-
-
ωραια αυτοκίνητα.
κρίμα που σάπιζαν σε τόσο μεγάλο βαθμό και με τόσο γρήγορους ρυθμούς
πριν 3 χρονια ειχα βρει ενα 2000CA και ο τυπος ζητουσε 1000€ +σηματακι +μεταβιβαση
Το προβλημα δεν ηταν τα χρηματα, αλλα η προχωρημενη σηψη που καταστουσε το αυτοκινητο μη επισκευάσιμο. κρίμα...
-
παρόλα αυτά υπάρχουν 2-3 που κυκλοφορούν ακάθεκτα. Ειδικά ενα ασημί το καμαρώνω κάθε καλοκαίρι που έρχεται νότια για διακοπές.
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
παρόλα αυτά υπάρχουν 2-3 που κυκλοφορούν ακάθεκτα. Ειδικά ενα ασημί το καμαρώνω κάθε καλοκαίρι που έρχεται νότια για διακοπές.εννοείς τα πρώτα κουπέ C, CA και CS που ήταν Κάρμαν
ή γενικότερα κάποιο New Six Coupe (2800CS, 2.5CS, 3.0S/i, 3.0CS, 3.0CSi) ?
γιατί τα πρώτα φαντάζομαι ότι θα είναι αρκετά σπάνια στη χώρα μας -
Τα πρώτα, και όμως παρόλη την σπανιότητα τους , εχω εντοπίσει ενα στις Σέρρες, ενα στην Θεσσαλονίκη, έχω πετύχει 2 στον δρόμο και ενα ασημί, ανελλιπώς κάθε καλοκαίρι το πετυχαίνω στην Κόρινθο. Το τελευταίο καλοκαίρι ητανε σε αρκετά άσχημη κατάσταση - παραμελημένο. Υπάρχει και ενα στο Κιάτο προς ανακατασκεύη μάλλον σε άθλια κατάσταση.
-
Το ομορφότερο φουσκωτό...
[/img]
-
Aυτό το χρώμα πολύ μου αρέσει
-
ναι, όντως είναι πολύ όμορφο
πάντα μετά το Chamonix όμως
-
yannis,
είχες δει στο 4ο Ιστορικό Ακρόπολις την 02 του Van Peer του Βέλγου?
Πραγματικά καταπληκτικό αυτοκίνητο και εκείνο το κίτρινο της πήγαινε πολύ
-
Aυτό το chamonix είναι από μόνο του, λόγος αγοράς σαπακίου
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
yannis,είχες δει στο 4ο Ιστορικό Ακρόπολις την 02 του Van Peer του Βέλγου?
Πραγματικά καταπληκτικό αυτοκίνητο και εκείνο το κίτρινο της πήγαινε πολύ
Το κίτρινο tii? αν ναι το θυμάμαι,πολύ όμορφο! Διακριτικά όμορφο! To χρώμα ηταν αυτό.
-
αυτό εδώ είναι
στο pc του γραφείου πρέπει να έχω καλύτερος φώτο...
-
To είχα δεί στο Λουτράκι,
προσπάθησα να πετύχω το χρώμα σε ενα 2002 που έφτιαχνα τότε αλλά η αποτυχία ήταν και ο σημαντικότερος λόγος πώλησης του αυτοκινήτου.
Αντι για το κίτρινο της bmw με την ονομασία golf, είχε βγει κάτι σε κίτρινο ταξιτζίδικο, κρίμα μεν αλλά δεν μπορούσα να το βλέπω! -
ήταν άψογα φτιαγμένο, αλλά παρ όλα αυτά ο Βέλγος -από μια συζήτηση που είχαμε σε κάποια ανάπαυλα- δεν δίσταζε να του πίνει το αίμα και να το κουβαλάει μέχρι και σε ράλλυ στην Αφρική!
ηταν φτιαγμένο από κάποιον bmw02restorations.be
γνωρίζεις κάτι σχετικά?
-
Δεν τον γνωρίζω αλλά θα το ψάξω. Το ντριφτάριζε πολύ ωραία στην αριστερη για την ευθεία του κοντρόλ στην παραλία...
Αυτά τα μοτέρ, με συντηρητικό 'φτιάξιμο' δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις και έχουν μεγάλη αντοχή.
Από κάποιο σημείο και μετά, αν πειραχθούν ιδιαίτερα βγάζουν προβλήματα. Και τα προβλήματα ξεκινάνε όλα από την αγαπημένη ασχολία των ρεκτιφιέ, την ροική εξέλιξη.
Τα καπάκια 121 και Ε12, ροικά είναι πολύ καλά και μπορούν να υποστηρίξουν εκκεντροφόρους μέχρι και 336 μοίρες(ακραία περίπτωση), με μεγάλωμα κατα 1χιλ. των βαλβίδων.
Ιστορικά έχει αποδειχθεί πως όσοι συνδίασαν εκτεταμένη ροική εξέλιξη και μεγάλο εκκεντροφόρο, ελαβαν το μοτέρ στο χέρι.
Ενα συντηρητικό δίλιτρο Bmw με ιπποδύναμη από 145 ως 170 άλογα είναι ιδανικό για ραλλύ με μεγάλες ειδικές ή με μεγάλο αριθμό χλμ, γιατί δεν βγάζει προβλήματα και είναι μέσα στον συναγωνισμό. Αρκεί τα άλογα να έχουνε βγει με σωστό συνδιασμό εξαρτημάτων.
Οι ξένοι ακολουθούν την πεπατημένη, αποφευγοντας τους πειραματισμούς, και τα αμάξια τους δεν χρειάζονται καινούγιο κινητήρα κάθε αγώνα.
Κάποια στιγμή θα αναφερθώ στους δημοφιλείς τρόπους ανεβάσματος ιπποδύναμης στους Μ10, γιατι είναι πολύ μακριά ιστορία. -
Mια BMW 1502 ήταν το πρώτο 'μας' αυτοκίνητο... Το είχε αγοράσει ο παππούς μου στη μητέρα μου κάπου το 1976 όταν πήρε το πτυχίο της. Ειναι το μόνο αυτόκίνητο που λυπήθηκα όταν το πουλήσαμε το 1986 (για μια Lancia Prisma..). Κάπως έτσι ήταν και το δικό μας, κόκκινο και αυτό.
Θυμάμαι που έλεγε πως το πρωινο μετα το πρώτο βράδυ που το πάρκαρε κάτω απο το τοτε σπίτι της στη Ν. Σμύρνη, τo βρηκε με ένα κεσε γιαούρτι στην οροφη.. -
Στη Νέα Σμύρνη στη μεγάλου Αλεξάνδρου, υπήρχε και ίσως υπάρχει ακόμα, ενα άψογο λευκό alpineweiss 1502
Το πιό υποτιμημένο μοντέλο της σειράς -02, είναι αναμφισβήτητα το 1502.
Ισως επειδη δεν βγήκε ποτέ με στρογγυλά φανάρια πίσω,επειδή δεν έδρεψε δάφνες στους αγώνες, δεν βρήκε θέση σε μεγάλες συλλογές. Σχεδόν όλα τα 1502 που πέρασαν από την χώρα μας, ακαριαία άλλαξαν σηματάκι πίσω με μια ιδιάιτερη προτίμηση στο 2002tii.
Ξεχώριζαν από μακριά όμως,
έλειπε το χαρακτηριστικό χρώμιο που διατρέχει τα καπώ, τις πόρτες και τα φτερά. Αντί για χρώμιο γύρω από τα παράθυρα ήταν μαύρα, όπως και τα Μ στις μέρες μας.
Οι Γερμανοί είχαν εκάνει περίεργο μαγείρεμα. Είχαν αντιστρεπτική μόνο μπροστά και μονοπίστονες δαγκάνες .
Τα 1602 δεν είχαν πουθενά αντιστρεπτικές και είχαν 4πίστονες δαγκάνες και μικρά ταμπούρα. Τα πίσω ταμπούρα του 1502 ήταν μεγαλύτερα και από του 2002.
Eίχε το αειθαλές 1600άρι Μ10 με 75 άλογα. Χαμηλή συμπίεση σε σχέση με τα 1602, και δεν ανέβαζε θερμοκρασία ποτέ, και ας του επινες το αίμα από το πρωί μέχρι το βράδυ. Ψηλά λαχάνιαζε, αλλά μέχρι τις 5500 γάζωνε.
Σάπιζε όμως, και σάπιζε πολύ γρήγορα. Πιό γρήγορα και από αλφασούντ. Αυτά τα μέταλλα, από τα Ουκρανικά διαλυτήρια πλοίων...Δυστυχώς ελάχιστα 1502 σώζονται, αναλογικά. Τα περισσότερα στην Ιταλία, το αγαπημένο -02 των Ιταλών, με τα χαρακτηριστικά άσπρα πορτοκαλί φλάς...Το ένατο πρίν το τέλος της παραγωγής ήταν στην Ελλάδα, πουλήθηκε και έχασα τα ίχνη του.
Δυστυχώς δύο που πέρασαν από τα χέρια μου κάναν μόνο για ανταλλακτικά... -
**BMW M3 E30 Cabriolet **
Για τον yiannis2002
-
Ευχαριστώ!!!
Πιστεύω και ο pad θα τις ευχαριστηθεί δεόντως!!!
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Στη Νέα Σμύρνη στη μεγάλου Αλεξάνδρου, υπήρχε και ίσως υπάρχει ακόμα, ενα άψογο λευκό alpineweiss 1502Το πιό υποτιμημένο μοντέλο της σειράς -02, είναι αναμφισβήτητα το 1502.
Ισως επειδη δεν βγήκε ποτέ με στρογγυλά φανάρια πίσω,επειδή δεν έδρεψε δάφνες στους αγώνες, δεν βρήκε θέση σε μεγάλες συλλογές. Σχεδόν όλα τα 1502 που πέρασαν από την χώρα μας, ακαριαία άλλαξαν σηματάκι πίσω με μια ιδιάιτερη προτίμηση στο 2002tii.
Ξεχώριζαν από μακριά όμως,
έλειπε το χαρακτηριστικό χρώμιο που διατρέχει τα καπώ, τις πόρτες και τα φτερά. Αντί για χρώμιο γύρω από τα παράθυρα ήταν μαύρα, όπως και τα Μ στις μέρες μας.
Οι Γερμανοί είχαν εκάνει περίεργο μαγείρεμα. Είχαν αντιστρεπτική μόνο μπροστά και μονοπίστονες δαγκάνες .
Τα 1602 δεν είχαν πουθενά αντιστρεπτικές και είχαν 4πίστονες δαγκάνες και μικρά ταμπούρα. Τα πίσω ταμπούρα του 1502 ήταν μεγαλύτερα και από του 2002.
Eίχε το αειθαλές 1600άρι Μ10 με 75 άλογα. Χαμηλή συμπίεση σε σχέση με τα 1602, και δεν ανέβαζε θερμοκρασία ποτέ, και ας του επινες το αίμα από το πρωί μέχρι το βράδυ. Ψηλά λαχάνιαζε, αλλά μέχρι τις 5500 γάζωνε.
Σάπιζε όμως, και σάπιζε πολύ γρήγορα. Πιό γρήγορα και από αλφασούντ. Αυτά τα μέταλλα, από τα Ουκρανικά διαλυτήρια πλοίων...Δυστυχώς ελάχιστα 1502 σώζονται, αναλογικά. Τα περισσότερα στην Ιταλία, το αγαπημένο -02 των Ιταλών, με τα χαρακτηριστικά άσπρα πορτοκαλί φλάς...Το ένατο πρίν το τέλος της παραγωγής ήταν στην Ελλάδα, πουλήθηκε και έχασα τα ίχνη του.
Δυστυχώς δύο που πέρασαν από τα χέρια μου κάναν μόνο για ανταλλακτικά...γιαννη οτι βλεπεις στην μ.αλεξανδρου.....ειναι του μπιρλιρακη!!!
CLASSIC BMW FORUM