-
Όντως το τιμόνι είναι από τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα, αν και με τον καιρό εγώ το συνήθισα. Πάντως αν και πολύ ελαφρύ, είναι αρκετά γρήγορο.
Ο ημιάκαμπτος χοροπηδάει λίγο όπως λες (πιο ενοχλητικό για τους πίσω αν υπάρχουν), αλλά έχει αρκετές ορεξούλες στο ''άσε'', αν το ψάξεις λίγο..
Στο δικό μου πάντως βελτιώθηκε αρκετά η συμπεριφορά με την αλλαγή των μαμά αμορτισέρ με De Carbon (πολύ φθηνά- δεν ξέρω από διάρκεια ζωής τι λένε-έχω γράψει κάπου στο Fiat forum γι'αυτά) όντας πλέον πιο προοδευτικό στις αντιδράσεις του στο όριο.
-
Μια φίλη άλλαξε τα εξης μεσα σε δυο χρόνια.
seicentο
- πρόβληματα με θερμοστάτη, immobiliser
- αδύναμο aircon (ενιωθες οτι σε φυσάνε με καλαμακι).
- Κράτημα, τιμονι no comment...
αφου το σιχάθηκε ειπε να παραμείνει στη Φίατ και να παρει το Πουντο sporting (2000-2001)που 'ειναι πιο αυτοκινητο'!?@#$%%
Να το μας και το Πουντο λοιπον!...........
- Πολυ καλος εξοπλισμός και σε καλη τιμη.
- Τιμονι χωρις αισθηση ακομη και με το 'City' απενεργοποιημένο.
- Σκληρη ανάρτηση χωρις ουσιωδες πλεονεκτημα στο κρατημα αφου σε αλλεπαλληλο στροφιλικι το αμαξι δεν ηταν 'fluid'.
- Σκληρα bucket
- Αεροτομη εχασε το κιτρινο της χρωμα μέσα σε 8 μηνες!!!!! Προσοχη εχω ακουσει και αλλους να παραπανιουνται για το χρωμα των Πουντο.
- Κατι ηλεκτρικα μικρο-προβλήματα (θερμαινομενο πισω τζαμι, ραδιο CD kai kapoia alla pou mou διαφευγουν).
.....Τελικα με ακουσε και πηρε Υαρις (δυστυχως 1000 κυβικα και οχι το 1.3). Επρεπε να παρει μεταχ με τα λεφτα που ειχε αλλα απο τοτε ειναι με το ιδιο αμαξι και δεν το αλλάζει παρα μονο αν της δωσεις Μινι Κουπερ.
- το αμαξι ειναι σκυλι.
- δεν καιει τπτ
- ειναι πιο ευκολοδηγητο απο τα άλλα δυο με αποτέλεσμα να πηγαίνει πιο γρηγορα και να το ευχαρηστιεται περισσοτερο.
Στην αρχη σκεφτοταν το στυλ και το υποτιθέμενο 'fun to drive'. Για στυλ δεν είμαι αρμοδιος να μιλησω αλλα οταν οδηγουσα το Seicento φαινόμουν τουλαχιστον γελοιος (για τα δικα μου γουστα) οταν κοιτουσα την αντανακλαση μου στης βιτρινες των μαγαζιων. Το Πουντο προσπαθουσε να δειξει πως ηταν σπορ αλλα απο ουσια τπτ. Σαν να εχεις ολα τα υλικα (bucket, bodykit, rims, 6speed κιβωτιο, χαμηλωμένη αναρτηση, κτλ) αλλα κατι να κανεις λαθος στο μαγείρεμα. Σαν κακο tuned car ενα πράγμα.
Το Υαρις ειναι πιο ολοκληρωμένο και πιστο αμαξι και αυτο στην τελικη μετρησε γιαυτην περισσοτερο και της έκανε την ζωη πιο ευκολη. Επρεπε να αλλαξει τρια αμαξια αλλα το καταλαβε στο τελος. Γυναικες.......δεν ακουνε ποτε........
-
Ο χρήστης Tetrapetaloudos έγραψε:
Μια φίλη άλλαξε τα εξης μεσα σε δυο χρόνια.seicentο
- πρόβληματα με θερμοστάτη, immobiliser
- αδύναμο aircon (ενιωθες οτι σε φυσάνε με καλαμακι).
- Κράτημα, τιμονι no comment...
αφου το σιχάθηκε ειπε να παραμείνει στη Φίατ και να παρει το Πουντο sporting (2000-2001)που 'ειναι πιο αυτοκινητο'!?@#$%%
Να το μας και το Πουντο λοιπον!...........
- Πολυ καλος εξοπλισμός και σε καλη τιμη.
- Τιμονι χωρις αισθηση ακομη και με το 'City' απενεργοποιημένο.
- Σκληρη ανάρτηση χωρις ουσιωδες πλεονεκτημα στο κρατημα αφου σε αλλεπαλληλο στροφιλικι το αμαξι δεν ηταν 'fluid'.
- Σκληρα bucket
- Αεροτομη εχασε το κιτρινο της χρωμα μέσα σε 8 μηνες!!!!! Προσοχη εχω ακουσει και αλλους να παραπανιουνται για το χρωμα των Πουντο.
- Κατι ηλεκτρικα μικρο-προβλήματα (θερμαινομενο πισω τζαμι, ραδιο CD kai kapoia alla pou mou διαφευγουν).
.....Τελικα με ακουσε και πηρε Υαρις (δυστυχως 1000 κυβικα και οχι το 1.3). Επρεπε να παρει μεταχ με τα λεφτα που ειχε αλλα απο τοτε ειναι με το ιδιο αμαξι και δεν το αλλάζει παρα μονο αν της δωσεις Μινι Κουπερ.
- το αμαξι ειναι σκυλι.
- δεν καιει τπτ
- ειναι πιο ευκολοδηγητο απο τα άλλα δυο με αποτέλεσμα να πηγαίνει πιο γρηγορα και να το ευχαρηστιεται περισσοτερο.
Στην αρχη σκεφτοταν το στυλ και το υποτιθέμενο 'fun to drive'. Για στυλ δεν είμαι αρμοδιος να μιλησω αλλα οταν οδηγουσα το Seicento φαινόμουν τουλαχιστον γελοιος (για τα δικα μου γουστα) οταν κοιτουσα την αντανακλαση μου στης βιτρινες των μαγαζιων. Το Πουντο προσπαθουσε να δειξει πως ηταν σπορ αλλα απο ουσια τπτ. Σαν να εχεις ολα τα υλικα (bucket, bodykit, rims, 6speed κιβωτιο, χαμηλωμένη αναρτηση, κτλ) αλλα κατι να κανεις λαθος στο μαγείρεμα. Σαν κακο tuned car ενα πράγμα.
Το Υαρις ειναι πιο ολοκληρωμένο και πιστο αμαξι και αυτο στην τελικη μετρησε γιαυτην περισσοτερο και της έκανε την ζωη πιο ευκολη. Επρεπε να αλλαξει τρια αμαξια αλλα το καταλαβε στο τελος. Γυναικες.......δεν ακουνε ποτε........
Να δεχθώ αυτά που λες για το Yaris (ότι είναι οικονομικό, αξιοπιστο και ευκολοδήγητο), αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πηγαίνει πιο γρήγορα με το 1000άρι Yaris σε σχέση με το Punto! Δηλαδή, είναι δυσκολοδήγητο το Punto;;
Μήπως , λέω μήπως, είσαι κάπως προκατειλλημένος;
Ο μόνος λόγος που θα πας πιο αργά με το Punto είναι επειδή θα σε κοπανάει σε δρόμο με ανωμαλίες λόγω σκληρής ανάρτησης. Εκεί ένα πιο μαλακό αυτοκίνητο, όπως το Yaris, θα πάει πιο γρήγορα απλά και μόνο γιατί ο οδηγός του δεν θα φοβάται πως θα βγει από το παράθυρο!Οχι βέβαια πως θ' αγόραζα το Punto, καθώς τέτοια ανάρτηση για αυτοκίνητο πόλης δεν την θέλω με τίποτε, αλλά και το Yaris ένας ανθρωπομεταφορέας είναι και τίποτε άλλο.
Αν πάντως καταφέρει να πάρει ΜΙΝΙ, πες της πως κι αυτό έχει σκληρή ανάρτηση και μοιάζει περισσότερο στο Punto παρά στο Yaris στο δρόμο...Και στην αξιοπιστία πιθανά...
-
'áõôü ðïõ äåí êáôáëáâáßíù åßíáé ãéáôß ðçãáßíåé ðéï ãñÞãïñá ìå ôï 1000Üñé Yaris óå ó÷Ýóç ìå ôï Punto! ÄçëáäÞ, åßíáé äõóêïëïäÞãçôï ôï Punto;;
'-
Ôï Õáñéò Ý÷åé ðéï óáöåò êáé ãñçãïñï êéâùôéï êáôé ðïõ êáíåé ôçí êßíçóç óôçí ðïëõ ðéï óâÝëôç êáé ðéï ãñçãïñç áëëá ôçò äßíåé êáé ðåñéóóïôåñï åìðéóôïóõíç ãéá ãñçãïñåò áëëáãåò óå óôñïöåò.
-
Å÷åé êáëõôåñï all-round visibility ðïõ êÜíåé ðéï åõêïëï ôï ðáñêÜñéóìá êáé ôçí êéíçóç óôá óôåíá.
-
Å÷åé ðéï óáöåò ôéìïíé êáé áõôï ôçí êáíåé íá ôï åìðéóôåõåôå ðéï ðïëõ óå óôñïöåò êáé áëëáãåò êáôåõèõíóåéò.
Ãéáõôïõò ôïõò ëïãïõò êéíåßôáé ðéï ãñÞãïñá óå ðñáãìáôéêÝò óõíèÞêåò. ÐñÝðåé íá óõíõðïëïãéóïõìå ïôé ôï ïäçãåé ãõíáßêá ðïõ èÝëåé íá íéùóåé áíåôï êáé öéëéêï ôï áõôïêßíçôï. Äåí ìéëáìå ãéá ôïí ìÝóï óõìöïñïõìéôç ðïõ ôçí å÷åé øáîåé ðåñéóóïôåñï êáé èá ôïí îåíåñþóåé ðïõ äåí ìðïñåé íá êÜíåé heel and toe óôá ðåíôáë ôïõ Õáñéò.
'Áí ðÜíôùò êáôáöÝñåé íá ðÜñåé ÌÉÍÉ, ðåò ôçò ðùò êé áõôü Ý÷åé óêëçñÞ áíÜñôçóç êáé ìïéÜæåé ðåñéóóüôåñï óôï Punto ðáñÜ óôï Yaris óôï äñüìï...
'
Åäù äåí èá óõìöùíçóù. Åíá Ìéíé Êïõðåñ (2 ãåíéáò) ÷ùñéò run flat åéíáé ðéï áíåôï áðï Ðïõíôï Óðïñôéí ìå ôá óêëçñïôåñá åëáôçñéá ÷áìçëùìáôïò ðïõ åâáæå ôï åñãïóôáóéï. Ôï Ìéíé å÷åé ìåãáëõôåñç äéáäñïìç áíáñôçóçò áðï ôï Ðïõíôï Óðïñôéí ðïõ ðÜíôá êïðáíáãå óôéò Åëëçíéêåò ëáêïõâåò. Óå ìåñéêåò öïñåò ìÜëéóôá åé÷á îõóåé êáé ôá ðëáéíá óðïéëåñ. Ôï ðñïâëçìá ãéá ôïõò åðéâáôåò ôï åðéâáñõíáí ôá ÷áìçëïðñïöéëá åëáóôéêá áëëá êáé ôá óêëçñïôåñá êáèéóìáôá.'ÌÞðùò , ëÝù ìÞðùò, åßóáé êÜðùò ðñïêáôåéëëçìÝíïò;'
Ïõôå Ðïõíôï, ïõôå Õáñéò å÷ù. Ïóïí áöïñá ôçí ïäçãéêç åìðåéñéá ðïõ ðñïóöåñïõí êáé ôá äõï ìå áöçíïõí áäéáöïñï. Áí ç áöçãçóç ìéáò ðñïóùðéêçò åìðåéñßáò ôçí áíôéëáìâáíåóáé óáí åõêáéñéá êáôçãïñéïðïéçóçò êáðïéïõ óå óôñáôïðåäï ôïôå áõôï äåí ìå áöÞíåé êáèïëïõ áäéáöïñï. Éóá éóá èá óïõ æçôçóù åõãåíéêá íá ôï ðáñåéò ðéóù êáé ìåôá êáíïõìå ïóåò óõæçôçóåéò èåò ãéá ôï Ðïõíôï êáé ôï Õáñéò. Ïðùò êáé íá ÷åé áí ç ãíùìç áðï ðñïóùðéêç åìðåéñéá åéíáé ðñïêáôåéëëçøç áõôï èá ôï êñéíïõí ïóïé äéáâáæïõí.
-
-
Ο χρήστης Tetrapetaloudos έγραψε:
'αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πηγαίνει πιο γρήγορα με το 1000άρι Yaris σε σχέση με το Punto! Δηλαδή, είναι δυσκολοδήγητο το Punto;;
'-
Το Υαρις έχει πιο σαφες και γρηγορο κιβωτιο κατι που κανει την κίνηση στην πολυ πιο σβέλτη και πιο γρηγορη αλλα της δίνει και περισσοτερο εμπιστοσυνη για γρηγορες αλλαγες σε στροφες.
-
Εχει καλυτερο all-round visibility που κάνει πιο ευκολο το παρκάρισμα και την κινηση στα στενα.
-
Εχει πιο σαφες τιμονι και αυτο την κανει να το εμπιστευετε πιο πολυ σε στροφες και αλλαγες κατευθυνσεις.
Γιαυτους τους λογους κινείται πιο γρήγορα σε πραγματικές συνθήκες. Πρέπει να συνυπολογισουμε οτι το οδηγει γυναίκα που θέλει να νιωσει ανετο και φιλικο το αυτοκίνητο. Δεν μιλαμε για τον μέσο συμφορουμιτη που την εχει ψαξει περισσοτερο και θα τον ξενερώσει που δεν μπορει να κάνει heel and toe στα πενταλ του Υαρις.
'Αν πάντως καταφέρει να πάρει ΜΙΝΙ, πες της πως κι αυτό έχει σκληρή ανάρτηση και μοιάζει περισσότερο στο Punto παρά στο Yaris στο δρόμο...
'
Εδω δεν θα συμφωνησω. Ενα Μινι Κουπερ (2 γενιας) χωρις run flat ειναι πιο ανετο απο Πουντο Σπορτιν με τα σκληροτερα ελατηρια χαμηλωματος που εβαζε το εργοστασιο. Το Μινι εχει μεγαλυτερη διαδρομη αναρτησης απο το Πουντο Σπορτιν που πάντα κοπαναγε στις Ελληνικες λακουβες. Σε μερικες φορες μάλιστα ειχα ξυσει και τα πλαινα σποιλερ. Το προβλημα για τους επιβατες το επιβαρυναν τα χαμηλοπροφιλα ελαστικα αλλα και τα σκληροτερα καθισματα.'Μήπως , λέω μήπως, είσαι κάπως προκατειλλημένος;'
Ουτε Πουντο, ουτε Υαρις εχω. Οσον αφορα την οδηγικη εμπειρια που προσφερουν και τα δυο με αφηνουν αδιαφορο. Αν η αφηγηση μιας προσωπικης εμπειρίας την αντιλαμβανεσαι σαν ευκαιρια κατηγοριοποιησης καποιου σε στρατοπεδο τοτε αυτο δεν με αφήνει καθολου αδιαφορο. Ισα ισα θα σου ζητησω ευγενικα να το παρεις πισω και μετα κανουμε οσες συζητησεις θες για το Πουντο και το Υαρις. Οπως και να χει αν η γνωμη απο προσωπικη εμπειρια ειναι προκατειλληψη αυτο θα το κρινουν οσοι διαβαζουν.
Αντε να το πάρω πίσω...
-Επανέρχομαι όμως: εχω οδηγήσει Punto , έχω και Υ που έχει το 5άρι σασμάν. Ασάφεια δεν είδα. Να μου έλεγες για κάνα 206 που το σασμάν αλλού πατά κι αλλού βρίσκει ΟΚ! Αλλά ότι ιταλικό έχω οδηγήσει τελευταία, δεν έχω παράπονο από το σασμάν. Το Sei , ναι, χάλια σασμάν έχει, όπως και το Cinque, αλλά όχι το Punto.
-Ούτε το καλύτερο visibility αντιλαμβάνομαι... Και τα δύο θα έλεγα πως έχουν και κάπως τυφλή εμπρός γωνία λόγω σχεδίασης περίπου ενός όγκου... Επιπλέον τόσο στο Punto όσο και στο Yaris δεν μπορείς να δεις την μούρη. Δεν βλέπω που ακριβώς έχει πλεονέκτημα το Yaris στην ορατότητα. Επομένως και στο παρκάρισμα μια από τα ίδια, άσε που το Punto με το πανάλαφρο τιμόνι μπορεί να έχει πλεονέκτημα (κάτι που χάνει στην αίσθηση...).
-Θα συμφωνούσα στην αίσθηση του τιμονιού, αλλά γενικά δεν έχω ακούσει γυναίκες να παραπονιούνται για αναίσθητα τιμόνια, αλλά για βαριά τιμόνια. Μάλλον η συγκεκριμένη είναι η εξαίρεση.
-Σε 'κατηγοριοποίησα' επειδή φάνηκες σφόδρα επικριτικός και στα δύο Fiat, ενώ εκθείαζες το Yaris σε ας πούμε περίεργες πτυχές... Ξαναλέω, από γυναίκα ή άντρα ή μπαμπουϊνο, το θεωρώ αδύνατον να κινηθείς πιο γρήγορα με το 1000άρι Yaris από το Punto Sporting, με την επιφύλλαξη του δρόμου με ανωμαλίες. Αν το 'πετύχεις' κάτι δεν κάνεις σωστά με το Punto και μάλλον δεν φταίει το αμάξι...
Κάτι που δεν ανέφερα πιο πριν, είναι πως το Sei , κουβάς μεν, αλλά το κράτημά του είναι μια χαρά, έχω οδηγήσει το Cinque που είναι και πιο κουβάς και μια χαρά κρατάει. Τρίζει ολόκληρο μεν, αλλά you can't win 'em all...-To Punto Sporting δεν εχει τόσο χαμηλοπρόφιλα λάστιχα όπως λες, εχει μάλιστα 14άρα ζάντα με λάστιχο 185/60/14 αν θυμάμαι σωστά. Δεν νομίζω να υπάρχει έκδοση του ΜΙΝΙ με ...υψηλότερο προφίλ! Ειδικά τα Cooper S έχουν 17άρια και 40άρι προφίλ.... Ούτε το Sporting είναι τόσο χαμηλό για να βρει, αν θυμάμαι πρεπει να είναι 1 εκατοστό πιο χαμηλό από το νορμάλ. Το λέω με επιφύλλαξη όμως το τελευταίο.
-Συμφωνώ για την σκληρότητα του Sporting, αλλά αν αυτό ήταν το πρόβλημα, κάνεις ό,τι έκανα κι εγώ, ένα σετ πιο μαλακά αμορτισερ και τέρμα. Δεν χρειάζεται ν' αλλάξεις αμάξι. Στην τελική, μην μου πεις πως το Yaris κρατάει καλύτερα, γιατί δεν θα το αντέξω!
-Τελευταίο: αν της αρέσει το Yaris πολύ καλά έκανε. Αν δεν σου αρέσει το Punto πολύ καλά κάνεις. Απλά εγώ προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός. Στην τελική, εμένα δεν μου αρέσει κανένα από τα δύο! Απλά ξαναλέω, εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πως γίνεται να είναι πιο γρήγορο το Yaris... -
-
Σε συνθήκες αστικής μετακίνησης δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο από το Yaris.
Το τιμόνι του κόβει πολύ, ο κινητήρας είναι ελαστικός (τουλάχιστον ο 1,3 που έχω οδηγήσει) και γενικότερα είναι το πιο ξεκούραστο αυτοκίνητο για να οδηγείς μέσα στην πόλη. Από εκεί κάποιος συνάγει ότι τελικά στην καθημερινή μετακίνηση είναι και το πιο γρήγορο.
Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά και με τα χειριστήρια (πετάλια και επιλογέα ταχυτήτων) τα οποία είναι σε ιδανική θέση, κάτι πολύ σημαντικό τόσο για την 'ταχύτητα' όσο και την ξεκούραστη οδήγηση. -
-ÅðáíÝñ÷ïìáé üìùò: å÷ù ïäçãÞóåé Punto , Ý÷ù êáé Õ ðïõ Ý÷åé ôï 5Üñé óáóìÜí. ÁóÜöåéá äåí åßäá. Íá ìïõ Ýëåãåò ãéá êÜíá 206 ðïõ ôï óáóìÜí áëëïý ðáôÜ êé áëëïý âñßóêåé ÏÊ! ÁëëÜ üôé éôáëéêü Ý÷ù ïäçãÞóåé ôåëåõôáßá, äåí Ý÷ù ðáñÜðïíï áðü ôï óáóìÜí. Ôï Sei , íáé, ÷Üëéá óáóìÜí Ý÷åé, üðùò êáé ôï Cinque, áëëÜ ü÷é ôï Punto.
Äåí åßðá ïôé åé÷å áóáöåò êéâùôéï ôï Ðïõíôï. Áðëá åéðá ïôé ôï Õáñéò åé÷å ðéï óâåëôï êáé óáöåò gearbox óå ó÷åóç ìå ôïõ Ðïõíôï (áó÷åôï... ç 6 ó÷åóç çôáí overdrive.) Ôá ôåëåõôáéï Ðïõíôï Ý÷ïõí êáëõôåñá êéâùôéá ïìùò åí ðñïêåéìåíïõ ìéëçóá ãéá ôï ìïíôåëï ôïõ 1999.
-Ïýôå ôï êáëýôåñï visibility áíôéëáìâÜíïìáé... Êáé ôá äýï èá Ýëåãá ðùò Ý÷ïõí êáé êÜðùò ôõöëÞ åìðñüò ãùíßá ëüãù ó÷åäßáóçò ðåñßðïõ åíüò üãêïõ... ÅðéðëÝïí ôüóï óôï Punto üóï êáé óôï Yaris äåí ìðïñåßò íá äåéò ôçí ìïýñç. Äåí âëÝðù ðïõ áêñéâþò Ý÷åé ðëåïíÝêôçìá ôï Yaris óôçí ïñáôüôçôá. ÅðïìÝíùò êáé óôï ðáñêÜñéóìá ìéá áðü ôá ßäéá, Üóå ðïõ ôï Punto ìå ôï ðáíÜëáöñï ôéìüíé ìðïñåß íá Ý÷åé ðëåïíÝêôçìá (êÜôé ðïõ ÷Üíåé óôçí áßóèçóç...).
O ìðñïóôéíïò ïãêïò åéíáé ìéêñïôåñïò óôï Õáñéò (ìéêñïôåñï êáðï) êáé áí èõìáìáé êáëá (å÷ïõí ðåñáóåé êáé 6 ÷ñïíéá) ç ïñáôïôçôá ðéóù êáé óôï ðëáé åéíáé êáëõôåñç ëïãù ìåãáëõôåñùí ãõáëçíùí åðéöáíåéùí.
Ïëá áõôá óõíèåôïõí åíá ðéï öéëéêï áõôïêéíçôï ãéá åêåßíç ðïõ äåí îåñåé ïõôå ìðïñåé íá ðáåé ôá äõï áõôïêéíçôá óôï ïñéï. Ãéá ðáñáäåéãìá åíá áõôïìáôï Smart ç Jazz óôá ÷åñéá ôçò èá çôáí áêïìç ðéï ãñçãïña ëïãù áõôïìáôïõ êéâùôéïõ êáé êáëõôåñçò ïñáôïôçôáò ðñïò ôá åîù. Apo ôçí áëëç áìá îÝñåéò åííïåéôå ðùò ìðïñåéò íá óôçñé÷ôåéò óôï êáëõôåñï set up tou Sporting (íïìéæù öïñïõóå 15áñåò) êáé íá êéíçèåéò ðéï ãñçãïñá. Áìá äåí êáôáëáâáéíåéò ïôé ç åí ãÝíç öéëéêïôçôá âïçèáåé ôïõò ï÷é êáé ôïóï ìõçìåíïõò íá ïäçãçóïõí ðéï ãñçãïñá ôïôå èá óïõ áíáöåñù ôï ôåóô ôïõ Top Gear. Ekei åé÷áí öåñåé ôéò ìáíáäåò ôïõ Clarkson, May kai Hammond kai tïõò âáëáíå äéáöïñá ôåóô (ðáñêáñéóìá, ãõñù ðéóôáò, drag race) ãéá íá äïõí ìå ðéï áìáîé åéíáé ðéï ãñçãïñåò. Ôï ðéï öéëéêï Jazz êåñäéóå ôï ôåóô.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Óå óõíèÞêåò áóôéêÞò ìåôáêßíçóçò äåí õðÜñ÷åé ôßðïôå êáëýôåñï áðü ôï Yaris.Ôï ôéìüíé ôïõ êüâåé ðïëý, ï êéíçôÞñáò åßíáé åëáóôéêüò (ôïõëÜ÷éóôïí ï 1,3 ðïõ Ý÷ù ïäçãÞóåé) êáé ãåíéêüôåñá åßíáé ôï ðéï îåêïýñáóôï áõôïêßíçôï ãéá íá ïäçãåßò ìÝóá óôçí ðüëç. Áðü åêåß êÜðïéïò óõíÜãåé üôé ôåëéêÜ óôçí êáèçìåñéíÞ ìåôáêßíçóç åßíáé êáé ôï ðéï ãñÞãïñï.
¸÷åé ãßíåé ðïëý êáëÞ äïõëåéÜ êáé ìå ôá ÷åéñéóôÞñéá (ðåôÜëéá êáé åðéëïãÝá ôá÷õôÞôùí) ôá ïðïßá åßíáé óå éäáíéêÞ èÝóç, êÜôé ðïëý óçìáíôéêü ôüóï ãéá ôçí 'ôá÷ýôçôá' üóï êáé ôçí îåêïýñáóôç ïäÞãçóç.+1
-
Ο χρήστης Tetrapetaloudos έγραψε:
Σε συνθήκες αστικής μετακίνησης δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο από το Yaris.
Το τιμόνι του κόβει πολύ, ο κινητήρας είναι ελαστικός (τουλάχιστον ο 1,3 που έχω οδηγήσει) και γενικότερα είναι το πιο ξεκούραστο αυτοκίνητο για να οδηγείς μέσα στην πόλη. Από εκεί κάποιος συνάγει ότι τελικά στην καθημερινή μετακίνηση είναι και το πιο γρήγορο.
Έχει γίνει πολύ καλή δουλειά και με τα χειριστήρια (πετάλια και επιλογέα ταχυτήτων) τα οποία είναι σε ιδανική θέση, κάτι πολύ σημαντικό τόσο για την 'ταχύτητα' όσο και την ξεκούραστη οδήγηση.+1
ΟΚ, αφού εσύ συμφωνείτε, σας αφήνω να τα πείτε οι δυο σας.
-
Λοιπόν...
Επειδή παρακολουθούνται όσα λέτε εδώ μέσα...
...η κοπέλα έχει να πει το εξής:
Το αμαξάκι θα έχει κυρίως ρόλο βόλτας ή/και εκδρομής.
Δεν το θέλει σαν εργαλείο μετακίνησης μέσα στο χάος της Αθήνας, υπάρχει και η συγκοινωνία γι' αυτό.
Ως εκ τούτου, δε θα την πειράξει ιδιαίτερα αν δεν έχει και τον μαλακό συμπλέκτη του Γιάρις, για παράδειγμα, ή το city του punto, ούτε την απασχολεί να είναι οι αναρτήσεις τελείως βούτυρο. Μη σας πω οτι προτιμά να μην είναι τελείως βούτυρο.
Βέβαια, δε θα πάμε και στην άλλη άκρη, να πάρει ένα αυτοκίνητο-μπαμπούλα, με συμπλέκτη για μποντιμπιλντεράδες και χωρίς υδραυλικό, απλά είναι πρόθυμη να θυσιάσει την απόλυτη άνεση στο βωμό της ευχάριστης αίσθησης πίσω από το τιμόνι.Κάπου εκεί προσανατολίζεται λοιπόν, σε ένα 'σπορτίφ' μικρό και όχι σε ένα αυτοκίνητο πόλης καθαρά και μόνο.
Γιααα... πείτε!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Λοιπόν έχουμε τα εξής δεδομένα.
Κοπελίτσα 23 χρονών που τώρα βγάζει δίπλωμα, αλλά ξέρει ήδη να οδηγεί και της αρέσει η οδήγηση, δε τη θεωρεί αναγκαίο κακό. Μάλιστα έχει και σπορτίφ βλέψεις...
Ψάχνει:
Μεταχειρισμένο μικρό αμαξάκι, όχι παλιότερο από το 2000 κατά προτίμηση, το οποίο δε θα είναι πάνω από 1400, θα είναι σβελτούτσικο (μια ιπποδύναμη γύρω στα 80 άλογα είναι μια χαρά), ενδιαφέρον οδηγικά, νεανικό, δε θα της τρώει ό,τι έχει και δεν έχει σε συντήρηση (αυτό περιλαμβάνει βενζίνες, κόστος ανταλλακτικών/σέρβις κτλ) και με budget περίπου 4500-5000 Ε.Ως τώρα έχω κάνει σκέψη για 2 αυτοκίνητα:
1. Renault Twingo, το 16βάλβιδο όμως, με τα 75 άλογα. ΙΜΗΟ όμορφο , με τρελούς χώρους, σβέλτο και με ωραία οδική συμπεριφορά. Έχω ακούσει παράπονα για προβλήματα αξιοπιστίας, αλλά ένας κολλητός που έχω δεν έχει αντιμετωπίσει το παραμικρό, παρότι του φερεται λίγο βάρβαρα. Ερωτηματικό η ασφάλεια που παρέχει σε περίπτωση (χτύπα ξύλο, φτου κακά) σύγκρουσης και το κόστος των ανταλλακτικών του, γενικά η Ρενό δεν έχει και τόσο καλή φήμη σε αυτόν τον τομέα.
2. Το προηγούμενο Lancia Y, με τον 85άρη του Punto Sporting. Κατά προτίμηση, το elefantino rosso, με τις κουκλάρες ανθρακί ζάντες. Και αυτό πολύ όμορφο αυτοκινητάκι, με ωραίο εσωτερικό, σβέλτο, απ' ό,τι έχω ακούσει ενδιαφέρον οδηγικά. Ερωτηματικό η αξιοπιστία του, αν και υποθέτω οτι δε θα έχει τόσο πρόβλημα στα (δοκιμασμένα και σε άλλα αυτοκίνητα του Gruppo) μηχανικά μέρη, όσο σε χαζοηλεκτρικά. Εξ' αιτίας της ευρείας χρήσης των μηχανικών του μερών, υποθέτω πάλι οτι θα είναι εύκολο να βρεις ανταλλακτικά και δε θα είναι και τόσο ακριβά, όπως και στα Fiat. Όποιος γνώστης ας μας διαφωτίσει σχετικά.
Αυτό που σκέφτηκα είναι οτι καλύτερα ΙΜΗΟ ένα αμαξάκι που μπορεί να κάψει και καμιά λάμπα ή κανένα θερμοστάτη, αλλά δε θα βγάλει σοβαρές ζημιές και το κόστος της αλλαγής θα είναι ελάχιστο (πχ στο σάξο μου ο θερμοστάτης δεν ξεπερνάει απ΄ ό,τι θυμάμαι τα 50 Ε) και η overall συντήρησή του πάμφθηνη, παρά ένα θεωρητικά πιο αξιόπιστο, το οποίο όμως θα της πίνει το αίμα στα προκαθορισμένα σέρβις, επειδή τα ανταλλακτικά θα είναι πανάκριβα.
Για πείτε γνώμες... και αν έχετε και καμιά άλλη πρόταση, ευπρόσδεκτη.
Αν απο 4 σελιδες ΔΕΝ ζαλιστηκε,τοτε το παμε απο την αρχη.
-
Ανεξάντλητος ο πατέρας!
Μικρό μεταχειρισμένο για νέα οδηγό.