-
Lap έβαλα στο zeperfs σαλιγκαρομαχίες και μου έβγαλε αυτό..
-
Ε ναι έχει το claimed το οποίο είναι τραγικό απο πλευράς της Σουζούκι. Σε όλα τα αυτοκίνητα της έτσι κάνει τα χαντακωνει. Από ότι έχω καταλάβει σε κάποιες αγορές το νούμερο του 0-100 επηρεάζει τα ασφάλιστρα του μοντέλου και έτσι τα χαντακωνουν. Αν παρατηρήσεις σε όλα τα νέα αυτοκίνητα το ίδιο συμβαίνει.
Σε όλα τα δυναμόμετρα είναι εκεί στα 11" το fl και 10,5-10,7 το pre fl.
-
Δεν έχει μόνο το claimed.. κάνε σκρολ ντάουν
-
Για τις ρεπριζ λες;
Ναι έχει 6αρι κιβώτιο το peugeot και πιο κοντές σχέσεις. Ένα μείον του 5αρι κιβωτίου.
Το πεζω κερδιζει ακόμα και με 3η σχέση. Μακάρι το επόμενο swift να έχει 6αρι κιβώτιο
Εδώ οι επιδόσεις του fiesta 100hp turbo
0-100 km/h 11,1”
0-160 km/h 31,4”
0-400 m 17,9” @ 129,3 km/h
0-1.000 m 32,5” @ 161,7 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 9,3”
50-80 km/h (3η) 5,4”
80-110 km/h (3η) 5,6”
80-110 km/h (4η) 7,6”Εδώ του swift 90hp mhev
0-100 km/h 10,7”
0-150 km/h 27,9”
0-400 m 17,5” @ 127,7 km/h
0-1.000 m 32,5” @ 156,7 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 9,5”
50-80 km/h (3η) 5,7”
80-110 km/h (3η) 6,3”Πάρα πολύ κοντά στο swift, ουσιαστικά αν δεν κοιτάς τα χρονόμετρα δεν έχει διάφορες. Στο χιλιόμετρο πανομοιότυποι χρόνοι. Φυσικά στον τομέα της κατανάλωσης μεγάλη διαφορά υπέρ του swift.
-
Το swift τα κάνει όλα. Και αυτοκίνητο πόλης, και οικονομικό είναι, βασικά το οικονομικότερο όλων των μικρών και ταυτόχρονα το γρηγορότερο όλων.
-
@pgp737ng said in Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης:
Ρε παιδια.....
ο ανθρωπος ζηταει ενα μικρο οικονομικο αυτοκινητο πολης...
Οχι ενα αμαξι να κανει κοντρες.Έχει πλάκα η ανάλυση των επιδόσεων.. μπορεί ο άνθρωπος να στρίψει κατα λάθος προς Μέγαρα ποτέ δε ξέρεις.
Λοιπόν Lap και το φιέστα και το πεζω του τις βρέχουν του ατούρμπιστου ελαφρόκωλου σουιφτακίου παρά την αναλογία κιλών/ίππων. Αυτά
-
Εάν στρίψει προς Μέγαρα τότε πάλι το swift είναι καλύτερο από τα i10 κτλ ::
Και όχι μάστορα, στα ίδια είναι. Δοκιμασμένα στην πράξη. Και με τα αντίστοιχα vag των 100-110 hp
-
Καλά εγώ σου λέω για το hybrid το τελευταίο με τα 83. Για αυτό που έχεις δε ξέρω. Δε ξέρω και αν είναι στην κατηγορία του i10 η του i20, έχω μπερδευτεί
-
Είναι μεταξύ των δύο κατηγοριών και πιάνει πελάτες και απο τις δύο κατηγορίες.
Τα μικρά του a seg ειναι 3,70μ μήκος
Και τα b seg είναι 4,00μ μήκος και πλέον 4,10μ σε κάποια από αυτά.Το suzuki κάθετε ανάμεσα σε αυτά και είναι στα 3,84μ ενω και η τιμή του είναι πιο πολύ προς τα a seg τουλάχιστον πριν τις αυξήσεις πάρα στα b seg.
Άρα είναι όπως έχω πει και παλιότερα ένα χωριάτικο φιέστα. Δηλαδή είναι πιο χοντροκομμένο σε ηχομονωση και αίσθηση τιμονιού αλλά ανώτερο από τα υπολοιπα μικρά.
Είναι δηλαδή πρώτο στο χωριό του (a seg) και δεν θα ελεγα τελευταίο στην πόλη (b seg) αλλά πες μέτριο στην πόλη.
Το 83 αρι δεν το οδήγησα. Αλλά δεν νομίζω να έχει μεγάλες διαφορές ιδιαίτερα αν συγκρίνεις πως το glx 90αρι ειανι κάπου στα 40-50κιλα βαρύτερο από το 83αρι gl+.
Ιδιαίτερα αν το φέρνουν στην Ελλάδα με 15 ιντσών τροχούς ισοσκελιζει την διαφορά με το pre fl 90αρι με τις 16 αρες ζάντες.
Μικρό αυτόματο αυτοκίνητο πόλης