-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Θέλει επισκευή η μίζα, το έχω αντιμετωπίσει με το 106 του γιού μου, στο δικό μας είχε λιώσει ένα κάρβουνάκι και είχε στραβώσει βραχυκυκλώνοντας την, τη βγάλαμε, την καθαρίσαμε, της αλλάξαμε τα καρβουνάκια και την γρασάραμε.
Θέλει προσοχή στο μοντάρισμα, έχει 2 φίμπερ που απομονώνουν τα κάρβουνα που αν φαγωθούν ή δεν τοποθετηθούν σωστά βραχυκυκλώνει.Mπορείς να βάλεις από 206 που είναι με πλανητικό μειωτήρα και είναι πολύ καλύτερη, ταιριάζει κουτί, πάρε μια μεταχείρο, είναι φτηνότερες από την επισκευή και θα έχεις καλύτερη μίζα.
σε τι κατασταση θα ειναι ομως η μεταχειρω?
-
Αυτη η κουλτούρα με το να πηγαίνουμε σε ειδικό στο κάθε τι παραπάει στην Ελλάδα:Ρ
Ακούω τους ξένους να γράφουν ότι τα περισσότερα μικρά τα κάνουν μόνοι τους.[/quote]
καντου εναν οδηγο βημα-βημα ποιες θα ειναι οι κινησεις του γιατι το παληκαρι δεν γνωριζει και το να παρει φωτια απο βραχυκυκλωμα ή να σκασει η μπαταρια ειναι πολυ ευκολο.
προσεχτε λιγο τι προτεινετε σε ανθρωπους που δεν εχουν γνωσεις, αν δεν μπορεις να καταλαβεις απο την ερωτηση αν ειναι γνωστης ή οχι καλυτερα να κρατησεις το στωμα σου κλειστο. -
παρ'το αλλιώς, θα βρεις
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
... η μίζα δεν γυρνάει αν δεν εμπλακεί το γρανάζι της μίζας με το βολάν, κάτι που γίνεται από το solenoid της μίζας.Με την ευκαιρία μια και φαίνεται να ξέρετε ας ξεκαθαρίσω τις γνώσεις μου!
Άμα η μίζα γυρνάει τρελλά χωρίς να έχει εμπλακεί τότε είναι που φταίει το solenoid και το χτυπάς με ένα σφυρί να ξεκολλήσει, έτσι δεν είναι. Για αυτό και είπε να κουνηθείς στη θέση σου που δεν νομίζω να φτάνει....
Αν έχει θέμα με καρβουνάκια τότε ή γυρίζει ή δεν γυρίζει καθόλου, έτσι δεν είναι; Το χτύπημα τότε μπορεί και να βοηθήσει; -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
... η μίζα δεν γυρνάει αν δεν εμπλακεί το γρανάζι της μίζας με το βολάν, κάτι που γίνεται από το solenoid της μίζας.
Με την ευκαιρία μια και φαίνεται να ξέρετε ας ξεκαθαρίσω τις γνώσεις μου!
Άμα η μίζα γυρνάει τρελλά χωρίς να έχει εμπλακεί τότε είναι που φταίει το solenoid και το χτυπάς με ένα σφυρί να ξεκολλήσει, έτσι δεν είναι. Για αυτό και είπε να κουνηθείς στη θέση σου που δεν νομίζω να φτάνει....
Αν έχει θέμα με καρβουνάκια τότε ή γυρίζει ή δεν γυρίζει καθόλου, έτσι δεν είναι; Το χτύπημα τότε μπορεί και να βοηθήσει;Στα καρβουνάκια βοηθάει το χτύπημα
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
... η μίζα δεν γυρνάει αν δεν εμπλακεί το γρανάζι της μίζας με το βολάν, κάτι που γίνεται από το solenoid της μίζας.
Με την ευκαιρία μια και φαίνεται να ξέρετε ας ξεκαθαρίσω τις γνώσεις μου!
Άμα η μίζα γυρνάει τρελλά χωρίς να έχει εμπλακεί τότε είναι που φταίει το solenoid και το χτυπάς με ένα σφυρί να ξεκολλήσει, έτσι δεν είναι. Για αυτό και είπε να κουνηθείς στη θέση σου που δεν νομίζω να φτάνει....
Αν έχει θέμα με καρβουνάκια τότε ή γυρίζει ή δεν γυρίζει καθόλου, έτσι δεν είναι; Το χτύπημα τότε μπορεί και να βοηθήσει;Σε Opel astra G , 2 φορές η μίζα δεν έκανε κιχ, (η μπαταρία μηνών ), ιδού το κόλπο πώς πήρε μπροστά: με ένα μακρύ κατσαβίδι να την ακουμπάει, και ελαφρύ χτύπημα πάνω στο κατσαβίδι με ελαφρύ σφυράκι, και πήρε αμέσως. Την τρίτη φορά που θα το κάνει, θα το στείλω στον ηλεκτρολόγο για service
-
πηγαινε το αμεσα γιατι την επομενη φορα μπορει να μην παρει με κοπανημα.
-
Στίς παληές μίζες τα τυλίγματα του στάτορα ( μαξιλαράκια ) ήταν βιδωμένα, στις καινούργιες ( των τελευταίων 20 ετών ) είναι κολλητά, με τα χρόνια οι κόλλες ξεραίνονται και το χτύπημα τις στέλνει στο νεκροταφείο των μιζών, αφού ξεκολλάνε τα μαξιλαράκια του στάτορα και ακουμπάνε στον ρότορα, εκεί το βραχυκύκλωμα είναι δεδομένο και η επιμονή στέλνει στο νεκροταφείο και την μπαταρία, αν αυτή επιζήσει και δεν ταξιδέψει στα ουράνια με τη μορφή πυροτεχνήματος.
-
Sorry αλλά να κάνω μια ερώτηση:
Τα αμάξια που έχουν σύστημα 'start/stop' ή όπως το λέει ο καθένας και σβήνουν τον κινητήρα όταν σταματάς στην κίνηση ή στα φανάρια, τι είδους μίζα έχουν? Στα smart θυμάμαι ότι σχεδόν δεν ακούγεται μιζαρισμα, αυτά έχουν αλλο συστημα? -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Sorry αλλά να κάνω μια ερώτηση:
Τα αμάξια που έχουν σύστημα 'start/stop' ή όπως το λέει ο καθένας και σβήνουν τον κινητήρα όταν σταματάς στην κίνηση ή στα φανάρια, τι είδους μίζα έχουν? Στα smart θυμάμαι ότι σχεδόν δεν ακούγεται μιζαρισμα, αυτά έχουν αλλο συστημα?Ναι, δεν έχει σχέση με το συμβατικό σύστημα, είναι ένα είδος μίζας / δυναμό ( altenator )
Δες εδώ της peugeot που θεωρείται το καλύτερο
http://s1.aecdn.com/images/news/psa-peu ... 1282_1.jpg
http://www.autointhenews.com/wp-content ... system.jpg
-
viewtopic.php?p=2810575#p2810575
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Ευχαριστώ και τους δυο, δεν είχα προσέξει το άλλο τοπικό!
-
@drdino said in Μίζα. Μια δουλεύει μια δε δουλεύει.:
To bendix είναι άλλο και αφορά στις μίζες αδρανειακού τύπου, υπάρχουν ακόμα τέτοιες;
Όλες πλέον είναι έτσι όπως τις περιγράφεις στην δεύτερη πρόταση, η μίζα δεν γυρνάει αν δεν εμπλακεί το γρανάζι της μίζας με το βολάν, κάτι που γίνεται από το solenoid της μίζας.
Εφοσον η μιζα δεν γυρνάει αν δεν εμπλακει πληρως το γραναζι της με αυτο του βολαν, ο ηχος που ακουγεται οταν καταλαθος διπλομιζαρουμε απο που στο καλο προερχεται??
-
Πρέπει να έχει αλλάξει 3 αυτοκίνητα σε 10 χρόνια...
-
Ο συγκεκριμένος ναι, εμείς συνεχίζουμε να μιζαρουμε το αυτοκίνητο που δουλεύει στο ρελαντί.
Και ρωτάω, είναι δυνατόν αυτοκίνητα του 2020 με ένα σορό ηλεκτρονικά και αισθητήρες να μην έχει μια δικλείδα ασφαλείας και να μας αφήνει να κάνουμε τη λαλακια να διπλομιζαρουμε???? Με οποίες συνέπειες μπορεί να προκύψουν αν αυτό γίνει κάποιες φορές!!!
Μίζα. Μια δουλεύει μια δε δουλεύει.