-
postαρα απάντηση στο Αυτοτετάρτη αλλά δεν την καταχωρησε...
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
postαρα απάντηση στο Αυτοτετάρτη αλλά δεν την καταχωρησε...Eεεεελαααα δεν το πιστεύω!
Προφανώς και είσαι εγκάθετος!
Εμένα πάντως μου δημοσίευσαν και τις δύο και τις σχολίασαν κιόλας! Μιλάμε για τρελή επιτυχία!Τώρα για την ποιότητα των σχολίων, ας μην μιλήσω καλύτερα...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
To AMS μετραει το βαρος του bravo με 4 ατομα και αποσκευες και το βγαζει περιπου 1700Κg, οπως διαβασα σε καποιο σχολιο που βαριεμαι να ψαξω...Στη δοκιμη βεβαια ηταν μονο ο οδηγος...
Rispekt στους κορυφαίους συντάκτες του Autopotetinkyriaki.
-
skullone, έχεις καμιά σχέση με την FAH;
-
Ναι. ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ, λόγω του ότι τρεις από τους τέσσερεις αντιπροσώπους της που γνωρίζω τους θεωρώ καραγκιόζηδες (άθλια σέρβις, γελοία αντιμετώπιση του υποψήφιου πελάτη, απόπειρα παραπλάνησης σχετικά με εγγύηση).
Και εξηγούμαι:
-
Μελάκης (Alfa Romeo): Test drive σ'αυτόν ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ. Έχει αυτοκίνητο, απλά δεν το δίνει. Σου παίρνει τα στοιχεία για να... σου κλείσει ραντεβού και ΔΕΝ ΣΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙ ΠΟΤΕ. Κλείνω 9 μήνες που περιμένω να κάνω test drive την 159 εκεί.
-
Φαραντάκης (Fiat-Lancia): Ένα από τα χειρότερα συνεργεία που έχω δει στη ζωή μου. Αυτοί το ΧΑΛΑΝΕ το αμάξι αντί να το φτιάξουν.
-
ΜΟΣΣΑΡ (όλο το Group): ΨΕΥΔΗΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ ότι αν αλλάξεις οποιοδήποτε μέρος του ηχοσυστήματος (πηγή, καλώδια, ηχεία) με άλλο, aftermarket, ακυρώνεται η εγγύηση.
Αρκετά αυτοκίνητα πάντως του ομίλου μ'αρέσουν. Η FGAH όμως ΟΧΙ.
-
-
Aπλά νομίζω πως έχεις πλησιάσει αρκετά στα όρια της εμπάθειας όσον αφορά το θέμα αυτό. Στο λέω εντελώς φιλικά, όχι με κακή πρόθεση.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
To AMS μετραει το βαρος του bravo με 4 ατομα και αποσκευες και το βγαζει περιπου 1700Κg, οπως διαβασα σε καποιο σχολιο που βαριεμαι να ψαξω...Στη δοκιμη βεβαια ηταν μονο ο οδηγος...
Το τρέιλερ με τον ελεφαντα δεν το υπολογισαν;
-
Ω, δεν τίθεται θέμα εμπάθειας. ΑΠΕΧΘΕΙΑ έχω προς όποιον κοροϊδεύει τον καταναλωτή. Και μια κι έπιασα τους αντιπροσώπους της FGAH, θα σου πω για τον Μελάκη...
Πριν από 5-6 χρόνια έψαχνα για αυτοκίνητο ν'αντικαταστήσω το ταλαιπωρημένο από την ασχετοσύνη του συνεργείου του Φαραντάκη κι από τη σκουριά λόγω της αλμύρας του Κουμ Καπί των Χανίων Υ10 μου (έμενα στα 50 μέτρα από τη θάλασσα). Εξέτασα και την Alfa 147. Έβγαινε κάπως πιο ακριβή απ'ό,τι ήθελα, αλλά δεν έχανα και τίποτα να δοκιμάσω... Με τα πολλά, μου έκανε ο Μελάκης ΤΗ ΧΑΡΗ να κάνω ένα test drive. Η διαδρομή ήταν λιγότερο από 3 χιλιόμετρα: αντιπροσωπεία - Νεροκούρου - αντιπροσωπεία. Η ταχύτητά μας ήταν ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ των 40 χ.α.ω. και μ'έβαζε (και μάλιστα μου έβαζε και τις φωνές γι'αυτό) ν'αλλάζω ταχύτητα στις 2000 σ.α.λ.
ΕΛΕΟΣ. Μετά από αυτό, απέκλεισα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από τις επιλογές μου, και λόγω κόστους και λόγω συμπεριφοράς του αντιπροσώπου. Αν είναι να μου συμπεριφέρεται σα να'μαι ΗΛΙΘΙΟΣ, να πάει στο διάολο κι ακόμα παραπέρα!
Αντιθέτως, στη Renault η αντιμετώπιση ήταν απείρως καλύτερη. Και μόνο που μ'αφήσανε να κάνω test drive στο Clio ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ, σε όποια διαδρομή ήθελα εκεί κοντά, αρκεί σε δυο ώρες να το επέστρεφα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aπλά νομίζω πως έχεις πλησιάσει αρκετά στα όρια της εμπάθειας όσον αφορά το θέμα αυτό. Στο λέω εντελώς φιλικά, όχι με κακή πρόθεση.Πιθανον ο skull να πλησιαζει τα ορια της εμπαθειας. Ο αναγνωστης που εγραψε:
'www.h... (19/11/2007, 19:17)
ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ FIAT BRAVO,ΕΧΟΥΝΕ ΓΙΝΕΙ ΡΕΖΙΛΙ.'Ποια ορια πλησιαζει???
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Aπλά νομίζω πως έχεις πλησιάσει αρκετά στα όρια της εμπάθειας όσον αφορά το θέμα αυτό. Στο λέω εντελώς φιλικά, όχι με κακή πρόθεση.
Πιθανον ο skull να πλησιαζει τα ορια της εμπαθειας. Ο αναγνωστης που εγραψε:
'www.h... (19/11/2007, 19:17)
ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ FIAT BRAVO,ΕΧΟΥΝΕ ΓΙΝΕΙ ΡΕΖΙΛΙ.'Ποια ορια πλησιαζει???
Tου τρελοκομείου.
-
'...Καθώς δε, είναι 30% μικρότερα (δισκοφρενα), υπερθερμαίνονται πολύ πιο γρήγορα, έχοντας να αντιμετωπίσουν τα περισσότερα από 1300 κιλά του Bravo (1700 κιλά με 4 επιβάτες και τις αποσκευές τους) '
-
saxon_747
Γιατί το Bravo 1.4 90 ps φοράει 30% μικρότερα φρένα από γα υπόλοιπα Bravo, αλλά και από όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας του;
από το ΑυτοΤετάρτη ...φάτσα κάρτα
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ω, δεν τίθεται θέμα εμπάθειας. ΑΠΕΧΘΕΙΑ έχω προς όποιον κοροϊδεύει τον καταναλωτή.Βοήθησε με λίγο επειδή δεν καταλαβαίνω κάτι.. Τι σχέση είχε η VW με το δημοσίευμα του Autotriti και την κατηγορούσες συνέχεια?
-
Απάντηση της Fiat.
http://www.fiat.gr/main/home.cfm?pageid ... 54&r2c1=10
Μετά τη συνεχιζόμενη επίθεση εναντίον της Fiat Group Automobiles Hellas από τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα που ελέγχει η MOTOR PRESS HELLAS AE (Auto Motor und Sport & AutoTriti), η εταιρεία επιθυμεί να διευκρινίσει τη θέση της και να καθησυχάσει τους πελάτες της -σημερινούς και μελλοντικούς.
Η επίθεση εναντίον της εταιρείας και των προϊόντων της επικεντρώνεται γύρω από μία δοκιμή φρένων που πραγματοποιήθηκε από το περιοδικό Auto Motor & Sport, το οποίο ισχυρίζεται ότι κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμής ένα βενζινοκίνητο Fiat Bravo 1.4 90hp υπέστη πλήρη απώλεια των φρένων.
Η Fiat Group Automobiles Hellas ούτε ειδοποιήθηκε για την υποτιθέμενη απώλεια φρένων αμέσως μετά το συμβάν ούτε της δόθηκε η δυνατότητα να εξετάσει τα στοιχεία της δοκιμής ούτε να αντιδράσει. Το κατεστραμμένο αυτοκίνητο υπέστη ενδελεχή εξέταση από τους μηχανικούς μας κι έναν ανεξάρτητο οργανισμό. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το αυτοκίνητο δεν υπέστη τη βλάβη στο σύστημα των φρένων που ισχυρίζεται το Auto Motor & Sport. Πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι είναι τεχνικά αδύνατο για ένα σύστημα φρένων να παρουσιάσει τη δυσλειτουργία που ισχυρίζεται το Auto Motor & Sport.
Παρά τα αποτελέσματα αυτής της τεχνικής εξέτασης, τα μέσα του ομίλου έχουν τώρα επικεντρωθεί στο θέμα της διαμέτρου των δίσκων των φρένων, αναφέροντας ότι το γεγονός ότι αυτοί είναι στο Fiat Bravo 1.4 90hp μικρότεροι από εκείνους που χρησιμοποιούνται σε άλλες εκδόσεις του Bravo και σε άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα, πρέπει να είναι η αιτία για την υποτιθέμενη απώλεια φρένων. Αυτή είναι μία ακόμα άποψη που δε βασίζεται σε καμία τεχνική γνώση ή εμπειρία. Επιπλέον, επισημαίνουμε ότι οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν για το BRAVO 1.4 90 HP από άλλα ελληνικά περιοδικά του ειδικού τύπου δεν έδειξαν το παραμικρό πρόβλημα στα φρένα.
Σε μια προσπάθεια παραπλάνησης των Ελλήνων αναγνωστών, τα μέσα του ομίλου αναφέρουν επίσης ότι το Bravo 1.4 90hp είναι ένα μοντέλο που απευθύνεται κυρίως στην ελληνική αγορά. Κι αυτό επίσης είναι αναληθές. Και πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι όλα τα προϊόντα μας ανταποκρίνονται στους ευρωπαϊκούς και εθνικούς κανονισμούς πιστοποίησης.
Η Fiat με σκοπό να προστατέψει τους υπαλλήλους και τους πελάτες της από μια τέτοια σειρά αθεμελίωτων ισχυρισμών, έκανε κάποια βήματα για την υπεράσπισή της ενώπιον της ελληνικής δικαιοσύνης. Στις 11 Δεκεμβρίου του 2007 συζητούνται τα ασφαλιστικά μέτρα. Το Auto Motor & Sport επέλεξε παρόλα αυτά να δημοσιεύσει ότι δήθεν εκδόθηκε ήδη απόφαση για κάτι που δεν έχει δικασθεί.
Ως ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο, η Fiat Group Automobiles SpA δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των προϊόντων της και την ασφάλεια. Και βασίζεται γι' αυτό σε 13.200 ερευνητές που εργάζονται σε 116 ερευνητικά κέντρα παγκοσμίως για την έρευνα οχημάτων και σε 660 μηχανικούς δοκιμών, που υποστηρίζονται από εγκαταστάσεις δοκιμών οι οποίες είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Μόνο στον τομέα της απόδοσης των φρένων, η εταιρεία πραγματοποιεί πάνω από 40.000 ανθρωποώρες δοκιμών σε κάθε σύστημα φρένων. Περίπου 133 οχήματα προ-παραγωγής υφίστανται 12 ειδικές δοκιμές κάτω από διαφορετικές συνθήκες σε διάφορα μέρη του κόσμου. Τέλος, κάθε όχημα υφίσταται την τελική διαδικασία πιστοποίησης σύμφωνα με την ευρωπαϊκή προδιαγραφή ECE13.
Είναι ατυχές ότι η MOTOR PRESS HELLAS AE αποφάσισε παρόλα αυτά να καταφύγει σε μία «μιντιακή δίκη». Η Fiat, πάντως, θα εξακολουθήσει αποφασιστικά τις ενέργειές της εναντίον της MOTOR PRESS HELLAS AE στα ελληνικά δικαστήρια.
Η Fiat Group Automobiles Hellas θα προβεί επίσης στις απαραίτητες ενέργειες για να διαβεβαιώσει τους πελάτες και τους συνεργάτες του δικτύου της για τη συνεχή προσπάθειά της για κορυφαία ποιότητα των προϊόντων της.
Τα συμπεράσματα δικά σας...
-
...τα αυτονόητα δηλ.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Βρηκα το λινκ'...Καθώς δε, είναι 30% μικρότερα (δισκοφρενα), υπερθερμαίνονται πολύ πιο γρήγορα, έχοντας να αντιμετωπίσουν τα περισσότερα από 1300 κιλά του Bravo (1700 κιλά με **4 επιβάτες **και τις αποσκευές τους) '
Άντε για να δείτε... μέχρι και αποκλειστική φώτο από το συγκεκριμένο τεστ σας βρήκα. Εδώ οι δοκιμαστές με τον αρχισυντάκτη...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
'...Καθώς δε, είναι 30% μικρότερα (δισκοφρενα), υπερθερμαίνονται πολύ πιο γρήγορα, έχοντας να αντιμετωπίσουν τα περισσότερα από 1300 κιλά του Bravo (1700 κιλά με **4 επιβάτες **και τις αποσκευές τους) '
Άντε για να δείτε... μέχρι και αποκλειστική φώτο από το συγκεκριμένο τεστ σας βρήκα. Εδώ οι δοκιμαστές με τον αρχισυντάκτη...
Ο αρχισυντάκτης φαντάζομαι είναι αυτός που...αερίζεται, κάτω δεξιά! 'Γιατί εγώ έχω @@ και δεν φοβάμαι καμιά FIAT που το παίζει υπεράνω και δεν δίνει διαφήμιση!'
-
EDDIE_147
Ωραια φωτο... Δεν ξερω βεβαια αν παραβιαζει μερικα πραγματα οπως εγινε και χτες σε αλλο θεμα...
-
Εννοείς την αισθητική μας;
-
Οσοι καταλαβαν τους φτανει...
Και μαμω τις φωτο παντως...
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων