Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT 5oo 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT 5oo 2007
    • 1
    • 2
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 135
    • 136
    • 46 / 136
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    314
    2712
    52384
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      ...............λογικεύτηκε η FIAT με αυτές τις τιμές

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        Για τρίθυρο οι τιμές είναι αρκετά τσιμπημένες. Θα ήθελα να ξεκινάει 1000 ευρώ πιο κάτω. Αν και μάλλον θα υπάρξουν κάποια στιγμή προσφορές.
        Σαν να το βλέπω: 'Το 5οο 500 € ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ!'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          [quote='manosk']Για τρίθυρο οι τιμές είναι αρκετά τσιμπημένες. Θα ήθελα να ξεκινάει 1000 ευρώ πιο κάτω. Αν και μάλλον θα υπάρξουν κάποια στιγμή προσφορές.
          Σαν να το βλέπω: '[b]Το 5οο [color=green]500

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            ssk last edited by

            Ο χρήστης technik έγραψε:
            ...............λογικεύτηκε η FIAT με αυτές τις τιμές

            Δεν νομίζω να χρειαζόταν το 500 για να λογικέψει τις τιμές της η ΦΙΑΤ. το πούντο,μπράβο,πάντα μία χαρά είναι οι τιμές τους και σε αυτά τα μοντέλα.

            Αλίμονο σε αυτούς που πήραν αυτοκίνητα του στιλ ΜΙΝΙ που κοστίζουν τα διπλάσια χωρίς λόγο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              Ο χρήστης SSK έγραψε:

              ...............λογικεύτηκε η FIAT με αυτές τις τιμές

              Δεν νομίζω να χρειαζόταν το 500 για να λογικέψει τις τιμές της η ΦΙΑΤ. το πούντο,μπράβο,πάντα μία χαρά είναι οι τιμές τους και σε αυτά τα μοντέλα.

              Αλίμονο σε αυτούς που πήραν αυτοκίνητα του στιλ ΜΙΝΙ που κοστίζουν τα διπλάσια χωρίς λόγο.

              H νεκροψία θα δείξει

              Το G.Punto, είναι γνωστό ότι δεν πουλάει, εν αντιθέσει με το αδελφάκι του, corsa.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazz last edited by

                Ο χρήστης Kid έγραψε:

                Ξεχάσατε ότι το Μίνι S έχει πάνω από 20?

                Τι σχέση έχει το Mini? Το Mini είναι καθαρά fun-to-drive όχημα, κάτι που οι μέχρι τώρα εκδόσεις του 500 δεν το έχουν αποδείξει.

                Έχεις οδηγήσει και τα δύο υποθέτω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skye last edited by

                  θυμαμαι, ιδια φαση ειχε γινει και με το τελευταιο ibiza αλλα και το astra gtc
                  τα ιδια μου ελεγε κ αντιπροσωπος της οπελ τοτε, υπαρχει μεγαλη ζητηση μπλα μπλα μπλα γι'αυτο οι προσφορες παιζουν μονο στο 5θυρο
                  θα ηταν ενδιαφερον να δουμε πως κυμαινεται η ζητηση του gtc κατα τους πρωτους μηνες, σε σχεση με τον τελευταιο
                  αν λοιπον, το 500αρακι καταφερει και καθιερωθει στο καταναλωτικο (οπως ΕΚΑΝΕ το mini), τοτε καλα κανει.
                  αν ομως για να ειναι πρωτη μουρη η ψωναρα που θα θελει να το παρει (ας μην γελιομαστε, το 500 απευθυνεται ΚΑΙ σε αυτους σε ενα μεγαλο ποσοστο) θα πρεπει να ανεβει περιπου στα 14-15 χιλιαρικα, ειμαι βεβαιος οτι θα το ξανασκεφτει

                  Αλίμονο σε αυτούς που πήραν αυτοκίνητα του στιλ ΜΙΝΙ που κοστίζουν τα διπλάσια χωρίς λόγο.

                  χωρις λογο το cooper s;

                  ε ναι μωρε, χαλι μαυρο το αμαξι, ουτε βλεπεται ουτε βημα παει ουτε στριβει ουτε τιποτα... απορω ποιος ηλιθιος θα το αγοραζε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    ssk last edited by

                    Ο χρήστης skye έγραψε:

                    Αλίμονο σε αυτούς που πήραν αυτοκίνητα του στιλ ΜΙΝΙ που κοστίζουν τα διπλάσια χωρίς λόγο.

                    χωρις λογο το cooper s;

                    ε ναι μωρε, χαλι μαυρο το αμαξι, ουτε βλεπεται ουτε βημα παει ουτε στριβει ουτε τιποτα... απορω ποιος ηλιθιος θα το αγοραζε

                    στην οικογένεια μου υπάρχει και μάλιστα μεγάλος γιατί έδωσε 27.000 χιλιάρικα για δαύτο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      corsair last edited by

                      Ο χρήστης skye έγραψε:

                      ε ναι μωρε, χαλι μαυρο το αμαξι, ουτε βλεπεται ουτε βημα παει ουτε στριβει ουτε τιποτα... απορω ποιος ηλιθιος θα το αγοραζε

                      Το αμαξι ειναι και αλλα πραγματα... και εκει το Mini αποτυγχανει οικτρα, οταν το 500αρακι εχει υιοθετησει μια ποιο all around φιλοσοφια ποιο κοντα στο προφιλ του/σκοπο του.

                      Βεβαια, θα διαφωνησω ελαφρως και ως προς το Mini! Κοστιζει γιατι κατι εχει και αυτο... εχει υιοθετησει καποιες ποιο ακριβες λυσεις, ειναι μεγαλυτερης κατηγοριας αμαξι...

                      γνωμη μου ειναι πως ειναι λαθος να τα συγκρινουμε ευθεως, γιατι περαν του οτι αποτελουν αναβιωσεις, ΔΕΝ εχουν κοινα σημεια/κοινη φιλοσοφια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Ο χρήστης tazz έγραψε:

                        Ξεχάσατε ότι το Μίνι S έχει πάνω από 20?

                        Τι σχέση έχει το Mini? Το Mini είναι καθαρά fun-to-drive όχημα, κάτι που οι μέχρι τώρα εκδόσεις του 500 δεν το έχουν αποδείξει.

                        Έχεις οδηγήσει και τα δύο υποθέτω

                        Όχι, έχω διαβάσει αρκετά και για τα 2 και έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου. Μόνο το Cooper έχω οδηγήσει εκ των 2.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Ο χρήστης technik έγραψε:

                          ...............λογικεύτηκε η FIAT με αυτές τις τιμές

                          Δεν νομίζω να χρειαζόταν το 500 για να λογικέψει τις τιμές της η ΦΙΑΤ. το πούντο,μπράβο,πάντα μία χαρά είναι οι τιμές τους και σε αυτά τα μοντέλα.

                          Αλίμονο σε αυτούς που πήραν αυτοκίνητα του στιλ ΜΙΝΙ που κοστίζουν τα διπλάσια χωρίς λόγο.

                          H νεκροψία θα δείξει

                          Το G.Punto, είναι γνωστό ότι δεν πουλάει, εν αντιθέσει με το αδελφάκι του, corsa.

                          Aφού το άλλο είναι Γερμανικό

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skye last edited by

                            Ο χρήστης corsair έγραψε:

                            Το αμαξι ειναι και αλλα πραγματα... και εκει το Mini αποτυγχανει οικτρα, οταν το 500αρακι εχει υιοθετησει μια ποιο all around φιλοσοφια ποιο κοντα στο προφιλ του/σκοπο του.

                            εγω το βλεπω λιγο διαφορετικα.
                            το cooper μπορει να κανει ο,τι και το 500. και οχι το αντιθετο.
                            επιπροσθετα, το cooper μπορει να κανει και αλλα που το 500 δεν θα μπορει

                            πανακριβο το κουπερ; ειναι.
                            αλλα και το 500 σε σχεση μ'αυτα που προσφερει, ακριβο ειναι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              Ο χρήστης mirage έγραψε:

                              ...............λογικεύτηκε η FIAT με αυτές τις τιμές

                              Δεν νομίζω να χρειαζόταν το 500 για να λογικέψει τις τιμές της η ΦΙΑΤ. το πούντο,μπράβο,πάντα μία χαρά είναι οι τιμές τους και σε αυτά τα μοντέλα.

                              Αλίμονο σε αυτούς που πήραν αυτοκίνητα του στιλ ΜΙΝΙ που κοστίζουν τα διπλάσια χωρίς λόγο.

                              H νεκροψία θα δείξει

                              Το G.Punto, είναι γνωστό ότι δεν πουλάει, εν αντιθέσει με το αδελφάκι του, corsa.

                              Aφού το άλλο είναι Γερμανικό

                              ντροπη να το λες αυτο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                project940 last edited by

                                νεκροψία θα δείξει

                                Το G.Punto, είναι γνωστό ότι δεν πουλάει, εν αντιθέσει με το αδελφάκι του, corsa.

                                mono sthn ellada!

                                Europe 1-12007 ews 30-9-2007 Bsegment

                                1. 255.727 grande punto (-4,4%)
                                2. 244.494 renault clio (-11,3%)
                                3. 242.154 ford fiesta
                                4. 241.209 opel corsa
                                5. 236.902 peugeot 207
                                6. 165.644 vw polo
                                7. 136.773 toyota yaris
                                8. 132.205 citroen c3
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kid last edited by

                                  Από τα 255Κ έχουμε στοιχεία πόσα είναι diesel?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    Ο χρήστης skye έγραψε:

                                    Το αμαξι ειναι και αλλα πραγματα... και εκει το Mini αποτυγχανει οικτρα, οταν το 500αρακι εχει υιοθετησει μια ποιο all around φιλοσοφια ποιο κοντα στο προφιλ του/σκοπο του.

                                    εγω το βλεπω λιγο διαφορετικα.
                                    το cooper μπορει να κανει ο,τι και το 500. και οχι το αντιθετο.
                                    επιπροσθετα, το cooper μπορει να κανει και αλλα που το 500 δεν θα μπορει

                                    πανακριβο το κουπερ; ειναι.
                                    αλλα και το 500 σε σχεση μ'αυτα που προσφερει, ακριβο ειναι

                                    το ακριβο απο το πανακριβο δεν εχει διαφορα μονο 3 γραμματα..

                                    βασικα το 500 ειναι ενα τρεντυ κλασικο αυτοκινητο που προφανως θα μοσχοπουλησει επειδη πουλαει κουλτουρα και καλα κανει..βαλε και τους ποζεραδες μεσα (οχι τους ΕΜΟ ομως) και θα δεις οτι θα χει μεγαλο αγοραστικο κοινο...

                                    η τιμη για το μικρο ειναι καλη, νομιζω οτι στο μεγαλο ειναι που τσιμπαει λιγο και το σκεφτεσαι..η φιατ θα πουλησει μπολικα τετοια χωρις να πιστευω οτι ειναι κατι το ιδιαιτερο ως αυτοκινητο απο αυτα που γραφουνε...συν την επιτυχια του gpunto εις τας ευρωπας θα κανει καλο σεφτε..

                                    για το μινι πλην της κορυφαιας εκδοσης (για αλλους λογους πχ επιδοσεων) νομιζω οτι ειναι ντροπη που αποκαλειται μινι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gti_ last edited by

                                      Ο χρήστης skye έγραψε:

                                      αλλα και το 500 σε σχεση μ'αυτα που προσφερει, ακριβο ειναι

                                      Δηλαδή τι προσφέρει το 500; (πολύ χαμένο σπέρμα για το τίποτα εδώ και 65 σελίδες).

                                      Ως αυτοκίνητο πόλης με εξιτάρει αφάνταστα πιο πολύ το smart και η φιλοσοφία του.

                                      Το 500αρακι μπορεί να δένει πολύ όμορφα με το γκαράζ, το γκαζόν και την πισίνα, άλλα πέραν τούτου δεν έχω καταλάβει τί καινοτόμο προσφέρει ωστέ να δικαιολογείται ο χαμός στο ίσωμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pasxos last edited by

                                        Ο χρήστης tazz έγραψε:

                                        Ξεχάσατε ότι το Μίνι S έχει πάνω από 20?

                                        Τι σχέση έχει το Mini? Το Mini είναι καθαρά fun-to-drive όχημα, κάτι που οι μέχρι τώρα εκδόσεις του 500 δεν το έχουν αποδείξει.

                                        Έχεις οδηγήσει και τα δύο υποθέτω

                                        Ναι,και στο Ring μαλιστα πριν κανα χρονο... Ειναι παρκαδορος βρε εκει,και τα χει οδηγησει ολα..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tazz last edited by

                                          Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                                          Ξεχάσατε ότι το Μίνι S έχει πάνω από 20?

                                          Τι σχέση έχει το Mini? Το Mini είναι καθαρά fun-to-read όχημα, κάτι που οι μέχρι τώρα εκδόσεις του 500 δεν το έχουν αποδείξει.

                                          Έχεις οδηγήσει και τα δύο υποθέτω

                                          Ναι,και στο Ring μαλιστα πριν κανα χρονο... Ειναι παρκαδορος βρε εκει,και τα χει οδηγησει ολα..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kid last edited by

                                            Οκ, πάρτε 500 γιατί είναι πιο ευχάριστο οδηγικά από το mini.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 46 / 136
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr