Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2007
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 85
    • 86
    • 33 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    1713
    7297
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Ο χρήστης teris3 έγραψε:

      http://www.ams.gr/ams/_magazine/AMS_viewthema.asp?id_thema=35449&mag=ams

      Aκόμα ένα test που υποστηρίζει ότι ΔΕΝ είναι αρκετός ο 1.4 με τα 150 άλογα....Δεν έχω ακούσει ακόμα καλή κριτική για αυτόν τον κινητήρα στο Tiguan

      Παρά την καλή ροπή του των 240 Nm και το πρακτικό μηχανικό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων το μοτέρ των 1,4 λίτρων δεν είναι ικανό να ανταποκριθεί σωστά στις απαιτήσεις του αμαξώματος. Έτσι στη διαδικασία της επιτάχυνσης 0-100 χ.α.ω. χρειάστηκε 10,9 δευτερόλεπτα, γεγονός που αποκαλύπτει εν μέρει και μια αδυναμία στην εύκολη και άμεση επιτάχυνση από στάση. Γενικότερα πάντως ο οδηγός του αυτοκινήτου θα μπορέσει να κινηθεί σβέλτα και άνετα μόνο αν εξαντλεί τις στροφές του κινητήρα και φυσικά όταν το αυτοκίνητο δεν είναι πλήρες φορτίου. Παράλληλα ενοχλητικοί αποδεικνύονται πολλές φορές οι κραδασμοί του κινητήρα που φτάνουν στο εσωτερικό, λόγω των πολύ μαλακών συνδέσμων στις βάσεις στήριξής του με το σασί. Η προσπάθεια του κινητήρα να κινήσει με ικανοποιητικούς ρυθμούς το αυτοκίνητο αντανακλάται και στη μέση κατανάλωση, που φτάνει τα 11,2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα

      αμα η μεση ΤΕΣΤ ειναι 11,2 ειναι παρα πολυ οικονομικο!

      μαλλον δεν εχετε δει ποσο καινε τα SUV... Εκτος αν νομιζει κανεις οτι 4κινητο οχημα, 1550 κιλων θα καιει οσο ενα golf 1400tsi.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Φίλοι μου σήμερα το πρωί το είδα σε δρόμο της Θεσ/νίκης με αυτοκόλλητα του Auto Τρίτη. Αρχική εντύπωση όχι η καλύτερη εξωτερικά ...
        Σχετικά υπερυψωμένο πεντάθυρο Golf με τριτο παράθυρο και την μάσκα του Eos. Σε μέγεθος πολύ μικρότερο των Suv (Rav-4, Xtrail, Forester κλπ). Δίπλα του ήταν ένα Tuscon και έδειχνε σχεδόν ίδιο σε σχεδίαση με το VW που ήταν λίγο μικρότερο και πιο τετράγωνο.
        Η απόσταση (με το μάτι) απο το έδαφος είναι με το SX4, Forester και το Quasqhai. To Tuareg δείχνει δίπλα του τουλάχιστον διπλάσιο σε όλες τις διαστάσεις.
        Φυσικά όλα είναι υποκειμενικά αλλά προσωπικά περίμενα κάτι πιο εντυπωσιακό.
        Υ.Γ. Επειδή είμαι σε αναζήτηση 4x4 και SUV βγήκε απο την λίστα πριν καν μπει ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης spiros έγραψε:

          http://www.ams.gr/ams/_magazine/AMS_viewthema.asp?id_thema=35449&mag=ams

          Aκόμα ένα test που υποστηρίζει ότι ΔΕΝ είναι αρκετός ο 1.4 με τα 150 άλογα....Δεν έχω ακούσει ακόμα καλή κριτική για αυτόν τον κινητήρα στο Tiguan

          Παρά την καλή ροπή του των 240 Nm και το πρακτικό μηχανικό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων το μοτέρ των 1,4 λίτρων δεν είναι ικανό να ανταποκριθεί σωστά στις απαιτήσεις του αμαξώματος. Έτσι στη διαδικασία της επιτάχυνσης 0-100 χ.α.ω. χρειάστηκε 10,9 δευτερόλεπτα, γεγονός που αποκαλύπτει εν μέρει και μια αδυναμία στην εύκολη και άμεση επιτάχυνση από στάση. Γενικότερα πάντως ο οδηγός του αυτοκινήτου θα μπορέσει να κινηθεί σβέλτα και άνετα μόνο αν εξαντλεί τις στροφές του κινητήρα και φυσικά όταν το αυτοκίνητο δεν είναι πλήρες φορτίου. Παράλληλα ενοχλητικοί αποδεικνύονται πολλές φορές οι κραδασμοί του κινητήρα που φτάνουν στο εσωτερικό, λόγω των πολύ μαλακών συνδέσμων στις βάσεις στήριξής του με το σασί. Η προσπάθεια του κινητήρα να κινήσει με ικανοποιητικούς ρυθμούς το αυτοκίνητο αντανακλάται και στη μέση κατανάλωση, που φτάνει τα 11,2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα

          αμα η μεση ΤΕΣΤ ειναι 11,2 ειναι παρα πολυ οικονομικο!

          μαλλον δεν εχετε δει ποσο καινε τα SUV... Εκτος αν νομιζει κανεις οτι 4κινητο οχημα, 1550 κιλων θα καιει οσο ενα golf 1400tsi.

          Προφανώς δεν έχουμε δεί καταναλώσεις RAV4

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harrysvr last edited by

            Εδώ το συγκριτικό απο το Auto bild

            [/img]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mike-daskalakis last edited by

              harrysvr ποιές είνα οι εκδόσεις που συγκρίνει?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rallye40 last edited by

                Σε DIESEL αναφέρεται

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  harrysvr last edited by

                  oops ξεχασα να το αναφέρω, diesel.
                  tiguan 2.0
                  bmw x3 2.0
                  citroen c-crosser 2.2
                  freelander 2.2
                  x-trail 2.0
                  rav 2.2

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sinnay last edited by

                    Και ερχόμαστε στα αποκαλυπτήρια... Από το ίδιο site ams.gr παραθέτω απόσπασμα από τεστ που έκαναν στις 8/10/07 :

                    'O 1.400άρης κινητήρας είναι πολύ πρόθυμος και θυμίζει πολύ στη λειτουργία του diesel σύνολο, ειδικά στις μεσαίες στροφές τις οποίες και προτιμά. Είναι αρκετά θορυβώδης και μάλλον τραχύς, όμως, έχει δύναμη και τραβάει το Tiguan εμπρός με πολύ καλούς χρόνους για την κατηγορία, χωρίς να ζητάει πολύ καύσιμο.'

                    Και ρωτάω τώρα ο αδαής : Τι μεσολάβησε μέχρι χθες που είδαμε στο ίδιο σάιτ την αρνητική κριτική :

                    ' Παρά την καλή ροπή του των 240 Nm και το πρακτικό μηχανικό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων το μοτέρ των 1,4 λίτρων δεν είναι ικανό να ανταποκριθεί σωστά στις απαιτήσεις του αμαξώματος. Έτσι στη διαδικασία της επιτάχυνσης 0-100 χ.α.ω. χρειάστηκε 10,9 δευτερόλεπτα, γεγονός που αποκαλύπτει εν μέρει και μια αδυναμία στην εύκολη και άμεση επιτάχυνση από στάση. Γενικότερα πάντως ο οδηγός του αυτοκινήτου θα μπορέσει να κινηθεί σβέλτα και άνετα μόνο αν εξαντλεί τις στροφές του κινητήρα και φυσικά όταν το αυτοκίνητο δεν είναι πλήρες φορτίου'

                    Δηλαδή ξαφνικά ο κινητήρας δεν είναι επαρκής και τα 0-100 έρχονται στον εξαιρετικά αργό χρόνο 10,9 (τη στιγμή που το rav π.χ. το μέτρησαν στα 11.5 - και επίσης μας αναφέρουν την άσχημη κατανάλωση 11.2 ενώ αν πάτε στο forum του rav π.χ θα δείτε ότι οι τιμές ξεκινάν από 11 και φτάνουν μέχρι 14 αναλόγως τη χρήση. - αλλά σε εκείνη την περίπτωση ....(απόσπασμα από το τεστ του rav : 'Ο 2λιτρος, 16βάλβιδος κινητήρας, με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, που εξοπλίζει το RAV, αποδίδει 152 ίππους και 194 Nm ροπής, νούμερα που χαρίζουν ανταγωνιστικές επιδόσεις στο όχημα βάρους 1.558 κιλών.' Δηλαδή 152 ίπποι με ροπή 194 δίνουν ανταγωνιστικές επιδόσεις σε ένα suv 1558 κιλών αλλά με 150 ίππους και ροπή 240 Nm πρέπει να εξαντλήσεις τις στροφές του κινητήρα για να κινηθείς σβέλτα ε ; Να τους χαιρόμαστε λοιπόν.... Και να μην ξεχνάμε και το αδερφάκι autoτρίτη που είχε ανακοινώσει πορτμπαγκάζ 350 λίτρων γιατί έπρεπε να χωρέσει η ρεζέρβα...

                    Ένα συμπέρασμα έβγαλα εγώ : Ξανά δεν αγοράζω περιοδικό αν θέλω να μάθω για κάποιο μοντέλο που έρχεται...Θα περιμένω να έρθει και θα το κάνω τεστ ντράιβ μόνος μου γιατί πλέον δεν είναι να εμπιστεύεσαι κανένα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      morisson last edited by

                      KAI MONO I IDEA OTI APO 1400 EXW 140 PS ME TELH KKAI ASFALEIA GIA 1400 MALLON AKSIZEI TON KOPO
                      OTAN KATI OPEL KAI KATI FORD THELOUN 2300 GIA TIS IDIES EPIDOSEIS

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vanorton last edited by

                        Καλησπέρα...

                        Είμαι κι εγώ υποψήφιος αφοραστής του Tiguan, αν και με προβληματίζει λίγο το γεγονός ότι βρίσκεται στο κάτω άκρο της κατηγορίας από πλευράς χώρων και επίσης φοβάμαι λίγο τον 1.4 με κομπρέσορα+turbo ότι θα είναι λίγο κουραστικός. Νομίζω το ιδανικό θα είναι το 1.8 TFSI με τους 170 ίππους όταν βγει... (ίσως να είναι και δίλιτρο βέβαια).

                        Επίσης, λόγω εμπειρίας σε VAG (κάτοχος A3/05) πιστεύω ότι θα κοστίζει αρκετά με Xenon, Navigator, ηλιοροφή, δερμάτινα κλπ. Για παράδειγμα το Mitsubishi Outlander me 36500 έχει τα πάντα (ειλικρινά!). Το Tiguan για τον αντίστοιχο εξοπλισμό φοβάμαι ότι θα πηγαίνει αρκετά παραπάνω (ειδικά το 170PS που θα είναι και το αντίστοιχο από πλευράς ιπποδύναμης)...

                        Βέβαια, είναι VAG!... Για να δούμε...

                        NvO

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mike-daskalakis last edited by

                          Ο χρήστης cosneo έγραψε:
                          Φίλοι μου σήμερα το πρωί το είδα σε δρόμο της Θεσ/νίκης με αυτοκόλλητα του Auto Τρίτη. Αρχική εντύπωση όχι η καλύτερη εξωτερικά ...
                          Σχετικά υπερυψωμένο πεντάθυρο Golf με τριτο παράθυρο και την μάσκα του Eos. Σε μέγεθος πολύ μικρότερο των Suv (Rav-4, Xtrail, Forester κλπ). Δίπλα του ήταν ένα Tuscon και έδειχνε σχεδόν ίδιο σε σχεδίαση με το VW που ήταν λίγο μικρότερο και πιο τετράγωνο.
                          Η απόσταση (με το μάτι) απο το έδαφος είναι με το SX4, Forester και το Quasqhai. To Tuareg δείχνει δίπλα του τουλάχιστον διπλάσιο σε όλες τις διαστάσεις.
                          Φυσικά όλα είναι υποκειμενικά αλλά προσωπικά περίμενα κάτι πιο εντυπωσιακό.
                          Υ.Γ. Επειδή είμαι σε αναζήτηση 4x4 και SUV βγήκε απο την λίστα πριν καν μπει ...

                          Μήπως το αδικείς λίγο? γιατί τουλάχιστον με τα Rav4, Forester και Tuscon έχουν τις ίδιες διαστάσεις με ελάχιστες διαφορές. Το ύψος είναι 5mm μικρότερο από το forester. Όσο για την σύγκριση με το Tuareg, τo οποίο ακόμα και σε σχέση με αμάξια της κατηγορίας του δείχνει πολύ μεγαλύτερο, είναι μάλλον ατυχής.

                          Υ.Γ. Τελικά το μέγεθος μετράει?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefanos-patra last edited by

                            Ο χρήστης Mike Daskalakis έγραψε:

                            Φίλοι μου σήμερα το πρωί το είδα σε δρόμο της Θεσ/νίκης με αυτοκόλλητα του Auto Τρίτη. Αρχική εντύπωση όχι η καλύτερη εξωτερικά ...
                            Σχετικά υπερυψωμένο πεντάθυρο Golf με τριτο παράθυρο και την μάσκα του Eos. Σε μέγεθος πολύ μικρότερο των Suv (Rav-4, Xtrail, Forester κλπ). Δίπλα του ήταν ένα Tuscon και έδειχνε σχεδόν ίδιο σε σχεδίαση με το VW που ήταν λίγο μικρότερο και πιο τετράγωνο.
                            Η απόσταση (με το μάτι) απο το έδαφος είναι με το SX4, Forester και το Quasqhai. To Tuareg δείχνει δίπλα του τουλάχιστον διπλάσιο σε όλες τις διαστάσεις.
                            Φυσικά όλα είναι υποκειμενικά αλλά προσωπικά περίμενα κάτι πιο εντυπωσιακό.
                            Υ.Γ. Επειδή είμαι σε αναζήτηση 4x4 και SUV βγήκε απο την λίστα πριν καν μπει ...

                            Μήπως το αδικείς λίγο? γιατί τουλάχιστον με τα Rav4, Forester και Tuscon έχουν τις ίδιες διαστάσεις με ελάχιστες διαφορές. Το ύψος είναι 5mm μικρότερο από το forester. Όσο για την σύγκριση με το Tuareg, τo οποίο ακόμα και σε σχέση με αμάξια της κατηγορίας του δείχνει πολύ μεγαλύτερο, είναι μάλλον ατυχής.

                            Υ.Γ. Τελικά το μέγεθος μετράει?

                            Δεν το εχω δει ακομα, αλλα επειδη το suv που θελω να παρω, θελω να εχει χωρους και υψος, μαλλον καλα εκανα και το αποριψα.
                            Φιλε Mike λες οτι ειναι ιδιο με τα RAV4 , FORESTER , TUSCON.
                            Συγνωμη αλλα το forester δεν ειναι ιδιο με RAV 4 kai TUSCON.
                            Ειναι τουλαχιστον αισθητικα και οχι με το μετρο στο χερι, αρκετα ποιο χαμηλο. Εμενα μου θυμιζει ψηλο αυτοκινητο, ενω το RAV 4 μου θυμιζει suv.
                            Λες λοιπον μετα οτι το tiguan ειναι χαμηλοτερο και απο το forester!!!!
                            Kαταλαβα. Οπως πολυ καλα προειπαν, ενα ψηλο golf.
                            Δεν μου αρεσει ΓΙΑ SUV.
                            Προσωπικη μου παντα γνωμη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mike-daskalakis last edited by

                              Ο χρήστης stefanos patra έγραψε:

                              Δεν το εχω δει ακομα, αλλα επειδη το suv που θελω να παρω, θελω να εχει χωρους και υψος, μαλλον καλα εκανα και το αποριψα.
                              Φιλε Mike λες οτι ειναι ιδιο με τα RAV4 , FORESTER , TUSCON.
                              Συγνωμη αλλα το forester δεν ειναι ιδιο με RAV 4 kai TUSCON.
                              Ειναι τουλαχιστον αισθητικα και οχι με το μετρο στο χερι, αρκετα ποιο χαμηλο. Εμενα μου θυμιζει ψηλο αυτοκινητο, ενω το RAV 4 μου θυμιζει suv.
                              Λες λοιπον μετα οτι το tiguan ειναι χαμηλοτερο και απο το forester!!!!
                              Kαταλαβα. Οπως πολυ καλα προειπαν, ενα ψηλο golf.
                              Δεν μου αρεσει ΓΙΑ SUV.
                              Προσωπικη μου παντα γνωμη

                              Παρεξήγηση. Δεν εννοούσα οτι είναι τα 3 ίδια σε όλα αλλά μόνο σε μήκος. Επίσης όταν έλεγα ότι 'Το ύψος είναι 5mm μικρότερο από το forester' εννοούσα το ύψος από το έδαφος.
                              Κατά τα άλλα σαφώς περί ορέξεως κολοκυθόπιτα εκτός αν μιλάμε για συγκεκριμένα μετρήσιμα πράγματα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cosneo last edited by

                                Ο χρήστης Mike Daskalakis έγραψε:
                                Μήπως το αδικείς λίγο? γιατί τουλάχιστον με τα Rav4, Forester και Tuscon έχουν τις ίδιες διαστάσεις με ελάχιστες διαφορές. Το ύψος είναι 5mm μικρότερο από το forester. Όσο για την σύγκριση με το Tuareg, τo οποίο ακόμα και σε σχέση με αμάξια της κατηγορίας του δείχνει πολύ μεγαλύτερο, είναι μάλλον ατυχής.

                                Απλώς είπα την πρώτη εικόνα που είχα ... Εξωτερικά δείχνει ένα υπερυψωμένο 5πορτο και όχι SUV τουλάχιστον με την εικόνα που έχουμε. Η σύγκριση με το Tuareg φυσικά δεν υπάρχει, απλώς μετά το μέγεθος των Passat, Jetta και Tuareg, το Tiguan δείχνει πολυ μαζεμένο ... Το Crosspolo με τα προστατευτικά και το όλο look δείχνει πιο SUV.

                                ΥΓ. Στα 30.000 ευρώ μετράει δυστυχώς και το μέγεθος, έστω και λίγο, καλώς ή κακώς!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  m1234 last edited by

                                  Δεν έχω δει ακόμα το tiguan αλλά όλοι λένε ότι λόγω σχεδίασης κρύβει το ύψος του και γενικά δείχνει πολύ compact. Αυτό για μένα είναι θετικό γιατί δεν μου αρέσουν τα πολύ ογκώδη SUV. (Ενας λόγος που πιθανότατα θα προτιμήσω το μαύρο είναι ότι με αυτό το χρώμα δείχνει ακόμα πιο συμμαζεμένο).
                                  Τωρα όσον αφορά τις πραγματικές διαστάσεις, εγώ βρήκα τα παρακάτω νούμερα με τα οποια βγαίνει ότι έστω και οριακά το tiguan είναι ψηλότερο από ολα! Σε σχέση με Rav που είναι ο ηγέτης της κατηγορίας είναι 32mm πιο μακρύ (ή 62mm στην escape), 1mm πιο ψηλό, και 6mm πιο στενό.

                                  ...........ΜΗΚΟΣ  ΠΛΑΤΟΣ ΥΨΟΣ Αποσταση από έδαφος
                                  tiguan... 4427 1809 1686 195
                                  rav........ 4395  1815  1685  190
                                  crv......... 4530  1820  1675 185
                                  forester. 4485  1735  1590  191

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mike-daskalakis last edited by

                                    Ο χρήστης m1234 έγραψε:
                                    forester. 4485  1735  1590  191

                                    Απλά διορθώνω ότι το forester είναι 200 mm από το έδαφος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      m1234 last edited by

                                      Ο χρήστης Mike Daskalakis έγραψε:

                                      forester. 4485  1735  1590  191

                                      Απλά διορθώνω ότι το forester είναι 200 mm από το έδαφος

                                      Βλέπω σε πολλά site να αναφέρεται το 191mm. Ισως να παίζει και με την διάσταση των τροχών-ελαστικών το 191mm ή το 200mm

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mike-daskalakis last edited by

                                        Ο χρήστης m1234 έγραψε:

                                        forester. 4485  1735  1590  191

                                        Απλά διορθώνω ότι το forester είναι 200 mm από το έδαφος

                                        Βλέπω σε πολλά site να αναφέρεται το 191mm. Ισως να παίζει και με την διάσταση των τροχών-ελαστικών το 191mm ή το 200mm

                                        Διόρθωση στην διόρθωση, αν δεις το PDF του Forester αναφέρει 205 mm http://www.subaru.gr/default.asp?pid=104&la=1

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          m1234 last edited by

                                          Ο χρήστης Mike Daskalakis έγραψε:

                                          forester. 4485  1735  1590  191

                                          Απλά διορθώνω ότι το forester είναι 200 mm από το έδαφος

                                          Βλέπω σε πολλά site να αναφέρεται το 191mm. Ισως να παίζει και με την διάσταση των τροχών-ελαστικών το 191mm ή το 200mm

                                          Διόρθωση στην διόρθωση, αν δεις το PDF του Forester αναφέρει 205 mm http://www.subaru.gr/default.asp?pid=104&la=1

                                          Πράγματι γράφει 205 στην μία έκδοση και 200 στην άλλη. Πάντως και στο tiguan το ελληνικό site δίνει 195 και το Γερμανικό 200. Αρα τρέχα γύρευε...
                                          Πάντως αυτή η μέτρηση εξαρτάται απο το βάρος της έκδοσης του αυτοκινήτου, από τον αν είναι με ή χωρίς οδηγό, από το προφίλ των ελαστικών και την διάμετρο της ζάντας, την υπαρξη ή όχι σπορ (χαμηλωμένης) ανάρτησης. Γι αυτό ισως υπάρχουν αυτές οι διαφοροποιήσεις από μετρηση σε μέτρηση για το ίδιο μοντέλο. Δεν γνωρίζω αν έχει πιστοποιηθεί με κάποιον τρόπο η διαδικασία αυτής της μέτρησης για να είμαστε σίγουροι τι συγκρίνουμε

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefanos-patra last edited by

                                            Ο χρήστης m1234 έγραψε:
                                            Δεν έχω δει ακόμα το tiguan αλλά όλοι λένε ότι λόγω σχεδίασης κρύβει το ύψος του και γενικά δείχνει πολύ compact. Αυτό για μένα είναι θετικό γιατί δεν μου αρέσουν τα πολύ ογκώδη SUV. (Ενας λόγος που πιθανότατα θα προτιμήσω το μαύρο είναι ότι με αυτό το χρώμα δείχνει ακόμα πιο συμμαζεμένο).
                                            Τωρα όσον αφορά τις πραγματικές διαστάσεις, εγώ βρήκα τα παρακάτω νούμερα με τα οποια βγαίνει ότι έστω και οριακά το tiguan είναι ψηλότερο από ολα! Σε σχέση με Rav που είναι ο ηγέτης της κατηγορίας είναι 32mm πιο μακρύ (ή 62mm στην escape), 1mm πιο ψηλό, και 6mm πιο στενό.

                                            ...........ΜΗΚΟΣ  ΠΛΑΤΟΣ ΥΨΟΣ Αποσταση από έδαφος
                                            tiguan... 4427 1809 1686 195
                                            rav........ 4395  1815  1685  190
                                            crv......... 4530  1820  1675 185
                                            forester. 4485  1735  1590  191
                                            outlander 4640 1800 1720 215

                                            Eβαλα και το δικο μου που θα ερθει το μαρτιο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 33 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr