-
Καλησπέρα
Έχω το Renault megane 1.4 βεζινη 2001 230.000χλμ έκοψε ο ιμάντας χρονισμού εν κίνησή το αμάξι αξίζει να γίνει επισκευή (έχουν πατήσει βαλβίδες )η να αλλαχτεί ο κινητήρας να μπει μεταχειρισμένος ??
-
@theostf said in Renault megane 1.4 2001:
Καλησπέρα
Έχω το Renault megane 1.4 βεζινη 2001 230.000χλμ έκοψε ο ιμάντας χρονισμού εν κίνησή το αμάξι αξίζει να γίνει επισκευή (έχουν πατήσει βαλβίδες )η να αλλαχτεί ο κινητήρας να μπει μεταχειρισμένος ??
Αν το αμάξι είναι ατρακάριστο και σε ικανοποιεί σε όλα τα άλλα και επιμένεις παρά τα χρόνια του να το κρατήσεις, το λογικό θα ήταν ένας μεταχειρισμένος κινητήρας εφόσον ρωτήσεις τιμές, θα αποφασίσεις.
Μήπως όμως γενικά ήρθε η ώρα του και τα χει φάει τα ψωμιά του;
Να ρίξεις λεφτά για επισκευή περισσότερα από ότι αξίζει το ίδιο το αυτοκίνητο, είναι πάντα λίγο ρίσκο. -
Συμφωνω με piliourits .
Παντως μην επισκευασεις τον δικο σου. Βαλε μεταχειρισμενο με εγγυηση καποιους μηνες που δινουν μερικοι -
Προσωπικά θα προτιμούσα να φτιάξω τον δικό μου, αφού προφανώς έβλεπα τι φθορές έχει. Αν είναι μόνο ρεκτιφιέ κεφαλής (βαλβίδες) τότε αξίζει η επισκευή. Ο μεταχειρισμένος είναι λαχείο.
-
Και η δουλεια του μαστορα , λαχειο ειναι . Και συνηθως δεν κερδιζει
-
This post is deleted! -
Δεν είναι δύσκολο να βρεθεί καλός μάστορας. Τα μηχανουργεία που αναλαμβάνουν έχουν ειδίκευση. Το συνεργείο μόνο το ξεμοντάρισμα και το μοντάρισμα κάνει.
-
Εχω δει και εχω ακουσει αρκετες λαθος δουλειες απο συνεργεια.Ειδικα σε επισκευες μοτερ. Οσο πιο λιγο βαζουν χερι, τοσο καλυτερα
-
Μου φαίνεται λίγο λάθος να επισκευάσεις ένα αυτοκίνητο 20 χρονών και να δώσεις όση σχεδόν είναι η αξία του. Όλα βέβαια είναι σχετικά. Αν τα οικονομικά σου δεν σηκώνουν άλλο αυτοκίνητο, ναι θα έλεγα πήγαινε φτιάξε το.
Πιστεύώ είναι καθαρά οικονομικό το θέμα. Τα ζυγίζεις και πράττεις ανάλογα.
Renault megane 1.4 2001