-
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό με αντίστοιχο εξοπλισμό ανα έκδοση,
το Golf είναι κατά 500 ευρώ ακριβότερο (έχοντας επιπλέον; ASR/MP3) -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό με αντίστοιχο εξοπλισμό ανα έκδοση,
το Golf είναι κατά 500 ευρώ ακριβότερο (έχοντας επιπλέον; ASR/MP3)και -10 άλογα...
-
Tιμή; Πόσο;
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό με αντίστοιχο εξοπλισμό ανα έκδοση,
το Golf είναι κατά 500 ευρώ ακριβότερο (έχοντας επιπλέον; ASR/MP3)και -10 άλογα...
και -ημιάκαμπτο κ.ο.κ....
Ντίνο,
1.6 Premium THP 150 hp: 21.690 ευρώ
1.4TSI GTsport (140): 22.100Η διαφορά είναι μηδαμινή.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό με αντίστοιχο εξοπλισμό ανα έκδοση,
το Golf είναι κατά 500 ευρώ ακριβότερο (έχοντας επιπλέον; ASR/MP3)και -10 άλογα...
και -ημιάκαμπτο κ.ο.κ....
Ντίνο,
1.6 Premium THP 150 hp: 21.690 ευρώ
1.4TSI GTsport (140): 22.100Η διαφορά είναι μηδαμινή.
Βαλε και 2 κλασσεις πανω ποιοτικα το 308... + μεγαλυτερους χωρους και ειδικα των αποσκευων
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό με αντίστοιχο εξοπλισμό ανα έκδοση,
το Golf είναι κατά 500 ευρώ ακριβότερο (έχοντας επιπλέον; ASR/MP3)και -10 άλογα...
και -ημιάκαμπτο κ.ο.κ....
Ντίνο,
1.6 Premium THP 150 hp: 21.690 ευρώ
1.4TSI GTsport (140): 22.100Η διαφορά είναι μηδαμινή.
Ο ημιάκαμπτος τι σχέση έχει; Στην υλοποίηση το 308 λένε ότι είναι καλύτερο το 308 από το golf (δες πχ τελευταίο drive). Aυτό μέχρι να το οδηγήσω.
Το gt sport esp, cruise control, αισθητήρες για φώτα/καθαριστήρες/καθρέπτες μεταβλητής έχει;
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό με αντίστοιχο εξοπλισμό ανα έκδοση,
το Golf είναι κατά 500 ευρώ ακριβότερο (έχοντας επιπλέον; ASR/MP3)και -10 άλογα...
και -ημιάκαμπτο κ.ο.κ....
Ντίνο,
1.6 Premium THP 150 hp: 21.690 ευρώ
1.4TSI GTsport (140): 22.100Η διαφορά είναι μηδαμινή.
Βαλε και 2 κλασσεις πανω ποιοτικα το 308... + μεγαλυτερους χωρους και ειδικα των αποσκευων
Αυτό ποιος το λέει;
Είναι ακριβό το πεζάκι παίδες, ό,τι και να λέμε. Το ότι έρχεται στα ίδια λεφτά με το Golf που είναι ήδη ακριβό (αλλά έχει και το όνομα και τη χάρη αποδεδειγμένα πλέον), δεν είναι καθόλου ΟΚ. -
Αγαπητοι φιλοι,επειδη τυγχανει να εχω οδηγησει και το 307 και το 407 σαν δικα μου αυτοκινητα ,θα μου επιτρέψετε να σας πω οτι η διαφορα στην οδικη συμπεριφορα τους ,ειναι περιπου σαν τα 'σωβρακα με τις γραβατες' !!!!
Το 407 ειναι αλλου, και απορω γιατι οι ηλιθιοι της Πεζω δεν εχουν συστημα που να βγαζει εκτος το Esp.Αμφιβαλω αν θα μπορεσουν οι Πεζεοι με μισιακες λυσεις να ακουμπησουν,εστω, το 407.
Και αν εχουν και τετοια τιμη !!!!...μαυρο φιδι που τους εφαγε
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Βαλε και 2 κλασσεις πανω ποιοτικα το 308... + μεγαλυτερους χωρους και ειδικα των αποσκευων
Αυτό ποιος το λέει;
Εγω το λεω... δεν με βλεπεις...
Δεν πηρα την μεζουρα... αλλα μου εδωσε την εικονα λιγο μεγαλυτερης απλας μεσα (φαρδος και γονατα), και πολυ περρισοτερης απλας ακομα στις αποσκευες. -
Από βενζίνη καίνε απλή οι κινητήρες με τα 95 και 120 άλογα ή θέλουν οπωσδήποτε 100άρα? Ξέρετε? Με τα 95 άλογα θα σέρνεται λέτε?
-
Απλή 95άρα. Με τα 95 πιστεύω πως ναι, θα σέρνεται.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Βαλε και 2 κλασσεις πανω ποιοτικα το 308... + μεγαλυτερους χωρους και ειδικα των αποσκευων
Αυτό ποιος το λέει;
Εγω το λεω... δεν με βλεπεις...
Δεν πηρα την μεζουρα... αλλα μου εδωσε την εικονα λιγο μεγαλυτερης απλας μεσα (φαρδος και γονατα), και πολυ περρισοτερης απλας ακομα στις αποσκευες.348 λίτρα το 308, 350 το Golf, 400 το Bravo, όσον αφορά στις αποσκευές. Και από σχήμα του χώρου φόρτωσης, σε όλα ικανοποιητικός.
Από βενζίνη, 95άρα καίνε όλα.
spam: κάτι καλό θα έχουν μέσα οι 4Τ του Δεκεμβρίου
-
Ρε Σπύρο, κάτι 430 λίτρα που βλέπουμε για το 308 τι είναι;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Με έναν πρόχειρο υπολογισμό με αντίστοιχο εξοπλισμό ανα έκδοση,
το Golf είναι κατά 500 ευρώ ακριβότερο (έχοντας επιπλέον; ASR/MP3)και -10 άλογα...
και -ημιάκαμπτο κ.ο.κ....
Ντίνο,
1.6 Premium THP 150 hp: 21.690 ευρώ
1.4TSI GTsport (140): 22.100Η διαφορά είναι μηδαμινή.
Βαλε και 2 κλασσεις πανω ποιοτικα το 308... + μεγαλυτερους χωρους και ειδικα των αποσκευων
Αυτό ποιος το λέει;
Είναι ακριβό το πεζάκι παίδες, ό,τι και να λέμε. Το ότι έρχεται στα ίδια λεφτά με το Golf που είναι ήδη ακριβό (αλλά έχει και το όνομα και τη χάρη αποδεδειγμένα πλέον), δεν είναι καθόλου ΟΚ.Aκριβώς
Μεγαλύτερο χώρο αποσκευών έχει,
αλλά ότι βγαίνει στα ίδια λεφτά με το ακριβότερο -που τυχαίνει να είναι το Golf- οι εκπτώσεις βλέπω να είναι προ των πυλών (Χριστουγέννων;) -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ρε Σπύρο, κάτι 430 λίτρα που βλέπουμε για το 308 τι είναι;Τα 430 λίτρα που βλέπετε είναι μετρημένα με λίτρα νερού και ΟΧΙ κατά VDA. 348 δίνει η πεζό για μέτρηση κατά VDA.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ρε Σπύρο, κάτι 430 λίτρα που βλέπουμε για το 308 τι είναι;
Τα 430 λίτρα που βλέπετε είναι μετρημένα με λίτρα νερού και ΟΧΙ κατά VDA. 348 δίνει η πεζό για μέτρηση κατά VDA.
Δε θα πρέπει ο κάθε κατασκευαστής να ενημερώνει για τον τρόπο μετρησης, για να μην προκύπτουν λανθασμένα συμπεράσματα;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
spam: κάτι καλό θα έχουν μέσα οι 4Τ του Δεκεμβρίου
Κουπονι για εκπτωση 1500 ευρω στην αγορα του 308?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ρε Σπύρο, κάτι 430 λίτρα που βλέπουμε για το 308 τι είναι;
Τα 430 λίτρα που βλέπετε είναι μετρημένα με λίτρα νερού και ΟΧΙ κατά VDA. 348 δίνει η πεζό για μέτρηση κατά VDA.
Δε θα πρέπει ο κάθε κατασκευαστής να ενημερώνει για τον τρόπο μετρησης, για να μην προκύπτουν λανθασμένα συμπεράσματα;
Ενημέρωσαν. Στο press kit γράφει και τις δύο τιμές, και για τους δύο τρόπους μέτρησης, με πολύ ψιλά γράμματα.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ρε Σπύρο, κάτι 430 λίτρα που βλέπουμε για το 308 τι είναι;
Τα 430 λίτρα που βλέπετε είναι μετρημένα με λίτρα νερού και ΟΧΙ κατά VDA. 348 δίνει η πεζό για μέτρηση κατά VDA.
Ενυδρειο θα γινεται το πορτμπαγκαζ;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ρε Σπύρο, κάτι 430 λίτρα που βλέπουμε για το 308 τι είναι;
Τα 430 λίτρα που βλέπετε είναι μετρημένα με λίτρα νερού και ΟΧΙ κατά VDA. 348 δίνει η πεζό για μέτρηση κατά VDA.
Δε θα πρέπει ο κάθε κατασκευαστής να ενημερώνει για τον τρόπο μετρησης, για να μην προκύπτουν λανθασμένα συμπεράσματα;
Ενημέρωσαν. Στο press kit γράφει και τις δύο τιμές, και για τους δύο τρόπους μέτρησης, με πολύ ψιλά γράμματα.
To ίδιο βέβαια κάνουν και αρκετοί άλλοι κατασκευαστές
Κάτι ανάλογο δεν παίζει και με τη μέτρηση βάρους των αυτοκινήτων από τον κατασκευαστή?
Peugeot 308