-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Ρε Πασχάλη που κολλάει αυτό τώρα?
Θες και απόδειξη ότι η τιμή του είναι υπερβολική? Γράψε με επιχειρήματα, τι παραπάνω έχει το 500 από το Panda. Το Panta με +2 πόρτες παραπάνω, η βασική έκδοση ξεκινάει από 8.990. Άντε πες με το 1.2 μοτερ από 9.900. Δηλαδή ΚΑΤΩ από 10.000 €! Το 500 σου λέει ξεκινάει η ΒΑΣΙΚΗ έκδοση από 11.500 €. Πως το δικαιολογείς αυτό? Πληρώνεις τζαμπα χρήματα σε design ή όχι?
Είναι εντελώς ανάλογος ο εξοπλισμός των δύο εκδόσεων (ερώτηση ειλικρινής)?
Σε τελική ανάλυση το 500,πέρα από τις χάρες του ως αυτοκινήτου,καλείται να παίξει το παιχνίδι του ρετρό,του design και της μόδας,αν θέλεις..
Δεν βρίσκω πού είναι το κακό....
Ο χρηστικός εξορθολογισμός των αντικειμένων βρήκε την πλήρη έκφρασή του κατά τα χρόνια του σταλινισμού,προσωπικά δεν είμαι οπαδός..
Κατά τη θεώρησή σου,πολλά αυτοκίνητα κουπέ,κάμπριο κλπ δεν θα έπερεπε να πωλούνται ακριβότερα,εφ΄όσον στηρίζονται σε άλλα πλαίσια πρακτικότερων αυτοκινήτων..
Κατά μία έννοια σωστό το ανωτέρω (χονδρικά ανεφέρθην),ωστόσο,το παιχνίδι της αισθητικής συχνά δεν μετράται ακριβώς με τα ευρώ,και για πολλούς ένα αυτοκίνητο δύναται να προσφέρει απολαυσεις πέρα από πόρτες,θέσεις,αερόσακκουςΔεν υπάρχει τίποτα κακό. Συζήτηση κάνουμε.
Για τον εξοπλισμό θα περιμένω πρώτα να το δω στις εκθέσεις και μετά θα απαντήσω.
Απλά εκείνο που η μια πλευρά κάποιων από εμάς υποστηρίζει είναι ότι αν το δούμε αντικειμενικά, ούτε κάτι πολύ καινοτόμο από απόψεως τεχνολογίας φέρει, ούτε τα μηχανικά του μέρη διαφέρουν από άλλα μοντέλα της φίρμας, και μοιραία όταν συγκριθεί με το Panda, συμπεραίνει κανείς πως τα επιπλέον χρήματα που το 500 κοστίζει αντιστοιχούν καθαρά σε design και μόδα και όσα σωστά προανέφερες.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλα μοντέλα (διαφορετικών εταιρειών) που υιοθετούν την ίδια γραμμή. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως αξίζουν όλα τα επιπλέον χρήματα που κοστίζουν.
-
Ο χρήστης ferox έγραψε:
Φίλε ούτε κορεάτικα ούτε κινέζικα ούτε ιστορίες. Mercedes C200 έχω 4 ετών. να σου πω μόνο οτι θεωρώ τα σημερινά Κορεάτικα μιας και τα ανέφερες πολύ καλύτερα από τα σημερινά Ιταλικά που για μένα είναι εντελώς αστεία αυτοκίνητα από όλες τις απόψεις. Εχουν design μεν αλλά δε φτάνει για μένα. Για να σε προλάβω η Mercedes είναι υπερτιμημένη και αυτή αλλά αγοράζεις αυτοκίνητο, όχι ιταλική κουζίνα ούτε κουβά ούτε μπανιέρα...
Ολα καλα και συμφωνω φιλε μου,αλλα δεν μπορει να το χωρεσει το κεφαλι μου πως ενω πιστευεις οτι τα 1000 επιπλεον ευρω πιθανον που κοστολογειται το 500 ειναι τραγικο γι αυτα που προσφερει,ενω εχει στην κατοχη σου μια Μερσεντες.. Και για να σε προλαβω κι εγω διαβασα οτι:
Για να σε προλάβω η Mercedes είναι υπερτιμημένη και αυτή αλλά αγοράζεις αυτοκίνητο, όχι ιταλική κουζίνα ούτε κουβά ούτε μπανιέρα..
αλλα και αυτο μου ειναι δυσκολο να το καταλαβω.. Σα να εχεις δυο μετρα και δυο σταθμα δηλαδη..
Vascoupegt Aπο οσο ξερω εγω μονο δυο χαζοβλαβες μου χει βγαλει το δικο μου ιταλικο κονσερβοκουτι. Α,και δεν εκαναν οσο ολο το αυτοκινητο...
Επισης δεν ειναι καθολου κακο να θελει ενας ανθρωπος να παρει κατι (θεωρητικα) αξιοπιστο,κοψοχρονια κλπ κλπ=κορεατικο. ΑΛΛΑ οταν το παρει να μη νομιζει οτι επιασε τον παπα απ τα @@ λες και πηρε πορσικο.. Γιατι πολλοι 'κορεατες' οπως βλεπεις εχουν αρχισει καιρο να μιλανε για 'πφφφ ιταλικους κουβαδες' νομιζοντας οτι εχουν καλυτερα.. Α,και επισης δεν ξερω αν ειχες οδηγησει ποτε ιταλικο μικρο,αλλα με την πρωτη σου προταση,οτι δεν ειναι καμια σοβαρη μαρκα κλπ,Φιατ ειναι,κανεις λαθος.Τροπο να στο αποδειξω δεν εχω,αν θες το δεχεσαι,αν δε θες οχι και πας παρακατω και παιρνεις ενα ceed-αντιγραφω-τα-παντα-και-στο-δινω-τσαμπα να κανεις τη δουλεια σου.. -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Sorry που θα ακουστεί άκομψο, αλλά επειδή έχω ακούσει πολλά άτομα να παραπονιούνται για αυτό το θέμα...
Έτσι υποδέχεστε νέα άτομα στο forum? Με το να ειρωνεύεστε την γνώμη τους? Τι εντύπωση λέτε να σχηματίσει ο ferox και οποιοσδήποτε άλλος νέος χρήστης βρεθεί στη θέση του?
Άλλο να κάνουμε ειρωνικά σχόλια μεταξύ μας που είμαστε καιρό εδώ μέσα και δεν παρεξηγούμαστε εύκολα (καλά τρόπος του λέγειν και αυτός ) και άλλο σε ένα άτομο που έχει λίγο καιρό παρουσίας στο forum. Δεν βλάπτει να είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί σε αυτό.
Αγαπητέ,τώρα το είδα...
Δεν νομίζω ότι το φόρουμ αυτό είναι ειρωνικό προς τα νέα μέλη,αντιθέτως θα έλεγα είναι ιδιαίτερα φιλόξενο,κρίνοντας και από την περιστασιακή μου παρουσία σε άλλα fora..
Ωστόσο,το forum αυτό αγαπάει το μέτρο,διότι έτσι επιβιώνει μεταξύ τόσο διαφορετικών ανθρώπων..
Δεν έχει να κάνει με το 'νέος' και 'παλαιός',αλλά με την ανοχή-αντοχή σε συλλήβδην απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς.Αν ο φίλος ferox αισθάνεται **προσβεβλημένος,**πρώτος εγώ του ζητώ συγγνώμη,αλλά τον καλώ να διαβάσει και κάποια μήνυματα παρακάτω,από αυτούς που αποκάλεσε άφρονες Κώτσους,που έχουν λεφτά για πέταμα...
Τότε ίσως αντιληφθεί ότι η **δράση **φέρνει αντίδραση!
Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να το εκλάβεις ότι αναφέρθηκα προσωπικά σε εσένα.
Το έγραψα γενικά και αυτό διότι το τελευταίο διάστημα άκουσα 2 άτομα (νεοι χρήστες) σε συνομιλία που είχα μαζί τους να επικαλούνται αυτόν τον λόγο (ειρωνικά ποστς) που δεν γράφουν και δεν συμμετέχουν στο φορουμ.
Δεν ήταν σε καμία περίπτωση προσωπική η αναφορά. Συγγνώμη και εγώ αν φάνηκε έτσι.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Vascoupegt Aπο οσο ξερω εγω μονο δυο χαζοβλαβες μου χει βγαλει το δικο μου ιταλικο κονσερβοκουτι. Α,και δεν εκαναν οσο ολο το αυτοκινητο...
Επισης δεν ειναι καθολου κακο να θελει ενας ανθρωπος να παρει κατι (θεωρητικα) αξιοπιστο,κοψοχρονια κλπ κλπ=κορεατικο. ΑΛΛΑ οταν το παρει να μη νομιζει οτι επιασε τον παπα απ τα @@ λες και πηρε πορσικο.. Γιατι πολλοι 'κορεατες' οπως βλεπεις εχουν αρχισει καιρο να μιλανε για 'πφφφ ιταλικους κουβαδες' νομιζοντας οτι εχουν καλυτερα.. **Α,και επισης δεν ξερω αν ειχες οδηγησει ποτε ιταλικο μικρο,αλλα με την πρωτη σου προταση,οτι δεν ειναι καμια σοβαρη μαρκα κλπ,Φιατ ειναι,κανεις λαθος.**Τροπο να στο αποδειξω δεν εχω,αν θες το δεχεσαι,αν δε θες οχι και πας παρακατω και παιρνεις ενα ceed-αντιγραφω-τα-παντα-και-στο-δινω-τσαμπα να κανεις τη δουλεια σου..Έχω ξαναγράψει σε εταιρεία που ήμουν διαχειριζόμουν τον στόλο των εταιρικών αυτοκινήτων που ήταν όλα Fiat (Punto & Doblo). Δεν χρειάζεται να πούμε περαιτέρω. Τα είχα οδηγήσει κιόλας αρκετές φορές.
Επίσης μια χρονιά σε καλοκαιρινές διακοπές είχα ένα Seicento για αρκετές ημέρες. Δεν λέω καλό αμαξάκι για χαμαλοδουλειές αλλά μέχρι εκεί.
Όσο περνούν τα χρόνια όμως και ανεβαίνουν τα χλμ δυστυχώς βγάζουν παραπάνω προβλήματα από οποιαδήποτε άλλα κορεάτικα ή ιαπωνικά αυτοκίνητα. Αν θες το δέχεσαι, αν δε θες όχι και πας παρακάτω και παίρνεις ένα 500αρακι-designάτο-πουλάω-μούρη-το-λατρεύουν-οι-μαδαμίτσες-σε-τιμή-ευκαιρίας να κάνεις τη δουλειά σου..
-
Thanx,αυτο θα κανω... Ciao!
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Φίλε ούτε κορεάτικα ούτε κινέζικα ούτε ιστορίες. Mercedes C200 έχω 4 ετών. να σου πω μόνο οτι θεωρώ τα σημερινά Κορεάτικα μιας και τα ανέφερες πολύ καλύτερα από τα σημερινά Ιταλικά που για μένα είναι εντελώς αστεία αυτοκίνητα από όλες τις απόψεις. Εχουν design μεν αλλά δε φτάνει για μένα. Για να σε προλάβω η Mercedes είναι υπερτιμημένη και αυτή αλλά αγοράζεις αυτοκίνητο, όχι ιταλική κουζίνα ούτε κουβά ούτε μπανιέρα...
Ολα καλα και συμφωνω φιλε μου,αλλα δεν μπορει να το χωρεσει το κεφαλι μου πως ενω πιστευεις οτι τα 1000 επιπλεον ευρω πιθανον που κοστολογειται το 500 ειναι τραγικο γι αυτα που προσφερει,ενω εχει στην κατοχη σου μια Μερσεντες.. Και για να σε προλαβω κι εγω διαβασα οτι:
Για να σε προλάβω η Mercedes είναι υπερτιμημένη και αυτή αλλά αγοράζεις αυτοκίνητο, όχι ιταλική κουζίνα ούτε κουβά ούτε μπανιέρα..
αλλα και αυτο μου ειναι δυσκολο να το καταλαβω.. Σα να εχεις δυο μετρα και δυο σταθμα δηλαδη..
Φίλε παντρεύτηκα γυναίκα με λεφτά. Η mercedes ήταν δώρο του πεθερού. Οπότε καταλαβαίνεις τώρα.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
και μοιραία όταν συγκριθεί με το Panda, συμπεραίνει κανείς πως τα επιπλέον χρήματα που το 500 κοστίζει αντιστοιχούν καθαρά σε design και μόδα και όσα σωστά προανέφερες.Δηλαδη... σε σχεση με το Panda, θεωρεις πως
- η παθητικη ασφαλεια-παραδειγμα στην κατηγορια δεν κοστιζει παραπανω!
- θεωρεις πως τα βαμμενα πλαστικα και λοιπα ποιο πολυτελη υλικα δεν κοστιζουν παραπανω
- θεωρεις πως οι 7 αεροσακοι δεν κοστιζουν παραπανω
- θεωρεις πως ο νεος 1,2 μεγαλυτερης αποδοσης δεν κοστιζει παραπανω
- θεωρεις πως το απιστευτο customisation δεν κοστιζει παραπανω
- θεωρεις πως η ανωτερη ποιοτητα κυλισης/ηχομονωσης σε σχεση με κατι Picanties και λοιπα ultra cheap δεν κοστιζει παραπανω...
και τελευταιο ολων....
- θεωρεις πως ενα super μαματο design και ενα demand που εχει σπασει τα ταμεια δεν μπορουν να το χρεωσουν παραπανω...
Δηλαδη μπορουν οι αλλοι να χρεωνουν την κονσερβα το Picantaki 9k... και ειναι θρασος και ληστεια να χρεωνουν οι Ιταλοι 11,5κ κατι που απο καμια αποψη δεν εχει σχεση.
Δεν εχω να προσθεσω κατι και δεν αναφερομαι σε σενα Vagsti προσωπικα... αλλα στο σκεπτικο και μονο αναφερω ενα case against.
-
corsair είπα επιφυλάσσομαι να απαντήσω μόλις δω τις εκδόσεις, τους εξοπλισμούς και τις επιμέρους τιμές τους.
Σαν πρώτη εικόνα φαίνεται να είναι τιμολογημένο λίγο παραπάνω από ότι έπρεπε.
Με την ίδια λογική θα έπρεπε πχ και το νέο Mazda 6 να είναι η τιμή του στα ύψη. Δεν είναι όμως.
-
Καλησπέρα! Ο multijet των 75 ίππων θα είναι ο μόνος κινητήρας πετρελαίου που θα εφοδιάζει το 500αράκι? Ευχαριστώ!!!
-
Ο χρήστης ferox έγραψε:
Φίλε ούτε κορεάτικα ούτε κινέζικα ούτε ιστορίες. Mercedes C200 έχω 4 ετών. να σου πω μόνο οτι θεωρώ τα σημερινά Κορεάτικα μιας και τα ανέφερες πολύ καλύτερα από τα σημερινά Ιταλικά που για μένα είναι εντελώς αστεία αυτοκίνητα από όλες τις απόψεις. Εχουν design μεν αλλά δε φτάνει για μένα. Για να σε προλάβω η Mercedes είναι υπερτιμημένη και αυτή αλλά αγοράζεις αυτοκίνητο, όχι ιταλική κουζίνα ούτε κουβά ούτε μπανιέρα...
Ολα καλα και συμφωνω φιλε μου,αλλα δεν μπορει να το χωρεσει το κεφαλι μου πως ενω πιστευεις οτι τα 1000 επιπλεον ευρω πιθανον που κοστολογειται το 500 ειναι τραγικο γι αυτα που προσφερει,ενω εχει στην κατοχη σου μια Μερσεντες.. Και για να σε προλαβω κι εγω διαβασα οτι:
Για να σε προλάβω η Mercedes είναι υπερτιμημένη και αυτή αλλά αγοράζεις αυτοκίνητο, όχι ιταλική κουζίνα ούτε κουβά ούτε μπανιέρα..
αλλα και αυτο μου ειναι δυσκολο να το καταλαβω.. Σα να εχεις δυο μετρα και δυο σταθμα δηλαδη..
Φίλε παντρεύτηκα γυναίκα με λεφτά. Η mercedes ήταν δώρο του πεθερού. Οπότε καταλαβαίνεις τώρα.
Δικιο έχεις οτι το 500 είναι υπερτιμημένο αλλα ξεχνας οτι είναι και το καλύτερο στην κατηγορία του. Και αυτο δεν το λέω εγω που δεν το έχω οδηγήσει αλλα το ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ fifth gear.
Φτηνα είναι τα κορεάτικα αλλα είναι και άθλια σε design, αν σου αρέσουν καλώς.
Και στο κάτω κάτω πληρώνεις και το ευρηματικό design των ιταλών -
Ο χρήστης ferox έγραψε:
να σου πω μόνο οτι θεωρώ τα σημερινά Κορεάτικα μιας και τα ανέφερες πολύ καλύτερα από τα σημερινά Ιταλικά που για μένα είναι εντελώς αστεία αυτοκίνητα από όλες τις απόψεις. Εχουν design μεν αλλά δε φτάνει για μένα.
Με ποια κριτηρια ειναι καλυτερο ενα Κορεατικο απο ενα (αστειο) Ιταλικο?
Και αφου το γενικευεις... Ποιο Κορεατικο αντιστοιχει σε μια Alfa 159 3.2, η μια Ferrari F430 ?
Οταν η Fiat εφτιαχνε αυτοκινητα, οι 'αλλοι' ηταν στα δεντρα... Οταν πρωτη κατασκευαζε κινητηρες χρησιμοποιωντας ρομποτικη τεχνολογια, οι 'αλλοι' που ηταν? Μιλαμε για μια εταιρια της οποιας οι εγκαταστασεις συναρμολογησης συγκαταλεγονται στις πιο αυτοματοποιημενες και προηγμενες στον κοσμο.Δεν ειναι λοιπον μονο το design...
Φυσικα, δεν ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα (ουτε προκειται να κατασκευαστει τετοιο αυτοκινητο) αλλα θεωρω πως οι χαρακτηρισμοι σου ειναι υπερβολικοι.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Δεν είναι καμιά μάρκα με κύρος να πεις ότι καλά κάνει και τσιμπάει τις τιμές (λόγω ονόματος κτλ). Ένα Fiat είναι. Και μάλιστα ο πρόγονός του ήταν φθηνό αυτοκίνητο.
Σιγουρα δεν ειναι εταιρια 'κυρους' και αυτο γινεται συνειδητα. Αλλωστε αν θες κυρος, μπορεις να διαλεξεις αλλες εταιριες του gruppo...
Eιναι ομως εταιρια με ιστορια.
Διαβασε το ενθετο των 4Τ και θα καταλαβεις τι εννοω...
Οσο για τον προγονο... δεξου οτι τα πραματα εξελισσονται. -
Ο χρήστης Monster έγραψε:
Και στο κάτω κάτω πληρώνεις και το ευρηματικό design των ιταλώνΣίγουρα μιλάμε για το Fiat 500 σε αυτό το τόπικ?
-
Τώρα ο Εσκιάδης έβγαλε την πέρλα και έβαλε ένα μαύρο με άσπρη γραμμή στο πλάϊ. Προτιμώ το περλέ. Πρέπει να πείσω την μητέρα να βγάλει δίπλωμα
-
Δηλαδη... σε σχεση με το Panda, θεωρεις πως
- η παθητικη ασφαλεια-παραδειγμα στην κατηγορια δεν κοστιζει παραπανω!
- θεωρεις πως τα βαμμενα πλαστικα και λοιπα ποιο πολυτελη υλικα δεν κοστιζουν παραπανω
- θεωρεις πως οι 7 αεροσακοι δεν κοστιζουν παραπανω
- θεωρεις πως ο νεος 1,2 μεγαλυτερης αποδοσης δεν κοστιζει παραπανω
- θεωρεις πως το απιστευτο customisation δεν κοστιζει παραπανω
- θεωρεις πως η ανωτερη ποιοτητα κυλισης/ηχομονωσης σε σχεση με κατι Picanties και λοιπα ultra cheap δεν κοστιζει παραπανω...
και τελευταιο ολων....
- θεωρεις πως ενα super μαματο design και ενα demand που εχει σπασει τα ταμεια δεν μπορουν να το χρεωσουν παραπανω...
ta eipes ola nomizw
kai egw c230 exw kai mono oti ena poly mikrotero se diastaseis
kai timi aytokinito isws exei kai kalyteri pathitiki asfaleia
axizei gia na dwseis ta parapanw lefta -
Παίδες λογικό να τιμολογηθεί παραπάνω από το Πάντα κλπ, όλα ωραία και καλά, αλλά γιατί στην Ιταλία όλα τα βασικά 1000
-
Οταν η Fiat εφτιαχνε αυτοκινητα, οι 'αλλοι' ηταν στα δεντρα...
ναι αλλα τωρα αυτες οι εποχες εχουν περασει ανεπιστρεπτι, και το μονο αμαξι που πουλαει απο τη ΦΙΑΤ στην ελλαδα ειναι το panda, ενω αυτοι που ηταν στα δεντρα βελτιωνονται συνεχως.
Σιγουρα δεν ειναι εταιρια 'κυρους' και αυτο γινεται συνειδητα. Αλλωστε αν θες κυρος, μπορεις να διαλεξεις αλλες εταιριες του gruppo...
συνειδητα;
γιατι εγω νομιζα πως συμβαινει επειδη δεν μπορει να φτιαξει ενα αυτοκινητο κυρους ή να το πλασαρει ως τετοιο -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Οταν η Fiat εφτιαχνε αυτοκινητα, οι 'αλλοι' ηταν στα δεντρα...
ναι αλλα τωρα αυτες οι εποχες εχουν περασει ανεπιστρεπτι, και το μονο αμαξι που πουλαει απο τη ΦΙΑΤ στην ελλαδα ειναι το panda, ενω αυτοι που ηταν στα δεντρα βελτιωνονται συνεχως.
Σιγουρα δεν ειναι εταιρια 'κυρους' και αυτο γινεται συνειδητα. Αλλωστε αν θες κυρος, μπορεις να διαλεξεις αλλες εταιριες του gruppo...
συνειδητα;
γιατι εγω νομιζα πως συμβαινει επειδη δεν μπορει να φτιαξει ενα αυτοκινητο κυρους ή να το πλασαρει ως τετοιοΗ τεχνογνωσια μενει και εξελισσεται. Προσωπικα εμπιστευομαι περισσοτερο μια εταιρια που φτιαχνει αμαξια κανα δυο αιωνες (κατα προτιμηση Γαλλικη-Ιταλικη) ,παρα Κινεζικες απομιμησεις. Εσυ για το σερβις του αυτοκινητου σου ας πουμε, προτιμας ενα μηχανικο με εμπειρια ή καποιον που μολις αποφοιτησε απο τη σχολη?
Οι εποχες δεν περασαν ανεπιστρεπτι. Αν δεις ταξινομησεις θα δεις πως το Panda ειναι μεν το μοντελο που πουλαει περισσοτερο, τα υπολοιπα δε, πανε επισης πολυ καλα.
Το 500 θα ξεπουλησει (ηδη η παραγωγη του 2007 πουληθηκε), το GP σχεδον πουλαει οσο και οι προκατοχοι του... Το bravo θα παει και αυτο καλα και η Φιατ επιτελους εχει (ηδη) πλεον κερδη...
Η ιστορια επαναλαμβανεται, αλλα για να γινει αυτο πρεπει...να εχεις αφησει ιστορια...Το target group της Fiat δεν ειναι οι πελατες που μεσω του αυτοκινητου τους κερδιζουν σε κυρος.
Γιατι πιστευεις οτι δεν μπορουν να φτιαξουν ενα αμαξι κυρους? Τεχνογνωσια υπαρχει, -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Η τεχνογνωσια μενει και εξελισσεται.
που'ν'τη; οεο;
δηλαδη τί το φοβερο εχει **τεχνολογικα ** το panda συγκριτικα με ενα honda jazz ή ακομα και με ενα πικαντο;Προσωπικα εμπιστευομαι περισσοτερο μια εταιρια που φτιαχνει αμαξια κανα δυο αιωνες (κατα προτιμηση Γαλλικη-Ιταλικη) ,παρα Κινεζικες απομιμησεις. Εσυ για το σερβις του αυτοκινητου σου ας πουμε, προτιμας ενα μηχανικο με εμπειρια ή καποιον που μολις αποφοιτησε απο τη σχολη?
εγω εμπιστευομαι και προτιμω την γιαπωνεζικη απομιμηση ευρωπαϊκου ροντστερ φτιαγμενη απο εταιρια με μεγαλη φημη στα αγροτικα , που ειναι 12 χρονων, δεν θυμαμαι καν ποτε εκανε σερβις τελευταια φορα ή ποτε θα επρεπε να κανει γιατι δεν παιρνει χαμπαρι, δεν με εχει αφησει ποτε, δε σπαει, δε χαλαει, ειναι κουκλαρα και στριβει. οκ;
Το target group της Fiat δεν ειναι οι πελατες που μεσω του αυτοκινητου τους κερδιζουν σε κυρος.
Γιατι πιστευεις οτι δεν μπορουν να φτιαξουν ενα αμαξι κυρους?γιατι μιλαμε για τη φιατ. για να φτιαξει μια εταιρια αμαξι κυρους, πρεπει η ιδια να εχει κυρος. η φιατ ειναι η εταιρια που φτιαχνει φτηνα αυτοκινητακια και καλα κανει. ακομα και να μπορουσε να φτιαξει αμαξι κυρους, παλι κανεις δεν θα το αγοραζε. γιατι θα ηταν φιατ. εδω δεν αγορασε σχεδον κανεις τη thesis (κουκλαρα ομολογουμενως!!!! ) ή το phaeton. σιγα μην αγορασουν φιατ ως αμαξι κυρους
βεβαια απο την αλλη το 500 θα ειναι ισως ενα μικρο 'κυρους' αφου θα το αγορασουν πολλες ψωναρες που θα αγοραζαν το σμαρτ ή το μινι κ θα το προτιμησουν (με βαρια καρδια παντως..) επειδη ειναι πιο πρακτικο απ'το σμαρτ κ πιο φτηνο απ'το δευτεροοποτε ισως και να ειναι αλλιως.. μολις καταφερε να φτιαξει ενα αμαξι 'κυρους'
το θεμα ειναι αν θα κρατησει η μοδα του (οπως του μινι) ή αν θα ξεπεραστει (οπως του gtc)..
ελπιζω να κρατησει γιατι παρολο που εγω δεν θα το επαιρνα με τιποτα, ειναι ενα ενδιαφερον αμαξακι και δεν θα με πειραζει να το βλεπω στους δρομους..απο design και μοστρα ειμαστε καλα
...τι αλλο θες.
..να βγαλει ενα αμαξι για τα δικα μου γουστα η φιατ, που εχει να γινει απο την εποχη barchetta/coupe/punto gt.
-
Δεν εκανα λογο για τεχνολογια, αλλα τεχνογνωσια.
To ζητουμενο σε αυτη τη κατηγορια νομιζω δεν ειναι η τεχνολογια...
Αλλα ακομα και ετσι,(αντιστρεφοντας το ερωτημα σου) τι καινοτομικα τεχνολογικο εχει το Picanto που δεν το εχει το Panda?Υπαρχουν και αλλα αμαξια που δε σπανε ,δε χαλανε, στριβουν, δε σε κρεμανε ποτε και ειναι επισης ομορφα. Και οχι μονο roadster. (Παρ'ολα αυτα το συγκεκριμενο Ιαπωνικο που αναφερεις θα το προτιμουσα και εγω απο το Punto...)
Για το θεμα κυρους, σχεδον συμφωνουμε. Να προσθεσω ομως πως Fiat εχει κυρος στα αυτοκινητα της μικρης κατηγοριας. Η λεξη κυρος, δεν ειναι συνυφασμενη μονο με τις πολυτελεις μαουνες...
Σχετικα για το design:
(Θεμα καθαρα σχετικο...)
FIAT 5oo 2007