Το κείμενο...
Τόσο κρετίνους θεωρούν τους αναγνώστες τους;
Διαβάστηκε από 172 αναγνώστες
TEST
Το «βραβείο της χρονιάς» απένειμε στα φρένα του Bravo, διευθυντής «ιστορικού» περιοδικού αυτοκινήτου.Η ιστορία με τά, 30% μικρότερα φρένα, του Fiat Bravo 1.4 90 ps, είναι λίγο, πολύ, γνωστή.
Το ίδιο και ότι οι δοκιμαστές του Auto Motor und Sport είχαν ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο αυτό, όταν - λόγω υπερθέρμανσης - δεν πιάσανε τα φρένα του.
Το εντυπωσιακό στην ιστορία είναι ότι μέχρι σήμερα, η Fiat δεν έχει ακόμα απαντήσει, γιατί εφοδίασε το συγκεκριμένο μοντέλο, με μικρότερα φρένα, ενώ:
- όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του, φοράνε μεγάλα φρένα
- όλα τα υπόλοιπα μοντέλα του Bravo, φοράνε μεγάλα φρένα.
Αν θεωρεί η Fiat τα μικρά φρένα επαρκή, τότε γιατί εφοδιάζει τα υπόλοιπα 4 Bravo με μεγάλα φρένα και κυρίως γιατί δεν βγαίνει να υποστηρίξει την επιλογή της, όταν ακόμα και οι οργανώσεις προστασίας καταναλωτών, απαιτούν αυτή την απάντηση.
Το θέμα με τα μικρότερα φρένα του Bravo 1.4 & πως το σχολίασαν οι επισκέπτες του site (429)
Δείτε τις διαστάσεις των φρένων
Πιο εντυπωσιακή όμως, είναι η στάση που κράτησε μερίδα του ειδικού τύπου και κυρίως «ιστορικό» περιοδικό του χώρου:
- ενα μήνα πριν, είχε δοκιμάσει το Bravo 1.4 150 ps, που φοράει μεγάλα φρένα και έγραψε ότι «τα φρένα του Fiat δείχνουν πιο εύκολα σημάδια κόπωσης σε συνεχή καταπόνηση». Με τα ΜΕΓΑΛΑ φρένα.
- αμέσως μετά το ατύχημα βγήκε και έγραψε ότι το 1.4 90 ps, με τα ΜΙΚΡΑ φρένα, έχει «ανθεκτικά» φρένα.
- χθες του έδωσε και το «βραβείο» της χρονιάς:
«Στην αντοχή των φρένων του Bravo 1.4 όπως τη διαπιστώσαμε σε σκληρή δοκιμασία στην πίστα στα Μέγαρα». Στο ίδιο τεύχος φιλοξενήθηκε και ένα 36σέλιδο ένθετο της Fiat.
- Χωρίς καμμία αναφορά στο μικρότερο μέγεθος των φρένων του 1.4 90 ps.
Είναι δυνατόν ένα περιοδικό, που βρίσκει ότι «δείχνουν εύκολα σημάδια κόπωσης» τα μεγάλα φρένα, να βρίσκει αμέσως μετά, ότι τα μικρά φρένα αξίζουν....το «βραβείο της χρονιάς» και να μην αναφέρει τίποτα για το μέγεθος των συγκεκριμένων φρένων; Αλλο είναι να λες: «το μοντέλο αυτό έχει μικρότερα φρένα, όμως ... bla-bla» και άλλο να μην αναφέρεις τίποτα για το μέγεθος των φρένων, αλλά και να αποκρύπτεις το γεγονός ότι σε test σου, που προηγήθηκε, είχες διαπιστώσει ότι ακόμα και τα μεγάλα φρένα «δείχνουν εύκολα σημάδια κόπωσης».
Τόσο κρετίνους θεωρεί τους αναγνώστες του;
Εσείς τι γνώμη έχετε;
Θέλουμε όμως την γνώμη σας και για κάτι ακόμα: Η Fiat - και κάποιοι δημοσιογράφοι - ισχυρίζονται ότι δεν έπρεπε να το δημοσιεύσουμε, γιατί μπορεί να ήταν «τυχαίο». Επρεπε, λέει, «να βρούμε ακόμα ένα αυτοκίνητο και αν δεν παρουσιαστεί ξανά το πρόβλημα, να μην το δημοσιεύσουμε».
Εμείς δεν συμφωνούμε μ'αυτό. Μπορούσαμε, αν ήθελε η Fiat, να επαναλάβουμε το test και με άλλα αυτοκίνητα, δεν είχαμε όμως καμμία πρόθεση να αποκρύψουμε αυτό που έγινε. Αυτό το ξεκαθάρισαμε από την αρχή στην Fiat. Ισως γι'αυτό ακολούθησαν τα δικαστήρια, αντί να επαναληφθεί το test και με άλλα Bravo 1.4 90 ps.