Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mitsubishi Outlander 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mitsubishi Outlander 2007
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 69
    • 70
    • 10 / 70
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    1385
    8216
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyote last edited by

      Ο χρήστης m1234 έγραψε:
      Ποια η γνώμη σου για την χρησιμότητα της ηλιοροφής? Γιατί οι περισσότεροι που την έχουν λένε ότι δεν την αξιοποιούν και ιδιαίτερα.

      είναι από αυτές που ανοιγουν ή σαν το crv?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        abadlot last edited by

        Για την ηλιοροφή δεν τρελαίνομαι και'γω αλά ήταν στο πακέτο με τον πλούσιο εξοπλισμό. Είναι ανοιγόμενη ηλεκτρική. Αυτό που προσφέρει νομίζω ε΄ναι περισσότερο φως στο εσωτερικό και αερισμό της καμπίνας χωρίς να σου έρχεται ο αέρας στη μούρη.

        Όσο για την κατανάλωση κυμαίνεται γύρω στα 12λτ-13λτ/100 μέσο όρο.
        Είπαμε το γκάζι παίζει ρόλο. Μπορείς να πηγαίνεις κυρία και να κάψεις λιγότερο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • F
          ferox last edited by

          Για ένα μόλις κυβικό εκατοστό πληρώνεις τα ανώτατα τέλη κυκλοφορίας. Πάπαλα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefanos-patra last edited by

            Ο χρήστης vanorton έγραψε:
            Στέφανε δεν ξέρω, αλλά το Jeep Compass με τον αντίστοιχο κινητήρα (2.4/170PS) και αυτόματο CVT είναι 2 δευτερόλεπτα πιο αργό από το χειροκίνητο...

            Με ενδιαφέρει κι εμένα πολύ το αυτόματο. Μου είπανε για +850 euro. Τόσο σου έρχεται κι εσένα?...

            Καταρχην στο jeep δινει πραγματι ποιο αργο το cvt, αλλα κατα 1,4 και οχι 2 δευτερολεπτα.
            Αυτο ομως λεει σε ενα αρθρο που διαβασα, οφειλετε στο οτι οι αλλαγες γινονται σε χαμηλες στροφες, και δεν το αφηνει να ανεβει στα κοκκινα.
            Εαν 'λεει' το βαλει στο χειροκινητο, (τα αυτια στο τιμονι ενοοω), οι αλλαγες γινονται μεχρι και στο κοφτη εαν θελεις, και επειδη γινονται πολυ γρηγοροτερα απο τις χειροκινητες, το αποτελεσμα ειναι καλυτερο.
            Τωρα βεβαια ολα αυτα εναι υποθετικα, γιατι δεν τα εχω δει εγω ο ιδιος, αλλα παρολα αυτα και να μην ισχυουν, εγω παλι αυτοματο θα επερνα και ας ειναι 1,4 ποιο αργο απο το manual. Δεν ειναι αυτοκινητο που ψαχνεις τα 0-100. Ειναι αυτοκινητο που ψαχνεις αλλα πραγματα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefanos-patra last edited by

              Φιλε abadlot, ο σκληρος δισκος της οθονης, βγανει απο το συστημα και μπορεις να τον παρεις σπιτι σου?
              Εαν γινεται αυτο, στελε μου μοντελο του ηχοσυστηματος, για να βρω καποιο προγραμμα rip να τα κανω μονος μου στον υπολογιστη
              Εαν ομως δεν βγαινει ο σκληρος, τοτε δεν με ενδιαφερει να μου στειλεις μοντελο, γιατι ο καλυτερος τροπος να τον γεμισεις, ειναι απο ενα dvd οπως λες οτι κανει

              Οσο για την οροφη, για να σου πω εαν γινεται απο το αυτοματο κλειδωμα να κλεινει και αυτη, πες μου ενα πραγμα.
              Ο διακοπτης που ΚΛΕΙΝΕΙ η οροφη, την κλεινει με ενα πατημα και μετα τον αφηνεις οπως τα ηλεκτρικα παραθυρα, ή πρεπει να τον κρατησεις πατημενο μεχρι να κλεισει η οροφη?
              THANKS!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                abadlot last edited by

                Κάποιοι japs έχουν καταφέρει να κάνουν hack στον σκληρό αλλά δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο (βγάλε την οθόνη, βγάλε καλώδια, βγάλε δίσκο, γέμισε τον και ξανά πίσω, άσε που μάλλον θα χάσεις και την εγγύηση αν σε πάρουν χαμπάρι).
                Δες λίγο το θέμα εδώ : http://www.mitsubishiforum.com/m_182503/tm.htm

                Από το dvd δεν γίνεται rip στο σκληρό. Μόνο να τα ακούσεις μπορείς. Άρα CD....

                Η οροφή ανοίγει και κλείνει με ένα πάτημα και μετά την αφήνεις.
                Αν βρεις κάτι ενημέρωσέ με....
                Πάντως ενώ από το Multimedia System κανονίζει τι θα ανοίγει και τι θα κλείνει αυτόματα ή με τα πλήκτρα του keyless, η οροφή λείπει από το setup.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vanorton last edited by

                  Ο χρήστης stefanos patra έγραψε:

                  Στέφανε δεν ξέρω, αλλά το Jeep Compass με τον αντίστοιχο κινητήρα (2.4/170PS) και αυτόματο CVT είναι 2 δευτερόλεπτα πιο αργό από το χειροκίνητο...

                  Με ενδιαφέρει κι εμένα πολύ το αυτόματο. Μου είπανε για +850 euro. Τόσο σου έρχεται κι εσένα?...

                  Καταρχην στο jeep δινει πραγματι ποιο αργο το cvt, αλλα κατα 1,4 και οχι 2 δευτερολεπτα.
                  Αυτο ομως λεει σε ενα αρθρο που διαβασα, οφειλετε στο οτι οι αλλαγες γινονται σε χαμηλες στροφες, και δεν το αφηνει να ανεβει στα κοκκινα.
                  Εαν 'λεει' το βαλει στο χειροκινητο, (τα αυτια στο τιμονι ενοοω), οι αλλαγες γινονται μεχρι και στο κοφτη εαν θελεις, και επειδη γινονται πολυ γρηγοροτερα απο τις χειροκινητες, το αποτελεσμα ειναι καλυτερο.
                  Τωρα βεβαια ολα αυτα εναι υποθετικα, γιατι δεν τα εχω δει εγω ο ιδιος, αλλα παρολα αυτα και να μην ισχυουν, εγω παλι αυτοματο θα επερνα και ας ειναι 1,4 ποιο αργο απο το manual. Δεν ειναι αυτοκινητο που ψαχνεις τα 0-100. Ειναι αυτοκινητο που ψαχνεις αλλα πραγματα

                  Στέφανε δεν ψάχνω τα 0-100 με αυτό το αυτοκίνητο... Απλά έχω κακές εμπειρίες από παλιά CVT.

                  Γενικά το CVT σου δίνει την αίσθηση ότι ο κινητήρας δουλεύει με περίπου 500-1000 στροφές παραπάνω από ό,τι θα περίμενες για την ταχύτητα που πηγαίνεις και για τη σχέση που θα είχες εάν είχες χειροκίνητο.

                  Αυτό συμβαίνει γιατί το CVT προσπαθεί να κρατάει τις στροφές κοντά σε εκείνες, στις οποίες ο κινητήρας αποδίδει τη μέγιστη ροπή του. Με άλλα λόγια, ακούγεται κάπως σαν να έχεις λίγο πατημένο το αμπραγιάζ...

                  Εν πάση περιπτώσει μόλις έρθει θα το οδηγήσουμε και θα δούμε...

                  Ν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    coyote last edited by

                    το αντίθετο θα έλεγα....

                    στην εθνική πρέπει να κρατάει τις στροφές χαμηλά... εκτός αν πατήσεις το γκάζι απότομα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vanorton last edited by

                      Ο χρήστης coyote έγραψε:
                      το αντίθετο θα έλεγα....

                      στην εθνική πρέπει να κρατάει τις στροφές χαμηλά... εκτός αν πατήσεις το γκάζι απότομα

                      Το μεγαλύτερο ποσοστό του χρόνου ο μέσος οδηγός πηγαίνει με λιγότερες από 3000 στροφές. Υπό αυτή την έννοια το CVT διατηρεί συνήθως υψηλότερες στροφές από αυτό που θα περίμενε ο οδηγός του.

                      Στην περίπτωση του αυτοκινητόδρομου, οι στροφές θα είναι όντως χαμηλότερες από το σύνηθες (όπως λέει ο coyote) μόνο εάν η τελική σχέση μετάδοσης που μπορεί να επιτύχει το CVT είναι μεγαλύτερη από την 5η του χειροκίνητου.

                      N.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        η τελική σχέση υπάρχει στην πραγματικότητα..... Συνέχεια την υποπολλαπλασιάζει με ψηφιακό τρόπο.
                        Ισως θυμαμαι τα honda και στα mitsou είναι αλλιως

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          stefanos-patra last edited by

                          Eαν λοιπον το cvt σε κραταει οπως λετε μεσα στη ροπη του για να εχει ποιο αμεση δυναμη, τοτε αυτο ειναι πολυ καλο και δεν με πειραζει που ακουγετε να δουλευει 500-1000 στροφες παραπανω.
                          Συνηθεια ειναι.
                          Tην αισθηση πατιναρισματος, την δινουν ολα τα αυτοματα, ακομα και το tuareg που εχω οδηγησει αρκετες φορες.
                          Μονο το golf gti dsg δουλευει αψογα, χωρις ιχνος τετοιων μειονεκτηματων.
                          Τωρα γιατι δεν εβαλαν το dsg στο tiguan , δεν ξερω.
                          Στο ταξιδι, η τελικη σχεση μεταδοσης ειναι πραγματι μεγαλυτερη απο το manual 5ταχυτο, αρα θα δουλευει τα ιδια χιλιομετρα σε λιγοτερες στροφες.
                          Αυτο αποδεικνυεται και απο τα λεγομενα του κατασκευαστη, που δινει μεγαλυτερη τελικη στο auto απο το manual.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Ο χρήστης ferox έγραψε:
                            Για ένα μόλις κυβικό εκατοστό πληρώνεις τα ανώτατα τέλη κυκλοφορίας. Πάπαλα!

                            +1
                            Στα ίδια και τα Compass των 28000 ευρώ και Patriot των 29000 ευρώ.
                            Μια λεπτομέρια που αν δεν την προσέξουν οι μελλοντικοί αγορεστές θα τους κοστίσει ... Οι πωληταράδες κάνουν την πάπια ... δεν το λένε ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              stefanos-patra last edited by

                              Εχεις δικιο, αλλα δεν ειναι κατι που θα με εκανε να μην το παρω.
                              Συγνωμη , αλλα δεν κολαω στα +150 ευρω το χρονο απο την προηγουμενη κατηγορια που θα ειχε εαν ηταν 1 κυβικο λιγοτερο.
                              Το ποσο το αναφερα τυχαια. Δεν ξερω ποσο ειναι παραπανω
                              Για πειτε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Ο χρήστης stefanos patra έγραψε:
                                Εχεις δικιο, αλλα δεν ειναι κατι που θα με εκανε να μην το παρω.
                                Συγνωμη , αλλα δεν κολαω στα +150 ευρω το χρονο απο την προηγουμενη κατηγορια που θα ειχε εαν ηταν 1 κυβικο λιγοτερο.
                                Το ποσο το αναφερα τυχαια. Δεν ξερω ποσο ειναι παραπανω
                                Για πειτε!

                                Δεν έχεις και άδικο αλλά είναι μια λεπτομέρεια που δεν αναφέρεται απο κανέναν.
                                Υπάρχουν τα Tiguan και τα Grand Vitara Diesel των 168 ευρώ, τα X-trail, Rav4 των 372 ευρώ και τα Outlander κλπ των 483 ευρώ συν του τεκμηρίου και επίσης με τις ανάλογες διαφορές και στα ασφάλιστρα ... στην ίδια κατηγορία και στην ίδια τιμή αγοράς ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Δεν νομίζω να έχει τεκμήριο το outlander.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    Δεν νομίζω να έχει τεκμήριο το outlander.

                                    Απ'ότι ξέρω μέχρι τα 2000 κυβικά νομίζω καταργήθηκαν και πάνω απο τα 2000 κυβικά ξεκινούν τα τεκμήρια ... νομίζω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rallye40 last edited by

                                      100% δεν εχει τεκμήριο.

                                      Το τεκμήριο αρχιζει οταν η αξία CIF ειναι απο 50.000 ευρώ και πάνω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
                                        100% δεν εχει τεκμήριο.

                                        Το τεκμήριο αρχιζει οταν η αξία CIF ειναι απο 50.000 ευρώ και πάνω

                                        Aυτό ακριβώς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                          100% δεν εχει τεκμήριο.

                                          Το τεκμήριο αρχιζει οταν η αξία CIF ειναι απο 50.000 ευρώ και πάνω

                                          Aυτό ακριβώς.

                                          Πράγματι, απο περιοδικό μεταφέρω το παρακάτω ...
                                          'Το καθεστώς των τεκμηρίων ισχύει μόνο με αυτοκίνητα με κυβισμό πάνω απο 2000 κυβικά των οποίων η εργοστασιακή αξία υπερβαίνει τα 50000 ευρώ'.
                                          ... Συγνώμη λάθος μου ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • S
                                            stefanos-patra last edited by

                                            Αρα μιλαμε για +111 ευρω το σημα και αλλα τοσα περιπου η ασφαλεια το χρονο.
                                            Σιγουρα ειναι καποιο νουμερο, αλλα οχι τετοιο που να με κανει να μην το παρω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 10 / 70
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr