-
'το κράτος', 'η κυβέρνηση', 'οι συνδικαλιστές', 'οι εργαζόμενοι', 'ο λαός' ...
όλοι ανθρωπάκια, το καθένα με τα δικά μας, προσωπικά συμφέροντα που ... δεν θέλουμε να θιγούν.
καλό θα ήταν να το πέρναμε απόφαση, αφού νόμοι που να ισχύουν στην Ελλάδα δεν υπάρχουν, κάποια στιγμή θα κλείσει και η Ολυμπιακή και κανένας μας δεν θα έχει καταλάβει το γιατί.
εκτός βέβαια από τους 4 - 5 που θα τα έχουν πιάσει χοντρά.οι εφοπλισταί θα τα έκαναν καλύτερα αν κάποιος σοβαρός ελεγκτής τους έλεγχε, φίλε Coyot
-
Ο χρήστης elisa έγραψε:
οι εφοπλισταί θα τα έκαναν καλύτερα αν κάποιος σοβαρός ελεγκτής τους έλεγχε, φίλε Coyot
Όπως στην Τουρκία ο Υπουργός Αμύνης είναι (ε π ι σ ή μ ω ς: στο ΝΑΤΟ κάθεται π ί σ ω από τον Αρχηγό ΕΔ στο τραπέζι) υπάλληλος των Αρχηγών των Ενόπλων Δυνάμεων, έτσι και στην Ελλάδα ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας (για να μη πω και ο εκάστοτε Π/Θ) είναι υπάλληλος των εφοπλιστών.
Κάθε χώρα έχει τις ιδιαιτερότητές της... -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Με τα ελικοφόρα της Ο.Α. πάντως καμία σιγουριά και πολυτέλεια δεν αισθάνομαι.Για πολυτέλεια ΟΚ τα επίπεδα θορύβου είναι υψηλά αλλά το θέμα σιγουριά πώς προκύπτει?
-
Κι όμως, τα ελικοφόρα είναι ασφαλέστερα... Αλλά ο θόρυβος ανυπόφορος.
-
Έτρεμαν και κοπάναγαν πολύ. Δεν έγραψα ότι είναι ανασφαλή, απλώς μου δίνουν τέτοια αίσθηση. Με ένα τζετ σε ίδια διαδρομή δεν αισθανόμουν το ίδιο.
-
...και τα κουνήματα...
εντιτ: με πρόλαβε ο μανοσκ.
-
Αυτό δεν λέει απολύτως τίποτα για την ασφάλεια πάντως, εντελώς ενημερωτικά.
-
εγώ αναφέρομαι στην ασφάλεια που εισπράτεις εσύ ως επιβάτης...όχι την πραγματική.
δεν είπα ότι τα atr είναι ανασφαλή...τουναντίον έχοντας γράψει πολλά μίλια με δαύτα στα νησια του αιγαίου λόγω δουλειάς οφείλω να πω ότι είμαι ακόμα ζωντανός! -
Τα τελευταία χρόνια πετούσα τακτικά με τα Dash8 (κυρίως) και τα ΑΤR απροβλημάτιστα, και ξεάγχωτα
Η μόνη φορά που αγχώθηκα λίγο ήταν σήμερα που είμουν δίπλα ακριβώς στον έλικα στο ATR και σκεφτόμουν ότι αν γίνει καμιά στραβή θα μπορούσε να καρφωθεί επάνω μου κανένα πτερύγιο
-
Εγώ κάθε φορά που πέταγα με ATR, πώς τα'φερνε η τύχη, πάντα δίπλα στον έλικα ήμουν... Κατέληξα να πετάω με ωτασπίδες.
-
Μόνο εγώ απολάμβανα τα ATR στις πτήσεις για Μυτιλίνη; (είμαι τελικά εντελώς ανώμαλος)
- Το χαρακτηριστικό γουργουρητό (έστω και δυνατό) των ελικοφόρων μου αρέσει
- Πετούσαν λίγο πιο χαμηλά κι απολάμβανα το θέαμα.
Από την άλλη είναι πολύ πιο οικονομικά, το δεκάλεπτο-τέταρτο που χάνεις στις εσωτερικές πτήσεις λόγω χαμηλότερης ταχύτητας δεν είναι και κανένας σπουδαίος χρόνος - και τέλως πάντων ποια είναι η Ελλάδα που έχει 'απόλυτη ανάγκη' τα τζετ; Ίσα-ίσα που όταν η Ολυμπιακή, κατόπιν πιέσεων τοπικών παραγόντων στα νησιά, έβαλε 737 (!!!) για 20λεπτες πτήσεις άρχισε να μπαίνει πολύ γερά μέσα από αυτές τις διαδρομές. Ακόμη και οι ΗΠΑ έχουν ελικοφόρα σε πτήσεις εσωτερικού (μεταξύ γειτονικών πολιτειών, αλλά ας μην ξεχνάμε μία πολιτεία των ΗΠΑ είναι κατά μέσο όρο όσο η Ελλάδα σε μέγεθος).
-
Κι εγώ το ευχαριστήθηκα το ΑΤR, δεν είπα κάτι διαφορετικό.
Να είχε και footrest τέλειο θα ήταν... -
ATR rulez
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Μόνο εγώ απολάμβανα τα ATR στις πτήσεις για Μυτιλίνη; (είμαι τελικά εντελώς ανώμαλος)- Το χαρακτηριστικό γουργουρητό (έστω και δυνατό) των ελικοφόρων μου αρέσει
- Πετούσαν λίγο πιο χαμηλά κι απολάμβανα το θέαμα.
Από την άλλη είναι πολύ πιο οικονομικά, το δεκάλεπτο-τέταρτο που χάνεις στις εσωτερικές πτήσεις λόγω χαμηλότερης ταχύτητας δεν είναι και κανένας σπουδαίος χρόνος - και τέλως πάντων ποια είναι η Ελλάδα που έχει 'απόλυτη ανάγκη' τα τζετ; Ίσα-ίσα που όταν η Ολυμπιακή, κατόπιν πιέσεων τοπικών παραγόντων στα νησιά, έβαλε 737 (!!!) για 20λεπτες πτήσεις άρχισε να μπαίνει πολύ γερά μέσα από αυτές τις διαδρομές. Ακόμη και οι ΗΠΑ έχουν ελικοφόρα σε πτήσεις εσωτερικού (μεταξύ γειτονικών πολιτειών, αλλά ας μην ξεχνάμε μία πολιτεία των ΗΠΑ είναι κατά μέσο όρο όσο η Ελλάδα σε μέγεθος).
@ bold
τι εννοείς; Γιατί δεν είδα διαφορές στα εισιτήρια μου σε σχέση με τα boeing ή avro της aegean.
Αλήθεια γιατί δεν παίρνει σαν της aegean ...αυτά τα avro είναι 100 θέσεων από ότι βλέπω είναι ΠΑΝΤΑ γεμάτα και είναι σαφώς πιο ξεκούραστα και στον θέμα θορύβου αλλά και στις θέσεις (πολύ πιο άνετες από το στριμωξίδι των atr)
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Με τα ελικοφόρα της Ο.Α. πάντως καμία σιγουριά και πολυτέλεια δεν αισθάνομαι.Όταν πετάξεις και προσγειωθείς με jet τύπου Avro RJ100 (τα μικρά jet της Aegean) στο αεροδρόμιο της Καλύμνου πχ (κι όχι μόνο, απλά στο συγκεκριμένο τυχαίνει να προσγειώνομαι περίπου κάθε 45 ημέρες το τελευταίο 4μηνο ) με πλευρικό άνεμο στον μήκους 1100 μέτρων διάδρομό του,
http://www.airliners.gr/el/airports/step1.php?id=24
http://hellasga.com/gallery/leros_patmo ... 0_kalymnos
http://hellasga.com/gallery/leros_patmos/DSC00014
το ξανασυζητάμε το θέμα για την πολυτέλεια κι εν τέλει τη δυνατότητα πτήσης (προσέγγισης δηλ) παρόμοιων αεροσκαφών σε κάποια ελληνικά αεροδρόμια. Εκτός βέβαια αν δε σε ενδιαφέρει η αεροπορική σύνδεση της Καλύμνου (και της Αστυπάλαιας κι αρκετών άλλων ελληνικών νησιωτικών και μη περιοχών) με την υπόλοιπη Ελλάδα (λέγε με Aegean ) παρά μόνο η σύνδεση των προσοδοφόρων προορισμών. Και μη μου πεις απλά ότι η Ολυμπιακή επιδοτείται για τέτοιες πτήσεις γιατί, 1ον πολύ αμφιβάλλω αν η Aegean και η κάθε Aegean θα ενδιαφερόταν καν να δεσμεύσει αεροσκάφη και πληρώματά της για τέτοιου τύπου πτήσεις (από το να τα διαθέσει σε πιο κερδοφόρες γραμμές) και 2ον αν θα έμπαινε στη διαδικασία να αγοράσει ή να ενοικιάσει ATR42 ή DASH 8-100 (ή παλιότερα Dornier Do228) με κύριο μέλημα να εξυπηρετεί μικρά και απομακρυσμένα (άρα και κατά βάση ζημιογόνας εμπορικής χρήσης) περιφερειακά-νησιωτικά αεροδρόμια, από το να αγοράσει-ενοικιάσει άλλων τύπων αεροσκάφη για χρήση σε πιο προσοδοφόρες γραμμές (όπως και πρακτικά κάνει από ιδρύσεώς της)...
-
Ελάτε ρε παιδιά τώρα, στα Χανιά είχα πάει με το ελικοφόρο, όχι στα Ίμια. Γκρ και μπρ και ντάπα-ντούπα. Από μια φράση πρέπει να βγει ολόκληρο ιδεολογικό και τεχνικό υπόβαθρο. Αφού είναι τόσο τρέλα τα ATR, να μπουν καθίσματα στα C130 για να γουστάρουμε τρελά.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Μόνο εγώ απολάμβανα τα ATR στις πτήσεις για Μυτιλίνη; (είμαι τελικά εντελώς ανώμαλος)
- Το χαρακτηριστικό γουργουρητό (έστω και δυνατό) των ελικοφόρων μου αρέσει
- Πετούσαν λίγο πιο χαμηλά κι απολάμβανα το θέαμα.
Από την άλλη είναι πολύ πιο οικονομικά, το δεκάλεπτο-τέταρτο που χάνεις στις εσωτερικές πτήσεις λόγω χαμηλότερης ταχύτητας δεν είναι και κανένας σπουδαίος χρόνος - και τέλως πάντων ποια είναι η Ελλάδα που έχει 'απόλυτη ανάγκη' τα τζετ; Ίσα-ίσα που όταν η Ολυμπιακή, κατόπιν πιέσεων τοπικών παραγόντων στα νησιά, έβαλε 737 (!!!) για 20λεπτες πτήσεις άρχισε να μπαίνει πολύ γερά μέσα από αυτές τις διαδρομές. Ακόμη και οι ΗΠΑ έχουν ελικοφόρα σε πτήσεις εσωτερικού (μεταξύ γειτονικών πολιτειών, αλλά ας μην ξεχνάμε μία πολιτεία των ΗΠΑ είναι κατά μέσο όρο όσο η Ελλάδα σε μέγεθος).
@ bold
τι εννοείς; Γιατί δεν είδα διαφορές στα εισιτήρια μου σε σχέση με τα boeing ή avro της aegean.
Αλήθεια γιατί δεν παίρνει σαν της aegean ...αυτά τα avro είναι 100 θέσεων από ότι βλέπω είναι ΠΑΝΤΑ γεμάτα και είναι σαφώς πιο ξεκούραστα και στον θέμα θορύβου αλλά και στις θέσεις (πολύ πιο άνετες από το στριμωξίδι των atr)
Ισχύει και για σένα το προηγούμενο post μου. Ρίξε αν θέλεις μια ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά του Avro RJ100 (κατ ουσίαν Bae146) της Aegean για να διαπιστώσεις του λόγου το αληθές (μήκος διαδρόμου προσγείωσης-απογείωσης κλπ σε σχέση με τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά αρκετών μικρών ελληνικών αεροδρομίων)
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
ναι καλά οκ, έχεις δίκιο αλλά μπορεί στα μεγάλα νησια να βάζει 'νορμάλ' σκάφη ...
λέγοντας μεγάλα νησιά εννοώ : Μυτιλήνη, Χίος, Σάμος, Κως, Ρόδος κτλ
και βλέποντας το πάνω ποστ σου λέω ότι τα avro πετάνε σε αυτά τα νησιά... -
Στη Ρόδο αυτή τη στιγμή δεν προσαπογειώνεται jet αυτή την περίοδο γιατί ο μισός διάδρομος είναι κλειστός για επισκευές.
-
Τα RJ η Aegean προσπαθεί να τα διώξει και δεν τα θέλει κανείς ...
είναι καλά αεροπλάνα αλλά έχουν μεγάλο κόστος συντήρησης για δρομολόγια μικρών Ελληνικών νησιών.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ