλον θα παρασυρθεί απο marketing και διαφημίσεις και θα κοιτάξει το best seller. Αυτό νομίζω το κατακρίνουμε όλοι,τον αγοραστή-πρόβατο,σωστά;Να απαξιώνουμε το κασκάι είναι εύκολο,όσο και να εκθειάζουμε τον tsi. Προτιμώ όμως να αναζητώ τα επιχειρήματα της κάθε άποψης.
-
Δεν είμαι υπέρ κανενός SUV...δεν μου αρέσουν γενικά τα SUV.
Απλά ως καταναλωτής από την δική μου μεριά θεωρώ το Qasqai μέτριο, το RAV υπερτιμημένο και το Tiguan wannabe SUV.
τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.
δεν υποστηρίζω κανένα δεν έχω κανένα δεν πρόκειται να παρω κάποιο από αυτά.
/offtopic και sorry από τους υπόλοιπους.
-
Ως ιδιοκτήτης 2λιτρου Qashqai από 6μηνου και με 15.000 χλμ στην πλάτη του έχω να πω τα εξής:
Το αυτοκίνητο είναι από τα πρώτα της παραγωγής αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό τσικ (ούτε ...ηχητικά αλλά ούτε και μηχανικά), η ποιότητα των υλικών δεν είναι λοιπόν μόνο επιφανειακή αλλά και ουσιαστική.
Έχοντας πάντα υπ' όψιν ότι το αυτοκίνητο είναι SUV και συγκρίνοντας το περισσότερο με το Xtrail που είχα προηγουμένως, πιστεύω ότι εντός δρόμου είναι εξαιρετικό, με εξαιρετικό κράτημα ειδικά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης και πολύ εύκολο στον χειρισμό του σε κλειστά κομμάτια (ως και παιχνιδιάρικο ίσως καθώς μπορείς να το τοποθετήσεις στην στροφή με διάφορους τρόπους!). Στην Εθνική ταξιδεύει άνετα και ξεκούραστα με ταχύτητες της τάξης των 140-160 χαω λόγω των 6 σχέσεων του κιβωτίου και αν το προσέξει κανείς και με χαμηλή κατανάλωση.... Φίλος που του το έδωσα για Σ/Κ μου το γύρισε με μέση κατανάλωση 8 λίτρα/100 χλμ (σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού του αυτοκινήτου πάντα).
Εκτός δρόμου έχει επίσης πολύ καλές δυνατότητες ακόμα και σε καταστάσεις trial αλλά η σφιχτότερη ρύθμιση της ανάρτησης σε σχέση με το xtrail κουράζει λίγο στο χώμα. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα σε χιόνια αλλά δεδομένου ότι χρησιμοποιεί την ίδια τετρακίνηση με το Xtrail (και μάλιστα βελτιωμένη ) το οποίο ήταν καταπληκτικό στα χιόνια πιστεύω ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Οι χώροι του είναι αρκετοί για μια τετραμελή οικογένεια τόσο στον χώρο επιβατών όσο και στον χώρο αποσκευών.
Για να έρθω τώρα στο ερώτημα για το 1600 το οποίο έχω οδηγήσει αρκετά, μπορεί μεν να έχει 115 άλογα αλλά η κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου και της μετάδοσης του επιτρέπουν να κινείται αξιοπρεπέστατα μέσα στην πόλη. Σίγουρα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά αν εκμεταλλευτείς τις κοντές σχέσεις δεν υπάρχει πρόβλημα. Στον ανοικτό δρόμο πάντως ή θα πρέπει κάποιος να περιοριστεί σε ταχύτητες ταξιδιού περί τα 130 -140 χαω ή να «κουράσει» το μοτέρ πιέζοντας το.
Η γνώμη μου λοιπόν για το 1600. Αν ψάχνεις επιδόσεις gti σίγουρα δεν σου κάνει. Αν θες όμως ένα καλοφτιαγμένο μεσαίο 1600 με καλούς χώρους, το οποίο ανεβαίνει και κανένα πεζοδρόμιο χωρίς να το σκέφτεσαι, σου δίνει καλύτερη ορατότητα μέσα στην κίνηση, περνάει άνετα λακκούβες κλπ ωραία των ελληνικών δρόμων, είναι αρκετά φθηνό στην συντήρηση του και θα πάει δύο βήματα πιο πέρα σε κάποιο λασπωμένο χωματόδρομο σε σχέση με κάποιο άλλο (μην ξεχνάμε ότι παρόλη την έλλειψη τετρακίνησης το αυξημένο ύψος σου επιτρέπει να περάσεις με φόρα κάποια δύσκολα σημεία), έχει δε και πολύ καλά αποτελέσματα παθητικής ασφάλειας, νομίζω ότι το Qashqai είναι μια καλή πρόταση.
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Ως ιδιοκτήτης 2λιτρου Qashqai από 6μηνου και με 15.000 χλμ στην πλάτη του ...
Έχοντας πάντα υπ' όψιν ότι το αυτοκίνητο είναι SUV και συγκρίνοντας το περισσότερο με το Xtrail που είχα προηγουμένως ....Να σε ρωτήσω κάτι που αν θελεις βέβαια μου απαντάς ... Γιατί πηρες το Quashqai και όχι το καινούριο XTrail με δεδομένο ότι ήδη έχοντας το παλιό XTrail, το γνώριζες ήδη το αυτοκίνητο? Φυσικά πέρα απο την όποια οικονομική διαφορά.
Να σου πω την προσωπική μου γνώμη το Quashqai 2.0 με το XTrail έχουν στην ουσία με τον ίδιο περίπου εξοπλισμό 1500 ευρώ διαφορά, και το θέμα με εμένα είναι μόνο αισθητικό ... υπέρ του XTrail. -
Για να έρθω τώρα στο ερώτημα για το 1600 το οποίο έχω οδηγήσει αρκετά, μπορεί μεν να έχει 115 άλογα αλλά η κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου και της μετάδοσης του επιτρέπουν να κινείται αξιοπρεπέστατα μέσα στην πόλη. Σίγουρα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά αν εκμεταλλευτείς τις κοντές σχέσεις δεν υπάρχει πρόβλημα. Στον ανοικτό δρόμο πάντως ή θα πρέπει κάποιος να περιοριστεί σε ταχύτητες ταξιδιού περί τα 130 -140 χαω ή να «κουράσει» το μοτέρ πιέζοντας το.
Δεν ψάχνω για επιδόσεις gti , αλλά αφού το έχεις οδηγήσει αρκετά , πόσο θα 'κουραστεί ' το μοτέρ με μέση ωριαία ταχύτητα 160χλμ ; Πες μας την αποψή σου για ρεπρίζ , θόρυβο και οδηγική συμπαιριφορά .
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Να σε ρωτήσω κάτι που αν θελεις βέβαια μου απαντάς ... Γιατί πηρες το Quashqai και όχι το καινούριο XTrail με δεδομένο ότι ήδη έχοντας το παλιό XTrail, το γνώριζες ήδη το αυτοκίνητο? Φυσικά πέρα απο την όποια οικονομική διαφορά.
Να σου πω την προσωπική μου γνώμη το Quashqai 2.0 με το XTrail έχουν στην ουσία με τον ίδιο περίπου εξοπλισμό 1500 ευρώ διαφορά, και το θέμα με εμένα είναι μόνο αισθητικό ... υπέρ του XTrail.Το προτίμησα κυρίως γιατί είναι πιο συμαζεμένο σε διαστάσεις οπότε η σύζυγος που το κυκλοφορεί περισσότερο το βολεύεται καλίτερα. Επίσης διότι παρόλο που το Xtrail το είχα χρησιμοποιήσει αρκετά (σίγουρα πάνω από τον μέσο αγοραστή της κατηγορίας αυτής) εκτός δρόμου, η αναλογία κίνησης ασφαλτο/χώμα κλίνει πολύ περισσότερο προς την άσφαλτο όπου το Xtrail με κούραζε. Πριν καταλήξω οδήγησα το qashqai σε πίστα trial 4Χ4, είδα ότι μπορεί να ανταπεξέλθει στο χειρότερο για εμένα σενάριο και προχώρησα.
Ο μόνος ενδιασμός που είχα ήταν ότι δεδομένου ότι το Xtrail ήταν 2.500 κεκ αν θα μου έκανε διαφορά η συγκριτική έλλειψη ροπής του Qashqai αλλά μετα το πρώτο test drive είδα οτι το 6αρι κιβώτιο του qashqai σχεδόν καλύπτει την διαφορά.
Μέχρι στιγμής δεν έχω μετανοιώσει για την επιλογή. -
Ο χρήστης zahri έγραψε:
Για να έρθω τώρα στο ερώτημα για το 1600 το οποίο έχω οδηγήσει αρκετά, μπορεί μεν να έχει 115 άλογα αλλά η κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου και της μετάδοσης του επιτρέπουν να κινείται αξιοπρεπέστατα μέσα στην πόλη. Σίγουρα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά αν εκμεταλλευτείς τις κοντές σχέσεις δεν υπάρχει πρόβλημα. Στον ανοικτό δρόμο πάντως ή θα πρέπει κάποιος να περιοριστεί σε ταχύτητες ταξιδιού περί τα 130 -140 χαω ή να «κουράσει» το μοτέρ πιέζοντας το.
Δεν ψάχνω για επιδόσεις gti , αλλά αφού το έχεις οδηγήσει αρκετά , πόσο θα 'κουραστεί ' το μοτέρ με μέση ωριαία ταχύτητα 160χλμ ; Πες μας την αποψή σου για ρεπρίζ , θόρυβο και οδηγική συμπαιριφορά .
Το μοτέρ το ίδιο δεν θα κουραστεί καθόλου. Η κατανάλωση του όμως δεν θα είναι η βέλτιστη που θα περιμένει κανείς σε ένα ταξίδι.
Για τα υπόλοιπα που με ρωτάς είναι σαφώς υποκειμενικά όπως και οι απαντήσεις μου: Ακόμα και σε τέτοιες ταχύτητες ο θόρυβος δεν είναι υπερβολικός, ταξιδεύεις όχι μεν στην απόλυτη ησυχία, αλλά χωρίς να φτάνεις στον προορισμό σου με το κεφάλι κουδούνι.
Πρόβλημα στην ρεπρίζ δεν θα αντιμετωπίσεις αν δεν θές πχ να προσπεράσεις με 5η και 2.000 rpm (γι' αυτό έγραψα 'αν εκμεταλευτείς τις κοντές σχέσεις'), στην περίπτωση αυτή καλό θα είναι να κατεβάσεις....
Οδηγική συμπεριφορά πάλι θεωρώ οτι είναι ασφαλής για το είδος του αυτοκινήτου - δεν θα συγκριθεί στην αίσθηση με κάποιο χαμηλομένο της κατηγορίας αλλά σίγουρα δεν σε προδίδει πουθενά και είναι ιδιαίτερα προβλέψιμο και συγχωρεί λάθη.
Και στα τρία αυτά σημεία όμως το 2λιτρο είναι σαφώς καλύτερο. -
Σ'ευχαριστώ. Νόμιζα ότι κάτι δεν σου πήγε καλά στο XTrail ή είχες κανένα πρόβλημα ή θεματάκι. Είναι θέμα αισθητικής και λειτουργικότητας σύμφωνα με τις ανάγκες του καθενός. Πολύ καλές επιλογές σίγουρα και οι 2.
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)