-
Το Twingo πλέον διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC με τον κινητήρα 0.9 TCe 90 hp με τιμή καταλόγου 14.710.
-
Δοκιμή του 0.9 TCe με κιβώτιο EDC:
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... tce-90-edc
-
Το Twingo GT 0.9 TCe 110 hp ηρθε Ελλάδα. Με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο.
Τιμές:
0.9 TCe 110 hp GT: 16.350
0.9 TCe 110 hp GT EDC: 17.350Επίσης στα απλά Twingo άλλαξε τιμοκατάλογος και προστέθηκαν νέες εκδόσεις:
1.0 SCe 70 hp Intouch: 10.980
1.0 SCe 70 hp Intouch EDC: 12.680
0.9 TCe 90 hp Intouch S&S: 11.980
0.9 TCe 90 hp Excite S&S: 13.180
0.9 TCe 90 hp Excite EDC: 14.980 -
Παράλληλα η Renault έδωσε στη δημοσιότητα τις εικόνες του facelift:
και με ελαφρυά μηχανική ανανέωση.
Περισσότερα:
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... ult-twingo
https://www.drive.gr/news/nea-montela/a ... ult-twingo
-
To ηλεκτροκίνητο Twingo 3:
https://www.zougla.gr/automoto/news/article/ti-aftonomia-exi-to-ilektriko-renault-twingo -
Μεταξύ twingo 1.0 70 2016 και vw up 1.0 2017 τι θα επιλέγατε;
Ρωτάω για φίλο. -
Αν η κινηση ειναι αποκλειστικα στη πολη τοτε το twingo λογω υψους παρεχει ευκολια, κοβουν και οι τροχοι, εχει καλα στοιχεια. Με το που μπαινει ο παραγοντας εκτος πολης χανει κατα κρατος.
Φιλος εχει mii για κυριο κι εγω twingo 1.0 για δευτερο. Γενικα το mii (που ειναι up ) στον ανοιχτο δρομο ειναι πιο σταθερο, πιο γρηγορο, πιο ανετο γενικα.
Συνεπως αν θελει all around παιχτη vag δαγκωτο.
-
Από αξιοπιστία τι λέει το ρενώ;
-
Twingo 3 1.0 71 ps in touch 11/2015 -110000χλμ
Τα θεματα που εχω εντοπισει ειναι:
Μετα τα πρωτα 2 χρονια αρχισε να δυσλειτουργει το σταρτ στοπ και ποτε δε βρεθηκε λυση. Το απενεργοποιω.
Αλλαξα δισκο πλατω στα 80000χλμ που το θεωρω συντομο διαστημα. 550€
Το χειροτερο ηταν οταν εχανε παραφλου απο ενα σημειο, εγλειφε ουσιαστικα αλλα επειδη με αυτα δε παιζουμε ειπα να αλλαξω ενα σωληνακι των 10 ευρω, ΟΜΩΣ επειδη η μηχανη ειναι πισω, επρεπε να κατεβει ολη για να γινει η δουλεια και για εργασια εδωσα 150€.
Επισης ελλαξα μιζα περυσι - 500€
Να ξερει πως τα λαστιχα ειναι πανακριβα, εχει περιεργες διαστασεις. Bridgeston t5 που εβαλα πριν κανα 8 μηνο 400€. Οχι οτι αλλαζεις συνεχεια αλλα αυτο το θεμα δεν το εχεις στα υπολοιπα της κατηγοριας.
Και το mii εχει βγαλει θεματακια του κολλητου, απλα ειναι πιο διαχειρισιμα και βρισκεις πιο ευκολα μαστορια, ανταλλακτικα κλπ κλπ.
ΟΜΩΣ, παρολα αυτα παλι twingo θα προτιμουσα. Ειναι πολυ πιο ανετο μεσα, με αρκετο αερα μπροστα, πολυ πιο ενδιαφερον σχεδιαστικα μεσα εξω, και δε βλεπεις λαμαρινες, και ειναι πιο ησυχο.
Αν ομως ζυγιζει την αξιοπιστια περισσοτερο απο τα παραπανω, δε νομιζω πως ειναι και η καλυτερη επιλογη.
Renault Twingo III