-
Έχοντας το βλέμμα στραμμένο στη Ρώσικη αγορά, που σύμφωνα με αναλύσεις θα ξεπεράσει την επόμενη 5ετία τη Γερμανία σε πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, η Renault αγόρασε το 25% της Lada.
Η γκάμα της ταλαίπωρης αυτοκινητοβιομηχανίας θα αρχίσει να ανανεώνεται σύντομα.
Η Renault έχει ήδη ένα εργοστάσιο στη Ρωσία όπου κατασκευάζει το Logan. Με την παροχή τεχνογνωσίας στοχεύει να βελτιώσει την ποιότητα των Lada και να τα κάνει πιο ανταγωνιστικά, ενώ παράλληλα φιλοδοξεί να ισχυροποιήσει τη θέση της 'Συμμαχίας', αφού σύμφωνα με τον Ghosn υπάρχει χώρος τόσο για τη Renault όσο και για τη Nissan.
@νδρέας
περισσότερα εδώ: http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7135125.stm
-
Έχοντας το βλέμμα στραμμένο στη Ρώσικη αγορά, που σύμφωνα με αναλύσεις θα ξεπεράσει την επόμενη 5ετία τη Γερμανία σε πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, η Renault αγόρασε το 25% της Lada.
Η γκάμα της ταλαίπωρης αυτοκινητοβιομηχανίας θα αρχίσει να ανανεώνεται σύντομα.
Η Renault έχει ήδη ένα εργοστάσιο στη Ρωσία όπου κατασκευάζει το Logan. Με την παροχή τεχνογνωσίας στοχεύει να βελτιώσει την ποιότητα των Lada και να τα κάνει πιο ανταγωνιστικά, ενώ παράλληλα φιλοδοξεί να ισχυροποιήσει τη θέση της 'Συμμαχίας', αφού σύμφωνα με τον Ghosn υπάρχει χώρος τόσο για τη Renault όσο και για τη Nissan.
@νδρέας
περισσότερα εδώ: http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7135125.stm
-
Έχοντας το βλέμμα στραμμένο στη Ρώσικη αγορά, που σύμφωνα με αναλύσεις θα ξεπεράσει την επόμενη 5ετία τη Γερμανία σε πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, η Renault αγόρασε το 25% της Lada.
Η γκάμα της ταλαίπωρης αυτοκινητοβιομηχανίας θα αρχίσει να ανανεώνεται σύντομα.
Η Renault έχει ήδη ένα εργοστάσιο στη Ρωσία όπου κατασκευάζει το Logan. Με την παροχή τεχνογνωσίας στοχεύει να βελτιώσει την ποιότητα των Lada και να τα κάνει πιο ανταγωνιστικά, ενώ παράλληλα φιλοδοξεί να ισχυροποιήσει τη θέση της 'Συμμαχίας', αφού σύμφωνα με τον Ghosn υπάρχει χώρος τόσο για τη Renault όσο και για τη Nissan.
@νδρέας
περισσότερα εδώ: http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7135125.stm
-
-
Εγώ δεν καταλαβαίνω... Τι 'manufacturing and marketing expertise' έχει η Avtovaz για να μοιραστεί με τη Renault; Αυτό που υποψιάζομαι ότι θα γίνει είναι μια μεταφορά δαπέδων και κινητήρων από τη Renault προς τη Lada, που θα φέρει πολύ πιο κοντά στα σύγχρονα πρότυπα τα μοντέλα της ρώσικης εταιρείας. Δεν αποκλείω να δούμε το Dacia Logan να φορά τα σήματα της Lada.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εγώ δεν καταλαβαίνω... Τι 'manufacturing and marketing expertise' έχει η Avtovaz για να μοιραστεί με τη Renault; Αυτό που υποψιάζομαι ότι θα γίνει είναι μια μεταφορά δαπέδων και κινητήρων από τη Renault προς τη Lada, που θα φέρει πολύ πιο κοντά στα σύγχρονα πρότυπα τα μοντέλα της ρώσικης εταιρείας. Δεν αποκλείω να δούμε το Dacia Logan να φορά τα σήματα της Lada.Το Logan πωλείται ήδη στη Ρωσία, δεν ξέρω αν θα έχει νόημα να το πουλάνε με τα σήματα της Lada εκεί.
Κατά τα άλλα μου αρέσει που η Renault μαζεύει όλα τα φτωχά και καταφρονεμένα του κόσμου και τα αναβαθμίζει. Dacia, Samsung και τώρα Lada με την οποία είμαι και συναισθηματικά δεμένος! Ωραία!
@νδρέας
-
Τόσο το καλύτερο. Προτιμώ ευρωπαϊκό ακόμα και στα φθηνά, βασικά αυτοκίνητα, κι ας είναι και Lada, παρά κινέζικο ή κορεάτικο.
-
Πολύ θετικό μου ακούγεται. Το 'παντρεμα' των υποδομών της Lada και της τεχνογνωσίας της Renault σε συνδυασμό με την αναπτυξη της Ρωσίας αλλά και της υπόλοιπης ανατολικής Ευρώπης μπορεί να φέρει πολυ θετικά αποτελέσματα και στις δυο μάρκες.
-
Έξυπνη επιχειρηματική κίνηση.
-
Μάλλον επειδη η ρωσσική οικονομία αναπτύσετε με γοργούς ρυθμους
-
καλό θα είναι: ένα 'σκυλί' LADA με τις ανέσεις της Renault...
-
Η GM, η Ford και η Fiat που επίσης ενδιαφέρονταν θα το φυσάνε και δεν θα κρυώνει πάντως. Ειδικά η GM που κατασκεύαζε στις εγκαταστάσεις της Autovaz το προηγούμενο Astra, έδινε χρόνια τώρα τους πανάρχαιους κινητήρες της και πουλούσε το 'νέο' Niva με τα σήματα της τι-της-έμελλε-να-πάθει Chevrolet.
@νδρέας
-
Ειδικά την GM εγώ δεν τη χωνεύω καθόλου και μ'αρέσει πολύ η προοπτική να διαπιστώσει ότι έκανε βλακεία...
-
GM = Great Mistake
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ειδικά την GM εγώ δεν τη χωνεύω καθόλου και μ'αρέσει πολύ η προοπτική να διαπιστώσει ότι έκανε βλακεία...Και εγώ το χάρηκα που δεν επιλέχθηκε η προσφορά της.
@νδρέας
-
Χίλιες φορές να ενσωματωθεί η Ρωσία σε όλους τους τομείς στην Ευρώπη και να γίνει η Ε.Ε. ένας πολύ μεγάλος διακρατικός φορέας... Ίσως αυτή η κίνηση της Renault να είναι ένα βήμα προς τα εκεί.
-
Ο χρήστης Sirion έγραψε:
καλό θα είναι: ένα 'σκυλί' LADA με τις ανέσεις της Renault...Το αντίστροφο μην κάνουν μόνο γιατί θα τους πάρουν στο κυνήγι οι Κοζάκοι.
-
H Renault την έψαχνε από παλιά με την Ανατολική Ευρώπη. Το 90 έχασε στις λεπτομέρειες την Skoda και κατέφυγε, δέκα χρόνια αργότερα, στη Dacia με την οποία συνεργαζόταν έτσι και αλλιώς από τη δεκαετία του 60.
Τώρα με τη Lada ισχυροποιεί ακόμα περισσότερο τη θέση της ανατολικά και υπό προϋποθέσεις θα μπορούσα να προβλέψω μονοπωλιακές καταστάσεις σε λίγα χρόνια. Επίσης είμαι σίγουρος ότι το 25% σύντομα θα γίνει 50 και γιατί όχι και παραπάνω.@νδρέας
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εγώ δεν καταλαβαίνω... Τι 'manufacturing and marketing expertise' έχει η Avtovaz για να μοιραστεί με τη Renault;Το ρήμα share δεν είναι απαραίτητο να εννοεί ανταλλαγή.
-



H Renault αγόρασε το 25% της Lada