-
Βάζω μπρος το αμάξι,βάζω όπισθεν, πατάω γκάζι 4000 στροφές για να ανέβω ένα μικρό χαντάκι.
Μετά μυρίζει καμμένο και μέσα στην καμπίνα και έξω.
Με το που ξεκινάω να φύγω σταματάει να μυρίζει.
Ήταν λόγο κρύου κινητήρα και κρύου λαδιού?
-
Μάλλον ο συμπλέκτης μύρισε, από το ζόρι... Αν ήταν λάδια θα έβλεπες μπλε καπνό από την εξάτμιση και δεν θα έφευγε αμέσως η μυρωδιά.
-
Στην ουσία βάζω μπροστά όπισθεν και ανεβαίνω από το χώμα στην άσφαλτο (σαν σκαλοπατάκι) αυτό. Βρώμησε και όταν προχώρησα έφυγε.
Παιζεί να προκλήθηκε ζημιά?
-
Αν ήταν ο συμπλέκτης, δεν παθαίνει κάτι με μια φορά. Αν γίνεται συνέχεια, μειώνεται η διάρκεια ζωής του.
-
Λες να είναι επειδή δεν έφτασε σωστή θερμοκρασία το λάδι?
Αλλά δεν νομίζω αμα τρυφτούν μέταλλα να έχουν μυρωδιά καμμένου.
Καλά τώρα μιλάω για auris.
-
Το λάδι δεν έχει σχέση με τον συμπλέκτη. Ο συμπλέκτης έχει μια χαρακτηριστική μυρωδιά όταν ζορίζεται. Για να λες 4000 ΣΑΛ και χαντάκι, 99% μύρισε ο συμπλέκτης από το πατινάρισμα.
-
Η μυρωδιά ήταν καμμένου πλαστικού πρώτη φορά μου συνέβει, οπότε που να ξέρω.
Σχετικά με τις στροφές μπορεί να έφτασε και 5000, μάρσαρα αρκετά η αλήθεια είναι και με κρύο μοτέρ.
-
Όπως σου είπανε δεν έχει σχέση ο κινητήρας.Η μυρωδιά ήταν απο την τριβή του συμπλέκτη που τον πατινάρησες.Ανεξάρτητα απο τις στροφές του κινητήρα δεν κάνει καλό να μισοπατάς τον συμπλέκτη.
-
Μυρωδιά καμμένου.. Εγκέφαλος
Μυρωδιά καμμένου