-
@georgemit said in Peugeot 5008 (SUV):
Αν οδηγείς επαρχία και ξέρεις να οδηγείς, χωρίς να ανάβεις τα φρένα στις κατηφόρες, τα τακάκια σου βγάζουν άνετα 90 - 95k km και οι δισκοπλακες 200k.
Σε ολα μου τα αυτοκίνητα τότε τα άλλαζα και είχαν και λίγο ακόμα ψωμί σύμφωνα με τα μαστορια.Σιγουρα μια λογικη χρηση του φρενου παρατεινει την ζωη στα τακακια και στις δισκοπλακες, απλα απο εμπειρεια που ειχα σε αμαξι Πεζω δεν μπορω να πω οτι τα εργοστασιακα (Valeo συνηθιζε να βαζει η Πεζω στα αμαξια της) που ηταν μαλακα τακακια και η φθορα τους ηταν πιο γρηγορη απο αλλες μαρκες που ειχαν πιο σκληρα τακακια.
Γενικα την Valeo δεν την ειχα σαν μαρκα τοσο εξειδικευμενη στο χωρο των φρενων οπως ειναι η Brembo.
Ποτε δεν ειχα βαλει αλλη μαρκα απο αυτη που εβαζε ο κατασκευαστης στα αμαξια που ειχα μεχρι τωρα και που ολοι που ασχολουνται με την αυτοκινηση γνωριζουν οτι δεν ειναι παντα και η καλυτερη επιλογη.
Ειναι η πρωτη μου φορα που αποφασισα να βαλω αλλη μαρκα (στις ιδιες διαστασεις παντα) μετα απο παροτρυνση του φρενατζη που το παω που δεν ειναι εξουσιοδοτημενος απλα ασχολειεται με Πεζω και Σιτροεν.
Ισως τα εξουσιοδοτημενα να υποστηριζουν τα δικα τους ανταλλακτικα που συνηθως ειναι απο την χωρα που προερχεται και ο κατασκευαστης.
Καλο ειναι να γινεται και ενα ειδος "βελτιωσης" οπου ειναι εφικτο χωρις υπερβολες φυσικα και χωρις να αλλαζεις ιπποδυναμεις και να αλλαζεις τον χαρακτηρα του αυτοκινητου. -
@chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):
Θελω να ρωτησω αν καποιος εχει δει αν υπαρχουν διαφορες στις τιμες σερβις απο εξουσιοδοτημενο συνεργειο απο αλλο εξουσιοδοτημενο συνεργειο η υπαρχει στανταρ τιμολογηση σε εργατικα και ανταλλακτικα.
Ρωταω μονο για εξουσιοδοτημενα.
Peugeot 5008 (SUV)