-
Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!
-
Aκόμα το συζητάμε ε?
Άντε καλά
Υ.Γ.1 Το καλύτερο λάστιχο είναι αυτό που προτείνει ο λαστιχάς -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
με 40 ευρώ διαφορά ποσο καλύτερη πιστεύεις ότι είναι η γόμα στο λάστιχο στην ίδια εταιρεία... κατά 90% ίδια είναι... τα μάγουλα διαφέρουν κ η χάραξη... η ποιότητα γόμας ιδια θα είναι...
όσο για τα 'απέιρως καλύτερη πρόσφυση', αυτό το θεωρώ εξ αρχής λάθος... ίσως είναι λίιιιιιιιγο καλύτερη με 40 ευρώ παραπάνω...
Eίσαι τελείως γιατρός, Πέτρο!
έτσι!
τώρα όσον αφορά τα λάστιχα, εντάξει, οι διαφορές είναι πολύ μικρές...!
υπάρχουν κ πιο σοβαρά πράγματα να ασχολούμαστε όντως, από το πέλμα κ τα υπόλοιπα...
εν κατακλείδει, energy rules!Mαλλον δεν εχεις εμπειρια απο καλο λαστιχο.Με το καλο λαστιχο αυξανεται κατα πολυ η ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια του αυτοκινητου.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Υ.Γ.1 Το καλύτερο λάστιχο είναι αυτό που εμπορεύεται ο λαστιχάς
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
με 40 ευρώ διαφορά ποσο καλύτερη πιστεύεις ότι είναι η γόμα στο λάστιχο στην ίδια εταιρεία... κατά 90% ίδια είναι... τα μάγουλα διαφέρουν κ η χάραξη... η ποιότητα γόμας ιδια θα είναι...όσο για τα 'απέιρως καλύτερη πρόσφυση', αυτό το θεωρώ εξ αρχής λάθος... ίσως είναι λίιιιιιιιγο καλύτερη με 40 ευρώ παραπάνω...
Μα συζητάμε σοβαρά ότι το Energy είναι κατά 90% αντάξιο του Exalto2;
Όποιος τα έχει δοκιμάσει και τα δύο καταλαβαίνει! Χωρίς να τα δοκιμάσεις όμως, απόψεις αυτού του τύπου είναι άκρως παραπλανητικές. Με την ίδια λογική τo Santa Fe είναι στην ίδια τιμή με το MX5, πόσο χειρότερο να είναι στις στροφές; Όταν δύο προιόντα προσπαθούν να λύσουν εντελώς άλλο πρόβλημα, τότε θα είναι και εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους παρά την παραπλήσια τιμή. Έτσι τα Energy μειώνουν την κατανάλωση και τα Exalto2 αυξάνουν την πρόσφυση. Είναι επόμενο τα Energy να έχουν σημαντικά μικρότερη πρόσφυση από τα Exalto2.
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
με 40 ευρώ διαφορά ποσο καλύτερη πιστεύεις ότι είναι η γόμα στο λάστιχο στην ίδια εταιρεία... κατά 90% ίδια είναι... τα μάγουλα διαφέρουν κ η χάραξη... η ποιότητα γόμας ιδια θα είναι...
όσο για τα 'απέιρως καλύτερη πρόσφυση', αυτό το θεωρώ εξ αρχής λάθος... ίσως είναι λίιιιιιιιγο καλύτερη με 40 ευρώ παραπάνω...
Μα συζητάμε σοβαρά ότι το Energy είναι κατά 90% αντάξιο του Exalto2;
Όποιος τα έχει δοκιμάσει και τα δύο καταλαβαίνει! Χωρίς να τα δοκιμάσεις όμως, απόψεις αυτού του τύπου είναι άκρως παραπλανητικές. Με την ίδια λογική τo Santa Fe είναι στην ίδια τιμή με το MX5, πόσο χειρότερο να είναι στις στροφές; Όταν δύο προιόντα προσπαθούν να λύσουν εντελώς άλλο πρόβλημα, τότε θα είναι και εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους παρά την παραπλήσια τιμή. Έτσι τα Energy μειώνουν την κατανάλωση και τα Exalto2 αυξάνουν την πρόσφυση. Είναι επόμενο τα Energy να έχουν σημαντικά μικρότερη πρόσφυση από τα Exalto2.
το θέμα είναι πολύ απλό...
ας βρει κάποιος ένα συγκριτικό τεστ για τα energy κ ta exalto 2.
πχ φρενάρισμα στο ίδιο αμάξι από 100 χαω σε 0.
δε νομιζω τα μέτρα που θα χρειαστεί το energy να είναι περισσότερο από +15% του exalto2. δηλαδή αν με τα energy φρενάρει σε 50 μέτρα, με τα exalto θα φρενάρει σε 30? -
Μισο μετρο διαφορα ομως μπορει να γλυτωσει εναν πεζο απο τον τραυματισμο!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μισο μετρο διαφορα ομως μπορει να γλυτωσει εναν πεζο απο τον τραυματισμο!this is the easy way...
με τη λογική αυτή να βάλουμε όλοι σλικ το καλοκαίρι με τον ντάλα ήλιο...
εγώ ζήτησα ένα συγκριτικό τεστ απλά...
δεν μπορώ να βρω στο νετ. αν έχει κάποιος από εσάς, καλώς...
να δούμε την αλήθεια...
επαναλαμβάνω πως δίνω αέρα +15% στα energy... -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
δε νομιζω τα μέτρα που θα χρειαστεί το energy να είναι περισσότερο από +15% του exalto2.Απίστευτα μεγάλη διαφορά θα έλεγα αν είναι αυτής της τάξης...
-
Εγω με τον τροπο αλλα και με τα αυτοκινητα που οδηγω προτιμω ενα λαστιχο που θα μου αυξανει τα περιθωρια προσφυσης στις στροφες στο φρεναρισμα και στην αμεσοτητα του τιμονιου παρα ενα που θα παραδιδει το πνευμα νωριτερα.ΚΑι μην νομιζεις οτι τα εξαλτο2 τα υποστηρίζω,λαθος εκανα που τα εβαλα στο πουντο.Τα γιοκο που ειχα ηταν πολυ καλυτερα!
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
[...]
δηλαδή αν με τα energy φρενάρει σε 50 μέτρα, με τα exalto θα φρενάρει σε 30?Έψαξα online κάποιο συγκριτικό, δεν βρήκα όμως. Αυτό που έχω να σου πω είναι πως με πολύ μικρότερη διαφορά από αυτήν που περιγράφεις, την στιγμή ακριβώς που το ένα σταματάει, το άλλο έχει αρκετά χιλιόμετρα για να κάνει μεγάλη ζημιά σε έναν πεζό ή να σπάσει φανάρια/μετώπη/ψυγείο στον προφυλακτήρα του μπροστινού με κόστος πολύ μεγαλύτερο από την διαφορά τιμής των ελαστικών. Έτσι εγώ προτιμώ να έχω το καλύτερο δυνατό φρενάρισμα και στρίψιμο (γενικά ενεργητική ασφάλεια) και να πληρώνω γι'αυτό 30-40 ευρώ στα 2.5 με 3 περίπου χρόνια που αλλάζω λάστιχα.
-
Hammer_
κ εγώ θα τα έδινα αυτά τα χρήματα... συμφωνώ μαζί σου... όμως για μια ζάντα 13 ιντσών σε ένα πόλο, που μιλώ συγκεκριμένα, δεν υπάρχουν exalto... για το λόγο αυτό φορώ energy, κ έχω εμπειρία...
το γεγονός όμως ότι είναι energy, δε σημαίνει ότι υστερούν τόοοοοοοσο από τα exalto... αυτό προσπαθώ να πω... η διαφορά δεν είναι κ τόσο τραγική...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
δε νομιζω τα μέτρα που θα χρειαστεί το energy να είναι περισσότερο από +15% του exalto2.
Απίστευτα μεγάλη διαφορά θα έλεγα αν είναι αυτής της τάξης...
Το Golf TSi 122 της δοκιμής των 4Τ, με Energy φρενάρισε από 120 σε 63,4 μ., που είναι επίδοση χείριστη. Το ΙΔΙΟ αυτοκίνητο με Sport Contact2 φρενάρισε 120-0 σε 57,6 μέτρα. Είμαι 99% σίγουρος ότι ανάλογη επίδοση θα πετύχαινε και με Exalto. 15% δεν είναι η διαφορά, αλλά είναι 10%. Και, 6 μέτρα παραπάνω στο φρενάρισμα, σημαίνει ότι ο ένας έχει σταματήσει εκεί που ο άλλος πηγαίνει ακόμη με ~40 χ.α.ω! Είπατε τίποτα;
-
αγοράζεις τωρα λάστιχα, μέχρι ποιά ημερομηνία παραγωγής αποδεχόμαστε;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
δε νομιζω τα μέτρα που θα χρειαστεί το energy να είναι περισσότερο από +15% του exalto2.
Απίστευτα μεγάλη διαφορά θα έλεγα αν είναι αυτής της τάξης...
Το Golf TSi 122 της δοκιμής των 4Τ, με Energy φρενάρισε από 120 σε 63,4 μ., που είναι επίδοση χείριστη. Το ΙΔΙΟ αυτοκίνητο με Sport Contact2 φρενάρισε 120-0 σε 57,6 μέτρα. Είμαι 99% σίγουρος ότι ανάλογη επίδοση θα πετύχαινε και με Exalto. 15% δεν είναι η διαφορά, αλλά είναι 10%. Και, 6 μέτρα παραπάνω στο φρενάρισμα, σημαίνει ότι ο ένας έχει σταματήσει εκεί που ο άλλος πηγαίνει ακόμη με ~40 χ.α.ω! Είπατε τίποτα;
θα πω πως τα 40 χαω που λες είναι πολλά...
δηλαδή σε 57 μέτρα μειώνει 80 χιλιόμετρα με σταθερή επιβράδυνση κ σε 7 μέτρα μειώνει 40 χαω?
δέχομαι ότι θα έχει τότε γύρω στα 20 χαω... όχι όμως κ 40χαω αν είχα τον χρόνο φρεναρίσματος ή τη σταθερή επιβράδυνση θα την έλυνα την εξίσωση να σου πω ακριβώς. εκτός αν έχεις κ αυτά τα στοιχεία, να μας τα πεις να λύσουμε την εξίσωση...κ η διαφορά αυτή είναι τόσο μεγάλη??? 7 μέτρα στα 60... 1'' να χάσεις στα αντανακλαστικά είναι 33 μέτρα...!!! δηλαδή ο οδηγός παίζει περισσότερο ρόλο κ όχι το ελαστικό...
τα 7 μέτρα που λες είναι καθυστέρηση 2 δεκάτων του δευτερολέπτου...!!! πρόσεχε λίγο περισσότερο ( όχι εσύ, γενικά το λέω) κ θα φρενάρεις στην ώρα σου...μην τα περιμένετε όλα από το λάστιχο...
60.000 χιλιόμετρα έκανα σε 4 χρόνια με energy κ χωρίς abs... ποτέ δεν έφυγα από δρόμο (ακόμα) κ ποτέ δεν ένιωσα να χάσνω το αμάξι ξαφνικά... όπου θέλω κάνω την υποστροφή μου, αλλά ποτέ δε με πρόδωσε το λάστιχο...
αυτό το 10% λιγότερο είναι αναστρέψιμο από τον οδηγό...
2 κλάσματα του δευτερολέπτου να αργήσεις, το έφτασες το energy...
(μιλώ γενικώς, όχι προσωπικά σε εσένα) -
Ο χρήστης Spike έγραψε:
αγοράζεις τωρα λάστιχα, μέχρι ποιά ημερομηνία παραγωγής αποδεχόμαστε;το πολύ 3-4 μήνες πριν... αυτό ακολουθώ εγώ...
το 2 μήνες είναι οριακά κοντά...
καλύτερα 3-4 μήνες -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
δε νομιζω τα μέτρα που θα χρειαστεί το energy να είναι περισσότερο από +15% του exalto2.
Απίστευτα μεγάλη διαφορά θα έλεγα αν είναι αυτής της τάξης...
Το Golf TSi 122 της δοκιμής των 4Τ, με Energy φρενάρισε από 120 σε 63,4 μ., που είναι επίδοση χείριστη. Το ΙΔΙΟ αυτοκίνητο με Sport Contact2 φρενάρισε 120-0 σε 57,6 μέτρα. Είμαι 99% σίγουρος ότι ανάλογη επίδοση θα πετύχαινε και με Exalto. 15% δεν είναι η διαφορά, αλλά είναι 10%. Και, 6 μέτρα παραπάνω στο φρενάρισμα, σημαίνει ότι ο ένας έχει σταματήσει εκεί που ο άλλος πηγαίνει ακόμη με ~40 χ.α.ω! Είπατε τίποτα;
θα πω πως τα 40 χαω που λες είναι πολλά...
δηλαδή σε 57 μέτρα μειώνει 80 χιλιόμετρα με σταθερή επιβράδυνση κ σε 7 μέτρα μειώνει 40 χαω?
δέχομαι ότι θα έχει τότε γύρω στα 20 χαω... όχι όμως κ 40χαω αν είχα τον χρόνο φρεναρίσματος ή τη σταθερή επιβράδυνση θα την έλυνα την εξίσωση να σου πω ακριβώς. εκτός αν έχεις κ αυτά τα στοιχεία, να μας τα πεις να λύσουμε την εξίσωση...Kαι ποιος σου είπε άνθρωπέ μου ότι είναι σταθερή η επιβράδυνση; Εννοείται ότι ΔΕΝ είναι. Εσύ μπορείς να δέχεσαι ό,τι θέλεις, αλλά εγώ επιμένω και αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ που είπα είναι το καταγεγγραμμένο αποτέλεσμα των μετρήσεων των 4Τ, με όργανα πιστοποιημένα και καλιμπραρισμένα.
Το Golf TSi με Energy, στα 57,6 μέτρα (που είναι η απόσταση ακινητοποίησης του ίδιου αυτοκινήτου με ελαστικά επιδόσεων) από το ξεκίνημα του φρεναρίσματος (120 χ.α.ω), είχε 40 χ.α.ω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ταχύτητα. Αν δεν ήμουν εκεί, αν δεν ήμουν αυτός που επεξεργάζεται αυτούς τους αριθμούς, και αν δεν είχαν περάσει από τα χέρια μου ανάλογα στοιχεία για εκατοντάδες αυτοκίνητα, δεν πρόκειται να έγραφα τίποτα. Εσύ, μείνε να πιστεύεις το νούμερο που ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ότι είναι το σωστό
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
θα πω πως τα 40 χαω που λες είναι πολλά...
δηλαδή σε 57 μέτρα μειώνει 80 χιλιόμετρα με σταθερή επιβράδυνση κ σε 7 μέτρα μειώνει 40 χαω?Κι όμως, δεν είναι πολλά, σταθερή επιβράδυνση (περίπου) σημαίνει ότι η ταχύτητα μειώνεται με σταθερό ρυθμό. π.χ. από τα 120-100 θέλεις μισό δευτερόλεπτο κι από 40-20 επίσης μισό. Αλλά στην πρώτη περίπτωση, επειδη τρεχεις πολυ περισσοτερο, αυτό το μισο δευτερολεπτο διανυεις πολλη μεγαλύτερη απόσταση. Τα 7 μέτρα για το 40-0 είναι λογικό.
Πάντως το παρατραβάμε το θέμα. Η διαφορά Exalto2 - Energy είναι εμφανής σε όσους οδηγούν γρήγορα, τόσο ως αίσθηση όσο και ως απόλυτο κράτημα. Το ότι ο οδηγός παίζει το ρολο του ειναι σιγουρο, αλλα παντα οταν συγκρινουμε δυο πραγματα φροντιζουμε να κρατάμε τους υπόλοιπους παράγοντας σταθερούς.
To Energy είναι αθόρυβο, αρκετά προοδευτικό και κρατάει πολύ καιρό, οπότε όσοι εκτιμούν αυτά τα χαρακτηριστικά (μεταξύ αυτών ειμαι κι εγώ) ας το αγοράσουν!
Όσοι θέλουν μέγιστο κράτημα και ακρίβεια θα στραφούν αλλού και θα κάνουν αλλους συμβιβασμούς. Απλα πραγματα. -
με συγχωρείς που δεν κάνω δοκιμές σε καλιμπράδικο...
όμως ξέρω ότι όταν η πέδιση διατηρείται σταθερή (όπως στην περίπτωση μιας απότομης επιβράδυνσης) , τότε πρόκειται για ομαλή επιβράδυνση (με σταθερή επιβράδυνση)... τώρα πόσο η θερμοκρασία των δίσκων κ οι υπόλοιποι παράγοντες την επηρεάζουν κ την κάνουν 'μη ομαλή', το θεωρώ αμελητέας σημασίας...
οκ φίλε... πάω πάσο γιατί βαρέθηκα από το πρωί να μιλώ για αυτό το θέμα...
αν για εσάς τα 6 μέτρα είναι τόοοοοοοσο πολλά, να κοιμάστε ήσυχοι...
εγώ επαναλαμβάνω πως 6 μέτρα = 2 κλάσματα του δευτερολέπτου καθυστέρηση στην πέδιση...
προσοχή καλύτερα... γιατί δεν χαρακτηρίζει το αυτοκίνητο την οδήγηση, αλλά ο οδηγός...
πάντως θα σου δώσω ένα στατιστικό στοιχείο ( το έγραψα κ παραπάνω, αλλα μην ψάχνεις αδίκως), μιας κ ασχολείσαι με αυτά...
με energy κ 35.000 χλμ στο ενεργητικό τους κ πέλμα 175 (παχύ για το αμάξι) σε πόλο χωρίς αντισπιν κτλ με 4 άτομα κ 4 σετ σκι κ δε συμμαζεύεται, ανέβηκα κ κατέβηκα σε χιονισμένο δρόμο με στροφές μήκους 1 χιλιομέτρου χωρίς να σπινιάρω...
ενώ ένα γκολφάκι μπροστά μου κόλλησε ( κ το προσπέρασα ) κ μερικά ακόμα έβαζαν αλυσίδες γιατί σπίνιαραν... αυτό εμένα μου λέει πως τα λάστιχα αυτά δεν είναι όπως τα θεωρούν όλοι εδώ μεσα για πέταμα... γιατί ακούω κάτι σχόλια από άτομα που ούτε καν τα έχουν οδηγήσει μάλλον...βέβαια αν βρω καλά χιονολάστιχα, θα τα προτιμήσω.
αλλά κ τα energy παίδες έχουν ψυχή, κ μάλιστα γερή... μην τα κακοχαρακτηρίζετε -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
με συγχωρείς που δεν κάνω δοκιμές σε καλιμπράδικο...ο άνθρωπας δουλεύει στο περιοδικό και σου μεταφέρει κάποια στοιχεία γιατί δεν τα δέχεσαι και τον ειρωνεύεσαι;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....