-
Εγώ τους πάω δικά μου λάδια.
-
Μη χάνεις τον ύπνο σου. Το λάδι που σου έβαλαν αντέχει τα 5.000 χλμ που έκανες και δεν έπαθε τίποτε ο κινητήρας σου. Βάλε ένα καλό λάδι και αν λερώθηκε λίγο ο κινητήρας από το ορυκτέλαιο, σιγά σιγά θα καθαρίσει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μη χάνεις τον ύπνο σου. Το λάδι που σου έβαλαν αντέχει τα 5.000 χλμ που έκανες και δεν έπαθε τίποτε ο κινητήρας σου. Βάλε ένα καλό λάδι και αν λερώθηκε λίγο ο κινητήρας από το ορυκτέλαιο, σιγά σιγά θα καθαρίσει.Ανησυχώ για τα υδραυλικά ωστήρια. Ο κινητήρας κροτάλιζε με το προηγούμενο λάδι...
-
Δεν θα ανησυχούσα τόσο στην θέση σου. Από θερμοκρασίες πώς τα πήγαινε το λάδι αυτό όταν το είχες;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν θα ανησυχούσα τόσο στην θέση σου. Από θερμοκρασίες πώς τα πήγαινε το λάδι αυτό όταν το είχες;Δεν είχα πρόβλημα με τη θερμοκρασία. Αργούσε όμως να φτάσει το φυσιολογικό. Το 0-30 φτάνει πιο γρήγορα στη σωστή θερμοκρασία.
-
Λογικό... Μην ανησυχείς πάντως.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Βάλε ένα καλό λάδι και αν λερώθηκε λίγο ο κινητήρας από το ορυκτέλαιο, σιγά σιγά θα καθαρίσει.Δεν ηταν ορυκτελαιο, αλλα ημισυνθετικο (λογικα θα περιεχει και καποια προσθετα καθαριστικα)... Δεν νομιζω να προλαβε να λερωθει...
Στο Punto βαζω Selenia Gold 10W-40 (semi-synth) και ο κινητηρας ειναι μια χαρα... Βεβαια αλλαζω λαδια-φιλτρο ανα 5000χλμ.
-
Παιδιά μια χάρη σας παρακαλώ...
Επειδή έφτασε ο καιρός για το service και επειδή δεν θυμάμαι πότε και πόσο καιρό πριν αναφέρθηκε θα ήθελα μερικές προτάσεις για λάδια.
Συγκεκριμένα για Α3 1.6FSI, 45.000χλμ.
Λάδια για κινητήρα και σκέφτομαι να αλλάξω και στο κιβώτιο ταχυτήτων (δεν τα έχω αλλάξει ποτέ και κλείνω τώρα 2,5 χρόνια)Επίσης αξίζει το κόπο να ρίξω και λίγο από το Motorkote ή να μην το τολμήσω ????
(ανήκω στην κατηγορία VAG που δεν κάει σταγόνα. )Σας ευχαριστώ.
-
Για VAG
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Σπύρο, οι προτάσεις του Μουσάτου είναι σωστές.Για VAG σου προτείνω για 30άρια τα παρακάτω που είναι κορυφές (και καλύπτουν και την απαιτητική για 30άρια ACEA A3 - υπόψιν ότι το δοκιμασμένο εξαιρετικό Mobil 1 EP 5W30 καλύπτει την Α5 και όχι την Α3 λόγω σχετικά χαμηλού HTHS):
FUCHS TITAN SUPERSYN SL 0W30
ELF EXCELLIUM LDX 0W30
TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30
CASTROL Formula SLX LongTec 0W30
Valvoline SynPower XL-III 5W30
AMSOIL (TSO) Series 2000 0W30Αν θέλεις να πας σε 40άρια επέλεξε κάποιο 5W40 που ακόμη και σαν Group III θα υπερκαλύψει κάθε σου ανάγκη. Πάραυτα, επιμένοντας σε Group IV/V κρατάς τον πήχυ της ποιότητας πολύ ψηλά:
Mobil 1 0W40
AMSOIL (AFL) 5W40 European Formula
ELF EXCELLIUM LDX 0W40
TOTAL QUARTZ 9000 0W40
MOTUL 8100 E-Tech 0W40
MOTUL 8100 X-Cess 5W40REDLINE, 300V και Silkolene (όπως και AMSOIL AMO 10W40 ή το ολοκαίνουριο AMSOIL DEO 5W40 Premium Diesel Oil ή το γνωστό Mobil Delvac 1 5W40) δεν αναφέρω γιατί θεωρώ τους σύγχρονους κινητήρες της VAG αρκετά ιδιότροπους και κυρίως πολύ 'σφιχτούς' για να εφαρμόσουμε παχύφιλμα υπερλιπαντικά (για μεγιστοποιημένα σκληρή ή αγωνιστική χρήση).
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 184#712184
-
Ευχαριστώ...
-
FUCHS εφερε και το γνωστο ηλεκτρονικο καταστημα.......
-
Καλησπερα, γνωριζει καποιος τι λάδι βάζουμε σε Terios 1.3 (το παλιο χρονολογιας 1999) ??
Ευχαριστω
-
Το μάνιουλ τι λέει; Τι προδιαγραφές ζητάει;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το μάνιουλ τι λέει; Τι προδιαγραφές ζητάει;Ξανακοιταξα και βρηκα ενα σημειωμα απο το συνεργειο που λεει για λαδι 10/40 απλο, ημισυνθετικο ή συνθετικο! Αρα επιλεγω ενα απο ολα??
Ο ιδιοκτητης ο προηγουμενος μου ειπε αλαγη καθε 5.000 χλμ!!Δεν ειναι πολυ λιγο??
-
Ο χρήστης danonito έγραψε:
Καλησπερα, γνωριζει καποιος τι λάδι βάζουμε σε Terios 1.3 (το παλιο χρονολογιας 1999) ??Ευχαριστω
Εγω σε Suzuki Jimny βαζω 5w40 η 10w40, πιστευω πως οποιο και απο τα δυο να βαλεις σε καλυπτουν.
-
RedLine
Ποιό βάζεις στο jimny? Με καδένα είναι ο κινητήρας ή ιμάντα? -
Θα ήθελα να ζητήσω την γνώμη σας για κάτι.Έχω ένα stilo 1.6 και μέχρι τα 58000χλμ έτρεχε με selenia 20k χωρίς να καίει σχεδόν τίποτα.Είπα λοιπόν να αλλάξω τότε και του έβαλα helix ultra 5-40 τα οποία μου τα κατάπιε αφου έκαψε 500ml στα 1000χλμ! Φυσικά ξαναγύρισα σε 10-40 αλλά απο τότε η κατανάλωση του λαδιού αυξήθηκε δραματικά στο αμάξι.Τώρα έχω 74000χλμ και σε 10-40 έχω δοκιμάσει selenia , motul και aral αλλά η κατανάλωση συνεχίζει και είναι πολύ αυξημένη σε σχέση με πριν.Υπάρχει περίπτωση το αμάξι να επανέλθει στην αρχική του κατανάλωση? Έχετε κάποιο λάδι να προτείνετε?
-
Τα selenia 20k κάθε πότε τα άλλαζες;
Βάζω στοίχημα οτι τα κρατούσες πολλά χιλιόμετρα.
Σ'αυτή την περίπτωση έχουν πιάσει βρωμιά τα πιστόνια και τα πράγματα είναι δύσκολα. Το πιθανότερο είναι οτι η κατάσταση θα βελτιωθεί με τον καιρό, μείνε σε μια μάρκα σταθερά και άλλαζέ τα κάθε 5.000 χλμ μέχρι να καθαρίσουν.
Το φαινόμενο που περιέγρααψες είναι συνηθισμένο σε μετάβαση από ημισυνθετικό σε συνθετικό. Το συνθετικό προορίζεται για περισσότερα χιλιόμετρα και έχει πιο πολλά καθαριστικά τα οποία ξοδεύονται όταν συναντήσουν έναν λερωμένο κινητήρα και αυτό μεταφράζεται σε κατανάλωση λαδιού.
Αν είσαι τυχερός και η βρωμιά στα πιστόνια δεν έχει προκαλέσει φθορά στα τοιχώματα η κατανάλωση θα επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα , 100-200 ml ανά 1000 χλμ.
Φαντάζομαι έλεγξες για εξωτερικές διαρροές εεε; -
Ο χρήστης mellodos έγραψε:
Υπάρχει περίπτωση το αμάξι να επανέλθει στην αρχική του κατανάλωση?Δεν είναι θέμα λαδιού. Με τόσα λίγα χιλιόμετρα μάλλον δεν είναι λόγω φθοράς αλλά έχουν μαζέψει κατάλοιπα καμένου λαδιού τα ελατήρια στα πιστόνια.
Κάνει ταξίδια το αμάξι ή μόνο μέσα στη πόλη κινείται;
(εννοώ αν το 'ξεκαπνίζεις' σε ταξίδια) -
Με πρόλαβες Λεωνίδα ..
Περι λιπαντικών γενικώς