Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    παλαιά αυτοκίνητα και αμόλυβδη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. παλαιά αυτοκίνητα και αμόλυβδη
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    82
    2663
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Ο χρήστης leonp έγραψε:
      @skullone
      To βενζόλιο (και οι αρωματικοί) είναι 'αγνοί' σε σχέση με άλλες αθλιότητες που μπαίνουν στη βενζίνη για να θησαυρίσουν οι εταιρείες που παράγουν τα εν λόγω πρόσθετα.

      Συμφωνώ. Ίσως κάτι 'εξωτικές' διατάξεις που υπόσχονται καύση υδρογόνου προερχομένου από κανονικό νερό να είναι το μέλλον... Αλλά δεν γνωρίζω σχεδόν τίποτα γι'αυτές και φοβάμαι το ενδεχόμενο να εμπορευματοποιήσουν το υπέρτατο αυτό αγαθό...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        euripides last edited by

        Έχω ασχοληθεί αρκετά στο παρελθόν, και η κατάληξη της αναζήτησης εδώ:

        http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 579#228579

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          g60 last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:

          1. πού έγκειται η φθορά του κινητήρα?διορθώνεται με τέτοιου είδους προσθετικά?

          Αν βάζεις αμόλυβδη συνέχεια μπορεί να πάθει ζημιά ο κινητήρας σου. Αν βάζεις LRP μια στα 2-3 γεμίσματα είσαι (σχεδόν) ασφαλής.

          Υπάρχουν πρόσθετα για αμόλυβδη που μπορείς να βάλεις ο ίδιος. Πάλι δεν χρειάζεται να βάζεις σε ΚΑΘΕ γέμισμα.

          Τίποτα απολύτως δεν παθαίνει
          Απλά το πρόβλημα έγκειτε στις υψηλες εκπομπές αρωματικών υδρογονανθράκων ,χωρίς χρήση έστω και οξειδωτικού καταλύτη ακόμα και με καρμπυρατέρ,οι οποίοι είναι καρκινογόνοι και τπτ παραπέρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης Euripides έγραψε:
            Έχω ασχοληθεί αρκετά στο παρελθόν, και η κατάληξη της αναζήτησης εδώ:

            http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 579#228579

            Έτσι είναι όσο αφορά τις βενζίνες. Το θέμα είναι ποιοι (παλιοί) κινητήρες μπορούν να κάψουν αμόλυβδη. Στα αεροπλάνα κανείς δεν παίρνει τέτοια ευθύνη και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν καύσιμο με μόλυβδο. Στα αμάξια μας βάζουμε LRP (που δεν είναι ακριβώς το ίδιο με τον τετρ. μόλυβδο) αλλά εκεί δεν πειράζει μια (τυχόν) βλάβη κινητήρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης G60 έγραψε:
              Τίποτα απολύτως δεν παθαίνει

              Το πρώτο που χαλάει είναι η έδρα της βαλβίδας. Στα καταλυτικά αμάξια είναι διαφορετικές.

              Τα καυσαέρια είναι ίδια (εκτός αν βάζεις 100άρα) γιατί είναι η ίδια αμόλυβδη με κάποιο πρόσθετο που προστατεύει (λίγο) τις έδρες των βαλβίδων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                g60 last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                Τίποτα απολύτως δεν παθαίνει

                Το πρώτο που χαλάει είναι η έδρα της βαλβίδας. Στα καταλυτικά αμάξια είναι διαφορετικές.

                Tρίχες κατσαρές,τα ίδια είναι.
                Η θεωρία που έλεγε ότι ο μόλυβδος επιδρά και ως λιπαντικό στις έδρες και τους οδηγούς των βαλβίδων,΄ναι μεν ισχύει αλλά πρακτικά η ιδιότητά του και ως λιπαντικό έχει απειροελάχιστη εώς μηδενική επίδραση.
                Επειδή έναν μέσο οδηγό δεν μπορείς να τον συνετίσεις με μια απλή σύσταση στο θέμα των ρύπων ,συν τη δελεαστική διαφορά της τιμής του καυσίμου, τα εργοστάσια 'χτυπησαν' τον οδηγό στην ευαισθησία της αντοχής του κινητήρα.

                Ατσάλινες έδρες είχαν τότε,τις ίδιες έχουν και σήμερα.
                Οι έδρες στις περισσότερες των περιπτώσεων (εκτός από ορισμένες κακές σχεδιάσεις) δεν παθαίνουν τπτ απολύτως και η μόνη κατεργασία που ενδεχομένως να χρειαστούν μετά από πολλά χλμ είναι ένα φρεζάρισμα.
                Οι οδηγοί κι αυτοί μπρούτζινοι ήταν το ίδιο παραμένουν και σήμερα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ατσάλια με ατσάλια, διαφέρουν, και μπρούτζοι με μπρούτζους διαφέρουν, όχι όλα στο μίξερ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    g60 last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                    Ατσάλια με ατσάλια, διαφέρουν, και μπρούτζοι με μπρούτζους διαφέρουν, όχι όλα στο μίξερ.

                    Ειλικρινά την περίμενα την απάντηση αυτή

                    Σαφώς και διαφέρουν ΑΛΛΑ..

                    Επειδή δουλεύω αρκετά το γνήσιο πρόγραμμα αντ/κών της vw-audi θες να σου δώσω δύο ίδιους κωδικούς οδηγών για τα ίδια μοτέρ αλλά διαφορετικής χρονολογίας?
                    Προ δηλ και μετά καταλύτη.

                    Επίσης,πρακτικά σε όσες κεφαλές αλλάζουμε οδηγούς όταν αφορά ίδια μοτέρ ακόμα και με διαφορά χρονολογίας προ και μετά καταλύτη δηλ,ποτέ ως ανταλλακτικό δεν αντιμετωπίσαμε αυτό το πρόβλημα διαχωρισμού ως κωδικό.

                    Αρα ειναι τα ίδια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      ladokrator last edited by

                      Εάν καταργηθεί η LRP, τα πρατρήρια της shell την εχουν σταματησει υπάλληλος είπε ό,τι η v-power κάνει για όλους τους τύπους κινητήρων, θα πρεπει να βαλουμε καταλύτες σε όλα τα συμβατικά λόγο των βλαβερών ρύπων. Θα μπορούν να βγάλουν κάρτα καυσαερίων τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        g60 last edited by

                        Ο χρήστης ladokrator έγραψε:
                        Εάν καταργηθεί η LRP, τα πρατρήρια της shell την εχουν σταματησει υπάλληλος είπε ό,τι η v-power κάνει για όλους τους τύπους κινητήρων, θα πρεπει να βαλουμε καταλύτες σε όλα τα συμβατικά λόγο των βλαβερών ρύπων. Θα μπορούν να βγάλουν κάρτα καυσαερίων τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα;

                        Ουσιαστικά φίλε μου εκεί είναι το πρόβλημα,στην εκπομπή ρύπων και ποιό συγκεκριμένα όπως είπα και ποιό πάνω στους αρωματικούς υδρογονάνθρακες.
                        Κανονικά θα πρέπει να τοποθετηθεί οξειδωτικός καταλύτης εφ όσον μιλάμε για σύστημα τροφοδοσίας με καρμπυρατέρ.
                        Από την άλλη οι υπαρχοντες αναλυτές καυσαερίων δεν μπορούν να μετρήσουν αρωματικούς υδρογονάνθρακες όπως δεν μπορούν να μετρήσουν και οξείδια του αζώτου.Για τον δεύτερο ρύπο απαιτείτε αναλυτής κλάσης 0 και νομοθεσία απ το κράτος αλλά επειδή εδώ είναι ελλαδιτάν ξέχνα τα προς το παρόν αυτά για καμια δεκαετία τουλάχιστον.

                        Οσο αναφορά τώρα τους αρωματικούς υδρογονάνθρακες,το αμάξι ναι περνάει κτέο κανονικά.
                        Απλά το πρόβλημα είναι στο περιβάλλον και σε μας τους ίδιους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mika_hakkinen last edited by

                          Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                          σε escort του 1983 (αμάξι φίλου), θα γίνει μετατροπή σε καταλυτικό.Αυτό που (πρέπει να?) κάνει είναι να βάλει καταλύτη και να αλλάξει κάτι στην τροφοδοσία (νομίζω κάτι στα μπεκ, αλλά δε βάζω με τίποτα το χέρι μου στη φωτιά).Από ό,τι θυμάμαι είναι σχετικά απλή μετατροπή με μικρό (σχετικά) κόστος.
                          (Δυστυχώς δε θυμάμαι/συγκράτησα λεπτομέρειες μιας και το θέμα δε με άγγιζε. )

                          Μπορείς να τον ρωτήσεις 5-10 πραγματάκια να μου τα πεις την πέμπτη; Κυρίως το ΠΟΥ και ΠΟΣΟ!

                          Πάντως αυτό με την κατάργηση της βενζίνης με μόλυβδο (τώρα είναι με υποκατάστατο του μολύβδου, ΟΚ ) το ακούω εδώ και 5 χρόνια (τουλάχιστον), αν δε με απατά η μνήμη μου.
                          Δεν πιστεύω ότι θα γίνει ποτέ.Ουδέν μονιμότερο του προσωρινού.

                          Πήγαινα γυμνάσιο όταν το άκουσα πρώτη φορά και τώρα έχω μπει 7ο έτος, τι μου λες...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Μάκη, το VAG group είχε καπάκια που μπορούσαν να δουλέψουν την αμόλυβδη πολλά χρόνια πριν την εφαρμογή των καταλυτών, από τις καρμπυρατεράττες κλούβες, tipo 2, με το κινητήρα τον 2λιτρο με τα 2 καρμπυρατέρ Solex που είχε 70 ίππους, δεν λέει τίποτα αυτό που λές, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν προετοιμαστεί χρόνια πρίν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kavoyras last edited by

                              Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                              σε escort του 1983 (αμάξι φίλου), θα γίνει μετατροπή σε καταλυτικό.Αυτό που (πρέπει να?) κάνει είναι να βάλει καταλύτη και να αλλάξει κάτι στην τροφοδοσία (νομίζω κάτι στα μπεκ, αλλά δε βάζω με τίποτα το χέρι μου στη φωτιά).Από ό,τι θυμάμαι είναι σχετικά απλή μετατροπή με μικρό (σχετικά) κόστος.
                              (Δυστυχώς δε θυμάμαι/συγκράτησα λεπτομέρειες μιας και το θέμα δε με άγγιζε. )

                              Μπορείς να τον ρωτήσεις 5-10 πραγματάκια να μου τα πεις την πέμπτη; Κυρίως το ΠΟΥ και ΠΟΣΟ!

                              Θα τον ρωτήσω και θα σου πω.
                              Γιατί?Ψήνεσαι?
                              Το πού πάντως είναι σίγουρα Αθήνα.

                              Γενικότερα ένας κινητήρας που καίει και τα 2 είδη καυσίμου, με ποιά από τα 2 είδη θα έχει μικρότερη κατανάλωση?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hammer_ last edited by

                                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                Μάκη, το VAG group είχε καπάκια που μπορούσαν να δουλέψουν την αμόλυβδη πολλά χρόνια πριν την εφαρμογή των καταλυτών, από τις καρμπυρατεράττες κλούβες, tipo 2, με το κινητήρα τον 2λιτρο με τα 2 καρμπυρατέρ Solex που είχε 70 ίππους, δεν λέει τίποτα αυτό που λές, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν προετοιμαστεί χρόνια πρίν.

                                +1
                                Αυτοί ήταν οι 'καίω και αμόλυβδη' κινητήρες. Οι ακόμα παλιότεροι θα φθαρούν σίγουρα γιατί ο σχεδιασμός τους περιελάμβανε σαν προδιαγραφή το μόλυβδο στο καύσιμο. Το να βρει όμως κανείς για κάθε κατασκευαστή πότε έγινε η αλλαγή από ασύμβατους σε συμβατούς μάλλον είναι δύσκολο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης G60 έγραψε:

                                  Ατσάλια με ατσάλια, διαφέρουν, και μπρούτζοι με μπρούτζους διαφέρουν, όχι όλα στο μίξερ.

                                  Ειλικρινά την περίμενα την απάντηση αυτή

                                  Σαφώς και διαφέρουν ΑΛΛΑ..

                                  Επειδή δουλεύω αρκετά το γνήσιο πρόγραμμα αντ/κών της vw-audi θες να σου δώσω δύο ίδιους κωδικούς οδηγών για τα ίδια μοτέρ αλλά διαφορετικής χρονολογίας?
                                  Προ δηλ και μετά καταλύτη.

                                  Επίσης,πρακτικά σε όσες κεφαλές αλλάζουμε οδηγούς όταν αφορά ίδια μοτέρ ακόμα και με διαφορά χρονολογίας προ και μετά καταλύτη δηλ,ποτέ ως ανταλλακτικό δεν αντιμετωπίσαμε αυτό το πρόβλημα διαχωρισμού ως κωδικό.

                                  Αρα ειναι τα ίδια

                                  ΤΩΡΑ είναι ίδιοι οι κωδικοί. Μπορείς να πάρεις ένα (πολύ) παλιό κινητήρα και να τον κάνεις να καίει αμόλυβδη. ΤΟΤΕ δεν άντεχαν. Όταν λέω τότε, τα αμάξια (κινητήρες VW Audi) που πουλιόντουσαν Αμερική από το 1975 έκαιγαν αμόλυβδη (Καλιφόρνια από το 1974).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Mε τις προδιαγραφές που είχαν θέσει οι αρχές της Καλιφόρνια μετά από την πίεση τότε του Ράλφ Νέϊντερ, πριν λίγα χρόνια είχε ακουστεί και για υποψήφιος πρόεδρος των ΗΠΑ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Αν ειχαν αποφασισει πριν 100 χρονια να προσθεσουν ως λιπαντικο στην βενζινη οινοπνευμα αντι για μολυβδο τα πραγματα θα ηταν πολυ διαφορετικα σημερα απο αποψη ρυπων (καπου το διαβασα αλλα δεν θυμαμαι που )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης ladokrator έγραψε:
                                        Εάν καταργηθεί η LRP, τα πρατρήρια της shell την εχουν σταματησει υπάλληλος είπε ό,τι η v-power κάνει για όλους τους τύπους κινητήρων, θα πρεπει να βαλουμε καταλύτες σε όλα τα συμβατικά λόγο των βλαβερών ρύπων. Θα μπορούν να βγάλουν κάρτα καυσαερίων τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα;

                                        Δεν την εχουν σταματησει ,απλα τα βενζιναδικα δεν εχουν διαθεσιμες αλλες δεξαμενες πλεον.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          efthymis last edited by

                                          Απο οσα διαβασα εδω καταλαβα πως δεν υπαρχουν ουσιαστικες διαφορες μεταξυ της lrp και της αμολυβδης ειδικα για τα τελευταια συμβατικα, ουτε καν στις εκπομπες ρυπων (αυτο με προβληματιζει περισσοτερο) Αυτες οι καρκινογονες εκπομπες ξερετε αν εχουν αμεση επιπτωση στον ανθρωπο??? Δηλαδη θα ειναι εγκληματικο να βαλω βενζινη χωρις καταλυτη??

                                          Το μοτερ δε νομιζω να εχει προβλημα, στο μανιουαλ γραφει οτι καει κ αμολυβδη, ενω ο ιδιος κινητηρας εβγαινε μεχρι το 2003!
                                          Ειναι εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen ... 29#Engines ο 2ος στη λιστα με κωδικο AAC. Οποτε εχουν σιγουρα κυκλοφορησει κ καταλυτικα μοντελα. Ξερετε τι αλλαγες θα χρειαστει να γινουν για να μπει καταλυτης??? Δηλαδη θα πρεπει να αλλαξει ολοκληρη η εξατμιση ή να γινει απλα καποια προσθηκη? Επισης υπαρχει καποιο αλλο σημειο του αυτοκινητου στο οποιο πρεπει να γινει μετατροπη???

                                          Ευχαριστω εκ των προτερων!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                                            Αυτες οι καρκινογονες εκπομπες ξερετε αν εχουν αμεση επιπτωση στον ανθρωπο??? Δηλαδη θα ειναι εγκληματικο να βαλω βενζινη χωρις καταλυτη??
                                            Το μοτερ δε νομιζω να εχει προβλημα, στο μανιουαλ γραφει οτι καει κ αμολυβδη,
                                            Ξερετε τι αλλαγες θα χρειαστει να γινουν για να μπει καταλυτης??? Δηλαδη θα πρεπει να αλλαξει ολοκληρη η εξατμιση ή να γινει απλα καποια προσθηκη? Επισης υπαρχει καποιο αλλο σημειο του αυτοκινητου στο οποιο πρεπει να γινει μετατροπη??

                                            Είναι ξεκάθαρο ότι έχουν επίπτωση στον άνθρωπο και μάλιστα είναι τόσο αποδεδειγμένο το γεγονός και συγκεκριμένη η επίπτωση που τις ουσίες αυτές τις χαρακτηρίζουμε ΚΑΡΚΙΝΟγόνες.....
                                            Μηχανολογικά πάντως δεν θα έχεις πρόβλημα με αμόλυβδη αλλά θα ήσουν πιο καλός άνθρωπος αν έβαζες και καταλύτη. Αποφεύγεις για λόγους κόστους να βάλεις τον εργοστασιακό και προτιμάς έναν universal με κάτω από 400 ευρώ κάπου στη διαδρομή της εξάτμισης, βολεύει να τον βάλεις εκεί που προβλέπεται γιατί θα υπάρχει χώρος. Το πιθανότερο είναι να υπάρχει ήδη ένα καζανάκι εκεί που θα αντικαταστήσεις με τον καταλύτη. Είναι κάτι πολύ εύκολο (για τον εξατμισά) και γίνεται σε μισή ώρα. Δεν χρειάζεται άλλη μετατροπή αλλά να ξέρεις ότι ο ήδη αδύνατος κινητήρας μπορεί να χάσει λίγη δύναμη. Καλύτερα λοιπόν να βάλεις έναν σχετικά ελεύθερο καταλύτη κι ας κάνει λίγο θόρυβο παραπάνω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr