-
Σε ποιο σημειο ακριβως σου εφυγε το χρωμα?
-
Σε ποιο σημειο ακριβως σου εφυγε το χρωμα?
-
Mεταξύ 5ης πορτας και ουρανου, πίσω από τον μεντεσε. Απορώ πώς το είδα.
-
Εκει μου εχει φυγει κι εμενα αλλα εγω αργησα να το δω οποτε...
-
Eδω και μια βδομαδα περιπου οποτε κοβω το τιμονι δεξια και τυχει να πεσει ο αριστερος τροχος σε λακουβα η εστω να περασει πανω απο την παραμικρη ανωμαλια του δρομου,ακουω ενα εντονο κρακ απο κατω.Ζαμφορ η κατι αλλο?
-
Το κρακ μπορει να μην το περιγραφεις καλα, και να εινα ικαπως αλλιως ο ηχος...τσεκαρε τα σινεπμλοκ των ψαλιδιων, ειδικα τα πισω (μιλαω παντα για μπροστινο συστημα) που πιανουν στο πατωμα.
-
Μήπως είναι το κλασσικό ξεβίδωμα του ψαλιδιού; έχεις μήπως κούνημα στο πάτωμα;
-
Κοιτα φτανει ενα ελαφρυ τρεμουλο στο ποδι μου ακομα και σε καλη ασφαλτο,οποτε μπορει να παιζει και αυτο που λες.
-
Οι εμπειριες μου στα bilstein μετα απο 65000 χλμ περιπου ειναι αναμικτες.
Σιγουρα εχει καλυτερα κρατηματα το αμαξι και δεν γερνει τοσο ευκολα αλλα για καθημερινη χρηση εαν χρησιμοποιεις αρκετα ανωμαλους δρομους ε οσο να ναι βγαζει μια ταλαιπωρια. Ξεχνας τι θα πει 'συνδιασμος ανεσης-κρατηματος' χανεις αρκετα απο ανεση που στην τελικη προσωπικα δεν ηθελα να χασω. Μετα απο 65000 χλμ ειναι το ιδιο σκληρα οπως και στην αρχη και καποιοι μικροτριγμοι τωρα το χειμωνα πιστευω πως οφειλονται σε αυτα. Επισης ειναι και το ηχητικο μερος της υποθεσης. τα γκαπα-γκουπα ειναι πλεον αρκετα μιας και εχει και τον ημιακαμπτο πισω. Αλλα στη συναντηση του φορουμ στο Λιτοχωρο ευχαριστηθηκα να στριβω. Ο spiros.s μαλλον εχει παθει λιγο πλακα -καλα παει το 307 ετσι; μου λεγε- ε τι αλλο να πω.Ειδικα στην πιστα των Σερρων ειναι απολαυση καθοτι γερνει λιγο και ξεφτιλιζει τα λαστιχα για πλακα τα ορια τους ειναι αρκετα μικροτερα και εκει σιγουρα χρειαζεται πιο φαρδυ λαστιχο απο το 15αρι και πιο μεγαλη ζαντα βεβαια.
Οποιος κινειται σε καλοστρομενους δρομους καθημερινα να τα προτιμησει θα αποζιμειωθει. Εγω που κινουμαι και σε αρκετα χαλια δρομους στην τελικη θα ηθελα κατι πιο ενδοτικο σε ανωμαλιες...
-
Spiros σκέτο ρε ήταν στο Λιτοβίλατζ.
-
Ε καλα μωρε που να θυμαμαι τωραααα. Sorry κιολας
-
ελεγα και γω πως δεν τον ειδα..
-
Μιας & το 207 (1.6 NFU) συμπλήρωσε 26.000 Κμ θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτά που μου έχουν συμβεί. Συγκεκριμένα με ταλαιπωρούσε από το καλοκαίρι ένας θόρυβος σαν 'αναμένο' ρουλεμάν από τον κινητήρα στο ρελαντί, όταν αυτός ήταν ζεστός.
Άρχικά αλλάχθηκε ιμάντας & τεντωτήρας ιμάντα δυναμό χωρίς αποτέλεσμα.
Εν συνεχεία σε διάφορες επισκέψεις στο συνεργείο ο θόρυβος σταματούσε όταν έφτανα στο συνεργείο - η γνωστή ατυχία που συμβαίνει με τις παράξενες βλάβες.
Τελίκα προχθές η αιτία του προβλήματος βρέθηκε & αποκαταστάθηκε: αλλαγή σετ συμπλέκτη - αιτία: στραβό δίχαλο ρουλεμάν πρωτεύοντος με αποτέλεσμα το ρουλεμάν να ακουμπά μονίμως τα χτένια του πλατό και να παράγει θόρυβο!
Πέραν αυτού μέχρις στιγμής έχω αλλάξει, τσιμούχα αριστερού ημιαξονίου, πλαφονιέρα, μπουτόν φώτων stop, κλείδι (το immobilizer off) από δική μου ηπαιτιότητα.
Ευτυχώς, αν εξαιρέσεις την ταλαιπωρία, όλα τα παραπάνω καλύφθηκαν στα πλαίσια της εγγύησης!
Μακάρι να είναι τα τελευταία κουσουράκια!
Ενδεικτικά το κόστος αλλαγής σετ συμπλέκτη είναι 500e.
Πάντως το 307 (1,6) που είχα δεν μου είχε δημιουργήσει τόσα προβλημάτακια εκτός ενός σοβαρού, της αλλαγής φλάντζας κεφαλής στα 24.000Κμ πάλι στα πλαίσια της εγγύησης. Εξαιρούνται τα γνωστά ζουάν (x3) & o διακόπτης BSI (x2)!
Εύχομαι σε όλους καλά ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ & ευτυχισμένο το ΝΕΟ ΕΤΟΣ!ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!
-
Η κατασταση τωρα το χειμωνα στο 307 μου με τις απωλειες υγρων απο το κυκλωμα ψυξης εγιναν εντονοτερες και καθε 2 εβδομαδες προσθετω 300ml παραφλου. Η εντονοτερη χρηση του καλοριφερ εχει επιδεινωσει την κατασταση. Μαλλον παω για φλατζα κεφαλης ετσι; Παντως δεν φαινεται απο την φλατζα να υπαρχη διαρροη. Περισσοτερο υγρο φαινεται κοντα στο ψυγειο (οπως κοιτας απο επανω στην αριστερη μεραι) παρα στην φλατζα. Τωρα εχω 132000χλμ ποσο να αντεξω ακομα...
-
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
Η κατασταση τωρα το χειμωνα στο 307 μου με τις απωλειες υγρων απο το κυκλωμα ψυξης εγιναν εντονοτερες και καθε 2 εβδομαδες προσθετω 300ml παραφλου. Η εντονοτερη χρηση του καλοριφερ εχει επιδεινωσει την κατασταση. Μαλλον παω για φλατζα κεφαλης ετσι; Παντως δεν φαινεται απο την φλατζα να υπαρχη διαρροη. Περισσοτερο υγρο φαινεται κοντα στο ψυγειο (οπως κοιτας απο επανω στην αριστερη μεραι) παρα στην φλατζα. Τωρα εχω 132000χλμ ποσο να αντεξω ακομα...Aν ειναι φλατζα κεφαλης το νερο παει μεσα στον θαλαμο καυσης και οχι εξω στον χωρο της μηχανης.Μηπως καποιο κολλαρο εχει τρυπησει/χαλαρωσει;Μηπως το καλοριφερ ειναι τρυπιο;
-
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
Οι εμπειριες μου στα bilstein μετα απο 65000 χλμ περιπου ειναι αναμικτες.Σιγουρα εχει καλυτερα κρατηματα το αμαξι και δεν γερνει τοσο ευκολα αλλα για καθημερινη χρηση εαν χρησιμοποιεις αρκετα ανωμαλους δρομους ε οσο να ναι βγαζει μια ταλαιπωρια. Ξεχνας τι θα πει 'συνδιασμος ανεσης-κρατηματος' χανεις αρκετα απο ανεση που στην τελικη προσωπικα δεν ηθελα να χασω. Μετα απο 65000 χλμ ειναι το ιδιο σκληρα οπως και στην αρχη και καποιοι μικροτριγμοι τωρα το χειμωνα πιστευω πως οφειλονται σε αυτα. Επισης ειναι και το ηχητικο μερος της υποθεσης. τα γκαπα-γκουπα ειναι πλεον αρκετα μιας και εχει και τον ημιακαμπτο πισω. Αλλα στη συναντηση του φορουμ στο Λιτοχωρο ευχαριστηθηκα να στριβω. Ο spiros.s μαλλον εχει παθει λιγο πλακα -καλα παει το 307 ετσι; μου λεγε- ε τι αλλο να πω.Ειδικα στην πιστα των Σερρων ειναι απολαυση καθοτι γερνει λιγο και ξεφτιλιζει τα λαστιχα για πλακα τα ορια τους ειναι αρκετα μικροτερα και εκει σιγουρα χρειαζεται πιο φαρδυ λαστιχο απο το 15αρι και πιο μεγαλη ζαντα βεβαια.
Οποιος κινειται σε καλοστρομενους δρομους καθημερινα να τα προτιμησει θα αποζιμειωθει. Εγω που κινουμαι και σε αρκετα χαλια δρομους στην τελικη θα ηθελα κατι πιο ενδοτικο σε ανωμαλιες...
Μπιλσταιν κιτρινα εχεις?
-
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
Η κατασταση τωρα το χειμωνα στο 307 μου με τις απωλειες υγρων απο το κυκλωμα ψυξης εγιναν εντονοτερες και καθε 2 εβδομαδες προσθετω 300ml παραφλου. Η εντονοτερη χρηση του καλοριφερ εχει επιδεινωσει την κατασταση. Μαλλον παω για φλατζα κεφαλης ετσι; Παντως δεν φαινεται απο την φλατζα να υπαρχη διαρροη. Περισσοτερο υγρο φαινεται κοντα στο ψυγειο (οπως κοιτας απο επανω στην αριστερη μεραι) παρα στην φλατζα. Τωρα εχω 132000χλμ ποσο να αντεξω ακομα...Μήπως παίζει τίποτα με τον θερμοστάτη και το καπάκι του; Νομίζω ότι και ο δικός σου κινητήρας είχε κάτι ψιλο-θεματάκια. Πριν κάνεις αλλαγή φλάτζας κεφαλής, να το ελέγξεις από εκεί (φυσικά γιατί είναι πιο φθηνή λύση αν φταίει αυτό).
-
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
Η κατασταση τωρα το χειμωνα στο 307 μου με τις απωλειες υγρων απο το κυκλωμα ψυξης εγιναν εντονοτερες και καθε 2 εβδομαδες προσθετω 300ml παραφλου. Η εντονοτερη χρηση του καλοριφερ εχει επιδεινωσει την κατασταση. Μαλλον παω για φλατζα κεφαλης ετσι; Παντως δεν φαινεται απο την φλατζα να υπαρχη διαρροη. Περισσοτερο υγρο φαινεται κοντα στο ψυγειο (οπως κοιτας απο επανω στην αριστερη μεραι) παρα στην φλατζα. Τωρα εχω 132000χλμ ποσο να αντεξω ακομα...Από τη φλάντζα η διαρροή (μάλλον) είναι εσωτερική και δεν φαίνεται (είτε πάει σε κύλινδρο ή στα λάδια). Αν βλέπεις διαρροή στο ψυγείο είναι από εκεί, το πλαστικό καπάκι ξεκολλάει από τις ψύκτρες και χάνει - δεν φτιάχνεται, θέλει αλλαγή.
Μπορείς να πας στο συνεργείο να κάνουν έλεγχο στο σύστημα ψύξης για να βεβαιωθείς. Βάζουν στη τάπα του ψυγείου ένα εργαλείο σαν τρόμπα και σηκώνουν πίεση στο κύκλωμα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Η κατασταση τωρα το χειμωνα στο 307 μου με τις απωλειες υγρων απο το κυκλωμα ψυξης εγιναν εντονοτερες και καθε 2 εβδομαδες προσθετω 300ml παραφλου. Η εντονοτερη χρηση του καλοριφερ εχει επιδεινωσει την κατασταση. Μαλλον παω για φλατζα κεφαλης ετσι; Παντως δεν φαινεται απο την φλατζα να υπαρχη διαρροη. Περισσοτερο υγρο φαινεται κοντα στο ψυγειο (οπως κοιτας απο επανω στην αριστερη μεραι) παρα στην φλατζα. Τωρα εχω 132000χλμ ποσο να αντεξω ακομα...
Από τη φλάντζα η διαρροή (μάλλον) είναι εσωτερική και δεν φαίνεται (είτε πάει σε κύλινδρο ή στα λάδια). Αν βλέπεις διαρροή στο ψυγείο είναι από εκεί, το πλαστικό καπάκι ξεκολλάει από τις ψύκτρες και χάνει - δεν φτιάχνεται, θέλει αλλαγή.
Μπορείς να πας στο συνεργείο να κάνουν έλεγχο στο σύστημα ψύξης για να βεβαιωθείς. Βάζουν στη τάπα του ψυγείου ένα εργαλείο σαν τρόμπα και σηκώνουν πίεση στο κύκλωμα.
+1
-
Στέλιο στο είχα ξαναπεί πάντως, στα πρώτα TU5JP4 είχαν ένα θέμα με τον θερμοστάτη. Έχανε από κει και φαινόταν ότι είναι από φλάντζα. Σίγουρα μην πας καρφωτός για φλάντζα, τσέκαρα και τα υπόλοιπα πρώτα.
PEUGEOT FORUM