-
...............λογικεύτηκε η FIAT με αυτές τις τιμές
-
Για τρίθυρο οι τιμές είναι αρκετά τσιμπημένες. Θα ήθελα να ξεκινάει 1000 ευρώ πιο κάτω. Αν και μάλλον θα υπάρξουν κάποια στιγμή προσφορές.
Σαν να το βλέπω: 'Το 5οο 500 € ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ!'. -
[quote='manosk']Για τρίθυρο οι τιμές είναι αρκετά τσιμπημένες. Θα ήθελα να ξεκινάει 1000 ευρώ πιο κάτω. Αν και μάλλον θα υπάρξουν κάποια στιγμή προσφορές.
Σαν να το βλέπω: '[b]Το 5οο [color=green]500 -
Ο χρήστης technik έγραψε:
...............λογικεύτηκε η FIAT με αυτές τις τιμέςΔεν νομίζω να χρειαζόταν το 500 για να λογικέψει τις τιμές της η ΦΙΑΤ. το πούντο,μπράβο,πάντα μία χαρά είναι οι τιμές τους και σε αυτά τα μοντέλα.
Αλίμονο σε αυτούς που πήραν αυτοκίνητα του στιλ ΜΙΝΙ που κοστίζουν τα διπλάσια χωρίς λόγο.
-
Ο χρήστης SSK έγραψε:
...............λογικεύτηκε η FIAT με αυτές τις τιμές
Δεν νομίζω να χρειαζόταν το 500 για να λογικέψει τις τιμές της η ΦΙΑΤ. το πούντο,μπράβο,πάντα μία χαρά είναι οι τιμές τους και σε αυτά τα μοντέλα.
Αλίμονο σε αυτούς που πήραν αυτοκίνητα του στιλ ΜΙΝΙ που κοστίζουν τα διπλάσια χωρίς λόγο.
H νεκροψία θα δείξει
Το G.Punto, είναι γνωστό ότι δεν πουλάει, εν αντιθέσει με το αδελφάκι του, corsa.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ξεχάσατε ότι το Μίνι S έχει πάνω από 20?
Τι σχέση έχει το Mini? Το Mini είναι καθαρά fun-to-drive όχημα, κάτι που οι μέχρι τώρα εκδόσεις του 500 δεν το έχουν αποδείξει.
Έχεις οδηγήσει και τα δύο υποθέτω
-
θυμαμαι, ιδια φαση ειχε γινει και με το τελευταιο ibiza αλλα και το astra gtc
τα ιδια μου ελεγε κ αντιπροσωπος της οπελ τοτε, υπαρχει μεγαλη ζητηση μπλα μπλα μπλα γι'αυτο οι προσφορες παιζουν μονο στο 5θυρο
θα ηταν ενδιαφερον να δουμε πως κυμαινεται η ζητηση του gtc κατα τους πρωτους μηνες, σε σχεση με τον τελευταιο
αν λοιπον, το 500αρακι καταφερει και καθιερωθει στο καταναλωτικο (οπως ΕΚΑΝΕ το mini), τοτε καλα κανει.
αν ομως για να ειναι πρωτη μουρη η ψωναρα που θα θελει να το παρει (ας μην γελιομαστε, το 500 απευθυνεται ΚΑΙ σε αυτους σε ενα μεγαλο ποσοστο) θα πρεπει να ανεβει περιπου στα 14-15 χιλιαρικα, ειμαι βεβαιος οτι θα το ξανασκεφτειΑλίμονο σε αυτούς που πήραν αυτοκίνητα του στιλ ΜΙΝΙ που κοστίζουν τα διπλάσια χωρίς λόγο.
χωρις λογο το cooper s;
ε ναι μωρε, χαλι μαυρο το αμαξι, ουτε βλεπεται ουτε βημα παει ουτε στριβει ουτε τιποτα... απορω ποιος ηλιθιος θα το αγοραζε
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Αλίμονο σε αυτούς που πήραν αυτοκίνητα του στιλ ΜΙΝΙ που κοστίζουν τα διπλάσια χωρίς λόγο.
χωρις λογο το cooper s;
ε ναι μωρε, χαλι μαυρο το αμαξι, ουτε βλεπεται ουτε βημα παει ουτε στριβει ουτε τιποτα... απορω ποιος ηλιθιος θα το αγοραζε
στην οικογένεια μου υπάρχει και μάλιστα μεγάλος γιατί έδωσε 27.000 χιλιάρικα για δαύτο.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
ε ναι μωρε, χαλι μαυρο το αμαξι, ουτε βλεπεται ουτε βημα παει ουτε στριβει ουτε τιποτα... απορω ποιος ηλιθιος θα το αγοραζε
Το αμαξι ειναι και αλλα πραγματα... και εκει το Mini αποτυγχανει οικτρα, οταν το 500αρακι εχει υιοθετησει μια ποιο all around φιλοσοφια ποιο κοντα στο προφιλ του/σκοπο του.
Βεβαια, θα διαφωνησω ελαφρως και ως προς το Mini! Κοστιζει γιατι κατι εχει και αυτο... εχει υιοθετησει καποιες ποιο ακριβες λυσεις, ειναι μεγαλυτερης κατηγοριας αμαξι...
γνωμη μου ειναι πως ειναι λαθος να τα συγκρινουμε ευθεως, γιατι περαν του οτι αποτελουν αναβιωσεις, ΔΕΝ εχουν κοινα σημεια/κοινη φιλοσοφια.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Ξεχάσατε ότι το Μίνι S έχει πάνω από 20?
Τι σχέση έχει το Mini? Το Mini είναι καθαρά fun-to-drive όχημα, κάτι που οι μέχρι τώρα εκδόσεις του 500 δεν το έχουν αποδείξει.
Έχεις οδηγήσει και τα δύο υποθέτω
Όχι, έχω διαβάσει αρκετά και για τα 2 και έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου. Μόνο το Cooper έχω οδηγήσει εκ των 2.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
...............λογικεύτηκε η FIAT με αυτές τις τιμές
Δεν νομίζω να χρειαζόταν το 500 για να λογικέψει τις τιμές της η ΦΙΑΤ. το πούντο,μπράβο,πάντα μία χαρά είναι οι τιμές τους και σε αυτά τα μοντέλα.
Αλίμονο σε αυτούς που πήραν αυτοκίνητα του στιλ ΜΙΝΙ που κοστίζουν τα διπλάσια χωρίς λόγο.
H νεκροψία θα δείξει
Το G.Punto, είναι γνωστό ότι δεν πουλάει, εν αντιθέσει με το αδελφάκι του, corsa.
Aφού το άλλο είναι Γερμανικό
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Το αμαξι ειναι και αλλα πραγματα... και εκει το Mini αποτυγχανει οικτρα, οταν το 500αρακι εχει υιοθετησει μια ποιο all around φιλοσοφια ποιο κοντα στο προφιλ του/σκοπο του.
εγω το βλεπω λιγο διαφορετικα.
το cooper μπορει να κανει ο,τι και το 500. και οχι το αντιθετο.
επιπροσθετα, το cooper μπορει να κανει και αλλα που το 500 δεν θα μπορειπανακριβο το κουπερ; ειναι.
αλλα και το 500 σε σχεση μ'αυτα που προσφερει, ακριβο ειναι -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
...............λογικεύτηκε η FIAT με αυτές τις τιμές
Δεν νομίζω να χρειαζόταν το 500 για να λογικέψει τις τιμές της η ΦΙΑΤ. το πούντο,μπράβο,πάντα μία χαρά είναι οι τιμές τους και σε αυτά τα μοντέλα.
Αλίμονο σε αυτούς που πήραν αυτοκίνητα του στιλ ΜΙΝΙ που κοστίζουν τα διπλάσια χωρίς λόγο.
H νεκροψία θα δείξει
Το G.Punto, είναι γνωστό ότι δεν πουλάει, εν αντιθέσει με το αδελφάκι του, corsa.
Aφού το άλλο είναι Γερμανικό
ντροπη να το λες αυτο...
-
νεκροψία θα δείξει
Το G.Punto, είναι γνωστό ότι δεν πουλάει, εν αντιθέσει με το αδελφάκι του, corsa.
mono sthn ellada!
Europe 1-12007 ews 30-9-2007 Bsegment
- 255.727 grande punto (-4,4%)
- 244.494 renault clio (-11,3%)
- 242.154 ford fiesta
- 241.209 opel corsa
- 236.902 peugeot 207
- 165.644 vw polo
- 136.773 toyota yaris
- 132.205 citroen c3
-
Από τα 255Κ έχουμε στοιχεία πόσα είναι diesel?
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Το αμαξι ειναι και αλλα πραγματα... και εκει το Mini αποτυγχανει οικτρα, οταν το 500αρακι εχει υιοθετησει μια ποιο all around φιλοσοφια ποιο κοντα στο προφιλ του/σκοπο του.
εγω το βλεπω λιγο διαφορετικα.
το cooper μπορει να κανει ο,τι και το 500. και οχι το αντιθετο.
επιπροσθετα, το cooper μπορει να κανει και αλλα που το 500 δεν θα μπορειπανακριβο το κουπερ; ειναι.
αλλα και το 500 σε σχεση μ'αυτα που προσφερει, ακριβο ειναιτο ακριβο απο το πανακριβο δεν εχει διαφορα μονο 3 γραμματα..
βασικα το 500 ειναι ενα τρεντυ κλασικο αυτοκινητο που προφανως θα μοσχοπουλησει επειδη πουλαει κουλτουρα και καλα κανει..βαλε και τους ποζεραδες μεσα (οχι τους ΕΜΟ ομως) και θα δεις οτι θα χει μεγαλο αγοραστικο κοινο...
η τιμη για το μικρο ειναι καλη, νομιζω οτι στο μεγαλο ειναι που τσιμπαει λιγο και το σκεφτεσαι..η φιατ θα πουλησει μπολικα τετοια χωρις να πιστευω οτι ειναι κατι το ιδιαιτερο ως αυτοκινητο απο αυτα που γραφουνε...συν την επιτυχια του gpunto εις τας ευρωπας θα κανει καλο σεφτε..
για το μινι πλην της κορυφαιας εκδοσης (για αλλους λογους πχ επιδοσεων) νομιζω οτι ειναι ντροπη που αποκαλειται μινι...
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
αλλα και το 500 σε σχεση μ'αυτα που προσφερει, ακριβο ειναι
Δηλαδή τι προσφέρει το 500; (πολύ χαμένο σπέρμα για το τίποτα εδώ και 65 σελίδες).
Ως αυτοκίνητο πόλης με εξιτάρει αφάνταστα πιο πολύ το smart και η φιλοσοφία του.
Το 500αρακι μπορεί να δένει πολύ όμορφα με το γκαράζ, το γκαζόν και την πισίνα, άλλα πέραν τούτου δεν έχω καταλάβει τί καινοτόμο προσφέρει ωστέ να δικαιολογείται ο χαμός στο ίσωμα.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Ξεχάσατε ότι το Μίνι S έχει πάνω από 20?
Τι σχέση έχει το Mini? Το Mini είναι καθαρά fun-to-drive όχημα, κάτι που οι μέχρι τώρα εκδόσεις του 500 δεν το έχουν αποδείξει.
Έχεις οδηγήσει και τα δύο υποθέτω
Ναι,και στο Ring μαλιστα πριν κανα χρονο... Ειναι παρκαδορος βρε εκει,και τα χει οδηγησει ολα..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ξεχάσατε ότι το Μίνι S έχει πάνω από 20?
Τι σχέση έχει το Mini? Το Mini είναι καθαρά fun-to-read όχημα, κάτι που οι μέχρι τώρα εκδόσεις του 500 δεν το έχουν αποδείξει.
Έχεις οδηγήσει και τα δύο υποθέτω
Ναι,και στο Ring μαλιστα πριν κανα χρονο... Ειναι παρκαδορος βρε εκει,και τα χει οδηγησει ολα..
-
Οκ, πάρτε 500 γιατί είναι πιο ευχάριστο οδηγικά από το mini.
FIAT 5oo 2007