-
καλησπερα το φιατ στιλο μου βγαζει τσεκ λ και το προβλημα που βγαζει ειναι να κοβει το γκαζι και να σβηνει το αυτοκινητο!
θελω να μαθω αν ενας καμενος λ μπορει να δημιουργησει τετοιο προβλημα -
το ερωτημα μου ειναι αν υπαρχει περιπτωση να σβηνει το αυτοκινητο απο εναν καμενο αισθητηρα Λ;
-
-
@polistas said in προβλημα με λ:
@roadtoabarth said in προβλημα με λ:
φιατ στιλο μου βγαζει τσεκ λ
Τί κωδικό βλάβης βγάζει?
P0420 catalyst system efficiency below threshold (bank 1)
-
@roadtoabarth said in προβλημα με λ:
P0420 catalyst system efficiency below threshold (bank 1)
Άρα, εκτός από λ, μπορεί και βουλωμένος καταλύτης.
Τάση λ μέτρησες?
Καυσαέρια? -
@polistas said in προβλημα με λ:
@roadtoabarth said in προβλημα με λ:
P0420 catalyst system efficiency below threshold (bank 1)
Άρα, εκτός από λ, μπορεί και βουλωμένος καταλύτης.
Τάση λ μέτρησες?
Καυσαέρια?οχι ακομη εχει πολυ δουλεια ο μηχανικος μου
απο δευτερα θα βγαλουμε καταλυτη να δουμε σε τι κατασταση βρισκεται και πολυ πιθανον να αλλαξω και λ(βρηκα καινουργιο αφτερ μαρκετ 40€) -
@roadtoabarth said in προβλημα με λ:
θα βγαλουμε καταλυτη να δουμε σε τι κατασταση βρισκεται
Πόσα χλμ έχει?
-
@polistas said in προβλημα με λ:
@roadtoabarth said in προβλημα με λ:
θα βγαλουμε καταλυτη να δουμε σε τι κατασταση βρισκεται
Πόσα χλμ έχει?
220
-
Κατα πάσα πιθανότητα χρειάζεται αλλαγή ο καταλύτης.
Προσοχη μονο να τοποθετηθεί ομοιας προδιαγραφης αν π.χ. ειναι euro 4 να τοποθετηθεί καταλυτης euro 4 όχι euro 3.
προβλημα με λ