-
Καλησπέρα σας,
παρακαλώ όποιον έχει εμπειρία στο πρόβλημα που περιγράφω, να γράψει δυο λόγια βοηθείας. ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
Σε Audi A3 (8L1) 1.6 Βενζίνη, παρατηρώ σε συνθήκες άνευ βροχής-υγρασίας, κατά την κίνηση ένα πολύ μικρό (σχεδόν ανεπαίσθητο) ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση (εκτός πόλης με ταχύτητες 70-90).Με βροχή-υγρασία το φαινόμενο εντείνεται κατα πολύ!
Μάλιστα στην ίδια διαδρομή μπορεί να ξεκινήσω με το ανεπαίσθητο, στην πορεία εάν πέσω σε βροχή να ξεκινήσει η ένταση και στη συνέχεια μόλις βγω από την βροχή, να επιστρέφω στο ανεπαίσθητο.
Έχω αλλάξει μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστή, αλλά μάλλον κάτι ξεφεύγει...
Μήπως πρέπει να αλλάξω Ρυθμιστής πίεσης καυσίμων ή αισθητήρα μάζας αέρα (MAF) ή Αισθητήρας λάμδα ? καθώς ο Μηχανικός δεν βλέπει κάτι άλλο...
-
Σκορτσαρισμα ή ρεταρισμα?
-
σωστά!
μάλλον πρόκειται για ρετάρισμα (τρέμουλο) μικροδιακοπές στην ομαλή αίσθηση της κίνησης (στην αίσθηση της συνέχειας στη "δύναμη" της κίνησης)υγ: το διόρθωσα
-
@jounite said in πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία):
8L1
Αν θυμαμαι σωστα μεσα στη σκαφη των καθαριστηρων εχει 2 ρελεδες που τροφοδοτουν τον εγκεφαλο, ριξτε μια ματια σε αυτους και στη βαση τους.
-
σε ευχαριστώ για την απάντηση και την πληροφορία
για τον Μετρητή μάζας αέρα (MAF) τί λες?
-
@jounite said in πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία):
σε ευχαριστώ για την απάντηση και την πληροφορία
για τον Μετρητή μάζας αέρα (MAF) τί λες?
Δεν δινει ρεταρισμα αυτος, εκτος αν εχουν ξεφυγει τα καυσαερια.
Πολλα πραγματα δε γνωριζουμε για το αυτοκινητο σου. -
ξέχασα να αναφέρω, ότι ανάβει το λαμπάκι check engine και στο διαγνωστικό δίνει το error P0171 (φτωχό μείγμα αέρα/καυσίμου). Το σβήνουμε και μετά από λίγες μέρες (συνήθως πρέπει να είμαι εκτός πόλης και σε υψηλές στροφές) ανάβει ξανά.
-
Τραβαει αερα απο την εισαγωγη? Πιεση βενζινης εχετε μετρησει? Λ πριν τον καταλυτη? Καυσαερια? Χιλιομετρα ο κινητηρας, συμπιεση? Καταναλωση λαδιων?
-
σ' ευχαριστώ για τις επισημάνσεις (αύριο πρωί θα αναζητήσω τις απαντήσεις)
τί λες σχετικά με την επιδείνωση του ρεταρίσματος όταν έχει βροχή (έστω και ψιλόβροχο) και το γεγονός ότι στην ίδια διαδρομή (διάρκειας μιας ώρας εκτός πόλης) μόλις ξεκίνησε να ψιλοβρέχει άρχισε να δίνει (όχι βέβαια συνεχόμενα) αλλά κάθε Χ λεπτά, για κάποια δευτερόλεπτα έντονο ρετάρισμα και μόλις βγήκα από΄την βροχή, σχεδόν "μαχαίρι" κόπηκε το φαινόμενο αυτό...
δεν ξέρω και δεν μπορώ να θυμηθώ εάν έχει σημασία και οι στροφές-ταχύτητα....
-
@jounite said in πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία):
σ' ευχαριστώ για τις επισημάνσεις (αύριο πρωί θα αναζητήσω τις απαντήσεις)
τί λες σχετικά με την επιδείνωση του ρεταρίσματος όταν έχει βροχή (έστω και ψιλόβροχο) και το γεγονός ότι στην ίδια διαδρομή (διάρκειας μιας ώρας εκτός πόλης) μόλις ξεκίνησε να ψιλοβρέχει άρχισε να δίνει (όχι βέβαια συνεχόμενα) αλλά κάθε Χ λεπτά, για κάποια δευτερόλεπτα έντονο ρετάρισμα και μόλις βγήκα από΄την βροχή, σχεδόν "μαχαίρι" κόπηκε το φαινόμενο αυτό...
δεν ξέρω και δεν μπορώ να θυμηθώ εάν έχει σημασία και οι στροφές-ταχύτητα....
Οπως το λες ρευμα ειναι. Εκτος αν δεν ειναι τελικα ρεταρισμα και ειναι σκορτσαρισμα οποτε κοιτας εσωτερικους και εξωτερικους μπιλιοφορους.
-
πρόκειται για ρετάρισμα, που δεν είναι μόνιμο κι όταν είναι σε ύφεση το παρατηρώ εκτός πόλης σε ευθεία σταθερή κίνηση με 70-80χλμ (2.500-3000στρ) που νιώθω ένα πολύ ανεπαίσθητο ρετάρισμα και όταν αφήνω το γκάζι που νιώθω ότι κόβει (χάνει την συνεχή αίσθηση ομαλής κίνησης)
δεν μπόρεσα σήμερα να πάω στον φίλο Μηχανικό, για να πάρω τις απαντήσεις στα θέματα που έθεσες
σκέφτομαι όμως για να μην πάει χαμένο το ΣΚ, να κουμπώσω ένα obdII (vgate icar2 bt3.0) που έχω από παλιά για να μαζέψω μήπως κάποια χρήσιμη πληροφορία...
καμιά ιδέα ποιά android app να χρησιμοποιήσω και τί sensors, τί data να μαζέψω?
-
Βγαλε log απο τα Fuel Trims και το advance οταν θα στο κανει να τα δουμε. Η υγρασια μειωνει την ταχυτητα εξαπλωσης του μετωπου καυσεως και ουσιαστικα δρα σα βραδυπορια
-
δυστυχώς λόγοι υγείας με άφησαν "εκτός δράσης"
πήρα το torque pro και περιμένω βροχή να βγω για τεστ...
χρειάζεται να κάνω κάποιες ιδιαίτερες ρυθμίσεις στις παραμέτρους του torque pro?
-
...με το αυτοκίνητο σε στάση (μετά από σύντομη διαδρομή, άρα "ζεστό")
δοκίμασα να πατήσω το γκάζι ώστε να σταθεροποιήσω τις στροφές γύρω στις 2,500χιλ
αλλά μου ήταν αδύνατο, καθώς παρόλο που προσπαθούσα να διατηρώ την πίεση του ποδιού μου στο πεντάλ σταθερή, οι στροφές συνεχώς αυξανόντουσαν και με τίποτα δεν μπορούσα να τις σταθεροποιήσω κάπου, και μόλις άφηνα πολύ ελαφρά την πίεση στο πεντλα έπεφταν ακαριαία και απότομα πολύ χαμηλά (κοντά στις 1.000 +-) -
Τραβαει αερα απο την εισαγωγη? Πιεση βενζινης εχετε μετρησει? Λ πριν τον καταλυτη? Καυσαερια? Χιλιομετρα ο κινητηρας, συμπιεση? Καταναλωση λαδιων?
@jounite said in πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία):
σ' ευχαριστώ για τις επισημάνσεις (αύριο πρωί θα αναζητήσω τις απαντήσεις)
Έχουμε απαντήσεις τελικά?
-
δυστυχώς όχι, καθώς ο Μηχανικός μπορεί να το δεί από Νοέμβρη
-
Καυσαερια? Χιλιομετρα ο κινητηρας? Καταναλωση λαδιων?
Ούτε καν αυτά?
-
140χιλιάδες είναι περίπου τα χιλιόμετρα
στο torque pro που το κούμπωσα σε στάση (μετά από μικρή βόλτα που έκανε με υγρασία και ψιλοβρόχι και μάλλον ψιλοβράχηκε από κάτω με τα νερά στο δρόμο),
και (σε στάση) πάτησε ελαφρά το γκάζι συνεχόμενα προσπαθώντας να το σταθεροποιήσω στις 2.500χιλ αλλά όπως έγραψα πιο πάνω δεν μπορούσα και οι στροφές συνέχιζαν να ανεβαίνουν και φτάνοντας στις 4.000χιλ μετά άφησα απότομα το γκάζι, είχα:
το Ο2Β1S2 πήγε από 0,2 σε 0,55 σχετικά κατακόρυφα και έμεινε εκεί όσο ανέβαιναν οι στροφές, και μόλις άφησα το γκάζι, έπεσε απότομα στο μηδέν, για να ανέβει μετά στο 0,1
το Ο2Β1S1 που ήταν καρφωμένο στο 1,2 όλη την ώρα, βούτηξε στο άφημα του γκαζιού στο 0,8 και μετά ξανά 1,2 -
επίσης σε σταθερή πορεία εκτός πόλης με περίπου 3.000χιλ στροφές και τετάρτη κι ενώ ο O2B1S2 ήταν σταθερά ευθεία στα 0,65, ξαφνικά βουτάει στα 0,35 και ανεβαίνει στα 0,55 και πρέπει να είναι την στιγμή που ένιωσα αυτό το στιγμιαίο κόμπιασμα στην ομαλή κίνηση-δύναμη
Και ο MAF που ήταν γύρω στα 10, φαίνεται να κάνει μια πολύ γλυκιά και ομαλή μικρή κοιλιά (κάτι σε 8κάτι μοιάζει) χρονικά ίσως νωρίτερα από την βουτιά του O2B1S2
-
πολύ ελαφρύ ρετάρισμα (τρέμουλο) κατά την κίνηση που επιδεινώνεται όταν βρέχει (υγρασία)